abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108020273
Ontzettend gaaf, Claudia!
Zit meteen je ontwerp door te spitten. Hee, die heb ik gelezen. Ohja, die moest ik nog lezen. Hee, die ben ik nu aan het (her)lezen!

Als ik in je woonkamer zou zitten zou ik er denk ik de hele tijd naar kijken :P

Overigens heeft jouw werk om je huis helemaal naar smaak in te richten mij ook geïnspireerd om de boel een beetje om te gooien en de boekenkast op een prominentere plek in de woonkamer neer te zetten <3
Ik blij. D. kan het niet zo boeien :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108020642
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef innepin het volgende:
Als ik in je woonkamer zou zitten zou ik er denk ik de hele tijd naar kijken :P
He he, dat doet al het bezoek ook steevast met de boekenkast.

quote:
Overigens heeft jouw werk om je huis helemaal naar smaak in te richten mij ook geïnspireerd om de boel een beetje om te gooien en de boekenkast op een prominentere plek in de woonkamer neer te zetten <3
Ik blij. D. kan het niet zo boeien :')
Leuk! *O* Doe eens een update in je eigen topic?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:16:20 #278
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_108023146
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Cathmar het volgende:
Ik wil je topic niet kapen hoor, maar zie hier altijd zulke leuke tips...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik er ook nog even op reageren. Wij hebben het blok van de hal een kleur gegeven. Moet zeggen dat ik erg blij ben met het effect. Foto's staan in mijn topic Na 2 jaar verbouwen, tijd voor de afwerking

@Claudia, de muur is ineens af zo met de ixxi :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_108024209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef SV-tje het volgende:

[..]

En nu ga ik er ook nog even op reageren. Wij hebben het blok van de hal een kleur gegeven. Moet zeggen dat ik erg blij ben met het effect. Foto's staan in mijn topic Na 2 jaar verbouwen, tijd voor de afwerking

Ja, mooi! Mooie kleur ook. Sowieo, wat een mooi huis. En ook nog een mooie hond.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:30:26 #280
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_108027706
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, mooi! Mooie kleur ook. Sowieo, wat een mooi huis. En ook nog een mooie hond.
Dank je, het heeft even geduurd, maar het begint nu op een huis te lijken :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_108027968
Hier nog een lurker die jou even heel veel complimenten wil geven met je goede smaak en leuke manier van schrijven. Heel herkenbaar allemaal! Thanks!
pi_108029169
:@
pi_108029495
Ik moet het even zeggen: Wat een gaaf idee die Ixxi!! Heb de site opgeslagen bij mn favorieten voor als we gaan verhuizen... tussen nu en 5 jaar ofzo. Ik wil dat ook!
pi_108032080
Heel gaaf claudia! Ik ben al sinds we hier wonen bezig met het uitzoeken van foto's voor een ixxi aan de muur bij de eettafel. Het schiet alleen nog niet zo op ;)
pi_108033327
Claudia super!!

Zo een mooi geheel, de kleuren in je kamers, en jevloer!
pi_108037753
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef _mAMBo_ het volgende:
Hier nog een lurker die jou even heel veel complimenten wil geven met je goede smaak en leuke manier van schrijven. Heel herkenbaar allemaal! Thanks!
Dit dus, in het kwadraat. Prachtig topic. O+ Erg inspirerend!
pi_108046170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben je niet vergeten, Cathmar:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Combineert prima, bruin en blauw. Ik kijk nog even verder.
Thanks Claudia! Ik vind blauw zo mooi. Maar ik denk dat ik eerst de witte muur eens groen ga maken. En dan de grijze ook. En ik moet een andere plek vinden voor mijn blauw. Zo jammer dat mijn meisjes helemaal roze fan zijn. Als over een paar jaar onze slaapkamer weer aan de beurt is dan weet ik het wel!

En ik ben helemaal weg van ixxi! In het trapgat heb ik een mur die er om roept! :+
Met een meidenkwartet
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:01:43 #288
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_108050939
Ik sluip zo vlak voor sluitingstijd ook nog even binnen om te zeggen dat ik die ixxi heel mooi vind, Claudia! En geweldig concept, zo met die boekkaften. Ik wou dat ik het zelf had bedacht.

volgens mij hebben we hier ook genoeg mensen om een Noord-topic te starten in STA, zou dat niet wat zijn? of vindt Claudia het hier te gezellig in haar eigen topic? maar ik heb ook vragen over waar boodschappen te doen, huisartsen, cafés etc
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_108062755
Claudia, mijn meneer wil graag weten hoe jullie dat doen zonder salontafel en mensen over de vloer en hun drankjes? :')

Hij kreeg zo ongeveer een rolberoerte toen ik voorstelde geen salontafel meer neer te zetten :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108063709
Tsja, waar laten jullie je voeten? :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_108070556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef Lemijn het volgende:

volgens mij hebben we hier ook genoeg mensen om een Noord-topic te starten in STA, zou dat niet wat zijn? of vindt Claudia het hier te gezellig in haar eigen topic? maar ik heb ook vragen over waar boodschappen te doen, huisartsen, cafés etc
Ik ben voor! Ben ook nog aan t inburgeren hier!

En ik heb de ixxi ook aan manlief laten zien, die was ook enthousiast. Nou nog bedenken wat voor afbeeldingen we zoeden willen, misschien jatten we t boekenidee wel...
pi_108198614
Ik ben ook voor, Lemijn! Lijkt me een leuk en zinvol topic. Ik ben ook nog op zoek naar een huisarts bijvoorbeeld.
pi_108198755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, mijn meneer wil graag weten hoe jullie dat doen zonder salontafel en mensen over de vloer en hun drankjes? :')

Hij kreeg zo ongeveer een rolberoerte toen ik voorstelde geen salontafel meer neer te zetten :7
Je zat te denken aan een hoekbank, toch? Je hebt dan vast wel op die bank plek voor een dienblad. (En anders kun je een bank met voetenbank nemen en dan gebruik je de voetenbank, die ook nog eens verplaatsbaar is, ervoor.) Verder kun je sidetables neerzetten, of juist een smal kastje achter je bank. Er zijn ook dingen die je kunt kopen om aan je bank te klemmen. Als je een nieuwe Ikeabank aan zou willen schaffen zou je daar naar kunnen kijken. Je kunt ook een wat kleiner salontafeltje overwegen met wielen eronder.

Ik moet bekennen dat wij echt nog wat tafeltjes erbij moeten hebben. Maar het levert je zoveel ruimte op om geen salontafel te hebben. En ik vind het gewoon heerlijk om op een kleed voor de bank te kunnen ploffen, vooral met kindjes.
pi_108198808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:26 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Dit dus, in het kwadraat. Prachtig topic. O+ Erg inspirerend!
Ik vind jullie complimenten erg lief, bedankt!
pi_108199340
Dank voor je antwoord Claudia maar we hebben inmiddels een tafel gevonden waar we het over eens zijn geloof ik :@
The way you rock'n'roll
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 19:57:10 #296
5428 crew  miss_sly
pi_108199437
Wij doen het ook zonder salontafel en dat bevalt prima. We hebben een grote voetbank met een even groot dienblad erop dat als tafel fungeert.

Maar als je ht al eens bent over een tafel, is het helemaal prima natuurlijk :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108199938
Wij hebben inmiddels een kleed onder de salontafel. ^O^

Nog vorderingen Claudia?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108203316
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Vlindur het volgende:

Nog vorderingen Claudia?
Niet concreet.

Het schuttingscherm blijkt nog nergens op voorraad te zijn om te bekijken. We laten nu de schutting aan de ene kant vast plaatsen en hopen dan dat de andere buurvrouw hem ook oké vindt. De hovenier probeert de schutting morgen te bestellen en als 'ie snel leverbaar is (het zal wel niet) dan wordt 'ie volgende week of de week erop geplaatst.

Verder ben ik met wat praktische dingen bezig zoals buitenschoolse opvang regelen, afspraken maken met een school hier en een opvang daar, en een huisarts zoeken.
pi_108203702
BSO? Nu al? :o
The way you rock'n'roll
pi_108203715
Grappig iedereen die spontaan aan het veranderen slaat door dit topic!

Maar hier ook hoor, we hebben nu het idee opgevat om onze bank te gaan verkopen en een nieuwe bank te kopen. We hebben deze nu pas 2,5 jaar, destijds gekozen voor een donkere bank (ivm huisdieren). Inmiddels is het donkere ons tegen gaan staan, we willen heel graag een grijze bank (nu ook mogelijk, andere huisdieren). We hebben eerst overwogen om hoezen te fabriceren voor om onze huidige bank, maar de hoeveelheid werk en het geld dat erin gaat zitten is bij nader inzien erg aanzienlijk! Wanneer we onze bank verkopen + het geld optellen dat we in hoezen wilden steken, dan hebben we voor dat bedrag ook een hele nieuwe bank die naar onze zin is.

Deze week foto's maken van de bank en dan op internet te koop zetten!
En voor de rest ben ik nog veel meer meubels aan het verkopen, straks hebben we enkel nog een eettafel over ongeveer ;) Dus dan kunnen we ook (bijna) helemaal opnieuw inrichten!

En dat allemaal met dank aan je geweldige inspiratie Claudia O+

Ohh en ik kwam van de week nog een masking tape inspiratie plaatje tegen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')