He he, dat doet al het bezoek ook steevast met de boekenkast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef innepin het volgende:
Als ik in je woonkamer zou zitten zou ik er denk ik de hele tijd naar kijken
Leuk!quote:Overigens heeft jouw werk om je huis helemaal naar smaak in te richten mij ook geïnspireerd om de boel een beetje om te gooien en de boekenkast op een prominentere plek in de woonkamer neer te zetten <3
Ik blij. D. kan het niet zo boeien
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Cathmar het volgende:
Ik wil je topic niet kapen hoor, maar zie hier altijd zulke leuke tips...En nu ga ik er ook nog even op reageren. Wij hebben het blok van de hal een kleur gegeven. Moet zeggen dat ik erg blij ben met het effect. Foto's staan in mijn topic Na 2 jaar verbouwen, tijd voor de afwerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Claudia, de muur is ineens af zo met de ixxi
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
Ja, mooi! Mooie kleur ook. Sowieo, wat een mooi huis. En ook nog een mooie hond.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef SV-tje het volgende:
[..]
En nu ga ik er ook nog even op reageren. Wij hebben het blok van de hal een kleur gegeven. Moet zeggen dat ik erg blij ben met het effect. Foto's staan in mijn topic Na 2 jaar verbouwen, tijd voor de afwerking
Dank je, het heeft even geduurd, maar het begint nu op een huis te lijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, mooi! Mooie kleur ook. Sowieo, wat een mooi huis. En ook nog een mooie hond.
Dit dus, in het kwadraat. Prachtig topic.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef _mAMBo_ het volgende:
Hier nog een lurker die jou even heel veel complimenten wil geven met je goede smaak en leuke manier van schrijven. Heel herkenbaar allemaal! Thanks!
Thanks Claudia! Ik vind blauw zo mooi. Maar ik denk dat ik eerst de witte muur eens groen ga maken. En dan de grijze ook. En ik moet een andere plek vinden voor mijn blauw. Zo jammer dat mijn meisjes helemaal roze fan zijn. Als over een paar jaar onze slaapkamer weer aan de beurt is dan weet ik het wel!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben je niet vergeten, Cathmar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Combineert prima, bruin en blauw. Ik kijk nog even verder.
Ik ben voor! Ben ook nog aan t inburgeren hier!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef Lemijn het volgende:
volgens mij hebben we hier ook genoeg mensen om een Noord-topic te starten in STA, zou dat niet wat zijn? of vindt Claudia het hier te gezellig in haar eigen topic? maar ik heb ook vragen over waar boodschappen te doen, huisartsen, cafés etc
Je zat te denken aan een hoekbank, toch? Je hebt dan vast wel op die bank plek voor een dienblad. (En anders kun je een bank met voetenbank nemen en dan gebruik je de voetenbank, die ook nog eens verplaatsbaar is, ervoor.) Verder kun je sidetables neerzetten, of juist een smal kastje achter je bank. Er zijn ook dingen die je kunt kopen om aan je bank te klemmen. Als je een nieuwe Ikeabank aan zou willen schaffen zou je daar naar kunnen kijken. Je kunt ook een wat kleiner salontafeltje overwegen met wielen eronder.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, mijn meneer wil graag weten hoe jullie dat doen zonder salontafel en mensen over de vloer en hun drankjes?![]()
Hij kreeg zo ongeveer een rolberoerte toen ik voorstelde geen salontafel meer neer te zetten
Ik vind jullie complimenten erg lief, bedankt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:26 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Dit dus, in het kwadraat. Prachtig topic.Erg inspirerend!
Niet concreet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |