Maar aan jouw kant nu wel als het goed isquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze persoon heeft ook een Mac met iMessage, en een iPhoneNet zoals ik. En dat loopt niet synchroon
Mooi he die integratie van Apple.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh dit is mooi kut. Mijn telefoon heeft geen iMessage, en nu heb ik dus wel iMessage op mijn Mac. Gevolg: mensen met een iPhone met iMessage die mij een sms willen sturen, sturen automatisch alleen naar mijn Mac. Handig.
Ja. Zie de video op http://www.theverge.com/2(...)preview-photos-videoquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Wat ik me afvraag, is Message voor Mac synchroon aan je iPhone? Niet dat ik straks voor de helft smsjes stuur op m'n Mac en voor de helft op m'n iPhone..
Dan heb je het niet goed ingesteld ergens, want je moet ergens een apparaat hebben waar staat dat je iMessage-berichten wil ontvangen op je 06-nummer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh dit is mooi kut. Mijn telefoon heeft geen iMessage, en nu heb ik dus wel iMessage op mijn Mac. Gevolg: mensen met een iPhone met iMessage die mij een sms willen sturen, sturen automatisch alleen naar mijn Mac. Handig.
Als imessage aan staat ontvang je dat, zo niet, dan nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Wat ik me afvraag, is Message voor Mac synchroon aan je iPhone? Niet dat ik straks voor de helft smsjes stuur op m'n Mac en voor de helft op m'n iPhone..
Ah als het zo werkt is er inderdaad geen probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed ingesteld ergens, want je moet ergens een apparaat hebben waar staat dat je iMessage-berichten wil ontvangen op je 06-nummer.
De andere mogelijkheid is dat mensen een iMessage sturen naar jouw e-mail adres, dan is het dus niet echt een sms.
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat linnen vind ik wel meevallen, maar dat leer vind ik een enorme design miskleun
Je kan het ook uitzetten, dus dan is het net als vanouds.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:46 schreef Jarno het volgende:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1324950
Not sure if want...
Dan moet je maar gewoon een iPhone aanschaffenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Naar een airport kan je alleen geluid sturen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:14 schreef Nilscollection het volgende:
Ik was nog een andere vraag vergeten, maar ik kan mijn vorige bericht niet editen.
Hoe werkt dat AirPlay nu precies? Is het net als op de iPhone / iPad dat je YouTube-video's naar je AirPort Express kan sturen, of werkt 't alleen op een TV?
Je kunt Airfoil downloaden. Kost iets van 25 dollar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:35 schreef Nilscollection het volgende:
Dat bedoel ik ook - misschien heb ik het een beetje onhandig verwoord. Ik bedoel dus dat je het geluid van een YouTube-filmpje naar je AirPort Express kan sturen. Klopt dat? Ik vind de AirPlay-optie nergens op mijn Mac.
Iemand?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Operc het volgende:
Vraagje over het mail programma van Apple. Ik gebruik de RSS-functie om wat blogs bij te houden. Nu hebben sommige blogposts een titel die breder is dan het venster, zelfs als ik het mailprogramma op schermvullende weergave zet. Ik kan hierdoor niet de volledige titel lezen, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Airplay zit nu enkel in iTunes (ook bij de Windows-versie).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Breuls het volgende:
Oh, ik dacht dat Airplay er nu al was. Maar dat is dus nog iOS-only?
Is mijn Airfoil toch niet helemaal nutteloos geworden.
Als je het download uit de iCloud. dan wordt alles wordt een 256Kbps AAC. Dus het wordt aangeraden om ergens een HQ library te houden.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
Ik heb dus afgelopen donderdag iTunes Match gekocht en die is nu klaar met al mijn muziek uploaden en matchen. Maar hoe weet ik nu, als ik een nummer van iCloud download op m'n PC, of dit de 256Kbps DRM free song is of gewoon mijn eigen upload?
Niet als iTunes Match 'm niet heeft kunnen matchen, dan krijg je je orginele filequote:Op zondag 19 februari 2012 15:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je het download uit de iCloud. dan wordt alles wordt een 256Kbps AAC. Dus het wordt aangeraden om ergens een HQ library te houden.
Hoe weet ik welke files dit zijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:35 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Niet als iTunes Match 'm niet heeft kunnen matchen, dan krijg je je orginele file
Dat werkt inderdaad. En ik zag ook dat je in iTunes kunt selecteren op iCloud status en daar kunt zien of de nummers gematched zijn of geupload.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Probeer eens rechtsklik en dan info
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:06 schreef Blester het volgende:
Geen idee of er hierover gepraat mag worden op FOK! maar hoe kan ik tegenwoordig het best mijn Ipod 2G 4.2.1 jailbreaken?
Zoals je ziet mag het wel (weer).quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:28 schreef Bart het volgende:
Verder nog voor de volledigheid en duidelijkheid de regels met betrekking tot rooten/jailbreaken van gsm's:
• Jailbreaken of rooten bespreken is toegestaan. Elkaar er mee helpen ook.
• Wat niet is toegestaan is het aan de praat krijgen van illegaal gedownloade apps, of daarnaar linken. Zowel van Apple als van Android.
• Links naar Jailbreaktools zijn toegestaan.
• Links naar custom ROM's met warez daarin geïntegreerd zijn niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |