OMNOMNOM!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja avond eten
* Sharana_LV eet nog koekjes
Welke koekjes wou je dan? Ik heb hier appeltaart, vers gebakken vanmiddag door mijn moederquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet de koekjes gevonden die ik wou![]()
Maar deze zijn ook lekker
APPELTAART GIEEEEEEEEEEEEVquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke koekjes wou je dan? Ik heb hier appeltaart, vers gebakken vanmiddag door mijn moeder
waar woon je dan helemaal? of is er nog zoveel gedoe?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Tain het volgende:
meh, ik haat sneeuw... net pas tijd vanuit Amsterdam en was 17:40 vertrokken
Den Haag zuid, maar het was 1 grote ijsbaan tussen Nieuw Vennep en Leiden...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woon je dan helemaal? of is er nog zoveel gedoe?
oh bagger zegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Den Haag zuid, maar het was 1 grote ijsbaan tussen Nieuw Vennep en Leiden...
Ja kom maar in de buurt wonen dan heb je ieder weekend gebak!quote:
Ik was met de autoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh bagger zegals het weer keer zo debiel is met het ov mag je ook wel eerst best hier komen eten ofzo hoor, hoef je daar niet zo lang te staan en meestal na een tijdje rijd alles wle weer
Als ik dienst had, dan had ik nog een straal kachel voor je( je zou enkel een stopcontact moet regelenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef Poit het volgende:
Nog veertig minuten wachtenin rotterdam. Ov ole oleeeee
gemenerdquote:
Jouw nick laat zich stelenquote:
Oh shitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw nick laat zich stelen![]()
Take care of your man woman!!
Wie zegt dat ik alleen ga?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trein naar amsterdam is beterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zou het verstandig zijn om vandaag met de trein naar Utrecht te gaan..
Niet echtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zou het verstandig zijn om vandaag met de trein naar Utrecht te gaan..
Mijn krabpaal die op het balkon staat omdat hij nog naar grofvuil moest ziet er hier echt awesooome uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, een gebroken nacht achter de rug omdat SC besloten had dat spelen en lachen veel leuker is dan slapen. In combinatie met de pijn in mijn duim heeft dat gezorgd voor een uurtje of 3 aan slaap.
Maar, SC is nu nog steeds vrolijk, de prednison in mijn duim lijkt te werken want de pijn is bijna weg en de wereld is hier nog steeds helemaal wit, inclusief aangevroren spinnenwebben. en die dingen maken me happy!!!!
Nu even snel boodschappenlijstje maken
Hahaquote:
quote:
Ik ben ook bang van niet..quote:
AQ heeft linkje boven jouw kaartpost gezetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet..
En ik wil je konijn ook zien!!
Het begin is tof als die nog achter die hekje zit en dan kijkt die cool :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een bazenbeest![]()
en dat liedje ook bij het filmpje
![]()
Die hond heeft hem dat vast aangeleerd en denk nu ook nou hoef ik mooi nix meer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |