Oh shitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw nick laat zich stelen![]()
Take care of your man woman!!
Wie zegt dat ik alleen ga?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trein naar amsterdam is beterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zou het verstandig zijn om vandaag met de trein naar Utrecht te gaan..
Niet echtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zou het verstandig zijn om vandaag met de trein naar Utrecht te gaan..
Mijn krabpaal die op het balkon staat omdat hij nog naar grofvuil moest ziet er hier echt awesooome uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, een gebroken nacht achter de rug omdat SC besloten had dat spelen en lachen veel leuker is dan slapen. In combinatie met de pijn in mijn duim heeft dat gezorgd voor een uurtje of 3 aan slaap.
Maar, SC is nu nog steeds vrolijk, de prednison in mijn duim lijkt te werken want de pijn is bijna weg en de wereld is hier nog steeds helemaal wit, inclusief aangevroren spinnenwebben. en die dingen maken me happy!!!!
Nu even snel boodschappenlijstje maken
Hahaquote:
quote:
Ik ben ook bang van niet..quote:
AQ heeft linkje boven jouw kaartpost gezetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet..
En ik wil je konijn ook zien!!
Het begin is tof als die nog achter die hekje zit en dan kijkt die cool :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een bazenbeest![]()
en dat liedje ook bij het filmpje
![]()
Die hond heeft hem dat vast aangeleerd en denk nu ook nou hoef ik mooi nix meer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |