quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Laatste keer dat het op een doordeweekse avond was, heb ik een stukkie moeten rennen voor die bosjesmannen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Opzich zou een doordeweekse avondwedstrijd tegen nec wel tof zijn, al zou het vrij vervoer dan wel worden teruggedraaid
Groene haas, je weet zelluf.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Serieus een meet daar Happel, of loop je weer te fucken ?Kutzooi, ik had ook wel willen gaan. Nu heb ik andere afspraken gemaakt om naar Beverwijk te gaan
Zijn vorig jaar ook nog wat losse groepjes aangepakt. Kansloze bedoeling.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatste keer dat het op een doordeweekse avond was, heb ik een stukkie moeten rennen voor die bosjesmannen.
[..]
Groene haas, je weet zelluf.
Toen het begon te sneeuwen en Kuijt de winnende maakte op het einde ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatste keer dat het op een doordeweekse avond was, heb ik een stukkie moeten rennen voor die bosjesmannen.
Had ik begrepen, ja. Die gingen vanuit het uitvak naar hun auto toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar ook nog wat losse groepjes aangepakt. Kansloze bedoeling.
Dat moet een rare situatie zijn?quote:Wij werden ook opgewacht, gelukkig kende ik de helft van die gasten
Nee, was geen bekerwedstrijd. 2003/2004 was het, bij die ene bushalte. Sta daar, kijk naar rechts zie ik echt een grote groep onze kant op lopen. Bijna tegelijkertijd wordt een maat van me gevraagd of hij voor Feyenoord is. Hij zegt ja en haalt gelijk uit. Toen waren de poppen aan het dansen, haha.quote:Maar dat is wel lang geleden zeg, volgens mij voor de beker? Hingen al die Feyenoord-spandoeken voor die pub daar
Thomas Buffel maakte de winnende.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen het begon te sneeuwen en Kuijt de winnende maakte op het einde ?
+ Borussia Dortmundquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
en ik maar denken dat wij lekker orgineel zij
Zo ongeveer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Happel het volgende:
Dat moet een rare situatie zijn?
Theo, hoe is het dan maat. Kom je doen?
Volgens die jongens die ik ken hadden ze een beetje tof lopen doen op de lange zijde daar. Achja. Beetje laf met zo'n meerderheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Had ik begrepen, ja. Die gingen vanuit het uitvak naar hun auto toch?
Geniaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ze hadden ons signalement doorgebeld toen we de bus vanuit centrum pakten. Zie ik opeens een groep onze kant oplopen bij het stadion met riemen uit de broek etc. Ging maar voorop lopen om ze een hand te geven.
Je weet hoe dat gaat. Eerlijk is het zelden.quote:Volgens die jongens die ik ken hadden ze een beetje tof lopen doen op de lange zijde daar. Achja. Beetje laf met zo'n meerderheid.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 02-02-2012 om 22:59:10NEC zegt geen problemen te zien voor zondag. De temperatuur zal -7 graden zijn, de gevoelstemperatuur -11 graden. #Feyenoord #necfey reageer retweet
Ach joh, dat roept echt letterlijk elke speler die hier komt. Zelfs Babovicquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat hier kampioen het meest vieze en verboden woord is dat je kan gebruiken, wil niet zeggen dat het niet goed is, dat we eindelijk spelers hebben die er vol voor willen gaan. In plaats van al die 'realistische' (lees: ambitieloze sullen) types die we de afgelopen 5 jaar hebben gehad.
Dus: Janmaat
Volgens mij vooral types als Babovic. Die jongen riep al dat ze kampioen werden, voordat ie uberhaupt wist dat Ajax uit Amsterdam kwam en PSV uit Eindhoven. Die kende waarschijnlijk 3 clubs uit de eredivisie van naam. Nergens op gebasseerd dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, dat roept echt letterlijk elke speler die hier komt. Zelfs Babovic
valt mij ieder seizoen trouwens op dat sommige clubs erg laat zijn met maatregelen voor het veld speelklaar te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 02-02-2012 om 22:59:10NEC zegt geen problemen te zien voor zondag. De temperatuur zal -7 graden zijn, de gevoelstemperatuur -11 graden. #Feyenoord #necfey reageer retweet
Als ik aan mijn vrienden die niet voor Feyenoord het liedje over Babovic zong dan lagen ze altijd gevouwen. Dat was zo briljant verzonnen. "Stefan Babovic, Stefan Babovic. Door zijn pa gehaald, Door zijn pa betaald, Stefan Babovic". Mooi man.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, dat roept echt letterlijk elke speler die hier komt. Zelfs Babovic
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vrienden die niet voor Feyenoord het liedje over Babovic zong dan lagen ze altijd gevouwen. Dat was zo briljant verzonnen. "Stefan Babovic, Stefan Babovic. Door zijn pa gehaald, Door zijn pa betaald, Stefan Babovic". Mooi man.
Moet je even in het VI-topic van maandag kijken, daar was (volgens mij) Caland er het hele topic mee vol aan het spammen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand dat gifje van Guidetti die de wave doet? Tamelijk briljant.
Blijft een zalig gifje, elke keer als dat hoofd van Vertonghen in beeld komtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Was in een ander topic man.
Het operationeel houden/in gebruik nemen van de veldverwarming kost teveel geld. De maandelijkste kosten dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Ik begreep trouwens dat Feyenoord die veldverwarming voor het trainingsveld gewoon al jarenlang opgeslagen heeft liggen, maar ze het dus niet kunnen installeren... ofzo
Mag toch aannemen dat Koeman deze week eens even flink op z'n strepen heeft gestaan en dat dat volgend jaar anders is. We zijn geen amateurclub.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Merkie het volgende:
Paul-89 (of iemand anders), kan jij van de-smiley geen Feyenoord-variant maken met een Feyenoord-sjaaltje
. Lijkt me cool.
<---quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Was in een ander topic man.
Heerlijk om dat hoofd van hem te zien haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Merkie het volgende:
Vertonghen heeft ook echt zo'n hoofd daarvoor.
Jouw nieuwe telefoonnummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Heerlijk om dat hoofd van hem te zien haha.
Hoezo worden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:30 schreef Gert het volgende:
Wat een smadelijke nederlaag al niet kan veroorzaken.
[ afbeelding ]
quote:Beste Feijenoorders,
Zoals op Twitter reeds gemeld: donderdag 2 februari 2012 was een historische dag voor De Feijenoorder en dat unieke, veelkoppige monster (beter bekend als: het Legioen!). Aan het einde van de middag schoof een delegatie van De Feijenoorder namelijk aan bij een notaris om de Vereeniging De Feijenoorder op te richten!
Vereeniging De Feijenoorder. De naam alleen al ademt Feyenoord. Vernoemd naar zowel Café De Vereeniging (de dubbele e is dus geen spelfout!) alwaar Feyenoord in 1908 werd opgericht als naar het officiële orgaan van eerst de R.V.V. Feijenoord en later (tot juni 1983) de Sportclub Feyenoord.
In de statuten, zoals gisteren bij de notaris vastgelegd, is onder meer een doelbepaling opgenomen. En juist deze doelbepaling staat voor hetgeen wij met deze Vereeniging willen bereiken: het bevorderen van de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden en andere evenementen van Feyenoord alsmede de Sportclub Feyenoord én het behartigen van de belangen van eenieder die Feyenoord een warm hart toedraagt.
Over het hoe hebben we in de vorige nieuwsbrief al een tipje van de sluier opgelicht: sfeeracties, (zaal)voetbaltoernooien, feestavonden, busreizen naar uitwedstrijden, enzovoort. Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders.
Zodra alle formaliteiten –registreren bij de Kamer van Koophandel, aanvragen rekeningnummer, en dergelijke- zijn afgehandeld, wordt het mogelijk je aan te sluiten bij De Feijenoorder, als lid of als donateur. Wij doen er alles aan dit binnen nu en twee weken helemaal rond te hebben en zullen iedereen van de voortgang op de hoogte houden middels een volgende nieuwsbrief.
Feijenoorders: Vereenigt U, ’12 wordt van ons!
Met rood-witte groet,
De Feijenoorder
Nou, ik vind het niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef Marktplaatsman het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag wel wat meer krachttraining doen
NEC pakt de laatste jaren veel punten tegen Feyenoord, en we kunnen ze zelf hard gebruiken. Kan een mooie pot worden, mits ze niet alle 22 bevroren op het veld staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef satecl het volgende:
Ik vond NEC gister verrassend goed spelen tegen PSV. Dit gaat een zeer lastige pot worden zondag, dat is al een ding wat zeker is. Wat zou het toch lekker zijn als we juist op dit moment eevn 3 punten pakken!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef Marktplaatsman het volgende:
[ afbeelding ]
Wie? Moose?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef Marktplaatsman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:*Piep*: "De mensen weten de helft niet"
*Piep* *Piep* is nog altijd op zoek naar een nieuwe club. De middenvelder is door zijn transfervrije status niet afhankelijk van het 'transferwindow'. Wel hoopt hij snel zijn krabbel te zetten bij een nieuwe club.
De middenvelder was afgelopen week op proef bij Glasgow Rangers, hield zijn conditie op peil bij Excelsior en zat om tafel met VVV-Venlo. "Het is nu zaak dat ik een goede keuze maak", zegt *Piep*, die werd afgetest door de Rangers, in het Algemeen Dagblad.
*Piep* tekende afgelopen jaar bij Red Bull Salzburg. Die club liet hem in december weer vertrekken. "Toen ik transfervrij vertrok bij Feyenoord, had ik verwacht makkelijker een club te vinden. Er was veel interesse uit Oekraïne, Polen en Rusland, maar dat zag ik in eerste instantie niet zitten. Nu denk ik er iets anders over."
"Ik ben pas 25 jaar, denk dat ik nog kan laten zien dat ik veel in mijn mars heb. Ik zoek een club met een trainer die mij vertrouwen geeft. En het is onzin dat ik qua salaris nog te hoog in de boom zit. Die verhalen slaan nergens op. Maar in de voetballerij komt veel onzin naar buiten", aldus *Piep*.
"Toen Gertjan Verbeek bij Feyenoord weg moest, riepen de supporters 'de spelers willen niet trainen en ze willen de krachttraining niet doen'. Om die reden gaat een trainer echt niet weg hoor. Het was vooral de manier waarop hij met mensen omging. Er is zoveel voorgevallen, de mensen weten de helft niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |