De kans is vrij grootquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof ook echt heilig in het feit dat de mol bij de onderhandelingen was.
Dat moet een mol juist niet doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Tim de mol? HIj doet amper wat.
Dan krijg je weer zo'n Patrick Mol.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat moet een mol juist niet doen?
Spuit 11, even meelezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Westsidee het volgende:
Marit had denk ik Anne-Marie als mol (waarom drukt ze anders Anne-Marie zo fanatiek weg bij de western opdracht?) Aangezien Marit eruit ligt valt Anne-Marie af als mol.
Als de mol bij de stemmers zit dan weet je als kandidaten toch dat er minimaal één keer rood wordt gestemd? Dan weet je meteen dat het niet verstandig is om allemaal voor groen te gaan...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze zouden stemmen zoals ze het hadden afgesproken was de pot intact gebleven.
Toch wel mee eens. Anne-Marie valt eigenlijk wel af voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef BobW het volgende:
Liesbeth, Tim of Hadewych. Rest valt af.
Nu nog even kijken welke het meest van deze 3.
EDIT: Twijfel trouwens toch nog een beetje over William.
Dit zou ook heel goed kunnen... of de mol wil zelf alle verdenken verwerpen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat de makers juist willen dat jullie hem daardoor wegstrepen.
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Of: Stel je voor, William is de mol en mag ook er ook 1 kaartje indoen. (Hij mag er dus wel 1 uithalen). De kandidaten zouden dus allemaal rood moeten stemmen (dit was ook logisch) om er voor te zorgen dat er geen geld uit zou gaan. Maar dit deden ze niet, en zo kon William er dus makkelijk voor zorgen dat al het geld er uit kon.
Maar de kandidaten zouden het dan wel hebben kunnen voorkomen.
Ik vind william juist leuk voor het spelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
William is de laatste 2 afleveringen wel fanatieker geworden op een positieve manier. Minder kutten en meer fanatisme.
En dat wegrennen dan bij de vlagopdracht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
William is de laatste 2 afleveringen wel fanatieker geworden op een positieve manier. Minder kutten en meer fanatisme.
Tuurlijk is dat niet gebeurd..hoe verzin je het zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogen
Dit zou ik trouwens wel flauw vinden en te makkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Of: Stel je voor, William is de mol en mag ook er ook 1 kaartje indoen. (Hij mag er dus wel 1 uithalen). De kandidaten zouden dus allemaal rood moeten stemmen (dit was ook logisch) om er voor te zorgen dat er geen geld uit zou gaan. Maar dit deden ze niet, en zo kon William er dus makkelijk voor zorgen dat al het geld er uit kon.
Maar de kandidaten zouden het dan wel hebben kunnen voorkomen.
Nee, dat gaat mij ook te ver.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |