Dat is wel mijn conclusie op dit momentquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we concluderen dat Frits niet de Mol is na de Western opdracht? Hij pakte zo vastberaden het geld..
Dat ligt niet aan jou, dat zei hij ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ligt het nou aan mij of zij Tim dat hij zichzelf als derde verdachte had?
Het waren de A en P volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
De letters van Spanje lichtte trouwens weer op, net als bij IJsland. Ik denk dat daar wel een aanwijzing in zit.
Dat zei hij ja, maar meer voor de grap denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ligt het nou aan mij of zij Tim dat hij zichzelf als derde verdachte had?
Hij had Anne-Marie en Liesbeth op 1 en 2 toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat zei hij ja, maar meer voor de grap denk ik
En die vent zou dus ingehuurd kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Hadewych ging er van uit dat het antwoord van die IJslander in het vliegtuig goed was, en wist zeker dat het geopperde antwoord van Liesbeth (wat correct was) het niet was, omdat het die andere western was (welke vervolgens fout was).
Ik hoop het. Ik denk niet echt dat een echte Mol het zo duidelijk zou zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat zei hij ja, maar meer voor de grap denk ik
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de toren zei Marit duidelijk waar ze stonden, Liesbeth zei toen "Dat was Marit toch?" en toen zei hadewych "Volgens mij was dat annemarie!" Dat klopte niet.
Hmm ja, dat was wel apart.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Hadewych ging er van uit dat het antwoord van die IJslander in het vliegtuig goed was, en wist zeker dat het geopperde antwoord van Liesbeth (wat correct was) het niet was, omdat het die andere western was (welke vervolgens fout was).
Dat lijkt me erg sterk inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik denk niet echt dat een echte Mol het zo duidelijk zou zeggen.
Ik wil het nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Van die letters die nu oplichten kan je dus deels Spaaij maken.
quote:
Dan zouden die dus op de winnaar slaan? De mol is hij namelijk nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Van die letters die nu oplichten kan je dus deels Spaaij maken.
Mooi dat William hem daar op aansprak.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Tim ook wel bijzonder verdacht, maar hij is zo obvious. komt niet eens over alsof ie vaak echt zijn best doet.
Kan best. Hij stak gelijk zijn hand op bij koelbloedig, kon zijn Anne-Marie kiezen en haar afdrukken. 1000 euro uit de pot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zouden die dus op de winnaar slaan? De mol is hij namelijk niet![]()
.
Ja, ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi dat William hem daar op aansprak.
Luie vent.
samen met het kruis slaan... in de gaten houdenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Hmm ja, dat was wel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |