Nee, maar durf wel te geloven dat hij voor op de strijd wil gaan. Maar vind hem niet meer goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef StijnDa het volgende:
E
[..]
En voor het aanvoerderschap heeft hij gewoon lootjes getrokken zekerJij hebt hem door
Pastoor krijgt het toch weer voor elkaar. Speelden de eerste seizoenshelft al best aardig, maar vergaten telkens te scoren. Echt een leuk team om te zien na de winterstop.quote:
Dat kan ook.quote:
Dat is 10-0quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook een score voor de echt grote clubs.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook een score voor de echt grote clubs.
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben trouwens na een minuut of 10 in de eerste helft tot nu afgehaakt... Heb ik (afgezien van 4 doelpunten) nog veel gemist?
We zijn nu in de 80e minuut. Dus de kans is vrij groot dat de actie ergens tussen 10 en 80 heeft plaatsgevonden he.quote:
Doet je camera het nog welquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Staat daar nou een kerel in zn PSV shirtje fotos te maken, het is -10 ofzo
Da's ook weer waar, maar ik vond de eerste 10 minuten best saai, ondanks de goalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu in de 80e minuut. Dus de kans is vrij groot dat de actie ergens tussen 10 en 80 heeft plaatsgevonden he.
Moet je maar niet zo domme overtreding makenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Ai, weer Goossens die geblesseerd lijkt.
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, maar ik vond de eerste 10 minuten best saai, ondanks de goal
Inb4 Barcaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakel?
Ik vond Feyenoord-Ajax best wel spektakel vanaf minuut 1quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakel?
Goede versterking voor Feyenoord, zo'n brekebeentje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Ai, weer Goossens die geblesseerd lijkt.
Beide kanten op kut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
Scheids doet het gewoon goed. Waarom klagen?
Hij fluit hetzelfde voor NEC en PSV.
Ja, heb ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand een stream dat 10min voorloopt.
Wil graag weten of PSV gewoon wint.
Nee van NEC, anders mocht hij niet meedoen.quote:
Moet dan gelijk aan doelpunt van Perez denken.quote:
Italiaans voetbalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zitten jullie naar die kaaskop beker te koekeloeren terwijl de kraker Novara-Cievo aan de gang is.
DAM, ben jij dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zitten jullie naar die kaaskop beker te koekeloeren terwijl de kraker Novara-Chievo aan de gang is.
Ja kut.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Melvin Platje... Was toch van Volendam?
Zullen we zondag nog wel zien. Bovendien, twee goals tegen PSV uit is netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Zat veel meer in voor Nec. Maar goed dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben is al langer bekend.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Ajax maar niet loten straks... ooh wacht..
Of Feyenoord ooh wacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Ajax maar niet loten straks... ooh wacht..
Jep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Daar durf ik ook geld op te zetten ja..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Al zou Heracles in de finale ook wel tof zijn. Die gun ik het het meest van de 4.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk treffen PSV en AZ elkaar pas in de finale.
Ja, maar die krijgen dan Europees voetbalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Die loting zou ook het gunstige zijn voor de knv
[..]
Al zou Heracles in de finale ook wel tof zijn. Die gun ik het het meest van de 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |