Vind je het gek met zo'n speklaagquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Happel het volgende:
Deze held heeft het niet koud. Ekte ekte die gozert.
[ afbeelding ]
Hij is de 12e man.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Happel het volgende:
Deze held heeft het niet koud. Ekte ekte die gozert.
[ afbeelding ]
Alle negers zijn snel, ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Oidipous het volgende:
Zeefuik snel? Althans, dat zegt de commentator van EL.
Wat is er mis met een laagje vet. Alleen maar gezond.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n speklaag
Sinds wanneer ben jij er eigenlijk bijgekomen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een laagje vet. Alleen maar gezond.
Dat is geen laagje meer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een laagje vet. Alleen maar gezond.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij er eigenlijk bijgekomen?
Hoi Benno.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:22 schreef PunkAap het volgende:
Die gasten hebben panty's aan, bij ons doen die gastjes uit de e om 9:00 gewoon slidingbroek of niks aan.
iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
Babos jonge, wat ben je aan het doen.
Gewoon countergoaltjes, dan ligt de ruimte er wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef StijnDa het volgende:
Ook weer goed uitgespeeldZo komen de passes opeens wel aan
Koptquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon countergoaltjes, dan ligt de ruimte er wel.
Is ie binnenkort ook transfervrij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
SchoneWat een baasje.
Begint weer in vorm te geraken, binnenkort maar eens binnenhengelen.
6-4 is leuker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Zilverloo het volgende:
als het maar geen 4-6 wordt, die score moet het lachertje van het seizoen zijn voor Ajax
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Is ie binnenkort ook transfervrij?
ja, oh het was bij Utrecht thuis, toen was het 6-4. nouja dit weekend zal het dan wel 4-6 worden in de returnquote:
Ik bespeur een driedubbel pleonasme.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef anoukane het volgende:
Wat een doelpuntrijke wedstrijd
Die Schöne heeft het kapsel van een homofiele Duitser die fout was in de oorlog.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bespeur een driedubbel pleonasme.
Die Schöne heeft mijn droomkapsel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef anoukane het volgende:
Wat een doelpuntrijke wedstrijd
Die Schöne heeft het kapsel van een homofiele Duitser die fout was in de oorlog.
Ben het echt kwijt.quote:
WOW.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben het echt kwijt.
Zit al paar dagen in mijn hoofd maar komt niet uit.
Mateja Kezman.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben het echt kwijt.
Bruggold Arnink.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben het echt kwijt.
Hoe oud ben je dan, 6?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
Gast nooit bij PSV zien spelen. :S
Volgende keer eerder naar Nederland komen.
Kom der maar in Geert!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
Gast nooit bij PSV zien spelen. :S
Volgende keer eerder naar Nederland komen.
Of ouder dan 10 jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Dan ben ik geen echte fan/supporter. Het boeit me echt niet wat mensen er van denken. Blijkbaar moet je een hooligan zijn of een wikipedia pagina.
Kanaal 221 upc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom doet sopcast het niet? Iemand een DM met een goed kanaal voor me?
Super bedankt zeg!quote:
Ik welquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Als PSV fan de legendarische treffer van Bruggink in en tegen Utrecht niet kennen.
Die ken ik als Vitesse supporter ook wel ja....quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die hele dag stonden we geen minuut op plaats drie, op de laatste 2 minuten na dan
Ik herinner me doelpunt van Park tegen Vitesse wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die hele dag stonden we geen minuut op plaats drie, op de laatste 2 minuten na dan
Je gebruikt zeker IE?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef PunkAap het volgende:
Mod, waarom kan ik geen quotes meer doen.
Internet Explorerquote:
Als Vitesse destijds CL had gehad dan was Aalbers er misschien nog wel geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die ken ik als Vitesse supporter ook wel ja....![]()
![]()
![]()
sowieso bizar dat ze die naam al op een lijstje haddenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de scouts van Juventus en AC Milan een paar rode kruisjes zetten achter Manolevs naam.
Gelukkig hebben we zjoordaaniejaahquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Vitesse destijds CL had gehad dan was Aalbers er misschien nog wel geweest
Compatibiliteitsweergave al geprobeerd?quote:
Naast de adresbalk een soort pagina met een kreukel ofzoquote:
Laat maar ga de wedstrijd maar kijken m'n jongenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
NuytinckWijnaldum gebroken neus zou mooi zijn.
Geen dank hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gestolen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef PunkAap het volgende:
Waarom heeft Gini handschoenen van Matavz aan?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Caland het volgende:
Ahh wat zielig nou voor Wijnaldum.Kniebanden doormidden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groggy aldus de commentatorquote:
Net als Mano.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Zilverloo het volgende:
Die jongen is veel te goed voor psv zoals hij zelf zegt, tijd om het te bewijzen menner labyad
Was een grap. Relaxt.quote:
Sommigen hier zeker welquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grap. Relaxt.
Denk je echt dat ik dat hoop voor een speler.
1e was?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Tweede 100% strafschop door de neus geboord
Geen idee, maar dit was niksquote:
Matavz eerste helft.quote:
En voor het aanvoerderschap heeft hij gewoon lootjes getrokken zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef mrstylo het volgende:
PSV moet Toivonen echt verkopen volgend transferperiode. Hij staat daar gewoon, omdat Rutten hem niet durft te wisselen.
Nee, maar durf wel te geloven dat hij voor op de strijd wil gaan. Maar vind hem niet meer goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef StijnDa het volgende:
E
[..]
En voor het aanvoerderschap heeft hij gewoon lootjes getrokken zekerJij hebt hem door
Pastoor krijgt het toch weer voor elkaar. Speelden de eerste seizoenshelft al best aardig, maar vergaten telkens te scoren. Echt een leuk team om te zien na de winterstop.quote:
Dat kan ook.quote:
Dat is 10-0quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook een score voor de echt grote clubs.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook een score voor de echt grote clubs.
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben trouwens na een minuut of 10 in de eerste helft tot nu afgehaakt... Heb ik (afgezien van 4 doelpunten) nog veel gemist?
We zijn nu in de 80e minuut. Dus de kans is vrij groot dat de actie ergens tussen 10 en 80 heeft plaatsgevonden he.quote:
Doet je camera het nog welquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Staat daar nou een kerel in zn PSV shirtje fotos te maken, het is -10 ofzo
Da's ook weer waar, maar ik vond de eerste 10 minuten best saai, ondanks de goalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu in de 80e minuut. Dus de kans is vrij groot dat de actie ergens tussen 10 en 80 heeft plaatsgevonden he.
Moet je maar niet zo domme overtreding makenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Ai, weer Goossens die geblesseerd lijkt.
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, maar ik vond de eerste 10 minuten best saai, ondanks de goal
Inb4 Barcaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakel?
Ik vond Feyenoord-Ajax best wel spektakel vanaf minuut 1quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakel?
Goede versterking voor Feyenoord, zo'n brekebeentje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Ai, weer Goossens die geblesseerd lijkt.
Beide kanten op kut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
Scheids doet het gewoon goed. Waarom klagen?
Hij fluit hetzelfde voor NEC en PSV.
Ja, heb ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand een stream dat 10min voorloopt.
Wil graag weten of PSV gewoon wint.
Nee van NEC, anders mocht hij niet meedoen.quote:
Moet dan gelijk aan doelpunt van Perez denken.quote:
Italiaans voetbalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zitten jullie naar die kaaskop beker te koekeloeren terwijl de kraker Novara-Cievo aan de gang is.
DAM, ben jij dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zitten jullie naar die kaaskop beker te koekeloeren terwijl de kraker Novara-Chievo aan de gang is.
Ja kut.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Melvin Platje... Was toch van Volendam?
Zullen we zondag nog wel zien. Bovendien, twee goals tegen PSV uit is netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Zat veel meer in voor Nec. Maar goed dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben is al langer bekend.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Ajax maar niet loten straks... ooh wacht..
Of Feyenoord ooh wacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Ajax maar niet loten straks... ooh wacht..
Jep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Daar durf ik ook geld op te zetten ja..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Al zou Heracles in de finale ook wel tof zijn. Die gun ik het het meest van de 4.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk treffen PSV en AZ elkaar pas in de finale.
Ja, maar die krijgen dan Europees voetbalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Die loting zou ook het gunstige zijn voor de knv
[..]
Al zou Heracles in de finale ook wel tof zijn. Die gun ik het het meest van de 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |