Welke vond je wel/niet goed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Breuls het volgende:
Laatste post vorige topic:
Vandaag voor het eerst de Nederlandse versie van deze video gezien in de bios. Ben toch niet enthousiast over de Nederlandse stemmen.
Die is gericht op kleine kinderen, die nog geen Engels kunnen lezen. De volwassenen kunnen de OV versie zien!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
ik snap het hele idee van een nederlandse dub nogsteeds niet ...
Ik heb het zelfs niet gemerkt in de bioscoopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Breuls het volgende:
Dat is het hele idee. Daarom is het ook niet relevant dat een (naar ik begrijp) niet vertaald nummer door een andere stem wordt gedaan; kids merken dat toch niet.
Nee, er word in het Nederlands gezongen. Al kan het wel zijn dat Smells like in het Engels gezongen word, dat weet ik even niet meer. Maar er word gewoon Nederlands gezongen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Breuls het volgende:
Maar ik begrijp van Writersright dat er wel in het Engels gezongen wordt. Dat valt toch wel op?
We build this city is in het Engels van wat ik zag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Breuls het volgende:
Maar ik begrijp van Writersright dat er wel in het Engels gezongen wordt. Dat valt toch wel op?
We built this city is dan ook gewoon het origineel dat je hoort van Starship, geloof ik...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
We build this city is in het Engels van wat ik zag.
In de film zingen de Muppets (in het begin tenminste) gewoon mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
We built this city is dan ook gewoon het origineel dat je hoort van Starship, geloof ik...
In de VS is er nauwelijks wat te koop en zijn ze zelfs jaloers op wat WIJ hier hebben. De Disney store op Times Square heeft bijv maar 1 schap van 2 meter met Muppet spullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik gok dat je in de VS veel mooiere Muppets-spullen kunt kopen. Daar zijn ze sowieso dol op keepsake-poppen enzo.
Klopt, maar je hoort ze nauwelijks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef Writersright het volgende:
[..]
In de film zingen de Muppets (in het begin tenminste) gewoon mee.
Toch viel het me op:P Kan ook wel komen doordat ik Rudman's Scooter geweldig vind waardoor het extra opviel. In hoeverre is Beaker eigenlijk gedubt? sommige stukken zijn duidelijk Whitmire maar heb Sipke's versie nog niet gehoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoort ze nauwelijks.
Tenenkrommend, kon het niet lang aanzien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:50 schreef chansadres het volgende:
Pathe had een interview met Kermit, Miss Piggy en Bobin (regisseur)...
Was er echt niemand anders die iets beter Engels praat...
Er werd het een en ander samengevoegd, ja. Weet het niet exact; ik zat mee te mimen toen de tekst niet klopte en toen raakte ik in de war.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Het tweede couplet werd geskipt volgens mij.
Die kreeg een goede reactie. Eigenlijk dezelfde als de eerste keer. Goede cameo dus.quote:Jim Parsons als Walter was geinig...
Zijn liedje is trouwens ook ingekort. De hele uitleg waarom hij een hekel heeft aan de Muppets, die je wel in de albumversie hoort, zit niet in de film.quote:en Chris Cooper in zijn beste rol sinds American Beauty...*maniacal laugh*
Dan ga je naar een grote stad in de buurt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef diederikdukkie het volgende:
Bij ons draaien ze alleen de Nederlandse [ afbeelding ]
Maar wat ik heb begrepen, is er nu een onwerkbare situatie gecreëerd tussen Oz en Disney. Oz is niet meer van plan om iets te doen met de Muppets zo lang het gelicenseerd is onder Disney. En Whitmire was ook niet tevreden over de film en lijkt steeds meer bij Oz aan te schuiven. Nu dat bekend is gemaakt dat The Muppets de film is met de meeste omzet, moeten de muppeteers kleur gaan bekennen. Ik vind het heel interessant waar dit naar toe leidt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef Breuls het volgende:
Segel/Stollers script had veel kritieken van Muppet-kenners en die kritieken zijn ook gebruikt om het script aan te passen. Zaken als pratende kippen, Muppets die erkennen dat ze poppen zijn en degelijke. Iemand als Oz zal dat terecht bekritiseren en het is goed dat er binnen Muppet Studios blijkbaar een dergelijke kwaliteitsbewaking is die hetzelfde opmerkte.
Dat dacht ik ook. Maar Oz was enkele jaren geleden toch geïnteresseerd voor een reboot. Zeker nu zijn regiewerk niet de koers loopt die hij gedacht had. Hij was ook bezig met een script. Dat is afgekeurd door Disney doordat het meer "het oude gevoel" moest terugbrengen. Aan dat script is hij bezig geweest totdat Segel/Bobin deze film mochten regisseren. Oz vond dat als een steek in de rug. Zeker toen bleek dat het nieuwe script veel slechter was. Toen deed hij ook die harde uitspraken, die hij nu probeert te verzachten. Maar de situatie is nu dat hij definitief is gestopt met de Muppets.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:38 schreef Breuls het volgende:
Oz was toch gewoon simpelweg al gestopt met de Muppets?
Ik heb niet het idee dat deze film niet past in de reeks. Het is juist heel erg een Muppets-film en ook echt een Disney-film, maar niet op een vervelende manier.
Blijkbaar ligt er al een script klaar dus lijkt me goed mogelijk. Maar ze kunnen natuurlijk ook een nieuw seizoen The Muppet Show doenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Breuls het volgende:
Wie het ook gaat schrijven, ik verwacht een vervolgfilm in dezelfde lijn. Liefst binnen drie jaar.
Tja Oz deed al weinig tot geen Poppenwerk in de laatste 2 films (alleen nasynchronisatie) dus zou het ook lullig vinden als bijv Jacobsen, die juist Fozzie goed begon te doen het veld moest ruimen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me wel af wat Frank Oz nu denkt. Zelf eerst een script sturen naar Disney en dat word afgekeurd. Daarna doet hij zelf het script van Jason Segel afkeuren en met dat script gaat Disney akkoord. Daarna in de pers negatief uitlaten over de film en dan word de film gezien als het beste werkje sinds Muppet Movie. Dan moet je toch erg balen...
En dat terwijl in veel steden alleen maar de NL versie draait. Ik heb de film dus ook nogsteeds niet gezien omdat ik van zwolle helemaal naar emmen zou moeten om de normale versie te zienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:26 schreef chansadres het volgende:
The Muppets best bezochte film van vorige week in Nederland.
Ter vergelijking: Star Wars deel 1 3d kwam niet verder van een 7e plaats.
Nette prestatie!
Muppets heersen in Nederlandse bioscopen
Doe niet de moeite! Die cam's zijn niet de moeite waard!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:26 schreef diederikdukkie het volgende:
Ik heb hem gedownload (bad me) in het engels. ga hem deze week iig nog eens bekijken.
Ik kijk liever een andere film in goede hd kwaliteit dan dat ik naar een cam moet kijken. ik bedoel, alle films komen tegenwoordig in HD uit. Waarom kunnen mensen gewoon niet even wachten tot hij uit isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef diederikdukkie het volgende:
het is best een goede kwaliteit.
Ik heb in Den Haag Spui gewoon de OV gezien? Is dat inmiddels veranderd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
wat ontzettende eikels bij pathé ze draaien zeker alleen die vertaalde versie omdat anders iedereen naar de engelse gaat...
ik heb hem dankzij die kut pathé dus nogsteeds niet gezien..
Dit gaat over overijssel, volgensmij draait hij in overijssel bijna nergens in OVquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb in Den Haag Spui gewoon de OV gezien? Is dat inmiddels veranderd?
Hier in Breda draait hij ook alleen 's middagsquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef Isegrim het volgende:
Waarom draait de OV op zulke rare tijden (Schouwburgplein)?
Vandaag 18:30
Morgen 16:20
Vrijdag 24 februari 13:00
Zaterdag 25 februari 13:20
Zondag 26 februari 16:20
Maandag 27 februari 14:05
Dinsdag 28 februari 14:05
Woensdag 29 februari 16:20
Sorry hoor, maar ik moet gewoon werken enzo.
Ik zat er zojuist om 21:25 en geen kinderen in de zaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond wordt 'm niet, ik wou morgen gaan. Maar ik vind het echt onmogelijke tijden en ik vrees veel kinderen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Hee nu is het ineens wel in OV in zwolle, ik ga morgen
Hoezo niet? Je was onderweg van twente naar zwolle en kreeg een telefoontje dat ze de film kwijt waren ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de film was er niet (was nog onderweg van twente naar zwolle) maar kreeg wel vrijkaartjes dus ga morgen ....
nee ze hadden de verkeerde film geleverd, toen kon er toch nog de goede film uit enschede komen maar daar was een ongeluk dus stond de film in de file, wij hoorden het toen we bij de bios stonden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je was onderweg van twente naar zwolle en kreeg een telefoontje dat ze de film kwijt waren ofzo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef Mike het volgende:
Wat is dat Rainbow Connection toch een heerlijk nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een geweldige filmNow THAT's a maniacal laugh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook waarom Richman het zegt ipv gewoon lacht?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hij kan niet lachen maar ik weet niet waarom...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Now THAT's a maniacal laugh!
Weet je ook waarom Richman het zegt ipv gewoon lacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Volgens mij werd toen uiteindelijk de NL versie gedraaid. Maar was best een vervelende situatie idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ze hadden de verkeerde film geleverd, toen kon er toch nog de goede film uit enschede komen maar daar was een ongeluk dus stond de film in de file, wij hoorden het toen we bij de bios stonden.
Geweldige montage!quote:
Ik verwees dan ook niet naar jouquote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was je ook. Ik verwees ook helemaal niet naar mezelf.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef chansadres het volgende:
BBC is bezig met een nieuwe serie met nieuwe poppen van de Jim Henson Company.
Yeah!!quote:The Muppets terug op tv
De Britse omroep BBC werkt aan een nieuwe serie met The Muppets, die in 2013 zal worden uitgezonden.
De voorlopige titel van de poppenserie is No Strings Attached. Ook in de nieuwe serie ontvangen de poppen een hoofdpersoon, meldde de BBC vrijdag.
De Muppets zijn wereldberoemd geworden na de eerste uitzendingen in 1976. De tv-serie rond Kermit de Kikker, Miss Piggy en vele anderen was bedacht door de Amerikaan Jim Henson, die in 1990 overleed.
De poppenserie staat weer volop in de belangstelling door een nieuwe bioscoopfilm waarin de poppen weer bij elkaar komen voor een nieuwe show. Mediabedrijf Disney heeft inmiddels besloten om een vervolg op de film te produceren.
Niet misleidend maar gewoon incorrect. De bekende Muppets zullen geen rol spelen omdat die exclusief gelicenseerd zijn bij Disney. De BBC zal een geheel nieuwe poppenensemble gebruiken, wel uit de Muppet Workshop.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:47 schreef Writersright het volgende:
Misleidend. Er komt een nieuwe chat show van the Jim Henson Company met nieuwe poppen en of er bekende Muppets in zitten durven ze niks over te zeggen.
Vooral het "Help! I've been mugged" stukjequote:Op maandag 5 maart 2012 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
80s robot vind ik ook wel een leuke muppet
God idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Writersright het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-kermit-kikker.html
Aandachtshoer
http://www.colbertnation.(...)rch-14--2012---pt--3quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Breuls het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)ess.jhtml#id=1680630
Walter en Kermit te gast bij MTV.
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:29 schreef Writersright het volgende:
Best verdienende Muppets film ooit, walk of fame ster, Oscar.....Muppets comeback verloopt aardig goed zo.
Amerikaanse regio?quote:
Van wat ik gelezen heb A,B en C dus regiovrij.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Maartel het volgende:
[..]Ik zat hier veel te lang na te denken wat Oscar met de muppets te maken had
quote:
Ja, niet nu, maar een tijdje terug al, maar het is wel leuk.quote:Op maandag 30 april 2012 16:57 schreef chansadres het volgende:
Nieuwe film is nu officieel aangekondigd:
[ afbeelding ]
James Bobin zal weer in de regisseursstoel gaan zitten. Nicholas Stoller is al druk aan het schrijven. Jason Segel heeft al bekend gemaakt dat hij geen rol zal spelen in het tweede deel. Naar alle waarschijnlijkheid zal het vervolg in het geheel gedragen worden door de Muppets zelf.
Volgens hun Facebook is zondagavond de productie van start gegaan. En de officiële banner bekend gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, niet nu, maar een tijdje terug al, maar het is wel leuk.
Bij de Blokker gehaald. Daarnaast hebben ze leuke Muppets aardewerk koffie en melkmokken. En aardewerk ontbijtborden. Maar bij Blokker was hij samen met Bart Smit het goedkoopste 17,99. Vast ergens online nog goedkoper maar had geen zin om te wachten. De dvd-hoes is trouwens erg lelijk. Blu-ray bevat in Nederland niet de DVD of extra bonusschijfje. Wel een making of extra. Dus de extra scene's zijn geschapt. Erg jammer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef Breuls het volgende:
In de winkel of online? Ik dacht dat-ie pas morgen verscheen.
De site van Free Record Shop zegt:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij de Blokker gehaald. Daarnaast hebben ze leuke Muppets aardewerk koffie en melkmokken. En aardewerk ontbijtborden. Maar bij Blokker was hij samen met Bart Smit het goedkoopste 17,99. Vast ergens online nog goedkoper maar had geen zin om te wachten. De dvd-hoes is trouwens erg lelijk. Blu-ray bevat in Nederland niet de DVD of extra bonusschijfje. Wel een making of extra. Dus de extra scene's zijn geschapt. Erg jammer...
Bol.com lijkt het ermee eens te zijn:quote:De meeste bloopers ooit gemaakt in de Muppets geschiedenis;Een screentest voor de leessessie;Onder het oppervlak: De making of de Muppets
Play.com, die de Britse versie verkoopt, zegt dit:quote:De meeste bloopers ooit gemaakt in de Muppets geschiedenis | Onder het oppervlak: de making-of de Muppets | Een screentest voor de leessessie
De Britse Amazon meldt geen extra's, maar de Amerikaanse wel:quote:The Longest Blooper Reel Ever Made (In Muppet History*) *We Think
Scratching The Surface: A Hasty Examination Of The Making Of The Muppets
A Little Screen Test On The Way To The Read Through
Deleted Scenes
Theatrical Spoof Trailers
Audio Commentary With Jason Segel, James Bobin And Nicholas Stoller
Komt één van deze lijstjes overeen met wat je hebt?quote:• Blu-ray Feature Film + Bonus
• DVD Feature Film + Bonus
• Scratching The Surface: A Hasty Examination Of The Making Of The Muppets -- A Surprisingly Shallow But Profoundly Absurd Look At Muppets And Humans Working Together To Make Cinematic History
• Deleted Scenes
• A Little Screen Test On The Way To The Read-Through -- The Muppets Bring The Wocka Wocka Wocka To A Routine Camera Test
• Explaining Evil: The Full Tex Richman Song
• Unreleased Theatrical Spoof Trailers -- And More!
• Audio Commentary -- With Jason Segel, James Bobin, And Nicholas Stoller
• Disney Intermission -- Pause The Movie And See What Happens!
• The Longest Blooper Reel Ever Made (In Muppet History**) **We Think -- Includes Muppets! Stars! And One Ridiculously Long Chicken Joke! What More Do You Need?
De versie zoals op het album? Waarin hij uitlegt waarom hij de Muppets haat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef chansadres het volgende:
Update: Ze staan er wel opSamen met een langere versie van de Tex Richman song en meer dingen die niet op de hoes staan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef Breuls het volgende:
Wow, slecht zeg. Ben blij dat ik niet naar de Nederlandse versie ben geweest.
Leuk gevonden. Jammer dat die pauze-Disney Interaction feature schijnbaar niet in de PAL Bluray zit trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:25 schreef Breuls het volgende:
Als je in het blu-ray DVD menu de bonus features highlight en dan naar rechts klikt/drukt/whatever, verschijnt er een eitje. Da's een easter egg van 46 seconden.
Dat Oinkterview en die extended kippenscene zijn wel de moeite waardquote:http://muppet-madness.blogspot.nl/
Easter Eggs
There are also several Easter Eggs to find on the disc. These are all the easter eggs and how to access them:
Highlight Bonus features and press right, An egg will appear. Select this option.
A cut scene from the making of that talks about getting permits when making a picture.
Highlight Play features and press right and then up, An egg will appear. Select this option.
An "oinkterview' with the lovely Miss Poogy appears. I liked Miss Poogy in the movie and this interview with her is an enjoyable extra,
Highlight Bonus features and press left, up, left, An egg will appear. Select this option.
A extended version of the Chicken act from the Telethon plays, featuring a Muppet farmer
Highlight Set Up and press left, up An egg will appear. Select this option.
Another cut scene of the making up that features the Muppet version of the director appears. Just as entertaining as the rest of the making of.
James Bobin, de regisseur/schrijver van The Muppets en deze nieuwe film.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef Breuls het volgende:
Leuk!
Wie is de dude in de telefooncel?
Des te blijer dat Ricky Gervais een rol heeft!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:31 schreef ROFLOL het volgende:
Jammer dat Jason Segel niet in deel twee zit.
Had-ie in de vorige film ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Des te blijer dat Ricky Gervais een rol heeft!
Niets haalt het bij de originele serie, maar ik vond hem wel leuk wat vond je er zo gruwelijk aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond de vorige muppetfilm echt gruwelijk. Vre-se-lijk,
Ik vond de laatste films toch beter dan de latere meuk zoals The Muppets' Wizard of Oz, Muppets in Space en Muppets Treasure Island. Voor mijn gevoel gingen ze dichter bij het origineel zitten qua sfeer. Zeker niet perfect maar Pictures in my Head geeft me toch elke keer weer kippenvel. Iets wat andere films zeker niet kon bereiken!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niets haalt het bij de originele serie, maar ik vond hem wel leuk wat vond je er zo gruwelijk aan?
Dit ramsey fimpje vind ik geen hol aan... sowieso dat ze een gelijkspel krijgen vind ik totaal niet des muppets.quote:Op maandag 9 december 2013 13:41 schreef chansadres het volgende:
Deze special was trouwens niet veel aan. Zaten erg veel skipmomenten tussen en was soms niet grappig. Wel grappig zijn de nieuwe Muppisodes! Dat is de nieuwe naam voor de korte fimpjes van Youtube. Deze maal met Gordon Ramsey:
Daarnaast lig ik ongeveer een week onder de postbus te wachten op de nieuwe Muppet-blu-ray. Dit maal Great Muppet Caper en Muppet Treasure Island op 1 blu-ray schijfje. Toen ik het hoorde werd ik huiverig... 2 films op 1 schijf. Maar de eerste recensies (en dan geen fanboys) zijn verrassend positief. Vooral Treasure Island heeft een mooie transfer gekregen. Wel moeten importeren vanuit Australië...
Leuk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef chansadres het volgende:
Ik ben vandaag ontzettend blij! Ik heb voor enkele tientjes dit boek op de kop weten te tikken:
[ afbeelding ]
Een boek dat op Ebay voor minstens 100 euro van eigenaar verwisseld. Niet dat ik hem ooit ga verkopen want dit is de bijbel der Muppets.
Dat boek ben ik jaren aan het zoeken maar ga er echt niet 100 euro voor betalen. Een "zo goed als nieuw" versie kost soms wel meer dan 200 euro! Voor de gek liep ik De Slegte binnen in Eindhoven en daar lag hij bij de tweedehands spullenquote:
Komen Nederlandse nasynchronisaties ooit op een andere datum uit dan het origineel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef chansadres het volgende:
Komt de OV versie wel op de oude datum uit of is die meegeschoven (of nog erger, is die gecanceled....)
Edit: Even opgezocht en bij de lokale bioscoop zullen beide gaan draaien in mei. Pak van mijn hart dat ik niet naar de NL versie hoef te gaan![]()
Nee maar andersom welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Komen Nederlandse nasynchronisaties ooit op een andere datum uit dan het origineel?
Dat zou dan een specifieke bioscoopkeuze kunnen zijn. Films hebben landelijk gewoon 1 datum.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee maar andersom welIk weet nog van The Muppets, dat de NL versie een week eerder in de bios draaide dan de originele versie.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om de Nederlandse versie te zien. Pepe de King Prawn klinkt vast zo grappig niet meer, dan.quote:En ik wilde hem zo graag zien, dat ik hem eerst in het Nederlands heb gekeken maar daar had ik later spijt van. Dit keer wil ik enkel de originele versie zien.
Die is incidenteel; zoiets weten we pas kort van tevoren.quote:Of het moet een gratis preview zijn via een website (Heeft Fok niet een samenwerking met Disney qua previews kugh kugh)
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef chansadres het volgende:
Ik ben vandaag ontzettend blij! Ik heb voor enkele tientjes dit boek op de kop weten te tikken:
[ afbeelding ]
Een boek dat op Ebay voor minstens 100 euro van eigenaar verwisseld. Niet dat ik hem ooit ga verkopen want dit is de bijbel der Muppets.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de VHS beelden al gezien maar deze heeft zelfs Nederlandse ondertiteling!quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb de VHS beelden al gezien maar deze heeft zelfs Nederlandse ondertiteling!![]()
Snel even van Youtube gehaald. Nu op DVD'tje branden voor in het boek
Triest nieuws,ik dacht eerst dat het over Brian Henson ging de bedenker van Muppets Tonightquote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef Isegrim het volgende:
John Henson is dood.
http://edition.cnn.com/2014/02/15/showbiz/john-henson-dies/
Weinig interview, Vorst werd lekker voor lul gezetquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik verheug me hier zo op. De vorige film vind ik tof en Ricky Gervais is geweldig. Ook erg leuk interview met hem & de muppets bij Van der Vorst ziet sterren gister
Ik vind 'm erg leuk, maar ik herinner me hem als net iets minder goed dan zijn voorganger.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef chansadres het volgende:
Ben net terug van de première van de OV versie van Muppets Most Wanted. Wat een toffe film is het geworden. Misschien wel beter dan The Muppets. Iets meer verhaallijn en eindelijk de Muppets zelf in de hoofdrol. Al speelt Ricky Gervais een glansrol. De liedjes zijn weer leuk en bijzonder veel cameo's. Hele film met een grote grijns gezeten.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond Envy in Green juist wat tegenvallen. Ik had denk ik teveel voorstukjes gezien en de plot van n muppet als pleegbroer vond ik wat dom.
Ik vond de trailer zo leuk dat ik teleurgesteld was dat Green with Envy helemaal niet bestond en dat het eenmuppelfilm bleek te zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon The Muppets. Grapjurk.
had teveel voorstukjes gezien van de eerste film, van deze alleen 1 stukje trailerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:14 schreef Breuls het volgende:
Haha. Ja, die neptrailers miste ik hier wel een beetje.
Ik snap ook niet dat mensen al die promos van XMDOFP al bekijken, de halve film staat onlinequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik had van deze ook niet zoveel gezien voordat ik de film zag. Maar tegen de tijd dat er echt veel promotie was had ik de film ook al gezien, dus dat helpt ook wel.
Disney ownt nu jou hele wereld he, Muppets, Marvel, Starwarsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:43 schreef Breuls het volgende:
Heb Muppets Most Wanted gisteren nog een keer gekeken. Hij is nog steeds leuk.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Disney ownt nu jou hele wereld he, Muppets, Marvel, Starwars
Wacht maar, ze groeien doorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er blijft nog genoeg non-Disney over hoor.
Ik denk dat-ie het wel wat langer volhoudt dan 1 week, hoor. Je ziet bv bij Belbios maar 1 week vooruit, maar dat wil niet zeggen dat-ie de week erna niet meer draait.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:08 schreef chansadres het volgende:
Fijn hoor! Dan win je kaartjes voor de film, maakt je lokale bioscoop bekend dat ze de film niet gaan draaien in de originele versie. Andere plaatsen draaien hem om 5/6 uur en 10 uur 's avonds. En waarschijnlijk vliegt hij na 1 week uit de bios. Enige mogelijkheid is vrijdag om te gaan omdat ik dit weekend bezet ben door moederdag
Ik heb een aantal bioscopen gebeld en van 2 weet ik in ieder geval zeker dat hij niet meer in OV gaat draaien. De Nederlandstalige versie zal wel nog een tijdje doordraaien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie het wel wat langer volhoudt dan 1 week, hoor. Je ziet bv bij Belbios maar 1 week vooruit, maar dat wil niet zeggen dat-ie de week erna niet meer draait.
Zonde. Gervais is helemaal niet zo enorm aanwezig; gewoon gematigd en hij speelt een prima rol.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef chansadres het volgende:
In Amerika is het in ieder geval een onterechte flop. Grootste kritiekpunt daar is dat Ricky Gervais in speelt. Hij kan maar weinig support krijgen in Amerika. Het is ook een "hate him/love him" persoon. En ik vind het ook prachtig dat recensenten daar de film afkeuren omdat Jason Segel er niet in speelt...
Neejoh,ze verdienen t terug mrt merchandise en dvd etcquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:15 schreef chansadres het volgende:
Filmjaar 2014 valt ook qua opbrengsten erg tegen. Ze hebben pas net het budget van de film terugverdient. Er is nog geen winst gemaakt. En zo duur zijn de Muppets niet om te maken. Daarnaast heeft de film nog niet eens in de top 5 box office gestaan. Niet in Amerika maar ook niet in Nederland. Bij Disney word de film dus gezien als een flop.
Maar voor merchandising heb je geen film nodig. Pluche ban Kermit verkoopt altijd wel. Voor de rest is er geen filmgerelateerde uitgebracht. Disney's doelstelling was ongeveer 100 miljoen op te halen puur uit box office. De bluray release is dan meer damage control want ze doen het niet om break even te draaien. Voor merchandising kunnen ze ook kiezen voor een paar kekke YouTube hitjes zoals Bohemian Rhapsody. Of een tvserie. De derde bioscoopfilm staat daardoor op losse schroeven. Verdwijnen gaan ze niet. Maar misschien houden ze het bij wat tv specials zoals met Lady Gaga. Kost minder en heeft qua publiciteit hetzelfde effect!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neejoh,ze verdienen t terug mrt merchandise en dvd etc
Disney verloor geld aan Lone ranger en die scififilm maar niet aan de muppets
En dat de originele versie buiten de grote steden niet gedraait is... (althans voor de nederlandse cijfers) al kwam die originele versie bij de vorige film ook al een paar maanden later pas in de bios....quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:03 schreef Mike het volgende:
Toch wel interessant dit: de vorige film was erg geliefd en toch haalt deze film maar 1/3de op van de vorige. Ik denk dat er wat mensen ontslagen zullen worden op de marketingafdeling. Het enige dat ik kan verzinnen waarom deze sequel geflopt is, is dat er veel minder aandacht voor was in de media.
Ik denk dat de film gewoon slechter isquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:03 schreef Mike het volgende:
Toch wel interessant dit: de vorige film was erg geliefd en toch haalt deze film maar 1/3de op van de vorige. Ik denk dat er wat mensen ontslagen zullen worden op de marketingafdeling. Het enige dat ik kan verzinnen waarom deze sequel geflopt is, is dat er veel minder aandacht voor was in de media.
Dat geld ook voor Pixarfilms en andere animatiefilms, vaak genoeg draaien ze bij voorkeur de Nederlandsequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat de originele versie buiten de grote steden niet gedraait is...
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat geld ook voor Pixarfilms en andere animatiefilms, vaak genoeg draaien ze bij voorkeur de Nederlandse
Sjaquote:
Echt niemand kent Segel in Nederland en daarbuiten is-ie ook amper bekend. Dat een film minder goed zou zijn, houdt gezinnen ook niet tegen (de meeste mensen weten dat niet eens als ze er naartoe gaan en van RT hebben ze al helemaal nooit gehoord).quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat de film gewoon slechter is
En Segel is bekender dan Gervais
En de tomatoemeter zegt het ook
http://www.rottentomatoes.com/m/the_muppets/
http://www.rottentomatoes.com/m/muppets_most_wanted/
Vind Gervais prima in dit. Maar ben ook wel n fan van Gervaisquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zonde. Gervais is helemaal niet zo enorm aanwezig; gewoon gematigd en hij speelt een prima rol.
Dat One Million Moms krijgt veel te veel aandacht. Zij vertegenwoordigen maar een hele kleine groep. 180.000 betalende leden.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
De nieuwe serie is dus begonnen, ik heb het nog niet gekeken maar ga het wel doen
amerikanen zijn iig al weer lekker preuts erover: 'Nieuwe Muppets te obsceen'
Dit.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:56 schreef F1gamer het volgende:
muppets heeft altijd volwassen humor gehad. sommige mensen snappen die humor totaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |