Welke vond je wel/niet goed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Breuls het volgende:
Laatste post vorige topic:
Vandaag voor het eerst de Nederlandse versie van deze video gezien in de bios. Ben toch niet enthousiast over de Nederlandse stemmen.
Die is gericht op kleine kinderen, die nog geen Engels kunnen lezen. De volwassenen kunnen de OV versie zien!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
ik snap het hele idee van een nederlandse dub nogsteeds niet ...
Ik heb het zelfs niet gemerkt in de bioscoopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Breuls het volgende:
Dat is het hele idee. Daarom is het ook niet relevant dat een (naar ik begrijp) niet vertaald nummer door een andere stem wordt gedaan; kids merken dat toch niet.
Nee, er word in het Nederlands gezongen. Al kan het wel zijn dat Smells like in het Engels gezongen word, dat weet ik even niet meer. Maar er word gewoon Nederlands gezongen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Breuls het volgende:
Maar ik begrijp van Writersright dat er wel in het Engels gezongen wordt. Dat valt toch wel op?
We build this city is in het Engels van wat ik zag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Breuls het volgende:
Maar ik begrijp van Writersright dat er wel in het Engels gezongen wordt. Dat valt toch wel op?
We built this city is dan ook gewoon het origineel dat je hoort van Starship, geloof ik...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
We build this city is in het Engels van wat ik zag.
In de film zingen de Muppets (in het begin tenminste) gewoon mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
We built this city is dan ook gewoon het origineel dat je hoort van Starship, geloof ik...
In de VS is er nauwelijks wat te koop en zijn ze zelfs jaloers op wat WIJ hier hebben. De Disney store op Times Square heeft bijv maar 1 schap van 2 meter met Muppet spullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik gok dat je in de VS veel mooiere Muppets-spullen kunt kopen. Daar zijn ze sowieso dol op keepsake-poppen enzo.
Klopt, maar je hoort ze nauwelijks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef Writersright het volgende:
[..]
In de film zingen de Muppets (in het begin tenminste) gewoon mee.
Toch viel het me op:P Kan ook wel komen doordat ik Rudman's Scooter geweldig vind waardoor het extra opviel. In hoeverre is Beaker eigenlijk gedubt? sommige stukken zijn duidelijk Whitmire maar heb Sipke's versie nog niet gehoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoort ze nauwelijks.
Tenenkrommend, kon het niet lang aanzien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:50 schreef chansadres het volgende:
Pathe had een interview met Kermit, Miss Piggy en Bobin (regisseur)...
Was er echt niemand anders die iets beter Engels praat...
Er werd het een en ander samengevoegd, ja. Weet het niet exact; ik zat mee te mimen toen de tekst niet klopte en toen raakte ik in de war.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Het tweede couplet werd geskipt volgens mij.
Die kreeg een goede reactie. Eigenlijk dezelfde als de eerste keer. Goede cameo dus.quote:Jim Parsons als Walter was geinig...
Zijn liedje is trouwens ook ingekort. De hele uitleg waarom hij een hekel heeft aan de Muppets, die je wel in de albumversie hoort, zit niet in de film.quote:en Chris Cooper in zijn beste rol sinds American Beauty...*maniacal laugh*
Dan ga je naar een grote stad in de buurt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef diederikdukkie het volgende:
Bij ons draaien ze alleen de Nederlandse [ afbeelding ]
Maar wat ik heb begrepen, is er nu een onwerkbare situatie gecreëerd tussen Oz en Disney. Oz is niet meer van plan om iets te doen met de Muppets zo lang het gelicenseerd is onder Disney. En Whitmire was ook niet tevreden over de film en lijkt steeds meer bij Oz aan te schuiven. Nu dat bekend is gemaakt dat The Muppets de film is met de meeste omzet, moeten de muppeteers kleur gaan bekennen. Ik vind het heel interessant waar dit naar toe leidt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef Breuls het volgende:
Segel/Stollers script had veel kritieken van Muppet-kenners en die kritieken zijn ook gebruikt om het script aan te passen. Zaken als pratende kippen, Muppets die erkennen dat ze poppen zijn en degelijke. Iemand als Oz zal dat terecht bekritiseren en het is goed dat er binnen Muppet Studios blijkbaar een dergelijke kwaliteitsbewaking is die hetzelfde opmerkte.
Dat dacht ik ook. Maar Oz was enkele jaren geleden toch geïnteresseerd voor een reboot. Zeker nu zijn regiewerk niet de koers loopt die hij gedacht had. Hij was ook bezig met een script. Dat is afgekeurd door Disney doordat het meer "het oude gevoel" moest terugbrengen. Aan dat script is hij bezig geweest totdat Segel/Bobin deze film mochten regisseren. Oz vond dat als een steek in de rug. Zeker toen bleek dat het nieuwe script veel slechter was. Toen deed hij ook die harde uitspraken, die hij nu probeert te verzachten. Maar de situatie is nu dat hij definitief is gestopt met de Muppets.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:38 schreef Breuls het volgende:
Oz was toch gewoon simpelweg al gestopt met de Muppets?
Ik heb niet het idee dat deze film niet past in de reeks. Het is juist heel erg een Muppets-film en ook echt een Disney-film, maar niet op een vervelende manier.
Blijkbaar ligt er al een script klaar dus lijkt me goed mogelijk. Maar ze kunnen natuurlijk ook een nieuw seizoen The Muppet Show doenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Breuls het volgende:
Wie het ook gaat schrijven, ik verwacht een vervolgfilm in dezelfde lijn. Liefst binnen drie jaar.
Tja Oz deed al weinig tot geen Poppenwerk in de laatste 2 films (alleen nasynchronisatie) dus zou het ook lullig vinden als bijv Jacobsen, die juist Fozzie goed begon te doen het veld moest ruimen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me wel af wat Frank Oz nu denkt. Zelf eerst een script sturen naar Disney en dat word afgekeurd. Daarna doet hij zelf het script van Jason Segel afkeuren en met dat script gaat Disney akkoord. Daarna in de pers negatief uitlaten over de film en dan word de film gezien als het beste werkje sinds Muppet Movie. Dan moet je toch erg balen...
En dat terwijl in veel steden alleen maar de NL versie draait. Ik heb de film dus ook nogsteeds niet gezien omdat ik van zwolle helemaal naar emmen zou moeten om de normale versie te zienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:26 schreef chansadres het volgende:
The Muppets best bezochte film van vorige week in Nederland.
Ter vergelijking: Star Wars deel 1 3d kwam niet verder van een 7e plaats.
Nette prestatie!
Muppets heersen in Nederlandse bioscopen
Doe niet de moeite! Die cam's zijn niet de moeite waard!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:26 schreef diederikdukkie het volgende:
Ik heb hem gedownload (bad me) in het engels. ga hem deze week iig nog eens bekijken.
Ik kijk liever een andere film in goede hd kwaliteit dan dat ik naar een cam moet kijken. ik bedoel, alle films komen tegenwoordig in HD uit. Waarom kunnen mensen gewoon niet even wachten tot hij uit isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef diederikdukkie het volgende:
het is best een goede kwaliteit.
Ik heb in Den Haag Spui gewoon de OV gezien? Is dat inmiddels veranderd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
wat ontzettende eikels bij pathé ze draaien zeker alleen die vertaalde versie omdat anders iedereen naar de engelse gaat...
ik heb hem dankzij die kut pathé dus nogsteeds niet gezien..
Dit gaat over overijssel, volgensmij draait hij in overijssel bijna nergens in OVquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb in Den Haag Spui gewoon de OV gezien? Is dat inmiddels veranderd?
Hier in Breda draait hij ook alleen 's middagsquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef Isegrim het volgende:
Waarom draait de OV op zulke rare tijden (Schouwburgplein)?
Vandaag 18:30
Morgen 16:20
Vrijdag 24 februari 13:00
Zaterdag 25 februari 13:20
Zondag 26 februari 16:20
Maandag 27 februari 14:05
Dinsdag 28 februari 14:05
Woensdag 29 februari 16:20
Sorry hoor, maar ik moet gewoon werken enzo.
Ik zat er zojuist om 21:25 en geen kinderen in de zaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond wordt 'm niet, ik wou morgen gaan. Maar ik vind het echt onmogelijke tijden en ik vrees veel kinderen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Hee nu is het ineens wel in OV in zwolle, ik ga morgen
Hoezo niet? Je was onderweg van twente naar zwolle en kreeg een telefoontje dat ze de film kwijt waren ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de film was er niet (was nog onderweg van twente naar zwolle) maar kreeg wel vrijkaartjes dus ga morgen ....
nee ze hadden de verkeerde film geleverd, toen kon er toch nog de goede film uit enschede komen maar daar was een ongeluk dus stond de film in de file, wij hoorden het toen we bij de bios stonden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je was onderweg van twente naar zwolle en kreeg een telefoontje dat ze de film kwijt waren ofzo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef Mike het volgende:
Wat is dat Rainbow Connection toch een heerlijk nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een geweldige filmNow THAT's a maniacal laugh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook waarom Richman het zegt ipv gewoon lacht?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hij kan niet lachen maar ik weet niet waarom...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Now THAT's a maniacal laugh!
Weet je ook waarom Richman het zegt ipv gewoon lacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Volgens mij werd toen uiteindelijk de NL versie gedraaid. Maar was best een vervelende situatie idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ze hadden de verkeerde film geleverd, toen kon er toch nog de goede film uit enschede komen maar daar was een ongeluk dus stond de film in de file, wij hoorden het toen we bij de bios stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |