abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107582428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:

[quote]Wetenschappers geven hun fouten niet graag toe omdat ze hun reputatie op het spel zetten. Wetenschappelijke feiten worden dan ook (op een uitzondering na) door anderen onderuit gehaald. En met een beetje aanpassing hebben ze dan alsnog gelijk.
Logisch dat ze het niet graag toegeven.

quote:
In de Bijbel wordt nergens gesproken over een platte aarde.
Zeg ik ook nergens, ik zeg dat het uit dezelfde tijd komt.

quote:
Jij hebt blijkbaar nog nooit de Bijbel gelezen.
Klopt, sprookjes lees ik niet meer.
Deze fase heb ik als kind gehad.

quote:
De bewijzen die er zijn worden afgedaan als fake. En hoe kan je in hemelsnaam bewijzen dat iets niet bestaat?
Met wetenschap.

quote:
Charlatans bestaan al zolang de mens er is en hebben heel veel verpest.
quote:
Omdat iemand zelf het een en ander heeft meegemaakt.
Dat zegt verder weinig.
Er zijn ook gestoorde mensen die allemaal dingen meemaken terwijl het er niet is omdat het puur in de hoofd afspeelt.
Of mensen die gevoel hebben dat ze achtervolgd worden terwijl het niet zo is.
Betekent het dan dat het 1x bestaat?

quote:
Ik heb geen geesten van overleden mensen gezien maar wel andere verschijningen en ik ben niet gek of een fantast.
Ja dus?
Niet rot bedoelt maar gekken hebben ook niet door dat ze het fout hebben... je gelooft altijd je eigen gedachte enz.
Maar betekent niet dat het ook echt bestaat.
Wanneer iemand kleurenblind is en de kleuren anders ziet betekent het niet dat de kleuren ook daadwerkelijk anders zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 00:44:46 #52
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107583422
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ja dus?
Niet rot bedoelt maar gekken hebben ook niet door dat ze het fout hebben... je gelooft altijd je eigen gedachte enz.
Maar betekent niet dat het ook echt bestaat.
Vergelijk jij me nou met een gek??
Gaat heen man.
Lucky me dat ik bij alle ervaringen niet alleen was en dus geen seconde hoefde te twijfelen over mijn gesteldheid. Of we waren allemaal knettergek.
quote:
Wanneer iemand kleurenblind is en de kleuren anders ziet betekent het niet dat de kleuren ook daadwerkelijk anders zijn.
Je kan het niet bevatten he? Geeft niets, jij bent gewoon onwetend.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_107583499
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Vergelijk jij me nou met een gek??
Gaat heen man.
Lucky me dat ik bij alle ervaringen niet alleen was en dus geen seconde hoefde te twijfelen over mijn gesteldheid. Of we waren allemaal knettergek.

[..]

Je kan het niet bevatten he? Geeft niets, jij bent gewoon onwetend.
Ja ik ben zogenaamd onwetend.
Jij en een paar personen om je heen weten meer dan de hele wereld weet.

Ik vergelijk je helemaal niet met een gek, dat was een voorbeeld om het duidelijk te maken.
Als je je aangesproken voelt is dat niet mijn probleem.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 01:24:08 #54
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107584662
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:47 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ja ik ben zogenaamd onwetend.
Ja dat ben je. Ongelovige Thomas..eerst zien dan geloven.
Nogmaals, geeft niets. Dat is jouw gebrek.
quote:
Jij en een paar personen om je heen weten meer dan de hele wereld weet.
Ik heb dingen met mn volle verstand gezien ja en ik was niet alleen. Drie ervaringen, waarvan eentje zo eng is dat ik die het liefst afdoe als collectief fantaseren. Maar dat is niet zo!
Jaren later kreeg ik internet en las verhalen van mensen die hetzelfde hadden meegemaakt. Hoe valt dat te rijmen dan, simpele ziel?
quote:
Ik vergelijk je helemaal niet met een gek, dat was een voorbeeld om het duidelijk te maken.
Als je je aangesproken voelt is dat niet mijn probleem.
Met gekken en kleurenblindheid heeft dit niets te maken dus jouw voorbeeld slaat nergens op.

Geinig hoe bekrompen onwetende mensen altijd met de meest belachelijke vergelijkingen komen om hun o zo veilige wereldbeeld te behouden.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_107584884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dingen met mn volle verstand gezien ja en ik was niet alleen. Drie ervaringen, waarvan eentje zo eng is dat ik die het liefst afdoe als collectief fantaseren. Maar dat is niet zo!
Jaren later kreeg ik internet en las verhalen van mensen die hetzelfde hadden meegemaakt. Hoe valt dat te rijmen dan, simpele ziel?

[..]

Met gekken en kleurenblindheid heeft dit niets te maken dus jouw voorbeeld slaat nergens op.

Geinig hoe bekrompen onwetende mensen altijd met de meest belachelijke vergelijkingen komen om hun o zo veilige wereldbeeld te behouden.
Wie is er nou bekrompen? als je iemand bekrompen noemt.
Iedereen die een andere mening en gedachte heeft dat niet strookt met je eigen mening en gedachtegang is 1x onwetend en bekrompen?
Aparte conclusie.

Eng he? mensen die je niet meteen geloven.

Veilige wereldbeeld? de wereld is verre van veilig.
Je bent bijv. nergens veilig in Nederland door de vele chemische en brandbare fabrieken en opslag plaatsen.
Hoe meer je achter de waarheid komt hoe kloter en gevaarlijke de wereld wordt...

Als geesten bestaan had iedereen er last van en niet een aantal mensen meerdere ervaringen.
Als we het toch persoonlijk maken, mensen die hierin geloven zijn altijd maar aparte niet doorsnee Nederlanders.
Als jij deze ervaringen serieus neemt, neem ik de mijne ook en geloof ik dat deze mensen niet standaard doorsnee zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 01:46:18 #56
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107585196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Wie is er nou bekrompen? als je iemand bekrompen noemt.
Iedereen die een andere mening en gedachte heeft dat niet strookt met je eigen mening en gedachtegang is 1x onwetend en bekrompen?
Aparte conclusie.

Eng he? mensen die je niet meteen geloven.

Veilige wereldbeeld? de wereld is verre van veilig.
Je bent bijv. nergens veilig in Nederland door de vele chemische en brandbare fabrieken en opslag plaatsen.
Hoe meer je achter de waarheid komt hoe kloter en gevaarlijke de wereld wordt...

Als geesten bestaan had iedereen er last van en niet een aantal mensen meerdere ervaringen.
Als we het toch persoonlijk maken, mensen die hierin geloven zijn altijd maar aparte niet doorsnee Nederlanders.
Als jij deze ervaringen serieus neemt, neem ik de mijne ook en geloof ik dat deze mensen niet standaard doorsnee zijn.
Whatever. Geen zin om mezelf te verdedigen of in discussie te gaan met iemand die zo standvastig in zn eigen bekrompen wereldje leeft en niet openstaat voor ervaringen die zijn verstand te boven gaan.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_107585310
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Whatever. Geen zin om mezelf te verdedigen of in discussie te gaan met iemand die zo standvastig in zn eigen bekrompen wereldje leeft en niet openstaat voor ervaringen die zijn verstand te boven gaan.
Als jij er gelukkig van wordt om mensen voor bekrompen personen uit te maken zodat jij jezelf beter voelt, lekker doen :)
Zo heb je een mooi excuus om niet open te staan voor andere denkwijzes en ervaringen.

:W
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 02:04:03 #58
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107585520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:52 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Als jij er gelukkig van wordt om mensen voor bekrompen personen uit te maken zodat jij jezelf beter voelt, lekker doen :)
Zo heb je een mooi excuus om niet open te staan voor andere denkwijzes en ervaringen.

:W
Ja doeiiiiii :W
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:33:59 #59
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107586805
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Er bestaat ook zoiets als een gedeelde psychose, google maar!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:34:41 #60
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107586813
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Projectie is heel menselijk, zoals hier weer het geval is.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:40:12 #61
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107586851
Ik heb weleens met iemand geprobeerd een discussie te voeren over of god bestaat. Ik geloof er niet in, hij wel. Ik vroeg hem hoe hij dan zeker weet of God bestaat. Hij zei dat hij hem heeft gevoelt, hij voelt dat God bij hem is, en dat God naar hem luistert.
Klinkt als een beginnende psychose.

Ratelslangetje, mag ik vragen wat jij hebt meegemaakt, waardoor je er zeker van bent dat het bestaat?

Ik zelf heb meegemaakt dat ik bij m'n oma aan het logeren was, vlak nadat mijn opa was overleden, ik kon die nacht niet goed slapen en hoorde geklop op het bureau van mijn opa.
Zou dit dan mijn opa geweest kunnen zijn denk je?
pi_107592020
R&P is elders.
pi_107592443
Ratelslangetje :')
Pogo dancing!
pi_107592505
TS, hoe oud ben je...? :')
pi_107595765
Onzin, aandachtsgeile mensen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:33:35 #66
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_107600329
Leuk, weer een geesten topic.
Ik geloof niet dat je na de dood doorleeft op aarde als geest.
Geesten bestaan daarentegen wel, waren alleen geen mensen.
pi_107600377
Ik heb een tijdje geleden volgens mij een entiteit in mijn huis gehad, was niet prettig iig
Ga weg
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:58:42 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_107601140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 08:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb weleens met iemand geprobeerd een discussie te voeren over of god bestaat. Ik geloof er niet in, hij wel. Ik vroeg hem hoe hij dan zeker weet of God bestaat. Hij zei dat hij hem heeft gevoelt, hij voelt dat God bij hem is, en dat God naar hem luistert.
Klinkt als een beginnende psychose.

Ratelslangetje, mag ik vragen wat jij hebt meegemaakt, waardoor je er zeker van bent dat het bestaat?

Ik zelf heb meegemaakt dat ik bij m'n oma aan het logeren was, vlak nadat mijn opa was overleden, ik kon die nacht niet goed slapen en hoorde geklop op het bureau van mijn opa.
Zou dit dan mijn opa geweest kunnen zijn denk je?
Je gevoel zou daar mooi het antwoord op weten want het was jouw persoonlijke ervaring .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_107601544
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb een tijdje geleden volgens mij een entiteit in mijn huis gehad, was niet prettig iig
Wat was er dan
Pogo dancing!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:09:15 #70
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107603491
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Je gevoel zou daar mooi het antwoord op weten want het was jouw persoonlijke ervaring .
Maar gevoel is geen feit. Dus mijn gevoel zegt dat het mijn opa was, verstandelijk kan ik zeggen dat het gewoon toeval is, dat ik het geluid verkeerd geïnterpreteerd hebt. Dus dan is er nog geen bestaan van geesten.
pi_107603850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Maar gevoel is geen feit. Dus mijn gevoel zegt dat het mijn opa was, verstandelijk kan ik zeggen dat het gewoon toeval is, dat ik het geluid verkeerd geïnterpreteerd hebt. Dus dan is er nog geen bestaan van geesten.
Ik hoor ook wel vaak geluiden... materialen leven ook door de temperatuur... ene keer rekt het uit andere keer krimpt het... dit kan geluid opleveren.

Maar ik mag je nuchterheid wel O+
Ze bestaan nog O+
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:23:15 #72
294141 tarantism
hups in die kont
pi_107603898
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Nikmans het volgende:
ik ook, een eend. Was geen pretje. De vaas omgegooid en op de bank gescheten. ik heb verdomme een half uur staan poetsen
pi_107604163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef tarantism het volgende:

[..]

ik ook, een eend. Was geen pretje. De vaas omgegooid en op de bank gescheten. ik heb verdomme een half uur staan poetsen
Geestig eendje :D
pi_107604277
Dit verklaard denk ik genoeg:

:')___
pi_107604412
quote:
Vind ik leuk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')