SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
JIJ SNAPT HET LEVENquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef BlackLining het volgende:
Jaja, nog 2,5 week tot het weer gaat donderen en bliksemen, het meters bier gaat regenen, en we zullen moeten pompen of verzuipen, want dat is de enige manier
[ afbeelding ]
Helemaal niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef BlackLining het volgende:
Wat is er trouwens vreemd aan om nu al met een Oeteldonk sjaal rond te lopen zo nu en dan? Ik word verdomme aangekeken alsof ik een halve mongool ben![]()
Heidenen.
En dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
Terecht laatste plaatje in de OP.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
Ik besef me nu pas wat ik gedaan heb.Ik ga waarschijnlijk extra werken... met carnaval.
Maar goed, volgend jaar maar weer dan.En bijna weekend, omg wat kijk ik dáár naar uit, eindelijk van dit tentamen af, als het goed is.
Heb school en moet dus ook waarschijnlijk 's avonds werken. En ach, vind het ergens wel jammer maar weinig aan te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]________________________!
Gekske
En als je overdag moet werken kan je toch savonds? En andersom. Smoesjes dit MR
Louter waarheden in dat nummer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede songtekst [ afbeelding ]
Kutimport die dan zo naar je kijkt wss.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef BlackLining het volgende:
Wat is er trouwens vreemd aan om nu al met een Oeteldonk sjaal rond te lopen zo nu en dan? Ik word verdomme aangekeken alsof ik een halve mongool ben![]()
Heidenen.
Er zijn er meerdere, ik PM je wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
MR werk jij in dat winkelcentrum? Zoja dan ga ik zuipen, met carnaval, pak ik de bus richting daar (mits ik gratis kan reizen) kom ik bij jou drank halen en sleur je daarna na werktijd gewoon mee.
Ziekmelden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb school en moet dus ook waarschijnlijk 's avonds werken. En ach, vind het ergens wel jammer maar weinig aan te doen.
Helaas niet vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Louter waarheden in dat nummer.![]()
En in Amsterdam hebben ze geen carnaval hè, dus mag de volgende dag om 9 uur weer op school zijn. Tenzij ik alleen college heb natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
MR werk jij in dat winkelcentrum? Zoja dan ga ik zuipen, met carnaval, pak ik de bus richting daar (mits ik gratis kan reizen) kom ik bij jou drank halen en sleur je daarna na werktijd gewoon mee.
Nee, had ik maar geen ja moeten zeggen toen ik gebeld werd voor extra werk, was dus mijn eigen keus hè.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ziekmelden.Wel stom.
[..]
Helaas niet vanavond
True, maar onderaan is beter omdat dat impliceert dat je de hele OP niet leest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
DAT LAATSTE PLAATJE HEB IK AL 1 TOPIC TERUG GEDAAN EN NIET BARRIEBUTSERS
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jij bent topicfeut dus je krijgt toch geen credits.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:
Wel van mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent topicfeut dus je krijgt toch geen credits.
Met carnaval.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ziekmelden.Wel stom.
[..]
Helaas niet vanavond
Owjaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En in Amsterdam hebben ze geen carnaval hè, dus mag de volgende dag om 9 uur weer op school zijn. Tenzij ik alleen college heb natuurlijk.
Echt hè.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OwjaWel genaaid. Zit je ook nog eens een heel eind weg en dan houden ze ook nog eens geen rekeningen met carnaval.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Altijd matoes [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bleef hij geen week weg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Muisraket het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer DJ terug komt?
Hoelaat heb je morgen? Kheb ook wel zin in t weekend!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
Ik besef me nu pas wat ik gedaan heb.Ik ga waarschijnlijk extra werken... met carnaval.
Maar goed, volgend jaar maar weer dan.En bijna weekend, omg wat kijk ik dáár naar uit, eindelijk van dit tentamen af, als het goed is.
Soon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Muisraket het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer DJ terug komt?
Hier niet zo, maar dadelijk wel denk ikquote:
Oh dat verklaart.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier niet zo, maar dadelijk wel denk ikBen aan het werk
Hier een half uur/3 kwartier. Moet vanavond naar Den Boschquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat verklaart.Hier is het al zo'n 2 uur bezig.
Zal een lekkere spits worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier een half uur/3 kwartier. Moet vanavond naar Den Bosch
Van Uden naar Den Bosch is het nooit druk (andere kant op welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal een lekkere spits worden.
Beterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van Uden naar Den Bosch is het nooit druk (andere kant op wel) dus ben niet zo bang. Daarnaast ken ik letterlijk 10 binnendoorwegen mocht er file staan.
Ja, maar nu worden wss heel m'n weekendplannen door de war geschoptquote:
Wilde je zonnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar nu worden wss heel m'n weekendplannen door de war geschopt
Aangezien iedereen stuk moet rijden en iedereen pussy is, zal niemand een groot stuk willen rijden met die sneeuw enzo. Zuchtquote:
Wat een watjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangezien iedereen stuk moet rijden en iedereen pussy is, zal niemand een groot stuk willen rijden met die sneeuw enzo. Zuchtmaar ik ga redden wat er te redden valt
Krijgen we geen tripreport?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
Nooit meer die shit. Voel me echt moeilijk ellendig en echt geen oog dichtgedaan.![]()
Heb al een back-up plan maar die blijft geheim totdat ik zeker weet of het wel of niet doorgaatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een watjes.Hopelijk krijg je nog wat geregeld.
XTC?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
Nooit meer die shit. Voel me echt moeilijk ellendig en echt geen oog dichtgedaan.![]()
Zo geheimzinnigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb al een back-up plan maar die blijft geheim totdat ik zeker weet of het wel of niet doorgaat
Zo ben ikquote:
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Echt Nederlandquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar toen was het ook keiveel! Reden er amper treinen en zelf amper auto's!
Met blaadjes die van de bomen vallen rijden er zelfs geen treinenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met blaadjes die van de bomen vallen rijden er zelfs geen treinen
Waarom dan niet in de vriezerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ging net lauwe melk in de sneeuw leggen en hij is nu al koud.
Ja en dan vergeet ik het, knalt dat pak kapot en zit alles onder de melk.quote:
Diepvriesbukakequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet ik het, knalt dat pak kapot en zit alles onder de melk.
Sterkte alvast!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heerlijk die sneeuw.
Straks vanuit h'sum naar huis. Normaalgesproken rij ik dat in 3kwartier, maar met die tigduizend kilometer file vandaag...
Ben blij als ik rond etenstijd thuis ben
Ingrediëntenquote:
En toch is t lekker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ingrediënten
2 eetlepels olijfolie
2 zakken Italiaanse roerbakgroentemix (a 400 g)
2 teentjes knoflook, fijngehakt
1 kg rundergehakt
2 blikjes tomatenpuree (a 140 g)
1 eetlepel gedroogde Italiaanse keukenkruiden
2 courgettes, in 6-8 lange dunne plakken
1 pakje bechamelsaus
1 liter melk
2 pakken lasagnevellen
150 g belegen kaas, geraspt
Wtf. Nu ik het zelf moet maken zie ik pas wat men erin douwt.
Nie mauwen kutje, het is lekker, dan doe je maar alsof je niet weet war erin zitquote:
Jawel joh. Dat vind jij ook!quote:
uur over uden-rosmalenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
En ik ga met dit weer echt niet meer naar de winkel (net 1:15 over van Zaltbommel naar huis) dus ik ga thuisbezorgd.nl even doorspitten
Wow tering lang over gedaan dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
En ik ga met dit weer echt niet meer naar de winkel (net 1:15 over van Zaltbommel naar huis) dus ik ga thuisbezorgd.nl even doorspitten
blegh zalmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben nu zalm aan het klaarmaken, mocht ik daar ziek van worden dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt i.p.v. allemaal gare producten.
Ik wil jouw zalm wel proeven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik wilde je nog wel uitnodigen.
Nee gewoon doen alsof het lekker isquote:
Eerlijkheid is beter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee gewoon doen alsof het lekker is
Ja maar dan denk jij dat het aan jou ligt.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar dan denk jij dat het aan jou ligt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:35 schreef shifto het volgende:
Nee hoor, is de schuld van je niet PH neutrale zeep
quote:
Zwaar leven manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:39 schreef shifto het volgende:
Omg, de 1e werken was weer zwaarVandaag heb ik toch zeker sneeuwbal gevecht gedaan, gepokerd en moest ik bier drinken
Broederquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, dan maar even fokken
Je moet wat als je in 19km file staat
Je wordt echt oud.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef shifto het volgende:
als ik dadelijk na het eten even op de bank ga 'chillen', weet ik zeker dat ik voor een 2e keer ga slapen![]()
ISlaap
quote:
Shitttt menquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet het... bijna 24, dat is bijna 25 en dat is bijna 30Ben al fucking antiek aan het worden...
Zal binnenkort ook wel een keer een 1e grijze haar gaan ontdekken of iets anders mega life-changingquote:
Schaf ook alvast een motor aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel een keer een 1e grijze haar gaan ontdekken of iets anders mega life-changing
Ik moet eerst nog dramatisch scheiden van mijn toekomstige vrouwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schaf ook alvast een motor aan
En dan een dikke (kinder)alimentatie. Niet verstandig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog dramatisch scheiden van mijn toekomstige vrouw
Ik krijg gewoon geen dikke kinderenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan een dikke (kinder)alimentatie. Niet verstandig.
Dik wijf danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen dikke kinderen
Te flauw?
Nee, die maak je zelfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen dikke kinderen
Te flauw?
Drie kinnen en dikke jetsers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goeie reden om te scheiden dan wel.
Tering wat lullig zegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Bdh: ik smste je niet terug omdat ik geen btg had. Tentamen ging goed, ben sinds kwart over tien thuis omdat mijn vader me met de auto is komen halen (voor de duidelijkheid: ik stond om 3 uur al op station Zuid). BR is goed.
Echt, we kunnen oceanen tegenhouden door middel van dijken en andere slimme dingen, we moeten wereldwijd olie van de zee afhalen, we moeten gezonken boten naar de oppervlakte brengen, we hebben de slimste regio van Nederland, maar we kunnen geen treinen laten rijden als er blaadjes liggen of er sneeuw valtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef Muisraket het volgende:
Goedenavond dames en heren, hier volgt een bericht over de Nationale Spoorwegen.
AAAHHH GODVERDEGODVER INCOMPETENTE KLOTE NS!
'Uiterste best gedaan', 'iedereen thuisbrengen'....! Ja, daarom is het antwoord op de vraag van de vrouw voor mij over hoe ze naar Eindhoven kan komen gelijk te stellen aan 'niet'.
Goede informatie, mijn aars! Geen informatie of informatie waar geen fuck van klopte, ook de omroepberichten niet.Half het land lam door 3 vlokken sneeuw, echt, ongelofelijk.
Dat was mijn rant van vandaag.
Hoe is het met jullie?
Ja en het feit dat ik ook via geen enkele weg om kon reizen, de hele randstad lag plat, sowieso het grootste deel van NH en ZH, ook kleinere steden en zo omdat die op de route liggen. Drama, drama.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering wat lullig zegDan maakt het verschil in afstand tussen Amsterdam-Den Bosch / Tilburg-Den Bosch opeens wel uit
Kijk, ik snap wel dat dit wat anders id dan een dunbevolkt gebied, dat het plotseling is, dat er veel wissels zijn en sommige dingen ook te maken hebben met pech, maar dit gaat te ver en zorg dan in ieder geval dat de informatie die je geeft énigszins klopt, of zeg er meteen bij dat je het niet weet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt, we kunnen oceanen tegenhouden door middel van dijken en andere slimme dingen, we moeten wereldwijd olie van de zee afhalen, we moeten gezonken boten naar de oppervlakte brengen, we hebben de slimste regio van Nederland, maar we kunnen geen treinen laten rijden als er blaadjes liggen of er sneeuw valt![]()
Maar wel goed verder, ben een serie aan het kijken
Dat is wel triest ja. Ooit heeft een vriendin haar vader moeten bellen omdat we Tilburg niet uitkwamen door zeer dichte mist en een kapoote trein, kon ik godzijdank meerijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja en het feit dat ik ook via geen enkele weg om kon reizen, de hele randstad lag plat, sowieso het grootste deel van NH en ZH, ook kleinere steden en zo omdat die op de route liggen. Drama, drama.
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is wel triest ja. Ooit heeft een vriendin haar vader moeten bellen omdat we Tilburg niet uitkwamen door zeer dichte mist en een kapoote trein, kon ik godzijdank meerijden
Ik heb nog het meeste medelijden met de conducteurs die er zelf ook niks aan kunnen doen en maar halve informatie krijgen van de directie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kijk, ik snap wel dat dit wat anders id dan een dunbevolkt gebied, dat het plotseling is, dat er veel wissels zijn en sommige dingen ook te maken hebben met pech, maar dit gaat te ver en zorg dan in ieder geval dat de informatie die je geeft énigszins klopt, of zeg er meteen bij dat je het niet weet.
Is ook vervelend, de hele dag dezelfde vervelende dingen moeten zeggen tegen mega chagrijnige mensen. Met die conducteurs heb ik dan ook medelijden, maar niet met de bitch die iedereen ging afkatten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog het meeste medelijden met de conducteurs die er zelf ook niks aan kunnen doen en maar halve informatie krijgen van de directie.
Ik kreeg laatst een smsje: 'hey, de treinen rijden niet naar tilburg dus ik weet niet of ik naar school kan, ga jij?' Ik was er al en die kut smste mij gewoon tijdens een van mijn zes tussenurenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.Ik kreeg echt 2,5 uur terug een smsje: hé *blabla*, nog vertraging gehad? Ik stond toen nog in Amsterdam, als sinds 3 uur, dus dat was best grappig. Vertraging!
Nee, als ze gaan katten dan heb ik er geen medelijden meer mee, maar met de anderen welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is ook vervelend, de hele dag dezelfde vervelende dingen moeten zeggen tegen mega chagrijnige mensen. Met die conducteurs heb ik dan ook medelijden, maar niet met de bitch die iedereen ging afkatten.
Aww, arme jij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een smsje: 'hey, de treinen rijden niet naar tilburg dus ik weet niet of ik naar school kan, ga jij?' Ik was er al en die kut smste mij gewoon tijdens een van mijn zes tussenuren
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, als ze gaan katten dan heb ik er geen medelijden meer mee, maar met de anderen welEn met jou heb ik ook medelijden zeg, zo lang in de kou
Als je nou van staal was net als je grote held dan zou dat heel wat schelen
Ja, die onderzoekjes doe ik ook soms, zijn van die consumentenonderzoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww, arme jij.En hoezo 6 tussenuren, wtf?! Wel hendig shiek als er een psychologie faculteit in de buurt is, onderzoekjes doen voor geld = win.
Ja, dat scheelt wel. In Den Bosch heb je ook zo'n ruimte, al zou ik dan eerder de stad in gaan om wat te drinken bij een caféquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Heb wel een tijdje iets warmer gestaan omdat ik naar Amstel gestuurd werd, waar ook geen treinen reden maar het wel een stuk warmer was en omdat ik op school wat ben gaan eten. Oh en info-hokjes ftw, daar vriest het ook minder hard.
Oké, nice. En dat van dat ene uurtje snap ik, ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die onderzoekjes doe ik ook soms, zijn van die consumentenonderzoekenEn gister bijvoorbeeld had ik les van 0845 tot 1030 en daarna van 1845 tot 2130. Da's wel chill want dan ga ik gewoon naar huis. Maar als ik minder tussenuren heb dan moet ik wel op school blijven omdat ik anders maar een uurtje thuis ben ofzo en dat heb ik er niet voor over.
Ik hoopte dat het opgelost zou worden dus bleef wachten. En uni = eten + boek kopen voor een nieuw vak. En daarvoor kan ik niet echt naar een café, plus dat ik dan met de tram/metro naar het centrum moet. want dichtbij de VU zitten er niet zo veel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel. In Den Bosch heb je ook zo'n ruimte, al zou ik dan eerder de stad in gaan om wat te drinken bij een caféIn Tilburg zou ik gewoon terug naar de uni gaan ofzo
Nice!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
Nu je het over boeken hebt: was vergeten het boek voor boekhouden te bestellenwas 75 euro wtf. Vraagt die leraar zo: wie heeft er nog een boek nodig want ik heb er nog 2 over
Whoppa 75 euro bespaard
Het enige wat nog mist is dat petje van die gangster op de treinquote:
Heb ik niet zelf gemaakt, stond al in het topic.quote:
Dan nogquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb ik niet zelf gemaakt, stond al in het topic.
Ik ga ook van FOK! af. Trusten en tot morgen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga ff gamen nogTruste mr
tot morgen
Hier nog een.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo hoe is het hier dan?
Na bijna 48 uur wakker eindelijk slapen yeey
Waarom ben je zo lang wakker gebleven?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo hoe is het hier dan?
Na bijna 48 uur wakker eindelijk slapen yeey
Donderdag met klasgenoten uit geweest in Utrecht en die maakte het veel later als verwacht. Was vijf uur thuis moest zes uur opstaan dus toen ben ik maar wakker gebleven. Gisterenmiddag niet kunnen slapen maar toch uit geweest. En nu alweer wakker.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom ben je zo lang wakker gebleven?
Balen van de weinige slaap, wel awesome van het uitgaan!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goodmorning sunshines
[..]
Donderdag met klasgenoten uit geweest in Utrecht en die maakte het veel later als verwacht. Was vijf uur thuis moest zes uur opstaan dus toen ben ik maar wakker gebleven. Gisterenmiddag niet kunnen slapen maar toch uit geweest. En nu alweer wakker.
En hoe is het met mr?
Nee, gewoon mijn knie en mijn voet. Lig niet in coma of zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Fijn dat het verder wel goed gaat, maar whut wat werkt niet goed dan? Toch niks ergs he?
Spannend! Krijg je de uitslag vandaag?
Ach voor een keer is dat toch niet erg? Je bent nog jongquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goodmorning sunshines
[..]
Donderdag met klasgenoten uit geweest in Utrecht en die maakte het veel later als verwacht. Was vijf uur thuis moest zes uur opstaan dus toen ben ik maar wakker gebleven. Gisterenmiddag niet kunnen slapen maar toch uit geweest. En nu alweer wakker.
En hoe is het met mr?
Hoezo krijg jij allemaal digitale toetsen? Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn knie en mijn voet. Lig niet in coma of zo.En ik denk het wel, in ieder geval heel snel aangezien het een digitale toets was.
Oh alsnog kut, dacht al dat je niet meer kon lopen ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn knie en mijn voet. Lig niet in coma of zo.En ik denk het wel, in ieder geval heel snel aangezien het een digitale toets was.
Hoezo allemaal? Meestal niet hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij allemaal digitale toetsen? Dat wil ik ook
Ik loop ook een beetje raar nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh alsnog kut, dacht al dat je niet meer kon lopen ofzo_!Moet je straks nog werken?
Nice
Nja, ik heb al 2x (quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo allemaal? Meestal niet hoor.
Nee is ook. Maar nooit meer. Gisteren ook nog een kater (had niet eens enorm veel gedronken) en slaap is heilig en ook het liefst zoveel mogelijk uur dus tsja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach voor een keer is dat toch niet erg? Je bent nog jong
Wees blij, ik geef juist de voorkeur aan papieren tentamens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik heb al 2x (_!!!) gelezen dat jij zo'n toets hebt, ik heb er 0 gehad
Nog sorry daarvoor *temakkelijksorry*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik loop ook een beetje raar nu.Gisteren kon ik wel echt nauwelijks lopen.
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee is ook. Maar nooit meer. Gisteren ook nog een kater (had niet eens enorm veel gedronken) en slaap is heilig en ook het liefst zoveel mogelijk uur dus tsja.
OMG die zag ik serieus niet aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog sorry daarvoor *temakkelijksorry*
Mijn handschriftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wees blij, ik geef juist de voorkeur aan papieren tentamens.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG die zag ik serieus niet aankomen.
Ik ken iemand die tentamens op zijn laptop mag maken i.v.m. zijn handschrift (heeft er volgens mij ook een briefje voor), dus is dat geen optie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn handschriftIk weet zeker dat ik daardoor gewoon tentamens niet haal
Ohh dat is kut, gelukkig is het vandaag al minderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik loop ook een beetje raar nu.Gisteren kon ik wel echt nauwelijks lopen.
En moet nog werken ja. En jij, ga je vandaag een beetje uitrusten?
Nee, zo erg is het nou ook weer niet gelukkigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken iemand die tentamens op zijn laptop mag maken i.v.m. zijn handschrift (heeft er volgens mij ook een briefje voor), dus is dat geen optie?
Ik hoef op mijn werk meestal niet zo veel te lopen, dus nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat is kut, gelukkig is het vandaag al minder
Waarom meldt je je dan nu niet ziek? Goede reden toch?
Sowieso, verhuis zo naar de bank en daar kom ik niet meer vanaf.
Ik ken niemand die als hij/zij haast heeft, even netjes of netter schrijft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het nou ook weer niet gelukkigMaar als ik haast heb wil ik nog weleens slordig schrijven
Thank god halve dagquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank god halve dagMaar appeltje eitje trouwens. Ze riepen me apart dus ik dacht fuck.. En toen gingen ze allemaal kei positeve dingen zeggen.
Zal weleens kijken of ik ook een voorbeeldje mee kan jattenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken niemand die als hij/zij haast heeft, even netjes of netter schrijft.
Fucking awesomequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank god halve dagMaar appeltje eitje trouwens. Ze riepen me apart dus ik dacht fuck.. En toen gingen ze allemaal kei positeve dingen zeggen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog sorry daarvoor *temakkelijksorry*
Behalve als je ze moet lezenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Onleesbare handschriften zijn tof.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:
Ja godver, nu ook al NS-faaldingen waardoor ik misschien vanavond niet naar bdh kan!Zorgen dat ik dwarsfluit moet afzeggen, oké. Maar mijn meet-up met bdh?
I will not let this happen!
[ afbeelding ]
Heb je de wegen gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Openbaar vervoer.Regel gewoon privé vervoer.
Zelf kon je niet met de scooter maar ging je met de bus en nu zo doen tegen mij en mrquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Openbaar vervoer.Regel gewoon privé vervoer.
Ja, winterbanden en je kan gaan hoor. Of taxi.quote:
Goed punt. Bussen rijden wel gewoon, soms zelfs op tijd.quote:[quote]Op zaterdag 4 februari 2012 13:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelf kon je niet met de scooter maar ging je met de bus en nu zo doen tegen mij en mr
Ik spreek jou als jij je rijbewijs hebt. En taxi's vragen best veel geld met die sneeuw hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, winterbanden en je kan gaan hoor. Of taxi.
Bussen:quote:[..]
Goed punt. Bussen rijden wel gewoon, soms zelfs op tijd.
Heeft ze nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
mr heb je trouwens je rijbewijs?
Je ziet nog best veel auto's rijden, dus het kan wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik spreek jou als jij je rijbewijs hebt. En taxi's vragen best veel geld met die sneeuw hoor.
[..]
Bussen:maar soms
Oke.quote:
Da's toch oplichterijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ziet nog best veel auto's rijden, dus het kan wel.![]()
Taxi met dit weerVannacht 35 euro kunnen aftikken.
Zelfs nog een tering eind moeten lopen.
quote:[..]
Oke.
Ja was zo'n kut zwartnek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's toch oplichterijEn nu rijden is gewoon kut hoor.
[..]
Lijkt me niet nee. En bijna alle taxichauffeurs zijn toch 'medelanders' (quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja was zo'n kut zwartnek.![]()
Zag laatst iemand rijden en die leek best veel op mr maar dan zal ze het dus niet geweest zijn.
Medelandersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee. En bijna alle taxichauffeurs zijn toch 'medelanders' (kutterm)?
Hahaha, da's op zich wel gemeen van jou jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Medelanders![]()
En ik vind het opzich wel meevallen. Kleur maakt me nog niet zoveel uit zolang ze maar niet vanuit hun taxi (of daarbuiten) al gaan roepen.
Heb het nummer van een nederlands vrouwtje. Alleen heb ik haar laatst gebeld en toen ze er was belde ze me dus op en ik tegen haar dat ik toch wel met de fiets ben. Dus haar durf ik niet meer te bellen.
Was niet eens mijn schuld, vriendin veranderde van mening.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hahaha, da's op zich wel gemeen van jou jaEn met dat eerste ben ik het mee eens
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef bijdehand het volgende:
Zo lach ik ook als ik heel hard moet lachen:
Zeker zo'n ¤10-taxi?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was niet eens mijn schuld, vriendin veranderde van mening.
Kei wijverigquote:[..]
Valt wel mee toch?
10 euro taxi. Dat is al helemaal een kutbedrijf.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeker zo'n ¤10-taxi?
[..]
Kei wijverig
Pak jij wel eens een zwarte taxi dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef bijdehand het volgende:
Bedoelde gewoon zo'n zwarte taxiWel handig met z'n busje
![]()
En dat wijverige boeit me niet, maar sommige mensen verwachten het niet
Pak nooit een taxiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pak jij wel eens een zwarte taxi dan?
Ach je was toch ook al geheimzinnig. Kan dat er ook wel bij.
En toch zo lekker gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pak nooit een taxi![]()
En dat kan er wel bij, daar heb je gelijk in
Gij wel?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef FedExpress het volgende:
wie is er vanavond in de stad te vinden?
Je komt er nog prima door met de auto hoor. Een beetje sneeuw/ijzel maakt de boel niet meteen onbegaanbaar. Gewoon wat rustiger rijdenquote:
Wtfquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En toch zo lekker gewoon gebleven.
[..]
Gij wel?
Zal zo eens aan m'n ouders vragen. Om hier de straat uit te gaan moet je een dijk op en als die glad is dan kom je niet eens meer bovenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je komt er nog prima door met de auto hoor. Een beetje sneeuw/ijzel maakt de boel niet meteen onbegaanbaar. Gewoon wat rustiger rijden
Geen winterbanden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal zo eens aan m'n ouders vragen. Om hier de straat uit te gaan moet je een dijk op en als die glad is dan kom je niet eens meer boven
Nee.quote:
Stond veel onzin in hequote:
Ik lag onder een palmboom op het strand. Kom ik hier terug, is het -10quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent gek
Hoe was je vakantie?
Zoals het hoort jaquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik lag onder een palmboom op het strand. Kom ik hier terug, is het -10Fucking 33 graden verschil
Was je 'studiereis' wel leuk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik lag onder een palmboom op het strand. Kom ik hier terug, is het -10Fucking 33 graden verschil
Jup.quote:
Waarom zo weinig slaap?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef DeJori het volgende:
Ik heb geloof ik in vijf dagen 10 uur slaap gehad ofzo. Vannacht 11 uur geslapen (gelukkig vloog het vliegtuig gewoon, al was het met een uur vertraging).
Ben woensdag naar Valencia-Barcelona geweest
Nice. Nog iets moeten doen voor school ofzo? Ik wil in april een week weg want dan heb ik een collegevrije weekquote:
Stappen tot 6 uur en dan om 8 uur ontbijtenquote:
Geen verslagen ofzo, we zijn naar een ziekenhuis geweest, een museum voor technologie, een aquarium en een bierbrouwerij. We hebben een fietstocht gedaan door de stad, zijn naar een stierenvechtmuseum geweest en we hebben voornamelijk veer cervesa gedronken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice. Nog iets moeten doen voor school ofzo? Ik wil in april een week weg want dan heb ik een collegevrije weekEn lekker veel slaap dan!
Klinkt chill allemaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stappen tot 6 uur en dan om 8 uur ontbijten
[..]
Geen verslagen ofzo, we zijn naar een ziekenhuis geweest, een museum voor technologie, een aquarium en een bierbrouwerij. We hebben een fietstocht gedaan door de stad, zijn naar een stierenvechtmuseum geweest en we hebben voornamelijk veer cervesa gedronken.
Stappen tot 6 uur en om half 4 ontbijten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stappen tot 6 uur en dan om 8 uur ontbijten
[..]
Geen verslagen ofzo, we zijn naar een ziekenhuis geweest, een museum voor technologie, een aquarium en een bierbrouwerij. We hebben een fietstocht gedaan door de stad, zijn naar een stierenvechtmuseum geweest en we hebben voornamelijk veer cervesa gedronken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gezicht trek ik wel bij al die reacties van jou op de berichtjes van FTS op facebook.quote:
Spreken jullie haar nog?? Ik weet niet eens wie het isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat gezicht trek ik wel bij al die reacties van jou op de berichtjes van FTS op facebook.
Nee, maar ik heb haar op facebook dus ik zie wel eens van die berichtjes langskomen en op bijna elke reageert fedje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Spreken jullie haar nog?? Ik weet niet eens wie het is
quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb haar op facebook dus ik zie wel eens van die berichtjes langskomen en op bijna elke reageert fedje.En ze reageert nooit terug.
We hebben normaal zo'n grote maar een kleine vonden ze nu makkelijker dus hun naar de Wit, allemaal mensen handschoenen etc. kopen en mn ouders een facking bbqquote:
Stomme FTSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb haar op facebook dus ik zie wel eens van die berichtjes langskomen en op bijna elke reageert fedje.En ze reageert nooit terug.
Erwtensoep en pannekoekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja was lekker![]()
Jij ook al gegeten?
Traditiequote:
Ja.quote:
Echt? Epic, dacht dat wij de enige warenquote:
ja, heb niks anders te doen hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat gezicht trek ik wel bij al die reacties van jou op de berichtjes van FTS op facebook.
neeeeenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Fedje hebben jij en FTS al gemeet?
Gerumquote:
Ah okequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
omdat ik verder geen contact met haar heb haha. alleen zo beetje via fb
Is dat niet met het merendeel van je facebookvrienden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
omdat ik verder geen contact met haar heb haha. alleen zo beetje via fb
Wie heeft er nou niet goed contact met tientallen/honderden mensen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat niet met het merendeel van je facebookvrienden?
ik iig nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie heeft er nou niet goed contact met tientallen/honderden mensen?
Denk het ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zullen er ook maar weinig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |