Ik denk dat Genee vandaag wel de auto heeft gepakt ipv vertrouwen op het OV.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Eens kijken of ze deze keer allemaal de studio wel halenvorige keer zat Wilbried in een andere studio (van EL)
Anders weer dit:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
Laten we eerst maar hopen dat Genee of Gijpie de studio uberhaupt bereiken, gezien alle berichten omtrent het verkeer en de eerdere ervaringen die we met ze hebben.
Das ook niet vreemd, YouTube maakt ook kosten om die video's te tonen. En het is 'gratis reclame'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef roepdeman het volgende:
RTL zal nooit de hoofdprijs ontvangen voor de reclames via Youtube, maar met de bezoekersaantallen die wij met z'n allen (volgens RTL dan) zullen gaan genereren, daar gaan ze leuke bedragen door vangen als ze advertentieruimte verkopen.
Wil je een opmerking van Derksen zien van 30 seconden, krijg je er 3 reclameblokken tussendoor
Gijp zit lekker in zijn sauna.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
Laten we eerst maar hopen dat Genee of Gijpie de studio uberhaupt bereiken, gezien alle berichten omtrent het verkeer en de eerdere ervaringen die we met ze hebben.
maar toen zagen ze dat ik het was en toen mocht het !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
"Mensen wezen op hun voorhoofd toen ik door hun weiland reed."
Ja, ok.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als gast bedoel je? Zo ja, Schelvis.
Hij is toch de programma/zender directeur van RTL7? Ik denk niet dat hij zich met de Digitale tak van RTL bezig houdt op dit niveau. Die hebben vast hun eigen leidinggevende.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:42 schreef Paxcon het volgende:
Deze hoge heer zit hier waarschijnlijk achter:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d7245a53-5567-38fb-8993-b2c81a96cc9fquote:
adres?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, ik blijf lekker thuis vanavond, speciaal voor VI. Ik ben klaar voor een topshow!
En allemaal mailen m.b.t. dat gezeik van RTL!
"Je heb een jeep niet voor niets"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
"Mensen wezen op hun voorhoofd toen ik door hun weiland reed."
Alleen een cameraman, zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd wie de studio heeft gehaald.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schelvis en Johan in de studio, Gijp in een Weiland, en Wilfred in de metro.
En we hebben goede hoop dat het daar heel koud is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schelvis en Johan in de studio, Gijp in een Weiland, en Wilfred in de metro.
Dat filmpje maakte het spannender dan het is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |