quote:Mikael Hed told listeners that although "tons and tons" of unofficial Angry Birds products are currently being sold, and app piracy is widespread, it's better to concentrate on building a fanbase than try to shut down infringement through legal means.
Berbatov doet de meest geweldige dingen, en dat doet het publiek niks. En wat denk je... Ekramy komt het veld op... ze breken de tent af!...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef msnk het volgende:
Vraag me af wat ze gaan zeggen over het hele gebeuren in Egypte. Het is dan twee dagen later, zou René dan durven er een grap over te maken?
Too soon?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Berbatov doet de meest geweldige dingen, en dat doet het publiek niks. En wat denk je... Ekramy komt het veld op... ze breken de tent af!...
Ik ben al begonnen:quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Anno2012 het volgende:
Een oorlogsverklaring aan alle kijkers en fans van Voetbal International. Zo zie ik het.
Word tijd dat wij maar eens een expeditieleger gaan oprichten hier.
Ik snap niks van die Danny, VI-fragmentjes moeten we van usenet gaan halen ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen:
Boycot RTL XL en zeg NEE tegen ordinaire geldzucht!
inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap niks van die Danny, VI-fragmentjes moeten we van usenet gaan halen ofzo.
Maar ook hij vindt RTL XL een IT-technisch gedrocht, hij heeft zich niet laten verkopen door RTL Nederland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap niks van die Danny, VI-fragmentjes moeten we van usenet gaan halen ofzo.
Die vragen worden er waarschijnlijk meteen door de redactie uitgefilterd, ook al gaan 80% van de ingestuurde vragen over dat onderwerp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Zou een interessante vraag voor VITV morgen zijn. Het lijkt me niet dat ze een SigaarSnor gaan wegzetten als een profiterende vogel die blij mag zijn dat ze hem zo lang zijn gang hebben laten gaan. Immers hebben keken ze daar zelf ook op en noemden ze zelfs de blog.
SigaarSnor heeft flink bijgedragen aan het fanschap achter VI en daarmee aan het succes erachter.
Was dat niet een copy/paste van een user uit dit topic?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Pranjicc het volgende:
Het zou me niet verbazen als degene die dat mailtje naar Sigaarsnor heeft verstuurd zo'n enorm lage piet is bij dat RTL. Die zal wel schrikken nu zijn of haar reactie gelijk op de websites van alle kranten staat.
Dat mailtje is naar mij gestuurd, en ik heb het weer aan SigaarSnor doorgegevenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Pranjicc het volgende:
Het zou me niet verbazen als degene die dat mailtje naar Sigaarsnor heeft verstuurd zo'n enorm lage piet is bij dat RTL. Die zal wel schrikken nu zijn of haar reactie gelijk op de websites van alle kranten staat.
Dit moet wel een mokerslag zijn voor jouw carrière, nog geen week in dienst bij SigaarSnor en dan gaat de stekker er wellicht al uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat mailtje is naar mij gestuurd, en ik heb het weer aan SigaarSnor doorgegeven
Ja, absoluut. Ik ga een schadeclaim indienen bij RTL voor de emotionele schadequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit moet wel een mokerslag zijn voor jouw carrière, nog geen week in dienst bij SigaarSnor en dan gaat de stekker er wellicht al uit.
Wordt Iwan nu ontslagen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Pranjicc het volgende:
Gewoon de site platleggen, met bomaanslagen bereik je niets.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Mani89 het volgende:
ik ga een bomaanslag plegen op het RTL HQ #doodsbedreiging
Zoek maar eens iets van Hans Teeuwen op youtube...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
HOE gaan ze het blokkeren dan? Gewoon mensen die een fragment insturen dat laten verwijderen of zo?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zoek maar eens iets van Hans Teeuwen op youtube...
Ik weet niet hoe selectief RTL Nederland zal zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
HOE gaan ze het blokkeren dan? Gewoon mensen die een fragment insturen dat laten verwijderen of zo?
Poederbrieven en bomaanslagen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Wel oppassen want misschien zit Tom Knipping underkuffer op FOK! en komt hij vrijdag met een grote scoop over online plannen met poederbrieven en bomaanslagen.
Oh oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |