quote:CATS
-Cats can now be tamed much like wolves. They can be commanded to sit and stay by right clicking, otherwise they follow you.
CREEPERS
-Creepers have new AI and will make their way through a maze easily.
-Creepers are now scared of cats and won't come within 7 blocks of one.
LAVA
-Lava makes a popping noise
NPCs
-NPCs can now open doors. They will also close the door behind them.
-NPCs open iron doors as if they were wood doors.(bug?)
ABANDONED MINESHAFTS
-Abandoned mineshafts now have more wooden floors and seem to be tidier than before.
TALL GRASS
-Placing a block replaces tall grass, eliminating the need to manually remove it.
Other
-The seed welcometothejungle spawns you in a huge jungle biome.
Restartje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Watskebeurt met de servers ?
Fokcraft down?
Zemmel, wat ben je aan het zemmelen. Leg duidelijk uit wat er is en dan kan ik pas helpen.quote:
Kijk maar naar de deuren in mijn bank, die werken soms niet ook al klopt de redstone wiring 100%.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zemmel, wat ben je aan het zemmelen. Leg duidelijk uit wat er is en dan kan ik pas helpen.
Je bank is gewoon niet veilig genoegquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kijk maar naar de deuren in mijn bank, die werken soms niet ook al klopt de redstone wiring 100%.
CUZ ITS BROKEN!
De bank krijgt nog geld van jou mr. Maurisioo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je bank is gewoon niet veilig genoeg
Elke keer dat ik daar schuilde werkte hij perfect.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kijk maar naar de deuren in mijn bank, die werken soms niet ook al klopt de redstone wiring 100%.
CUZ ITS BROKEN!
Je hebt mijn huis al in beslag genomen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De bank krijgt nog geld van jou mr. Maurisioo.
De bank wil altijd meer.. dat hebben we van de rabobank. Alleen zo behouden we AAA+ status.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je hebt mijn huis al in beslag genomen!
Hij werkt dan 10x en daarna is hij weer stuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elke keer dat ik daar schuilde werkte hij perfect.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De bank wil altijd meer.. dat hebben we van de rabobank. Alleen zo behouden we AAA+ status.
lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zit die dan:
gnagnagna.[ afbeelding ]
Oke ik heb Falsebook er af gepleurd, de LIFTS zijn niet weg, die is vervangen door een andere plugin en je hoeft niks aan te passen alles werkt nog.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
Redstone werkt gewoon voor geen meter. Heel veel dingen zoals double piston extenders enzo werken niet. heb je wel de nieuwste craftbukkit draaien?
Even kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke ik heb Falsebook er af gepleurd, de LIFTS zijn niet weg, die is vervangen door een andere plugin en je hoeft niks aan te passen alles werkt nog.
Test de redstone nu maar is uit.
Zowiezo: Geen piston lift hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke ik heb Falsebook er af gepleurd, de LIFTS zijn niet weg, die is vervangen door een andere plugin en je hoeft niks aan te passen alles werkt nog.
Test de redstone nu maar is uit.
Werkt ook niet, en heb deze wereld nu wel met een seed, weet niet of dat fout isquote:Q. My villagers have no texture.
A. You loaded the mod in a world where the originals had been saved. Pause your game and the new villagers will be loaded in.
Lawl daar ga ik wel eens naar kijken danquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
er is iets van dscraft eh! moet je wel R4 of TTDS kaartje ofzo hebben
http://gbatemp.net/topic/311684-minecraft-ds-2d/quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lawl daar ga ik wel eens naar kijken danHeb inderdaad een R4 kaartje
http://minecraftforum.nl/index.php?topic=4600.0quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lawl daar ga ik wel eens naar kijken danHeb inderdaad een R4 kaartje
NIIIIICEquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Berend. het volgende:
mFok Render!
De render is klaar jongens! Ik zal er over een paar dagen weer eentje maken..
Klik hier
Haha zo kleinquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Berend. het volgende:
mFok Render!
Klik hier
Hehe, je kunt goed zien dat we twee eilanden hebben gevonden voor Mauquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Berend. het volgende:
mFok Render!
Klik hier
Lol je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef vogelkooi het volgende:
Als ik zo naar zulke maps kijk lijkt het net age of empires.
Wat zijn dat voor vage bomen overal?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Berend. het volgende:
mFok Render!
Klik hier
Wist gewoon niet dat het bestond en vroeg me af hoe het eruit zou zienquote:
Dat is al sinds dinsdagquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:21 schreef Berend. het volgende:
Ik kan niet meer naar Thepiratebay
Geblocked door Ziggo......
Classic ;Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
omdat.
[ afbeelding ]
Tof, kan het zelfs op mijn mobiel kijken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Berend. het volgende:
mFok Render!
Klik hier
Probeer eens usenets. op http://www.sunnyusenet.com/ Kan je een gratis trial aanvragen voor 7 dagen. Werkt perfect.quote:
Dat zijn onze biomesquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vage bomen overal?
Haha, daar zit ik ook. Alleen vond het wel jammer van Thepiratebayquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Probeer eens usenets. op http://www.sunnyusenet.com/ Kan je een gratis trial aanvragen voor 7 dagen. Werkt perfect.
Via proxy wel: http://stop.de.censuur.nu(...)epiratebay.se%2F&b=0quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:21 schreef Berend. het volgende:
Ik kan niet meer naar Thepiratebay
Geblocked door Ziggo......
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:55 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Via proxy wel: http://stop.de.censuur.nu(...)epiratebay.se%2F&b=0
Thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is al sinds dinsdag
gewoon via hidemyass doen, dan kom je er gewoon
of mirrors :
http://malaysiabay.org/
http://fuckcensuur.nl/
http://depiratebay.nl/
http://tpb.makinit.nl/
en anders :
http://www.ikwilthepiratebay.nl/#!
succes ermee
De meeste texture packs maken cobble idd geweldig mooiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:24 schreef HyperViper het volgende:
Mensen die cobble haten zijn mensen die niet weten wat beauty is.
dan wil ik dat wel eens zien, want in de meeste screenshots hier ziet het maar noobish uit, al kunnen de gebouwen nog zo mooi zijn..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De meeste texture packs maken cobble idd geweldig mooi
quote:
Op welke server?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:38 schreef HyperViper het volgende:
Vanavond begin ik aan een nieuw prestigieus project genaamd: Duivel
Het wordt een bijzonder project.
eh?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De niet fascistische server. De juiste server.
Je maakt het er niet veel duidelijk er op, zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De niet fascistische server. De juiste server.
Waar precies?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef HyperViper het volgende:
In de Mfok server. Daar komt "Duivel" te staan.
Nee hij komt in de natuur te staan. Het is een symbool van liefde en traditie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Waar precies?
in de gewone wereld of in de Nether?
iets als "Duivel" denk ik dat de nether een betere locatie is
maargoed, we zien wel
Ik lul ook maar wat slap uit mijn nek, gewoon dom geouwehoer. Negeren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe is Fok!Craft dan fascistisch? Want ik moet zeggen, ik ben vrij goed op de hoogte van bestuursvormen en kan niet zeggen dat ik in Fok!Craft een fascistisch stelsel terug kan vinden.
Niet klassiek fascistisch en niet Duits fascistisch.
Net als "Duivel" straks. Als het af is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het valt een beetje op.
Ik las dit :quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Net als "Duivel" straks. Als het af is.
Al die termen laten me huilenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef Sitethief het volgende:
De meeste Minecraft servers zijn een Oligarchie, soms deels Meritocratie, bij veel misbruik van creative gamemode in Survival al snel een Kleptocratie. En de meeste servers zijn Anarcho-kapitalistisch. Zodra er mensen Blaze Rods, Potions en allerlei farm producten gaan slijten is het Technokapitalistisch. Met iConomy is het meestal een doogewone vrije markt, tenzij admin shops een grote rol spelen dan is het een mix tussen Staatskapitalisme en vrije markt.
Hier snap ik dus geen kut vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef Sitethief het volgende:
De meeste Minecraft servers zijn een Oligarchie, soms deels Meritocratie, bij veel misbruik van creative gamemode in Survival al snel een Kleptocratie. En de meeste servers zijn Anarcho-kapitalistisch. Zodra er mensen Blaze Rods, Potions en allerlei farm producten gaan slijten is het Technokapitalistisch. Met iConomy is het meestal een doogewone vrije markt, tenzij admin shops een grote rol spelen dan is het een mix tussen Staatskapitalisme en vrije markt.
Ik snap het halfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier snap ik dus geen kut van
Als Flodder de baas is krijg je een Theocratie. Site, je bent een held!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef Sitethief het volgende:
nee?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als Flodder de baas is krijg je een Theocratie. Site, je bent een held!
Ik snap dit![]()
Volgens mij begrijp jij het net zo min want het slaat nergens op wat je zegt. Maar het staat je vrij om ons te verlichten met jouw visie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je begrijpt dat woord niet?
Volgens mij probeer je nu gewoon bijdehand te doen omdat je het zelf ook niet uit kan leggen. Maak je geen illusies; daar prikken we zo doorheen. Verlicht ons maar met die ongelofelijk (met een F) simpele grap.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je zo'n ongelovelijk simpele grap niet snapt ben je gewoon te dom om te schijten.
Goede vriend, ongetwijfeld ben jij van Flodders kerkenfetish op de hoogte. Een theocratie, boterlul, heeft met kerken van doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je nu gewoon bijdehand te doen omdat je het zelf ook niet uit kan leggen. Maak je geen illusies; daar prikken we zo doorheen. Verlicht ons maar met die ongelofelijk (met een F) simpele grap.
Ik speel net 2 dagen weer. Ik had die link dus niet gelegd. Goede taalnazi comeback btw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goede vriend, ongetwifeld ben jij van Flodders kerkenfetish op de hoogte. Een theocratie, boterlul, heeft met kerken van doen.
En het is "kunt", niet "kan". "Verlichten met" kan niet, "ophelderen over" was beter geweest.
Yes, heb er 4 installed. switch af en toe nogquote:
Vissticks zijn fucking ranzig dude. Eet dan een kipcorn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef RickoKun het volgende:
heb net broodje fisshstick gehad was lekkr
Sowieso Iconomyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef Sitethief het volgende:
Hij kwam ook nog uit de ovenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vissticks zijn fucking ranzig dude. Eet dan een kipcorn.
Yeaa buddy!, Volgende week gaat het downquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BaAs.
Btw nieuwe uw yeaaa yeahhh buddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |