quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je had zeker ruzie met iemand dus probeerde je vervolgens de DS een kopstoot te geven?hahaha en toen ging ie naar t ziekenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en achteraf zei ie dat ie niet wist dat de muur van beton was
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Hij wist idd niet dat ze in Italië van beton warenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hahaha en toen ging ie naar t ziekenhuis
Daar zijn huizen alleen van karton of van hout gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hahaha en toen ging ie naar t ziekenhuis
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ik+Skype+Berend+Muziek= Zingende bobbernaut op skype
quote:CATS
-Cats can now be tamed much like wolves. They can be commanded to sit and stay by right clicking, otherwise they follow you.
CREEPERS
-Creepers have new AI and will make their way through a maze easily.
-Creepers are now scared of cats and won't come within 7 blocks of one.
LAVA
-Lava makes a popping noise
NPCs
-NPCs can now open doors. They will also close the door behind them.
-NPCs open iron doors as if they were wood doors.(bug?)
ABANDONED MINESHAFTS
-Abandoned mineshafts now have more wooden floors and seem to be tidier than before.
TALL GRASS
-Placing a block replaces tall grass, eliminating the need to manually remove it.
Other
-The seed welcometothejungle spawns you in a huge jungle biome.
Restartje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Watskebeurt met de servers ?
Fokcraft down?
Zemmel, wat ben je aan het zemmelen. Leg duidelijk uit wat er is en dan kan ik pas helpen.quote:
Kijk maar naar de deuren in mijn bank, die werken soms niet ook al klopt de redstone wiring 100%.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zemmel, wat ben je aan het zemmelen. Leg duidelijk uit wat er is en dan kan ik pas helpen.
Je bank is gewoon niet veilig genoegquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kijk maar naar de deuren in mijn bank, die werken soms niet ook al klopt de redstone wiring 100%.
CUZ ITS BROKEN!
De bank krijgt nog geld van jou mr. Maurisioo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je bank is gewoon niet veilig genoeg
Elke keer dat ik daar schuilde werkte hij perfect.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kijk maar naar de deuren in mijn bank, die werken soms niet ook al klopt de redstone wiring 100%.
CUZ ITS BROKEN!
Je hebt mijn huis al in beslag genomen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De bank krijgt nog geld van jou mr. Maurisioo.
De bank wil altijd meer.. dat hebben we van de rabobank. Alleen zo behouden we AAA+ status.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je hebt mijn huis al in beslag genomen!
Hij werkt dan 10x en daarna is hij weer stuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elke keer dat ik daar schuilde werkte hij perfect.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De bank wil altijd meer.. dat hebben we van de rabobank. Alleen zo behouden we AAA+ status.
lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zit die dan:
gnagnagna.[ afbeelding ]
Oke ik heb Falsebook er af gepleurd, de LIFTS zijn niet weg, die is vervangen door een andere plugin en je hoeft niks aan te passen alles werkt nog.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
Redstone werkt gewoon voor geen meter. Heel veel dingen zoals double piston extenders enzo werken niet. heb je wel de nieuwste craftbukkit draaien?
Even kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke ik heb Falsebook er af gepleurd, de LIFTS zijn niet weg, die is vervangen door een andere plugin en je hoeft niks aan te passen alles werkt nog.
Test de redstone nu maar is uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |