abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107932749
volgens mij kan je er beter een soepje van maken
pi_107936721
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef computergirl het volgende:
volgens mij kan je er beter een soepje van maken
Daar heb ik vandaag niet zo'n trek in, wij eten pasta :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:02:13 #93
78918 SeLang
Black swans matter
pi_107937390
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Hier leeft al een tijdje een senegalpapegaai in het plantsoen. Vorige week leefde die nog (hij of zij maakt zijn of haar aanwezigheid altijd luidkeels kenbaar).

Ik lees dat het een hij is en dat hij er al minstens 11 jaar leeft!

[ afbeelding ]
Taaie vogel :P
Die halsbandparkieten zijn ook een stuk taaier gebleken dan men aanvankelijk verwachtte
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_107937397
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe ik vogels een plezier met wortelen en prei en pompoen?

Zo ja: wat voor vogels? Eendjes en dus bij het water dumpen of op een pleintje voor de duiven? Het is al in stukjes gesneden :P
Klinkt meer iets voor cavia's en konijnen...
pi_107942436
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Daar heb ik vandaag niet zo'n trek in, wij eten pasta :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soep kan je heel goed invriezen.
Volgens mij kan je er vogels echt niet blij mee maken, een van mijn buren heeft een soort knol op het dat van een schuurtje gegooid maaaaaanden geleden. Ligt er nu nog
pi_107942488
Wij hebben in onze tuin drie van die bolletjes van de Action gehangen, maar na een week of drie is er gewoon nog niks van gegeten. Iemand enig idee hoe dit kan?
  maandag 13 februari 2012 @ 20:19:59 #97
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_107943522
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Wij hebben in onze tuin drie van die bolletjes van de Action gehangen, maar na een week of drie is er gewoon nog niks van gegeten. Iemand enig idee hoe dit kan?
Idem hier. Van die slingers met pinda's en nog vetbollen en een ding met zaadjes. Geen een vogel gezien. Bij de buren die verschillende dingen hadden ook niks. Lijkt wel of alle vogels hier compleet verdwenen zijn.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_107944115
quote:
15s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Rica het volgende:

[..]

Idem hier. Van die slingers met pinda's en nog vetbollen en een ding met zaadjes. Geen een vogel gezien. Bij de buren die verschillende dingen hadden ook niks. Lijkt wel of alle vogels hier compleet verdwenen zijn.
Waar woon je ergens? Hier provincie groningen, dichtbij Drenthe
  maandag 13 februari 2012 @ 21:03:47 #99
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_107945946
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waar woon je ergens? Hier provincie groningen, dichtbij Drenthe
Leeuwarden. Aan de rand en met genoeg groen in de wijk. Dat er steeds minder vogels, musjes, merels, koolmezen ed. zijn valt al een paar jaar op maar nu echt helemaal niks.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_107952574
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

soep kan je heel goed invriezen.
Volgens mij kan je er vogels echt niet blij mee maken, een van mijn buren heeft een soort knol op het dat van een schuurtje gegooid maaaaaanden geleden. Ligt er nu nog
Vandaar, de meerkoetjes hadden iniedergeval geen intresse :') heb bij het hoopje ook nog wat witte suikerklontjes gedaan, eens zien of het er morgen nog ligt, wellicht is het wat voor een een meeuw of een rat met poten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')