Formaat koolmees ongeveer. Erg karakteristiek met een lange staart die hij meestal omhoog steekt zoals op de foto.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef computergirl het volgende:
oh grappig beest, wat voor formaat?
Gewoon bewaren tot volgend jaarquote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef Klonk het volgende:
Aan het begin van de kouperiode een hele emmer vetbollen gekocht bij de intratuin, halve tuin er mee volgehangen maar geen enkele vogel gezien die er aan heeft gevreten, blijkbaar zijn vetbollen van de intratuin niet goed genoeg voor de vogels in mijn tuin
ik heb wel eens aalsgolvers in de utrechtse oudegracht zien zitten, zelfs. vorige zomer nog.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:23 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag gister 2 aalscholvers in de vijver bij het winkelcentrum zitten.
een zwom er in een wak bij een fontein, dook ook naar voedsel.
De ander zat op een boomstam die op het ijs lag.
Vond het vreemd om ze in Zeist te zien, bij m'n ouders komen ze in een grote groep overvliegen 's ochtends en 's avonds maar die wonen in Lelystad, daar is het normaal dat je ze ziet.
Ze zitten ook altijd op de lantaarnpalen langs het Damsterdiep. Maar niet op allemaal, je kunt op de weg zien waar ze meestal zitten (als het een tijdje droog is geweest).quote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef Lienekien het volgende:
In Groningen zitten ze in het plantsoen en rondom de binnenstad kom ik ze ook tegen. In het plantsoen schijten ze met zijn allen in een boom die daardoor het loodje legt.
Daar heb ik vandaag niet zo'n trek in, wij eten pastaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef computergirl het volgende:
volgens mij kan je er beter een soepje van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taaie vogelquote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Hier leeft al een tijdje een senegalpapegaai in het plantsoen. Vorige week leefde die nog (hij of zij maakt zijn of haar aanwezigheid altijd luidkeels kenbaar).
Ik lees dat het een hij is en dat hij er al minstens 11 jaar leeft!
[ afbeelding ]
Klinkt meer iets voor cavia's en konijnen...quote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe ik vogels een plezier met wortelen en prei en pompoen?
Zo ja: wat voor vogels? Eendjes en dus bij het water dumpen of op een pleintje voor de duiven? Het is al in stukjes gesneden
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag niet zo'n trek in, wij eten pastasoep kan je heel goed invriezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kan je er vogels echt niet blij mee maken, een van mijn buren heeft een soort knol op het dat van een schuurtje gegooid maaaaaanden geleden. Ligt er nu nog
Idem hier. Van die slingers met pinda's en nog vetbollen en een ding met zaadjes. Geen een vogel gezien. Bij de buren die verschillende dingen hadden ook niks. Lijkt wel of alle vogels hier compleet verdwenen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Wij hebben in onze tuin drie van die bolletjes van de Action gehangen, maar na een week of drie is er gewoon nog niks van gegeten. Iemand enig idee hoe dit kan?
Waar woon je ergens? Hier provincie groningen, dichtbij Drenthequote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Idem hier. Van die slingers met pinda's en nog vetbollen en een ding met zaadjes. Geen een vogel gezien. Bij de buren die verschillende dingen hadden ook niks. Lijkt wel of alle vogels hier compleet verdwenen zijn.
Leeuwarden. Aan de rand en met genoeg groen in de wijk. Dat er steeds minder vogels, musjes, merels, koolmezen ed. zijn valt al een paar jaar op maar nu echt helemaal niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Hier provincie groningen, dichtbij Drenthe
Vandaar, de meerkoetjes hadden iniedergeval geen intressequote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
soep kan je heel goed invriezen.
Volgens mij kan je er vogels echt niet blij mee maken, een van mijn buren heeft een soort knol op het dat van een schuurtje gegooid maaaaaanden geleden. Ligt er nu nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |