Wat stomquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef lubje25 het volgende:
Op 31 december kocht ik een nieuwe televisie, zat een dooie pixel in. Ding is 5 januari opgehaald en heb nog steeds geen televisie.
En wat zeggen zij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef lubje25 het volgende:
Op 31 december kocht ik een nieuwe televisie, zat een dooie pixel in. Ding is 5 januari opgehaald en heb nog steeds geen televisie.
Had eerder wel goede ervaringen daar.quote:
Als protest een dag lang daar voor de demonstratietoestellen gaan zittenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Had eerder wel goede ervaringen daar.
Maar hier gaan ze zo laks mee om en nemen geen verantwoordelijkheid.
Wow dat heb je snel gedaan danquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Soempie het volgende:
B. hoe bevalt je nieuwe baan?
@ MaJo, weet even niet meer hoeveel ik ben afgevallen, maar nog 1 kg boven startgewicht (nouja, gewicht na 6 weken zwangerschap). En er mag nog wel 20 kg af.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Scheer en Foppen, bestaat dat nog?
dan zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog niet wat het gaat worden maar ik heb trek in kip tandoori.
Ja ik ook, maar ik weet het nog niet zekerquote:
Wettelijk gezien heb jij niets met Sony te maken. Er is sprake van een koopovereenkomst tussen jou en S&F. Daarmee is S&F jouw aanspreekpunt, ze MOGEN zich niet achter Sony verschuilen. ZIJ hebben jou een artikel geleverd dat niet voldoet, en ZIJ moeten dat oplossen. Hoe zij dat dan eventueel weer verder regelen met Sony is hun zaak, daar hoef jij je niet mee te bemoeien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef lubje25 het volgende:
Scheer en Foppen schuift de schuld af op Sony. Er zijn geen onderdelen om de tv te repareren, wordt hoogst waarschijnlijk een creditering. Dat hoor ik misschienbegin volgende week.
Doe dat dan 2 dagen nadat ze dat ding hebben binnen gekregen.
Net Sony gebeld, die zijn het met me eens dat het achterlijk lang duurt. Zij bellen me morgen of maandag op.
Ik ben weer eens volstrekt inspiratieloos wat avondeten aangaatquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog niet wat het gaat worden maar ik heb trek in kip tandoori.
Nou, dan weet je ook dat S&F in de gelegenheid moet worden gesteld een schappelijke oplossing te vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wettelijk gezien heb jij niets met Sony te maken. Er is sprake van een koopovereenkomst tussen jou en S&F. Daarmee is S&F jouw aanspreekpunt, ze MOGEN zich niet achter Sony verschuilen. ZIJ hebben jou een artikel geleverd dat niet voldoet, en ZIJ moeten dat oplossen. Hoe zij dat dan eventueel weer verder regelen met Sony is hun zaak, daar hoef jij je niet mee te bemoeien.
Ik heb beroepshalve heel wat van dit soort zaken meegemaakt.
Ik doe broccolistamppot met kaas en mosterdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben weer eens volstrekt inspiratieloos wat avondeten aangaat
Ik zit er nu over te denken voor vanavond een lekkere gehaktbal te draaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik doe broccolistamppot met kaas en mosterd
Heb ik overwogen voor Vriend, maar er zijn nog rundervinken en volgens mij kan dat prima samen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit er nu over te denken voor vanavond een lekkere gehaktbal te draaien
Rundervink met een gehaktbal ernaast? Ja, ik denk wel dat dat kanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb ik overwogen voor Vriend, maar er zijn nog rundervinken en volgens mij kan dat prima samen.
Met broccolistamppot dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rundervink met een gehaktbal ernaast? Ja, ik denk wel dat dat kan
quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dan weet je ook dat S&F in de gelegenheid moet worden gesteld een schappelijke oplossing te vinden.
Dus ofwel een reparatie, ofwel een nieuwe TV ofwel je geld terug. En als ik dat zo lees, dan is er een kans op creditering.
Zij mogen best zeggen dat ze op Sony moeten wachten voor onderdelen..want het sleutelwoord is: "schappelijk" en dat is rekbaar. Iedereen is het erover eens dat 3 maanden wachten op een oplossing niet schappelijk is. Je kunt je afvragen of een maand wachten wel schappelijk is. Ik vind het wat lang en dat ze al een nieuwe TV hadden moeten meegeven.
Ik zou in ieder geval wel even aan de bel gaan trekken en zeggen dat je gewoon een nieuwe wilt en dat zij maar wachten op de onderdelen voor hśn TV
Helemaal eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Waar het mij om gaat is dat leveranciers soms nogal makkelijk naar de importeur of fabrikant verwijzen en daar hoef je als klant geen genoegen mee te nemen.
Het principe bestaat al, zie de film Clear and Present Danger. Alleen was het daar een raket, maar ook via een laser gericht op het doelwit. Tja, vooruitgang....quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-16810107
Zelfsturende kogels. Interessant en eng.
Ik ook. Wij gaan daarom vanavond naar de cafetaria!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar lasergeleide raketten bestaan al vrij langquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Het principe bestaat al, zie de film Clear and Present Danger. Alleen was het daar een raket, maar ook via een laser gericht op het doelwit. Tja, vooruitgang....
Ik heb vanavond gnocchi met broccoli en salieboter, en voor mn vriend een biefstuk gekocht want zn proefschriften zijn klaar en bezorgdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gnocchi met broccoli en salieboter, en voor mn vriend een biefstuk gekocht want zn proefschriften zijn klaar en bezorgd
Hier gaat de pot gehaktbal, spinazie en aardappelschijfjes schaftenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gnocchi met broccoli en salieboter, en voor mn vriend een biefstuk gekocht want zn proefschriften zijn klaar en bezorgd
5 dezelfde? Een echte fanquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lady jij hebt toch meegezongen op de kindercd liedjes met een hoepeltje erom? Heb ontdekte dat wij er 5 van hebben.![]()
Voor je vriend!
Even eenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
waarom heeft facebook geen dislike of vind er geen fuck aan knop?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
Broccoli is populair vandaag
"What the Fuck Should I Make For Dinner" eet het ok
http://www.facebook.com/WTFSIMFD
Dat is bewust natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom heeft facebook geen dislike of vind er geen fuck aan knop?
Ja Facebook is bedoelt als "leuke ervaring"quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
te confronterend als mensen je niet leuk vinden?
Dat heeft weinig met nerds te maken hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben ook zo'n nerd he, maar ik zit youtube filmpjes van het huewleijk van W-A en Max te kijken en ik ben helemaal aan het genieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je zegt eigenlijk met zoveel woorden dat ze bij de Oranje rollatorbrigade hoort?
Jaaaa dat is mijn kinderkoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lady jij hebt toch meegezongen op de kindercd liedjes met een hoepeltje erom? Heb ontdekte dat wij er 5 van hebben.![]()
Voor je vriend!
Welke nummers?quote:
TROS-lidquote:
Dat niet echtquote:
Dus hierop ben jij te horen? Tof!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat niet echt
Ik zing Zeg ken jij de mosselman, Mooi Ietje Fietje, en Moeder mag ik mee?. Andere kinderen, zoals mijn beste vriendinnetje, hadden leukere liedjes (Logeren).
quote:Mooi Ietje-Fietje trek je baljurk aan
Dan zullen we samen naar het bal toe gaan
Nee meneer, dank u zeer
Polka is geen mode meer
Bovendien heb ik een man
Die me de polka leren kan
Yep, that's mequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus hierop ben jij te horen? Tof!
Leuk!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep, that's me10 of 11 jaar oud geloof ik.
Ja, ik vraag me ook af hoe oud dat liedje isquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De tekst van 'Mooi Ietje Fietje' vind ik echt te debiel voor woorden
[..]
Ik ga morgen maar eens met S&F Nederland bellen aangezien die bedrijfsleider hier er een potje van maakt en mijn klachten niet serieus (genoeg) neemt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Waar het mij om gaat is dat leveranciers soms nogal makkelijk naar de importeur of fabrikant verwijzen en daar hoef je als klant geen genoegen mee te nemen.
Bedankt allemaal namens vriendquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk, LB.
En dat liedje over Ietje Fietje zong m'n moeder vaak voor me.
En nog eenvoor je vriend!
In dezelfde geest:quote:
Welke solo's? Ga ik vandeweek even opzoeken en luisteren. : even verder lezen... die liedjes hebben wij vandaag gehoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa dat is mijn kinderkoor
Ik zing 3 solo's
En Ophelia, ik heb de gnocchi niet zelfgemaakt, dus gewoon 2 min in kokend water
20kg?! Dat zou je niet zeggen op die foto, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Soempie het volgende:
B. hoe bevalt je nieuwe baan?
@ MaJo, weet even niet meer hoeveel ik ben afgevallen, maar nog 1 kg boven startgewicht (nouja, gewicht na 6 weken zwangerschap). En er mag nog wel 20 kg af.
quote:
Grappigquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
In een ander topic post een kerel..en die poste gisteren iets over een speciaal bier. Wordt net op Facebook ook iets over gezegd op de pagina van een kennis. Is het diezelfde kerel. Kleine wereld
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voordeel van de kou is dat de hoeveelheid goede voornemens in het zwembad vanavond flink afgenomen was
Dat Satanbier wat hier gisteren langskwam was ook al uit wat Amerikaanse winkels geweerd las ik gisterenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
vrouwonvriendelijk bier geweerd uit regeringspub
link
Ik mag twee weken niet zwemmenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voordeel van de kou is dat de hoeveelheid goede voornemens in het zwembad vanavond flink afgenomen was
quote:
Ben benieuwd wat ze dan van dit bier vinden:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
vrouwonvriendelijk bier geweerd uit regeringspub
link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden we hier van?Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haar lichaam ziet er raar uit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden we hier van?Ze lijkt dik door de houding die ze aanneemt maar is dat helemaal niet.
Zelf gemaakt? Ziet er mooi uit
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Mwah valt wel mee tochquote:
Die heb ik een paar weken geleden in de sneak gezien, vond er eigenlijk niet zo veel aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit "The Rum Diary" met Johnny Depp te kijken..deze scene moest ik net zó enorm om lachen
"Try to look normal"
Geen probleemquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Excuses voor niet openen, ik had het gewoon niet door
[..]
Het enige wat er aan mijn foto's gewijzigd is, zijn de kleuren. Ik doe niet aan lichaam veranderenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het maar een rare foto/houding. Alsof ze gefotoshopt is.
En zo te zien ben je daar ook mee aan de slag geweest.
Succes vandaag! Als ik e ertslaag, heb ik altijd een rare dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb me voor het eerst in tijden verslapen, heb gelukkig vanochtend geen afspraken maar het gebeurd zelden dat ik mijn wekker mis....
Ik moest denken aan het meisje op de albumcover throwing copper van Live. En het is net of ze geboetseerd en gladgestreken is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ze doet me denken aan een kaaswokkel/breadstick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het meisje op de albumcover throwing copper van Live. En het is net of ze geboetseerd en gladgestreken is?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn uitzicht is een lelijke collega
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn uitzicht is een lelijke collega
Ja, het is een fitness-centrum van HealthCity. Inmiddels een andere groep, maar wat TM zegt: de witte vlokken blokkeren het uitzicht ietwatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Iarl, kijk jij uit over een sportcentrum?
Mijn uitzicht is een muur, op dit moment
dat komt door je werkgever, die wil niet dat je naar buiten kijktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kijk uit over een saai bedrijventerrein. En sinds 2 jaar ook niet meer aan de kant van de weg, dus weinig lol te beleven door naar buiten te kijken hier
Dat bedoel ik. Je haar kont is kartelig en uit haar arm is een onnatuurlijke hap zwartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sowieso eigenlijk weinig gephotoshopt aan die, behalve de achtergrond. maar het klopt dat haar ribbenkast gedraaid is
Ennuh, hoe zijn ze bij jou op het werk? Vinden ze dat niet zo erg of krijg je gelijk een preek?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb me voor het eerst in tijden verslapen, heb gelukkig vanochtend geen afspraken maar het gebeurd zelden dat ik mijn wekker mis....
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het meisje op de albumcover throwing copper van Live. En het is net of ze geboetseerd en gladgestreken is?
oh, is dat hetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat komt door je werkgever, die wil niet dat je naar buiten kijkt
wie zou me een preek moeten geven, ik zie mijn baas een keer per week...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ennuh, hoe zijn ze bij jou op het werk? Vinden ze dat niet zo erg of krijg je gelijk een preek?
Ik hoop rondequote:
Je kan veel beter een schijterd in de rechterbaan zijn die veilig thuiskomtquote:En ik ga een schijterd zijn met die sneeuw, dat weet ik nu al. 'Gelukkig' is de kans groot dat er file zal staan, dan hoef ik niet hard te rijden
Oeps of je leest even wat je typt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
wat voor ertslaag? is ie geld waard?
Beterschap.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Ziek thuis, maar zo wel aan het werk.
En ook hier sneeuwt het heel licht...
@diaan: Manic Street Preachers in Paradiso op 19 april, voorverkoop begint vandaag. Weet nog niet of ik zelf ga...
Ik wil een wedje leggen met je....over hoe vaak er een wisselstoring in Den Haag(door de kou) gaat plaatsvinden waardoor de Erasmuslijn alleen tussen Slinge en Nootdorp gaat rijden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef CaLeX het volgende:
Verschil met 2010 was dat het midden in de nacht keihard begon te hozen, zo hard dat we het niet meer weg konden rijden.
Hopelijk gaat het dit jaar beter (we hebben nu een pekel tram en vrijwillige winterdienst xD )
Dat weet ik nog wel ja. Toen heb ik een uur of 7 vast gestaan op een station in de buurt van Nijmegen. Sommige mensen hebben er langer gestaan, omdat er geen bussen ingezet werden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Was net heel even buiten en de sneeuwval doet me denken aan december 2010 toen het ook zo enorm sneeuwde en het OV plat kwam te liggen. Het gaat weer erg hard die kant op...
ik ben bang dat ik alleen eet vanavondquote:
Ik eet sowieso alleen vanavond, maar ik moet nog even zien waar en hoe laatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik alleen eet vanavond
ik kom wel thuis, maar m'n vriendin zou nog langs amsterdam moeten maar dat hoef je vandaag niet meer te proberen ben ik bangquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik eet sowieso alleen vanavond, maar ik moet nog even zien waar en hoe laat.
Wordt lastig ja... Ik moet van Haarlem naar Zaandam, op zich wel te doen, op de tunnels na. Maar gewoon laatste afrit erop en eerste afrit er weer af, verder lekker binnendoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kom wel thuis, maar m'n vriendin zou nog langs amsterdam moeten maar dat hoef je vandaag niet meer te proberen ben ik bang
Het is godverdomme niet te gelovenquote:
Waar is Mattis danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Soempie het volgende:
Whaaaa, dikke laag sneeuw.![]()
En ik eet ook alleen vanavond.
Ah dat kan natuurlijk jaquote:
Dat dus.quote:
Je bent in ieder geval niet alleen tijdens het etenquote:
I know..en dus blijft het ongelooflijk. Dat ding is om de haverklap stuk, lijn ligt stil, bussen moeten gehuurd etc. Is dat dan écht goedkoper?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef CaLeX het volgende:
@Nem, het is best wel te geloven hoor.
'wij' zouden het maar al te graag instaleren en maken. Vroeger ( >10 jaar geleden) hadden we dat ook gewoon gedaan, verlies gemaakt en de gemeente had dan het verlies aangevuld. Zo is het jaren gegaan, maar met alle bezuinigen is dat helaas niet meer mogelijk.
Dus zo lang de opdrachtgever er niet voor betaald, dan doen we ook niets meer.
quote:As she lay there screaming in agony, her body covered in fatal burns, Superman knew this was the first and last time he would try and undress a woman with his eyes.
De koffie staat warm...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kom wel thuis, maar m'n vriendin zou nog langs amsterdam moeten maar dat hoef je vandaag niet meer te proberen ben ik bang
Dan is het toch helemaal debiel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef CaLeX het volgende:
ik kan nogsteeds niet quoten
Maar veel duurder is het niet Nem
Zo lang de politiek er voor kiest hier niet in te investeren snap ik Calexquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal debiel?
Niet veel duurder(maar dus wel duurder) een veeeeeeeeeeeeeeel vervelender voor het publiek. Met -10 op Nootdorp wachten is GEEN pretje.
ik zal het doorgevenquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef iamredleader het volgende:
sneeuw is inmiddels tot een dik pak geworden (5-10 cm), uitzicht is geweldig! Alleen zal het een interessantelange vervelende langzame rit naar huis worden
addblocker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef CaLeX het volgende:
ik kan nogsteeds niet quoten
Maar veel duurder is het niet Nem
quote:Bij beide soorten lijfrenten kunt u minder geld terugkrijgen dan u heeft ingelegd. Bijvoorbeeld als u overlijdt vlak nadat u de verzekering heeft afgesloten.
logisch, de bonussen en de winst moeten er eerst vanafquote:
Ik ging er sowieso niet vanuit dat ik na mijn dood nog iets van mijn spaargeld zou terugzienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
logisch, de bonussen en de winst moeten er eerst vanaf
Als je in http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig Klassieke quote aanvinkt, wat doet ie dan?quote:[b]Op
@bart, nee geen addblocker. IE versie 8.00.600.nogwat denk dat het daaraan ligt iig (zit op mijn werk)
Mag ik zijn emailadres dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef CaLeX het volgende:
@Nem; Stuur een mailtje naar Peter Smit (wethouder verkeer in DH en Dagobert Duck bij Stads Gewest Haaglanden (degene die de concessie gunt)
@bart, nee geen addblocker. IE versie 8.00.600.nogwat denk dat het daaraan ligt iig (zit op mijn werk)
p.w.m.smit@denhaag.nlquote:
Hmm, dan wordt het lastigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef CaLeX het volgende:
Die mogelijk heb ik niet (krijg geen opties te zien)
op de gsm doet tie t primaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het lastig. Misschien op je gsm?
Geen idee, maar kan je die optie uitschakelen op je gsm? Wel zorgen dat je geen mobiele layout op je gsm hebt, anders kom je volgens mij niet in die opties...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
op de gsm doet tie t prima
kan het aan mijn layout liggen?
Hier in de straat ook.quote:
Gaaf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef MadMaster het volgende:
We hebben niet voor niets ons nichtje een slee gegeven voor haar eerste verjaardag een paar weken geleden. Ze heeft vandaag haar eerste rit gemaakt...
Ik verwacht die later wel op Facebook, maar er staat nu nog niks...quote:
Ik vond het vroeger vreselijk. Wij zaten alleen maar te zeuren wanneer we naar huis zouden gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oh leuk.... zo schattig die kindjes op een slee, helemaal dik ingepakt
Hier ligt ook best een pak sneeuw inmiddels![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger vreselijk. Wij zaten alleen maar te zeuren wanneer we naar huis zouden gaan.
Ik vond het ook wel meevallen. Lekker rustig op de weg zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net stuk door de sneeuw gereden, prima te doen
Nee juist helemaal niet. Ze dachten wrs dat het leuk was om te doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
In de sneeuw spelen is zo leuk![]()
Waren jouw ouders dan van de "en nu gaan we gezellig een heel stuk wandelen"-kerk?
Naar Hawaiiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hij messt met het reisschema van mijn vriendje
Die zou vanavond met de trein naar Schiphol. om morgenochtend naar Hawaii te vliegen, maar is nu maar met de auto gegaan en zegt vanavond een schietgebedje dat zn vlucht gewoon vertrekt
Een MG (of andere auto) met achterwielaandrijving is inderdaad niet ideaal bij glad weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:
Net de engste rit van mijn leven meegemaaktHet was spekglad en de MG had nauwelijks grip dus ik heb een paar keer over de weg gegleden
Dit doe ik nooit meer
Niet bepaald neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een MG (of andere auto) met achterwielaandrijving is inderdaad niet ideaal bij glad weer
Ik heb vandaag een ritje gemaakt met een Subaru met vierwielaandrijving. Dat gaat dan wel weer primaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet bepaald neeOp zich als ik gewoon kon rijden ging het redelijk maar remmen was echt hel.
Yep, congres... maar gelukkig gaan ze ook nog een dag hiken en een dag kanoėnquote:
Ik kwam ook echt in shock thuisquote:
Dat doet hij zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep, congres... maar gelukkig gaan ze ook nog een dag hiken en een dag kanoėn![]()
Echt, die vriend van mij heeft een leuk baantje.
In april gaan ze naar Cork, dan ga ik waarschijnlijk mee
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
En daar zit ik dan, op de bank in een huispak met een killer van een verkoudheid on the way
Zeker niet zonder winterbanden...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een MG (of andere auto) met achterwielaandrijving is inderdaad niet ideaal bij glad weer
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdraaid, mijn fiets heeft ook achterwielaandrijving en geen winterbanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te hard optrekken danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Voor Soempie...Wat geweldig, die hond voor de sleeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn fiets heeft slicks, en niet van originequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vierpootaandrijvingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat geweldig, die hond voor de slee
Hond wilde soms sneller dan slee/nichtje en soms helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat geweldig, die hond voor de slee
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, PS zit zon beetje realtime mn facebook-update te liken
Ik stel steeds in dat ie geen melding hoeft te maken van foto's die ik aan albums toevoeg, maar dat schijnt toch echt te moeten
Als je wat wil liken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Het stond bovenaan mijn feed. Ik vond het leuk.... Enfin.
Niks mis met een complimentje hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Het stond bovenaan mijn feed. Ik vond het leuk.... Enfin.
gedaan heur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je wat wil liken...
http://www.facebook.com/bvanlingen/posts/104147103044839
Kan ik een etentje met mijn vrouw mee winnen.
quote:
ja maar anders had ik het nooit gezienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niks mis met een complimentje hoor![]()
Ik vind het alleen stom van facebook dat ie dat in iedereens feed gooit.
Ik zie hetquote:
En ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerdquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd
ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd
Nu zijn we een grote vriendengroepquote:
quote:
Jaaaaquote:
Ik heb best veel SC'ers op FBquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Jaaaa
Was ook al vriendjes met Soempie
Ik begin al een echte FB'er te worden.
heb ik ook allemaal en we hebben ook allebei MMquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb best veel SC'ers op FBIn ieder geval LB, Etcie, Nem, Soemp, Red, Cobra en PS
Sorry als ik iemand vergeet
Nu jij nogquote:
Ja MM en WG heb ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ik ook allemaal en we hebben ook allebei MMEn ik heb CaLeX en WG. Damn
Nu moet je ons toevoegenquote:
Wij zijn meisjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Bart het volgende:
Maar zoveel als PS en MaJo heb ik er niet hoor.
Ohja die heb ik ook. Nouja Tim niet geloof ik. of wel... of niet. Ik had hem wel denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja MM en WG heb ik ookEn B.ertha en Tim geloof ik ook (of heeft hij geen facebook?)
Oh is dat hetquote:
Ik dacht echt dat ik Tim had maar hij heeft volgens mij heul geen Facebookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja die heb ik ook. Nouja Tim niet geloof ik. of wel... of niet. Ik had hem wel denk ik
Ik ben niet zo facebookerig, en een beetje huiverig voor het mixen van Fok! en real life, gezien de topics waar ik post, of eigenlijk die ene gaat mijn Username niemand aanquote:
PM de naam eens? Misschien weet ik wie het isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:32 schreef Bart het volgende:
Iemand van FOK! heeft trouwens die foto geliked, en ik heb geen flauw idee wie het is.
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo facebookerig, en een beetje huiverig voor het mixen van Fok! en real life, gezien de topics waar ik post, of eigenlijk die ene gaat mijn Username niemand aan![]()
Het is niet dat ik jullie niet lief vind hoor
volgens mij heeft hij het wel gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik Tim had maar hij heeft volgens mij heul geen FacebookHeb even gekeken en ben in ieder geval niet bevriend
Ik ga vast ooit wel een keer overstagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik welIk zou ook niet zomaar iedereen toevoegen op FB maar de mensen in de SC zijn toch wel een soort van vrienden geworden
Ja of Hyves misschien? Daar doe ik dus helemaal niets meer mee hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het wel gehad
Vast welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga vast ooit wel een keer overstag
Ik heb dat al maanden geleden opgezegdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja of Hyves misschien? Daar doe ik dus helemaal niets meer mee heAl maanden niet meer ingelogd
Dat ga ik misschien ook maar eens doen jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dat al maanden geleden opgezegd
is erg moeilijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik misschien ook maar eens doen ja
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja of Hyves misschien? Daar doe ik dus helemaal niets meer mee heAl maanden niet meer ingelogd
Het is je vergeven...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb best veel SC'ers op FBIn ieder geval LB, Etcie, Nem, Soemp, Red, Cobra en PS
Sorry als ik iemand vergeet
ik was je niet vergeten hoorquote:
Schiphol zorgt voor luchtbeddenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hij messt met het reisschema van mijn vriendje
Die zou vanavond met de trein naar Schiphol. om morgenochtend naar Hawaii te vliegen, maar is nu maar met de auto gegaan en zegt vanavond een schietgebedje dat zn vlucht gewoon vertrekt
Gelukkig maarquote:
Ik ben benieuwd hoe het met de vriend van LB is afgelopen danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schiphol zorgt voor luchtbedden
SCHIPHOL - Schiphol levert luchtbedden aan gestrande passagiers die niet in hotels terecht kunnen omdat die vol zitten. Het merendeel kon wel worden ondergebracht in een hotelkamer, maar een deel moet noodgedwongen op het vliegveld overnachten. Passagiers strandden door geannuleerde vluchten, deels vanwege de hevige sneeuwval van vrijdag.
Ik jou ook niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik was je niet vergeten hoor
Gelukkig hadden mijn vriend en zijn collega al een hotel gereserveerd, ze moeten morgenochtend namelijk al om 07:30 inchecken en dat red je niet vanuit Groningen met de treinquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schiphol zorgt voor luchtbedden
SCHIPHOL - Schiphol levert luchtbedden aan gestrande passagiers die niet in hotels terecht kunnen omdat die vol zitten. Het merendeel kon wel worden ondergebracht in een hotelkamer, maar een deel moet noodgedwongen op het vliegveld overnachten. Passagiers strandden door geannuleerde vluchten, deels vanwege de hevige sneeuwval van vrijdag.
Met die jongens, bedoel je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
Lees meer op FB, dan ik zelf post en dan meestal nog whisky gerelateerd ook.
Je laatste fotosessie vond ik erg mooi...
Nee, met die 'naaktmodellen'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Met die jongens, bedoel je?
Ook dat meisje met dat rare lichaam?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met die 'naaktmodellen'.
Of had je die nu hier gepost?
Whatever, puur en mooi in ieder geval...
was hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met die 'naaktmodellen'.
Of had je die nu hier gepost?
Whatever, puur en mooi in ieder geval...
dit is een oudere foto van haar: https://plus.google.com/p(...)613666674?banner=pwaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat meisje met dat rare lichaam?
Maar de foto was wel mooi
Die vind ik ook gaafquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is een oudere foto van haar: https://plus.google.com/p(...)613666674?banner=pwa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag dit mods, trouwens?Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zijn deze toch beter:Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag dit mods, trouwens?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Nieuwe FOK!policy geldt ook voor MENquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef MaJo het volgende:
Gave foto'sEn denk wel dat dit mag, alleen tepels niet toch?
Was dat maar zo.quote:
Ik moet het je nageven, zowel op het Internet als in het dagelijkse leven blink je uit in subtiliteit. En dat in positieve zin...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef MadMaster het volgende:
We hebben niet voor niets ons nichtje een slee gegeven voor haar eerste verjaardag een paar weken geleden. Ze heeft vandaag haar eerste rit gemaakt...
Ik heb het ook gedaan, uit principe en respect voor henquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, ik vind het heel mooie foto's PS, en wel lef dat die modellen zo op de foto gaan!
Sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef Bart het volgende:
Maar ik heb de Google ads voor dit topic uitgeschakeld, voor deze ene keer.
Mooi, kom dus maar op met de rest PS.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef Bart het volgende:
Maar ik heb de Google ads voor dit topic uitgeschakeld, voor deze ene keer.
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, uit principe en respect voor hen
[..]
SorryThanks
Dat is wel een van de voorwaarden jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, kom dus maar op met de rest PS.
Zelfde probleem hier, en bovendien kan ik daar ieder moment mijn privacy kwijtraken. Zelfs in de allerhoogste beveiligingsstatus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo facebookerig, en een beetje huiverig voor het mixen van Fok! en real life, gezien de topics waar ik post, of eigenlijk die ene gaat mijn Username niemand aan![]()
Het is niet dat ik jullie niet lief vind hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet het je nageven, zowel op het Internet als in het dagelijkse leven blink je uit in subtiliteit. En dat in positieve zin...
Kon je niet wachten tot het volgende topic? Dit is nu zinloos...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
[..]
Dat is wel een van de voorwaarden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |