Wat denkde zelf?quote:Zit er wel een motor in?
Het werd op de noemer 'veiligheid' gegooid ja, maar toen Tyrrell in '97 als enige constructeur met de X-Wings rondreed had de FIA er bar weinig interesse in.quote:
Voor Max Mosley, omdat hij het lelijk vond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het werd op de noemer 'veiligheid' gegooid ja, maar toen Tyrrell in '97 als enige constructeur met de X-Wings rondreed had de FIA er bar weinig interesse in.
Pas toen begin '98 de halve grid verscheen met X-Wings, met als hoogtepunt het grote Ferrari in de San Marino GP was de maat voor de FIA vol.
[ afbeelding ]
quote:
quote:14:38 Ricciardo's Toro Rosso has stopped at Curva Expo, the first turn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er ook F1 fans zijn die niet nog in de jaren 90 leven.
Driver cooling? Ik moet het nog zienquote:"The slot in the nose is simply driver cooling. Traditionally the driver cooling slot is at the front of the nose, but really for styling as much as anything we moved it to where you now see it to break up the aesthetics of the ramp."
quote:15:13 Caterham news from @MikeGascoyne: "Testing finished for the day unfortunately. No problem with the car but a damaged starter shaft means we can't start it"
heeft die grijze sticker op de voorkant van de neus niet ongeveer de grootte van het normale gat voor driver cooling? dan zullen de rijders het nog koud gaan krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:19 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje van de Air intake van Red bull
Inderdaad, wel een groot gat voor alleen 'driver cooling'. En alsof Newey zich bezigt houd met aesthetics, die kijkt alleen wat het beste voor de auto is, niet wat het mooist is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef vosss het volgende:
Newey over die intake in de bobbel:
[..]
Driver cooling? Ik moet het nog zien
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:33 schreef nils7 het volgende:
De FIA moet nu nog ingrijpen!
lijkt net alsof iemand niet met Paint om kan gaan hahaha
[ afbeelding ]
Yeah, right. Ik vermoed iets van een f-duct.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef vosss het volgende:
Newey over die intake in de bobbel:
[..]
Driver cooling? Ik moet het nog zien
Ik las het. Wat is daar in godsnaam het nut van? Laten zien dat je met zachte banden niet snel bent?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Sauber heeft met rode banden gereden, de kleur voor superzacht, alleen die worden in Jerez niet gebruikt. Bleken overgeschilderde harde banden te zijn
gewoon even de concurrentie foppen. Ze even even met wat vraagtekens opzadelen omdat het superzachte rubber niet gebruikt mocht worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las het. Wat is daar in godsnaam het nut van? Laten zien dat je met zachte banden niet snel bent?![]()
quote:1:21.530
1:22.124
1:22.342
1:22.661
1:22.845
1:24.345
1:23.185
1:23.084
1:23.041
1:22.892
1:23.090
1:23.163
1:23.407
1:23.731
1:23.520
Dat zei ik niet hoor. Zei dat het wat tijden waren van een stint die Button tegen het eind van de sessie reed. Is alleen handig om het verval te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef vosss het volgende:
En wat bedoel je precies met "wat een tijden"?
Ik bedoel het is tamelijk consistent, maar echt snel is het niet imo
En ik zie een soort van tunnelsysteem wat begint aan de zijkanten op hetzelfde punt waar de sleuf zit. (althans zo ziet het uitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:19 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje van de Air intake van Red bull
Beetje gejat.... vind je niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef vosss het volgende:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=39198
Nieuwe helm voor Guido vd Garde.
Mooi design vind ik persoonlijk
Van?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beetje gejat.... vind je niet?
En voordat je je post heb verandert was ik dus al met paint aan de gang.quote:
Ik zie daar weinig gelijkenissen tussen. Ik moest meer aan de V op de helm van verstappen denken, of die banen op de helm van Villeneuve..quote:
Hé, dat was mij nog niet eens opgevallen. Wat apart, mijn interesse is nu wel gewekt naar wat het is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En voordat je je post heb verandert was ik dus al met paint aan de gang.
[ afbeelding ]
Maar wat ik dus bedoelde is dat je hier een soort buis-achtige vorm ziet die over de gehele lente van de voorkant van de monocoque loopt. Wat voorheen werd bestempeld als die krokodil bultjes, en wat typisch is aan de V-vorm van de neus, zie je nu ook weer bij meerdere team. Maar dan wel bovenop de neus, en bij de RB8 zie je ze ook naar de zijkant uitsteken. Misschien om een minimale doorsnede te hebben, om de volledige opening van die sleuf te kunnen gebruiken als een luchthapper voor de diffuser aan te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |