quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:14 schreef bitterend het volgende:
Octo geweldig dat ze zo goed groeit!! die navel vind ik wel enggelukkig niks ernstig!
mignonne gefeliciteerd met je meid!
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jeej, groeit goed dusen fijn dat t navelbreukje gewoon wegtrekt ipv ingrepen
(valt idd weinig aan te stippen )
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh Octo kiek dat hummeltje nou! Navelbreukje vind ik er ook wel eng uit zien
Evaatje heeft van 20.00 uur tot 5.00 uur geslapen, toen heb ik haar gevoed en om 5.30 weer teruggelegd, en om 6.45 weer wakker moeten maken voor nog een slokje voor ik wegging. Maar ik enwaren errug blij met een nachtje doorslapen
![]()
En ik ben zo flieft op m'n mupke, ik vind 'r zo onwijs leuk en lief, en ze lacht altijd naar ons etc etc etc etc. Wat is mama zijn toch leuk!!!
Ja graag! Zet hem maar als 25 januari: 'Pietje', zoon van Bleie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Welkom, Bleie! Wil je in de OP?
Oh wat gaaf!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Bleie het volgende:
Mag ik me bij jullie aansluiten, dames (en heren?)?
Ik ben vorige week woensdag bevallen van onze tweede spruit, een jongen dit keer. Zijn naam hou ik liever voor onszelf, zal hem hier maar 'Pietje' noemen (dat was de werktitel, hoewel we niet wisten of het een jongen of een meisje zou zijn).
Thanksquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je staat erin, Scorpionsworld!!
yesss,geluktquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Pffff Troeta en nu word ik weer emo, muts![]()
Dit soort uitspraken maken me er iedere keer zo van bewust dat het zo snel gaat en dat we er met volle teugen van moeten genietenquote:
quote:
TAP, ik zou dit ook even in het bv topic zetten. Kan me haast niet voorstellen dat omdat het maar licht is dat er geen kans op herbesmetting zou zijn. Maar daar zitten mensen met meer verstand er van dan ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Evaatje heeft heel lichtjes last van spruw. Hoef gelukkig geen medicijn voor haar, mag het eerst een week proberen met cranberrysap smeren op haar tong. Ikzelf moet wel smeren met een zalfje.
Ben wel heel blij dat t maar heel licht is want ik hoef verder geen andere dingen te doen buiten dit om.
Oh, Octo, dat zou niet fijn zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef octopussy het volgende:
Ik begin een beetje een vermoeden te krijgen. Mia geeft sinds een week steeds een beetje melk op na de voeding, en ook uren later pas (melkslijm). Na de voedingen is ze direct aan het huilen, overstrekken en worstelen (loopt ook rood aan). Verder heeft ze dan ook vaak de hik en heeft al 2 weken een verstopte neus.![]()
Ik dacht eerst aan darmkrampjes icm een verkoudheid, maar zo direct na de voeding lijkt het me eerder iets van een slokdarm/maagprobleem.
Idem hier, ik haal elin op met de slee straks, is wel een KM of 5 lopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef Susie het volgende:
Anouk ligt teveel te draaien met d'r hoofd, schuurt de babyhaartjes er iedere keer weer af denk ik.... zal straks es proberen er een foto van te maken!
eerst door die kutsneeuw weer naar kdv lopen om haar op te halen en dan met die wagen er doorheen.... dat wordt lachen!
Yupp, daar moet je je overheen zetten. Het is jouw gevoel en die moet je volgen. Vind ik dus...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef octopussy het volgende:
Voel me een beetje hypochonder als ik WEER eens bij de HA zit met mijn kind, maar daar moet ik me maar overheen zetten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Het ziet er toch niet uit? Maar komt vast wel goed een keer! Ze is ook altijd zo aan het draaien met haar hoofd, niet zo raar dat het daar weer uitvalt of niet goed wil groeienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef bitterend het volgende:
Hahaha Susie mijn ukkie heeft dezelfde plek op haar achter hoofd!
en wat een poepje
Misschien dat je komkommer kan kopen en dat geven aan Eva (in reepjes)? Lekker koel en gezondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:39 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Eva heeft m.b.v. de pcm geslapen van 23.00 tot 05.30. Dat was heel fijn. Toen heeft vriendlief haar een speentje gegeven, want hij ging naar zijn werk. Vervolgens ieder uur een speentje gegeven en om 08.30 opgestaan met d'r.
Ze wilde haar boterham niet eten, heeft nog geen kwart op. Dus lekker een fruithapje gegeten. Tja, is niet volgens de structuurmaar ze heeft haar buik vol met iets gezonds. Want iets kouds waar ze niet op hoeft te kauwen is natuurlijk prima.
Ze heeft geen verhoging meer, maar nog wel last van het tandje. Er is nu een puntje door, hopelijk is het ding snel over de hele breedte door.
NTS, fijn zeg, kan er ook nog wel bijNou, gelukkig kon P_iglet je geruststellen.
voor alle andere zieke kindjes.
Kyara, ik zou ook gewoon het hele pak meenemen. Je weet nooit. Ik heb standaard een heel pak in de tas zitten. Als die bijna op is, leg ik hem op de commode en pak voor de tas een nieuwe, zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Spuugdoekjes zijn idd ook wel handig. Met dit weer zou ik een extra dekentje meenemen en warm water in een thermosfles. Mocht je met de auto stranden om wat voor reden dan ook, dan kun je hem warm aankleden en voeden. Ik zou dan ook reserve voedingen meenemen.
Doe ik zelf ook altijd, altijd eentje extra. Voor het zelfde geld stoot ik in mijn stommigheid een keer een fles om, dan heeft ze geen eten meer.
TAP, heb je zo'n neuspompje? Waarmee je snottebellen uit hun neus kunt zuigen? Als het geen harde snotjes zijn (sorry) kun je haar daarmee misschien verlichten.
er word aangeraden die neuspompjes niet te gebruiken he.. moet je maar eens bij jezelf doen, is echt een kutgevoel (ik trek van die taaie snotto's er altijd met een wattenstaafje uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:39 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Eva heeft m.b.v. de pcm geslapen van 23.00 tot 05.30. Dat was heel fijn. Toen heeft vriendlief haar een speentje gegeven, want hij ging naar zijn werk. Vervolgens ieder uur een speentje gegeven en om 08.30 opgestaan met d'r.
Ze wilde haar boterham niet eten, heeft nog geen kwart op. Dus lekker een fruithapje gegeten. Tja, is niet volgens de structuurmaar ze heeft haar buik vol met iets gezonds. Want iets kouds waar ze niet op hoeft te kauwen is natuurlijk prima.
Ze heeft geen verhoging meer, maar nog wel last van het tandje. Er is nu een puntje door, hopelijk is het ding snel over de hele breedte door.
NTS, fijn zeg, kan er ook nog wel bijNou, gelukkig kon P_iglet je geruststellen.
voor alle andere zieke kindjes.
Kyara, ik zou ook gewoon het hele pak meenemen. Je weet nooit. Ik heb standaard een heel pak in de tas zitten. Als die bijna op is, leg ik hem op de commode en pak voor de tas een nieuwe, zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Spuugdoekjes zijn idd ook wel handig. Met dit weer zou ik een extra dekentje meenemen en warm water in een thermosfles. Mocht je met de auto stranden om wat voor reden dan ook, dan kun je hem warm aankleden en voeden. Ik zou dan ook reserve voedingen meenemen.
Doe ik zelf ook altijd, altijd eentje extra. Voor het zelfde geld stoot ik in mijn stommigheid een keer een fles om, dan heeft ze geen eten meer.
TAP, heb je zo'n neuspompje? Waarmee je snottebellen uit hun neus kunt zuigen? Als het geen harde snotjes zijn (sorry) kun je haar daarmee misschien verlichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Omdat je niet aan alles kan denken natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat zo'n simpel idee de oplossing is... Waarom denk ik daar zelf niet aan dan
Nou ik vermoed misschien de katten... Verder is ze roodharig en roodharigen staan erom bekent allemaal nauwe gangen te hebben bij de neus enzo... Dus dat bevordert ook niet de doorstroom van snot zeg maar... Verder zou ik het niet weten. (en ik geloof dat kindjes met reflux ook weer vaker allergisch zijn, maar dat weet ik neit zeker)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:51 schreef The_Tankgirl het volgende:
MP, enig idee waarvoor ze allergisch is? Arm mupkeen een dikke knuf voor jullie
![]()
Hoe gaat het met de andere zieke kindjes?
Mijn kleine meid was erg onrustig gisteren tot 21:00 (wilde niet slapen en bleef maar drinken). Daarna heeft ze geslapen tot 6:00Terwijl ze normaal om 23:00 en 03:00 wakker wordt
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:31 schreef danic het volgende:
Vanaf wanneer mogen ze nou gewone melk? Vanaf een jaar toch?
Het heeft even geduurd en een test gekost, maar mijn lichaam heeft net toch maar besloten een menstruatie in te zetten. Hèhè, slechts 2 weken te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
En van mij nog een kusjequote:Op zondag 5 februari 2012 09:37 schreef MamaPurk het volgende:
Cynthiaa en Bleievoor de slechte nacht.
Uh nee eigenlijk helemaal niet, goh ook helemaal niet bij nagedachtquote:Op zondag 5 februari 2012 10:26 schreef bitterend het volgende:
Arme Evaatje! beterschap![]()
Mooi TJ! heb je geen plof tetten gehad? als ukkie zo lang slaapt maken mijn borsten echt pijn!
Bij mij gaan ze na 3 uur gewoon maar op eigen houtje melk weggeven... Dat hoort ook na een paar weken beter te worden, toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:26 schreef bitterend het volgende:
Arme Evaatje! beterschap![]()
Mooi TJ! heb je geen plof tetten gehad? als ukkie zo lang slaapt maken mijn borsten echt pijn!
Dat is een volkomen normale reactie hoor susiequote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Susie het volgende:
Sorry TJ, ik hou hem lekker zelf! Mja, misschien deed hij het ook om vannacht goed te maken....ik lag namelijk om 11 uur in bed en toen Anouk om half 1 wakker werd, lag meneer nog beneden op de bank tv te kijken... Ik was dus een klein beetje pissig dat ik eruit moest en dat hij niet even naar haar was gegaan. Maar goed, maakt ook niet uit, ik heb ff bij kunnen tanken!
Doen ze hier ook, om de 3 uur ongeveer. Misschien dat ze binnenkort aan het nieuwe ritme wennen..quote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef Bleie het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze na 3 uur gewoon maar op eigen houtje melk weggeven... Dat hoort ook na een paar weken beter te worden, toch?
Geen ervaring, kan hooguit met je meedenken hoe je kan achterhalen wat het probleem is.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef danic het volgende:
Ik heb hier een wijgeraar voor wat betreft warm eten. Ik nu al sinds een werk of twee en het wordt steeds erger. Ik kan maar twee dingen verzinnen: warm is niet lekker aan doorkomende tandjes, of ze zit nog vol van de fles van 16.00. Maar het maakt niet uit of ze warm eet om 17.00 of om 18.00. Zou dit kunnen? Of herkent iemand dit? Fase ofzo? Wordt er een beetje moedeloos van.
Fase sowieso, alles gaat over uiteindelijkquote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef danic het volgende:
Ik heb hier een wijgeraar voor wat betreft warm eten. Ik nu al sinds een werk of twee en het wordt steeds erger. Ik kan maar twee dingen verzinnen: warm is niet lekker aan doorkomende tandjes, of ze zit nog vol van de fles van 16.00. Maar het maakt niet uit of ze warm eet om 17.00 of om 18.00. Zou dit kunnen? Of herkent iemand dit? Fase ofzo? Wordt er een beetje moedeloos van.
het loopt wel losquote:Op zondag 5 februari 2012 19:13 schreef danic het volgende:
Ow, das dan wel weer een beetje jammer. Nah, ik ga er niet van uit dat ze de rest van haar leven op appelmoes teert.
We gaan het zien...
fixed ^^quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer laks komtik leg m aan en slaap gewoon weer verder <-- liggend doorlopend buffet
juhp! heeft ie geen last van gehad overigens, 8 pokken, 2 littekensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef p_iglet het volgende:
NTS, niet te veel zorgen maken hoor. Waterpokken is vervelend voor zo'n kleintje, en lastig, en dan is het vervelender dan voor een wat groter kindje. Met iets grotere risico's, maar zeer gevaarlijk is echt wel wat overdreven.
Alleen voor neonaten (dus pasgeborenen die bijvoorbeeld geinfecteerd worden tijdens de geboorte door hun moeder). Daarbij vind ik het advies om de komende dagen te controleren raar. Aangezien varicella zoster een incubatietijd heeft van 10-21 dagen. Dus als draak al waterpokken krijgt (en die kans is zeer klein aangezien er geen direct contact met vocht geweest is), dan is dat pas over een week of 2.
Joris had waterpokken met 7 weken oud. L van kleurdoos ook met zoiets dacht ik.
de rivm tekst over gordelroos
http://www.rivm.nl/dsreso(...)g&disposition=inline
de rivm tekst over waterpokken
http://www.rivm.nl/Biblio(...)rden/ISI_Waterpokken
succes!
klinkt als oorontsteking, waardoor aan die kant drinken pijnlijk is. Ik zou 't even laten checken bij de HA morgen! Dit heb ik nl ook met Geert gehad ...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
Nou zo blij ik was dat ik afgelopen nacht door kon slapen zo gefrustreerd ben ik nu![]()
![]()
Hij weigert nu 1 borst, en waaromgeen idee. Op welke manier ik hem ook aanleg het is keihard huilen geblazen.
Toen maar 3x de andere kant gegeven totdat de andere op barsten stond![]()
Maar meneertje wil hem niet, uiteindelijk lag hij op de bank op zijn speelkleed, ik hangend erboven met mijn borst in zijn mond, en toen wilde hij hem wel![]()
![]()
Maar ja, da's een beetje lastig voeding geven, het is echt een dom fotomomentje
geen gezicht en heel ongemakkelijk.
Ik hoop dat het bij vandaag blijft op deze manier want daar is geen beginnen aan![]()
Vandaag ook weer de fles eens geprobeerd maarnee hoor...
Ah goeie tip, nou ik vond het zo extreem en eigenlijk ook omdat hij heel de dag al huilerig is.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt als oorontsteking, waardoor aan die kant drinken pijnlijk is. Ik zou 't even laten checken bij de HA morgen! Dit heb ik nl ook met Geert gehad ...
Is breastflow niet hetzelfde als die fles van Medela de Calma? want die heb ik wel, die moet ie ook vacuum zuigen net als de borst.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Trouwens TJ een fles tip...breastflow! hier weigerde ze ook avent maar breastflow neemt ze wel op het kdv..wel met mijn melk trouwens. Denk dat als je kv probeert dat de smaak gewoon te verschillend is van je eigen melk en dat hij het daarom niet wil
KV is ook zoet hoor. De Nutrilon standaard, Forte en Pepti in ieder geval wel. Ik vond de BV die ik had juist minder zoet dan KV, maar dat zal wel gekomen zijn door wat ik at.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef bitterend het volgende:
TJ ik snap je dilemma hoormaar ja je melk is lekker zoet en de kv waarschijnlijk heel anders...bitter dacht ik ergens te lezen..
Dus eigenlijk denk niet dat het aan de fles ligt...ja breastflow moet ie vacuüm zuigen![]()
Controleren door de HA is een goed idee
Ja en nee. Ook vacuum idd, maar de calma is een "harde" speen en de breastflow is een flexibele zachte speen, net als het borstweefsel. Zelfde techniek, andere drinkbeleving. En als het om dat laatste gaat denk ik dat de breastflow wel geschikt is en de meeste kans maakt bij flesweigeraars..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is breastflow niet hetzelfde als die fles van Medela de Calma? want die heb ik wel, die moet ie ook vacuum zuigen net als de borst.
Ah bedankt voor deze toevoeging danquote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja en nee. Ook vacuum idd, maar de calma is een "harde" speen en de breastflow is een flexibele zachte speen, net als het borstweefsel. Zelfde techniek, andere drinkbeleving. En als het om dat laatste gaat denk ik dat de breastflow wel geschikt is en de meeste kans maakt bij flesweigeraars..
Sorry, ik moest echt hardop lachen!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
Buuh, hoofdpijn en nachtvoedingen...
Ik had net een 'leuk' momentje
Zit met Larissa te knuffelen, en ze wil mij een open kus geven op de wang![]()
Dus ik mijn wang naar haar keren, afwachtend op de zoen.
* Blerrek!*
Voel ik zo'n golf heerlijke zure melk over mijn heen komen
Dus ik naar mijn vriend: "Lief, lieeeef! pak een handdoeek bleeeegh!"
Hij:![]()
en pakt de camera
Dat werkt bij Rossi niet. Die blijft net zo lang janken tot je de deur beneden open doet.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:31 schreef danic het volgende:
Bij ons slapen de katten sinds de geboorte van Eva beneden. Ik wil niet hebben dat ze gaan lopen draken als mup ligt te slapen. Het was al irritant genoeg als ze ons wakker maakten.
Agossie, arme Danne.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Nirak het volgende:
Zeau, terug van CB. De prikken waren drama.. Geen huilen maar krijssen, roodpaars aanlopen en af en toe 2 seconden niets om adem te halenen
tegelijkertijd.. Gerum. Maar goed gegroeid en hij is weer goedgekeurd.
Owja, ze vroegen hoe groot zijn papa is, want dat stond niet in het systeem. Die blik in haar ogen toen ik zei: geen flauw idee, dat zullen we nooit weten
Is die voor 6+ maanden ook nog leuk? Wil ventje graag verrassen met wat nieuws...de knisperboekjes zijn vooralsnog favoriet, maar ik denk dat hij wel meer geprikkeld kan en wil worden!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef Cyntiaa het volgende:
En de ikea babygym is gewoon een grote hit!
Oke, dat dacht ik al..ik weet niet zo goed waar hij nu zelf mee kan spelen. Het is geen probleem ofzo want hij vermaakt zich over het algemeen prima, juist met voorwerpen die niet als speelgoed bedoeld zijn. Met mijn hand, armband, mijn mobielquote:Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef jessie het volgende:
Je hebt ook zo'n stoffen babygym van ikea maar dat vind ik dan weer een ***ding
Aventura ik denk dat 6+ wel iets te oud is, denk ik.
ean kruipt of zit ook nog niet maar de stapelringen zijn favoriet. Vooral de staaf waar ze omheen zitten moet vooral in haar mond. Tja ik zal maar niet zeggen wat voor associatie mijn vriend erl aatst bij had. Arm kind is pas 8mndquote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke, dat dacht ik al..ik weet niet zo goed waar hij nu zelf mee kan spelen. Het is geen probleem ofzo want hij vermaakt zich over het algemeen prima, juist met voorwerpen die niet als speelgoed bedoeld zijn. Met mijn hand, armband, mijn mobiel, een lege eierdoos, knisperboekjes, kartonnen boekjes, hij is nog heel erg in de orale fase dus alles wat in het mondje kan is sws leuk. Hij kan nog niet zelf zitten of kruipen dus dat beperkt de speelmogelijkheden nog wel. Voor als hij kan zitten heb ik al stapelringen, een vormenstoof en wat houten vrachtwagens met blokken liggen.
Zou een opmerking van mijn kerel kunnen zijn!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ean kruipt of zit ook nog niet maar de stapelringen zijn favoriet. Vooral de staaf waar ze omheen zitten moet vooral in haar mond. Tja ik zal maar niet zeggen wat voor associatie mijn vriend erl aatst bij had. Arm kind is pas 8mnd
Vaseline parafine werkt hier erg goedquote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef jessie het volgende:
Hhahaha TJ dan voel je je lullig he, maar gelukkig drinkt hij nu wel.
Iemand nog tips voor een extreem droge babyhuid?
De CB arts zei vaseline lanette, dat heb ik nu, met om de dag neutral babyolie.
Balneum creme (en de vette olie voor in badje) al geprobeerd.
Ook de ceratog nog iets creme al geprobeerd, maar hij blijft wit schilferig uitslaan.
Van hoofdje tot benen. Behalve zijn handen en voeten.
En de laatste week spuugt hij ineens zoveel na elke fles. Zodra ik hem oppak om te boeren komt er een golf uit, en vaak tijdens en na de boer nog een paar golven. Zo raar omdat dat eerst helemaal niet zo was.
Aventura ik keek even terug tussen de foto's en kreeg helemaal een oh ja gevoel bij het speelgoed.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke, dat dacht ik al..ik weet niet zo goed waar hij nu zelf mee kan spelen. Het is geen probleem ofzo want hij vermaakt zich over het algemeen prima, juist met voorwerpen die niet als speelgoed bedoeld zijn. Met mijn hand, armband, mijn mobiel, een lege eierdoos, knisperboekjes, kartonnen boekjes, hij is nog heel erg in de orale fase dus alles wat in het mondje kan is sws leuk. Hij kan nog niet zelf zitten of kruipen dus dat beperkt de speelmogelijkheden nog wel. Voor als hij kan zitten heb ik al stapelringen, een vormenstoof en wat houten vrachtwagens met blokken liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |