abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107510750
De Baby's

02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 201: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Take_A_Picture op 02-02-2012 15:52:22 ]
Tralalalaaa
pi_107510874
Ik gooide de vorige dicht, maar we feliciteerden o.a. mignonne met haar jongste en octo vertelde dat het navelbreukje van haar mini waarschijnlijk vanzelf gaat genezen.

De laatste paar posts:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:14 schreef bitterend het volgende:
Octo geweldig dat ze zo goed groeit!! die navel vind ik wel eng :o gelukkig niks ernstig!

mignonne gefeliciteerd met je meid!
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

dit dus :D
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jeej, groeit goed dus :) en fijn dat t navelbreukje gewoon wegtrekt ipv ingrepen :) (valt idd weinig aan te stippen )
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh Octo kiek dat hummeltje nou! Navelbreukje vind ik er ook wel eng uit zien

Evaatje heeft van 20.00 uur tot 5.00 uur geslapen, toen heb ik haar gevoed en om 5.30 weer teruggelegd, en om 6.45 weer wakker moeten maken voor nog een slokje voor ik wegging. Maar ik en (8> waren errug blij met een nachtje doorslapen :Y

En ik ben zo flieft op m'n mupke, ik vind 'r zo onwijs leuk en lief, en ze lacht altijd naar ons etc etc etc etc. Wat is mama zijn toch leuk!!!
Tralalalaaa
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:43:06 #3
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107511168
Monnin' *hatsjoew*...

Mignonne gefeliciteerd met de kleine E. *O* !

Octo, die navel is idd een beetje eng, maar ach, als het geen kwaad kan, dan zal het wel goed komen toch?

Eva heeft doorgeslapen *O* !

Sarah zet d'r eerste losse stapjes *O* !

*snif*
Onze Draak is ook een poging aan het doen tot doorslapen... Alleen op de verkeerde tijd! Al 2 dagen 20-1-5-8... Ach, daar wennen we ook wel aan!

*kuch*
Ow ja, had ik al verteld dat ik snot- en snotverkouden ben }:| ...

Mogen wij ook in de OP? :@
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
Senk joe verrie muts!
pi_107511530
Je staat erbij NTS! (ook al ben ik geen modje...)
Tralalalaaa
pi_107511559
NTS, ik vind dat eigenlijk een heel net schema! Mijn mupje komt ook 's nachts elke 2 uur :O

En Mignonne, gefeliciteerd met je dreumesje *O*
pi_107511866
Mignonne, gefeliciteerd met je meisje!

Octo, dat is wel een flinke bult. gelukkig kan het geen kwaad.

Nts, dat is wel jammer. Dan zelf ook maar eerder naar bed?
Hier gaan we sinds 4 dagen om 22 uur onder de douche met Daan, dan een laatste fles. Het enige vaste punt op de dag voor een voeding. Dan komt hij ergens tussen half 3 en half 5. Daarna is het voorbij half 8.
pi_107512841
Mag ik me bij jullie aansluiten, dames (en heren?)?

Ik ben vorige week woensdag bevallen van onze tweede spruit, een jongen dit keer. Zijn naam hou ik liever voor onszelf, zal hem hier maar 'Pietje' noemen (dat was de werktitel, hoewel we niet wisten of het een jongen of een meisje zou zijn).
pi_107512997
He Bleie, gefeliciteerd met jullie Pietje ;)
pi_107513001
Gefeliciteerd Bleie! Hoe gaat het nu met jou en Pietje?

Beterschap NTS! Hier een schema van 20.30 - 00.00 - 03.00 - 06.00 - 10.00 uur. Hij houdt van uitslapen dus.... Maar dat is dus wel flesvoeding dus misschien niet helemaal te vergelijken (hoewel, we voeden wel op verzoek dus honger = honger waarschijnlijk).

Net weer lekker wezen wandelen. Heerlijk!
pi_107513216
Hier na de goede nachten, vannacht een mindere nacht.

Van 8 tot 2 en toen ging die pas weer om 5 uur slapen tot half 8.

(8> zijn wekker ging alleen om 5 uur dus sliep pas weer om half 7 tot half 8 :O
pi_107513332
Hier gaat het heel goed. Ik had me ingesteld op hoe het vorige keer ging (subtotaalruptuur + katheter = hele week in bed), maar de schade was nu veeeeeel minder, dus ben alweer goed op de been. En Pietje doet het ook geweldig. Hij drinkt om de 2-3 uur (borstvoeding), en laat ons meestal 's nachts ook wel redelijk slapen. Nu ligt hij al ruim 2 uur te tukken :o , maar ik ben lunch voor mezelf aan het maken, dus hij zal zo wel wakker worden. En hij huilt alleen als hij honger heeft en ik te lang op me laat wachten, als hij krampjes heeft (gelukkig nog niet heel vaak), of als we zijn ogen schoonmaken (hij heeft een beetje prutoogjes).

Grote zus vindt het ook prachtig, zo'n klein broertje, gelukkig maar.
pi_107513511
Welkom, Bleie! Wil je in de OP?
Tralalalaaa
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:04:30 #13
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_107515527
Mignonne gefeliciteerd met je lieve mooie kleine dame :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:30:36 #14
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107516263
Ik heb hier nog een heel pak newborn luiers van het kruidvat liggen.
Zonde om weg te gooien...
Wie in de buurt van of in Bergen op Zoom woont mag ze op komen halen :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_107517975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Welkom, Bleie! Wil je in de OP?
Ja graag! Zet hem maar als 25 januari: 'Pietje', zoon van Bleie.
pi_107518041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Bleie het volgende:
Mag ik me bij jullie aansluiten, dames (en heren?)?

Ik ben vorige week woensdag bevallen van onze tweede spruit, een jongen dit keer. Zijn naam hou ik liever voor onszelf, zal hem hier maar 'Pietje' noemen (dat was de werktitel, hoewel we niet wisten of het een jongen of een meisje zou zijn).
Oh wat gaaf! *O* Gefeliciteerd met jullie zoon. O+ Pm? O-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107518351
Gefeli Bleie

Zou iemand mij nog toe kunnen voegen aan de OP O-)
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107519072
Je staat erin, Scorpionsworld!!
Tralalalaaa
pi_107519098
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je staat erin, Scorpionsworld!!
Thanks _O_
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107521612
Ik ben mijn bevallingsverslag aan het schrijven en zit nu al op 3 pagina's. En ik mis nog een uurtje of 6.... :X
pi_107522383
Dankjulliewel lieve dames!
Tot snel in het volgende topic, ik kreeg van Poppedein een mooie collage van foto's per kaart, die spam ik hier ook even wegens trots op :D O+

:)
pi_107522469
Wat mooi Mignonne! Heel mooi overzicht, kun je zeker trots op zijn! Veel plezier in het volgende topic! Wat ons betreft alleen niet tot snel ;)
pi_107522588
Mignonne; proficiat met de verjaardag van je kleinste meisje! En wat een mooi overzicht van een mooi meisje!

Kyara; mijn bevallingsverhaal is ook zo lang, maar mis ook nog wat dingen. Ik heb mijn medische dossier opgevraagd om het allemaal helder te krijgen.
pi_107522768
Oh ja, dat is een ook nog een goede om dat op te vragen.Hoewel ik hier wel een overdrachtformulier heb liggen waar ook nogal wat in beschreven staat. Maar volgens mij gebeurde er in die 6 uur niet zo heel veel...... hoop dat manlief nog wat kan bijdragen.

Dat jij dingen mist kan ik me voorstellen, je was echt heel ziek toch? Ga je je verhaal ook posten in het bevallingsverhalentopic'?
pi_107523029
Mooi mignonne
ik ben ook hele delen kwijt van mijn bevalling. zelfs het 1e contact is bij mij niet helder.
pi_107523190
Kyara; Ja, was best ziek op dat moment en dat speelt ook wel mee dat ik dingen mis. Ga mijn verhaal niet in bevallingsverhalentopic posten, het is geen geheim maar ik wil het niet open en bloot op internet hebben staan.

F_r; dat heb ik ook, ik weet nog goed het moment dat hij boven het ok-doek werd opgetild en dat ik spillebenen en -armen zag en dacht, wat een boel haartjes! Dat mijn lief hem kwam showen is vaag en toen ik terug op mijn kamer was heb ik hem bij me gehad, maar ook dat is vaag. Ik heb op een gegeven moment ook gezegd dat ik hem helemaal geweldig vond maar zo ontzettend moe was en mijn ogen echt niet open kon houden :')
pi_107523459
Poezebeest, als je zo ziek bent is het ook helemaal niet gek dat je zo moe was :*

Afgelopen week was ik kennelijk enorm aan het ijlen, voor mijn gevoel was ik net bevallen en waren we nog in het ziekenhuis. Man wat voelde ik me hulpeloos en waardeloos dat ik de eerste dagen niet voor mijn kleine mannetje kon zorgen. Evenals hoe machteloos ik me voelde dat hij niet bij me wilde drinken. Alle ellende kwam weer terug :'(
Ben blij dat mijn lief ondertussen wel iets gewend van me is hehe.
Maar ik geloof wel dat het zeer nog niet verwerkt is uit die periode, weet alleen niet zo goed wat ik daarmee moet en of ik er ook daadwerkelijk wat mee moet.
pi_107523723
:* Liedje, daar kan je idd helemaal niks mee, behalve zo doorgaan met hoe goed je het nu doet.
Het slijt wel hoor! En je had toch een lieve vriend en familie en vrienden die je konden helpen? Daar heb jij toch ook voor gezorgd dat Floris dat allemaal heeft!

Wat lief van poppedein mignonne, echt mooi gemaakt!
pi_107524985
Pffff Troeta en nu word ik weer emo, muts :D :Y
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:41:13 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107525304
Wat mooi Mignonne, van harte met je meissie! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107531133
Ik zag ean pas na dat ik uit de uitslaapkamer kwam. Ik had echt zoiets van is deze wel echt van mij??
Maar dat 1e moment op de couveuse afdeling is heel vaag in mijn geheugen. Ik heb een stukje film niet het 1e stukje want de camera stond niet goed. En toen ik dat terug zag had ik echt zoiets van :? ik wist daar echt niks meer van zo stom.
pi_107531824
Liedje :*

Mignonne *O* feli met je meisje! En ik snap dat je dat spamt, mooi gemaakt en heel lief O+

bleie, welkom hier en feli met Pietje! :D

En wat gaan jullie snel! Ik kan t niet bijhouden hoor als ik moet werken.. Hier zit er weer een werkweek op. En de donderdag is zo'n fijne dag om thuis te komen :) Mijn ouders passen dan op (in ons huis) en bij thuiskomst samen koken en eten en m'n broer komt dan ook altijd eten. Dus je komt thuis in een vol, warm en gezellig huis: heerlijk O+
pi_107536712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Pffff Troeta en nu word ik weer emo, muts :D :Y
yesss,gelukt :P
pi_107537536
omg ik moet een nieuwe baby :')
pi_107538092
Whahaha mignonne!
pi_107538524
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef mignonne het volgende:
Dit soort uitspraken maken me er iedere keer zo van bewust dat het zo snel gaat en dat we er met volle teugen van moeten genieten :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:43:23 #37
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107538965
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef mignonne het volgende:
Ja, wat zij zegt!
A grand adventure has begun.
pi_107539914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ja, wat zij zegt!
:o O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_107539921
Nou dames, aan de slag dan maar :9

Nirak, zo'n familiedag heb ik hier op de dinsdag (alleen nu ben ik zelf overdag ook thuis). Mijn moeder komt dan voor Hannah zorgen en 's avonds kookt ze en komt mijn vader uit zijn werk en soms is mijn zusje er ook. Is altijd een gezellige boel (en we eten tenminste gezond o|O ).
pi_107540121
Octo, wat vindt Hannah van haar zusje? Gewoon benieuwd, ben momenteel nogal bezig met dat zusjes gebeuren.
pi_107540512
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ja, wat zij zegt!
O+
jaaa <3

en oh nee het is hier echt even niet op t moment. Ik wil heel graag, maar echt niet nu, eerst studie klaar, of zo goed als klaar. Been there, done that, ik begin er niet meer aan, zwanger studeren. Ik blijf niet bezig :P

Maar mèn... dat kleine grut <3 en dat elkaar leren kennen enzo. Heerlijk. En dan zag ik vandaag weer foto's van een tweeling die zo helemaal in elkaar en tegen elkaar aankruipt enzo dan heb ik weer de tweelingrammels. Zó schetig O+
pi_107540747
Wickie, Hannah is niet echt geïnteresseerd in Mia. Ze beseft nu wel dat de baby Mia heet en dat ze niet meer weggaat, maar ze snapt niet dat het haar kleine zusje is. Als ik het vraag geeft ze een kusje, maar uit zichzelf wil ze Mia niet knuffelen of aaien.
Als Mia bij S. op schoot zit dan moet 'Mia inne bok' (in de box) zodat Hannah op schoot kan zitten. Ze is ook best wel wild met stoeien en dan kan het wel eens voorkomen dat Mia een voet tegen zich aankrijgt :X Dat ze voorzichtig moet zijn snapt ze dus ook niet echt.
Verder is ze af en toe wat dwars (maar dat is niet echt nieuw) en gaat ze soms erg baby-achtig huilen om niets. Dan merk je dus wel dat ze echt even wat aandacht mist. Ik probeer haar ook zo veel mogelijk te knuffelen en exclusieve aandacht te geven, maar als ik zit te voeden dan gaat dat natuurlijk niet. Al met al is het best even lastig als ik de 2 meiden alleen heb, maar dat gaat vast ook wel beter als ik wat meer een ritme heb gevonden.
pi_107541155
Octo, je omschrijft haast precies Mette. Daarom was ik erg benieuwd omdat die best hetzelfde temperament hebben.
Ik merk dat het hier sinds deze week voor het eerst wat beter gaat tussen die 2.
Mette begint haar klein beetje toe te laten. Wies begint ook steeds meer echt te spelen, dat helpt.

[ Bericht 2% gewijzigd door wickie op 03-02-2012 00:13:05 ]
pi_107547215
Evaatje heeft heel lichtjes last van spruw. Hoef gelukkig geen medicijn voor haar, mag het eerst een week proberen met cranberrysap smeren op haar tong. Ikzelf moet wel smeren met een zalfje.
Ben wel heel blij dat t maar heel licht is want ik hoef verder geen andere dingen te doen buiten dit om.
Tralalalaaa
pi_107547349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Evaatje heeft heel lichtjes last van spruw. Hoef gelukkig geen medicijn voor haar, mag het eerst een week proberen met cranberrysap smeren op haar tong. Ikzelf moet wel smeren met een zalfje.
Ben wel heel blij dat t maar heel licht is want ik hoef verder geen andere dingen te doen buiten dit om.
TAP, ik zou dit ook even in het bv topic zetten. Kan me haast niet voorstellen dat omdat het maar licht is dat er geen kans op herbesmetting zou zijn. Maar daar zitten mensen met meer verstand er van dan ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107547910
TAP, hopelijk lost het zichzelf op. Zou fijn zijn, zonder medicatie..

Daan ligt nu lekker in de box te "spelen". Hij slaat af en toe tegen de boxketting. Dan hoor je een belletje uit de box komen O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:55:07 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107551051
:'( Heb net Anouk weggebracht voor d'r wen-dag-deeltje bij het kdv.... Volgens mij gaat ze het daar wel leuk vinden, alleen ik vond het niet zo, aangezien ik net een paar daagjes zonder haar ben weggeweest en dat al best pittig was. Had het idee dat ze gistermiddag niet eens meer wist wie ik was :'( dinsdagmorgen om 5.00 weggegaan
Mja, moet even gebeuren! Ik hoop dat ze het goed doet, dan mag ze dinsdag wel een hele dag blijven, want dan moet ik weer werken :{ Geen zin in, maar ook dat moet er weer eens van komen natuurlijk.

Ik heb niet het hele vorige topic doorgelezen, las snel wat over gewicht enzo.... laat ik mijn mond maar houden, want ben nog lang niet op gewicht en nog niet eens in de buurt! :D :P

Bleie, welkom hier met Pietje! *O*

TAP; wat naar spruw! Hoop dat het idd zo weer weg gaat! :*

En verder weet ik het even niet meer.... nog even klagen over die pokkesneeuw! Smerige troep! :( Niet als ik binnen hoef te blijven, dan vind ik het mooi.... ben dus net in Wenen geweest en daar geen sneeuwvlok gezien en hier valt het! :? _O-
pi_107551137
Susie spannend is het he!! mijn ukkie is al voor de derde keer aan het wennen op het kdv! volgens mij is het voor mij veel meer wennen dan voor haar! voor jou vast ook zo :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107551175
Susie :* Het wordt echt gemakkelijker om je baby naar het KDV te brengen :Y
Hannah vond het er al vrij snel leuk en nu wil ze niet meer naar huis als ik haar kom halen _O-
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:02:05 #50
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107551290
Suus; het komt goed hoor! het is meestal voornamelijk wennen voor de mama is mijn ervaring ;) En ik vond het bij Liene moeilijker dan bij Evie...

en over zusjes; alles wat hier geschreven wordt is heeeeeel herkenbaar; zo ging het bij ons de eerste weken/ maanden ook. En nu is het in rustig vaarwater; Evie vind Liene interessant; Liene moet geknuffeld en gekust; Liene moet mee spelen, en Liene wordt bemoederd.
Denk dat ze er inmiddels aan gewend is dat Liene blijft.. ;)
En inmiddels is het ook echt een zusje, ook als mensen naar Liene kijken of aanraken, komt Evie er aan; dat is MIJN zusje ;) Liefffff
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_107551443
Ik begin een beetje een vermoeden te krijgen. Mia geeft sinds een week steeds een beetje melk op na de voeding, en ook uren later pas (melkslijm). Na de voedingen is ze direct aan het huilen, overstrekken en worstelen (loopt ook rood aan). Verder heeft ze dan ook vaak de hik en heeft al 2 weken een verstopte neus. -O-
Ik dacht eerst aan darmkrampjes icm een verkoudheid, maar zo direct na de voeding lijkt het me eerder iets van een slokdarm/maagprobleem.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:06:57 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107551459
Weet ook wel dat het goed komt, het is meer dat ik nu net al weg ben geweest en haar nu alweer uit handen geef... wat zal ze wel niet denken! Nee hoor, zal ook wel goed komen, lieve leidster daar O+

Overigens zei mijn lief gisteren wel (die had namelijk vrij genomen de dagen dat ik weg was), dat hij het best zwaar vond, zo de hele dag met Anouk in de weer te zijn.... Zo, dan weet hij dat ook weer :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:08:58 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107551546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef octopussy het volgende:
Ik begin een beetje een vermoeden te krijgen. Mia geeft sinds een week steeds een beetje melk op na de voeding, en ook uren later pas (melkslijm). Na de voedingen is ze direct aan het huilen, overstrekken en worstelen (loopt ook rood aan). Verder heeft ze dan ook vaak de hik en heeft al 2 weken een verstopte neus. -O-
Ik dacht eerst aan darmkrampjes icm een verkoudheid, maar zo direct na de voeding lijkt het me eerder iets van een slokdarm/maagprobleem.
Oh, Octo, dat zou niet fijn zijn.
Anouk geeft ook wel eens veel later pas dat soort melkslijm terug. Maar na het drinken heeft ze imo nergens last van (meestal kukkelt ze ook in slaap :D ;) )
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:10:07 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107551579
@Octo; direct naar de HA gaan hoor!! zo begon het bij ons ook zo ongeveer....
pi_107552217
wat naar Octo :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:34:46 #56
348178 NotTheSame
pi_107552467
Octo, het lijkt wel dat jij beschrijft wat ik hier meemaak met onze Draak :o !
Dat slijm/melk spugen, die 'verkoudheid', overstrekken, rood aanlopen en het vermoeden van darmkrampjes. En sinds 2 dagen gilt ze echt con-ti-nu na elke voeding. Het lijkt hier ook alsof ze gewoon niet genoeg binnen krijgt, ze blijft maar smekken en zoeken, terwijl ze, als ik haar weer aanleg, zich binnen no-time weer van de borst af werpt om vervolgens het weer op een gillen te zetten. Ze wil ook absoluut niet liggen, alleen als we haar in onze Bloom-stoel of in de draagdoek zetten is ze rustig, en soms doet ze dan zelfs een (haze)slaapje.
Ze heeft geen koorts, genoeg plasluiers en is alert dus ik weet het ook niet meer..
De vorige keer werd het eigenijk uit zichzelf al wat rustiger, maar ik zit toch ook weer heel sterk te twijfelen of ik niet wéér bij de HA op de stoep ga staan...
pi_107552565

crosspost <3 Blij Ei
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:41:08 #58
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107552681
Lex! O+

Ik vind dat haar zo grappig KD! Zo bovenop nog niets, alsof het al een hele ouwe kerel is! :D

Anouk heeft trouwens zo'n mooie kale plek op d'r achthoofd en dan daaronder een matje hangen :o Geen gezicht! :X _O-
pi_107552735
haha nouja het zit er wel maar het is dun waardoor het door de foto steeds een kale plek lijkt :)
achterop heeft hij geen kale plek, teveel haar :D
pi_107552787
kijk maar
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:44:44 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107552831
Anouk ligt teveel te draaien met d'r hoofd, schuurt de babyhaartjes er iedere keer weer af denk ik.... zal straks es proberen er een foto van te maken!
eerst door die kutsneeuw weer naar kdv lopen om haar op te halen en dan met die wagen er doorheen.... dat wordt lachen!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:45:09 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107552846
Oh ja! Dat valt reuze mee! Wat is het toch een droppie O+
pi_107552922
i
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef Susie het volgende:
Anouk ligt teveel te draaien met d'r hoofd, schuurt de babyhaartjes er iedere keer weer af denk ik.... zal straks es proberen er een foto van te maken!
eerst door die kutsneeuw weer naar kdv lopen om haar op te halen en dan met die wagen er doorheen.... dat wordt lachen!
Idem hier, ik haal elin op met de slee straks, is wel een KM of 5 lopen :')
maar je kan als je ijzer onder de wipper hebt, r ook goed warm inpakken op de wipper en die als slee gebruiken. deed ik de voorgaande jaren met elin.. :D
pi_107553294
Dat kan ook gewoon met je maxicosi! :D *O*
pi_107553364

Leander was alleen al iets ouder.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:59:18 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107553375
Haha, wat een meesterlijk idee! Ik moet er vanmiddag ook nog uit...
pi_107553411
Ik wil..mocht er hier wat meer sneeuw gaan vallen dat het met de slee begaanbaar is, de bovenkant van de ikea kinderstoel op de slee vast binden met spanbanden, dan Jelle er in (die zit supergoed, maar blijft vast niet stilzitten ;)) en gaan met die slee :)
pi_107554620
Tof is dat! Ik heb geen slee helaas. Moet zo wel even boodschappen doen, maar ik gooi de regenhoes wel over de kinderwagen want het sneeuwt echt hard hier.

NTS, zo zielig als die kleintjes pijn hebben hè? Ik ga eerst maar eens naar de HA voor de spruw en dan laat ik wel even vallen dat ik verborgen reflux vermoed. Voel me een beetje hypochonder als ik WEER eens bij de HA zit met mijn kind, maar daar moet ik me maar overheen zetten. :@

BJ, hoe wist je bij Liene dat het reflux was?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:58:51 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107555934
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef octopussy het volgende:
Voel me een beetje hypochonder als ik WEER eens bij de HA zit met mijn kind, maar daar moet ik me maar overheen zetten. :@
Yupp, daar moet je je overheen zetten. Het is jouw gevoel en die moet je volgen. Vind ik dus...

Poehhhh, wat een geploeter door de sneeuw. Ben het grootste gedeelte over de weg gaan lopen waar al auto's gereden hadden. Alleen laatste stuk kon dat niet. Gelukkig een rustig straat, anders kan dat natuurlijk niet.
Anouk heeft het goed gedaan. Ze kregen haar wat lastig in slaap. What else is new?? :{w En daarom mag ze dinsdag nog niet de hele dag komen, want al die nieuwe indrukken enzo. Snap ik ook wel, maar thuis slaapt ze 's morgens ook niet en ze heeft daar nu zelfs een half uur liggen pitten. Maar goed, ze ging wel lief lachen naar de leidsters daar, dus ontzettend lief. O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:00:23 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107555998
Die wipper in de sneeuw! Geweldig! ^O^
pi_107557203
Gefeliciteerd Mignonne!
en MP met je knappe dochter :-)
pi_107557223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
haha KD!
pi_107563444
Een hoop geschreven hier zeg!

Kleurdoos: wat een prachtig zoontje heb je! En wat een geweldig filmpje van het wippertje in de sneeuw. Geloof niet dat ik dat zou durven (maar Pietje is ook nog wel heul klein).

Hier een vrij vermoeiende nacht gehad. Eerste helft van de nacht slaapt Pietje prima (nu zelfs al een ruk van 3 uur slaap achter elkaar *O* ), maar vanaf half vier kwam hij elk uur, en lag tussendoor alleen maar te kreunen en te steunen in zijn bedje, zodat ik ook niet kon slapen... En om zes uur werd grote zus wakker. Gelukkig is manlief toen opgestaan en met beide kindjes beneden gaan zitten, zodat ik nog tot half acht kon slapen. Vanmiddag maar even wat ingehaald.
pi_107563766
KD, wat geweldig met die wipper in de sneeuw!
Bleie, de nachten worden als het goed is vanzelf beter

Hier gaan we een frustrerend weekend in. Ik heb zojuist een spuit met prednison in de pees van mijn duim gehad ivm een peesschede-ontsteking. Nu mag ik 48 uur geen kracht zetten met mijn linker duim. En ik merk nu hoeveel je eigenlijk met twee handen moet doen. Ik mag de komende twee dagen Marieke dus niet verschonen, in bad doen, aankleden, geen flesjes maken, haar niet op bed leggen, helemaal niets :'(

Ik hoop maar dat het het waard is. Vooralsnog doet het meer zeer dan voor de injecties
pi_107563843
Ik weet t Summerbreeze, dat scheelt zo veel bij de tweede!

En wat naar van je duim! Sterkte ermee dit weekend.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:15:18 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107564700
Ah bah SB. Wat je zegt, wat ben je (letterlijk) onthand dan he? :*
Ik heb ook klachten aan mijn linkerarm, wat begint bij mijn duim. Draag dan ook een brace zo veel mogelijk en ben bij de fysio. Ik heb alleen niet het idee dat dat gekneed in mijn arm nut heeft...volgende week heb ik een afspraak met een andere, die kon iets met tape ofzo :?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:00:46 #79
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107565984
De beloofde foto van de vreemde haargroei.... en uiteraard gelijk ff een spammetje van Anouk van de voorkant, want dat is veel leuker O+ dikkie dik :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107566050
Hahaha Susie mijn ukkie heeft dezelfde plek op haar achter hoofd!
en wat een poepje O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:03:33 #81
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107566084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef bitterend het volgende:
Hahaha Susie mijn ukkie heeft dezelfde plek op haar achter hoofd!
en wat een poepje O+
Het ziet er toch niet uit? Maar komt vast wel goed een keer! Ze is ook altijd zo aan het draaien met haar hoofd, niet zo raar dat het daar weer uitvalt of niet goed wil groeien :P
pi_107568900
Komt goed hoor Susie, heeft Eva ook gehad, nu heeft ze een mooi vol koppie met haar.

Wat een idee :o met de wipper of maxicosi door de sneeuw! Wij mochten geen slee kopen want die krijgt ze van opa en oma. Tja....die wonen niet om de hoek en ze hebben hem nog niet gegeven, lekker jammer weer -O-

Maar we gaan toch niet naar buiten, want tuttie is ziek. Echt lekker gloeien, rode konen enzo. Koorts valt gelukkig mee 37,9. Maar met een doel: haar 5e tandje is door *O*
Hopen dat ze zich wat beter voelt morgen, want haar vriendje wordt 2 en geeft een feestje :+
pi_107571407
Anouk, lekker bol spekkie O+
Susie dat haar komt vanzelf wel weer. Zie hier Puck's coupe met 2,5 maand en nu...

Dank u voor het excuus mijn kind te spammen :+

Ik was trouwens vandaag uitgerekend een jaar geleden maar mooi dat er niks gebeurde :')
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 februari 2012 @ 21:00:52 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107571612
wat een geweldig pakje DML! Waar heb je die vandaan? En wat een een lekkere bos met haar heeft puck nu zeg O+ Geert heeft nog steeds alleen maar vlashaartjes :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107571658
Wat een leuke foto's DML! En idd een leuk pakje! En wat heeft hij donkere haren? Hij was altijd zo licht, zelfs rossig :o
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:07:16 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107571945
Lekker spammen die beebs! :*
pi_107572348
De foto is niet van beste kwaliteit maar het is wel wat donkerder dan dat het was ja. Deze foto is meer waarheidsgetrouw qua kleur omdat die in daglicht gemaakt is. Onze gamer in de dop 8-)

Dit is de voorkant van het pakje. Het komt van baba-babywear.be.
Hier lijkt hij weer heel blond trouwens door de flits. Die plaatste ik op facebook om te vragen of het te lang wordt omdat 2x Duiters zij tegen hem zeiden -O-
The way you rock'n'roll
pi_107572485
Is Puck weer helemaal beter DML?

Wij zijn even met ean in de sneeuw buiten geweest. Volgens mij zag het er best belachelijk uit. 1tje liep er achter om d'r vast te houden en de ander trok de slee. Maar ze vond het prachtig.
pi_107572546
Wie dus een Olivier baart kan het pakje dadelijk overnemen... O-)

Nee, hij is nog steeds ziek -O- Lichte longontsteking zei de huisarts. Maar vandaag heeft hij wel avondeten op terwijl hij al twee dagen niet at dus het gaat vooruit!
The way you rock'n'roll
pi_107574415
pfff dit wordt weer een zwaar nachtje vrees ik. Ze heeft zo'n last van dat doorkomende tandje, echt heel sneu. Afgelopen nacht is vriendlief er ieder uur uit geweest en ook nu ligt ze te spoken.
Vriendlief is op mijn verzoek de co-sleeper aan het verlagen, zodat ze eventueel bij ons op de kamer kan als het moet. -O- Hoop dat dat rotding snel door is.
pi_107575160
Beterschap voor eva. die stomme tandjes ook.
pi_107575384
Ja, weet ook echt niet zo goed wat ik nog voor haar kan doen. Ze sliep net weer een kwartier, maar is weer wakker en huilen. Heeft om 18.30 een 60 mg paracetamolletje gehad en net Dentinox gesmeerd.
pi_107575695
Ze mag al hoger qua pcm maar dat wist je al wel denk ik?
The way you rock'n'roll
pi_107576461
Ja, heb haar net nog een flesje extra gegeven van 150/5, want de laatste fles had ze niet echt veel op. Maar ze gloeit echt. Ze ligt net weer. Ik kijk het even een kwartiertje aan en anders geef ik een pcm van 125 mg. Ze liggen al binnen handbereik.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:38:32 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107577113
Arme Eva en arme jullie! Hoop dat ze zo toch lekker in slaap valt! :*
pi_107577296
Nee hoor, ik heb haar net toch een grotere pcm gegeven incl een schone luier en nog even getempt, maar dat was nu netjes 36,8. 't Arme kind heeft zo'n pijn! Ik moet er echt ff van :'( voel me nu zo machteloos.
Ik vrees dat als ze over een kwartiertje nog niet slaapt, ze bij mij in de co-sleeper beland. Echt, ze gilt de hele buurt bij elkaar, ik denk dat ze morgen helemaal schor is, niets lijkt te helpen :'(
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:44:51 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107577431
Waarom moet dat ook zo'n pijn doen bij die kleintjes :(
pi_107577773
Nou, de pcm is ingekickt, volgens mij is ze knock out. Ik ga gauw mijn bedje in, je weet nooit hoe lang de rust duurt. Hopelijk slaapt ze een beetje goed, want ze mag maar 2 á 3 pcm per 24 uur, dus vannacht kan ik niets meer geven.
Wil ik ook eigenlijk niet, hou er niet van om medicijnen te gebruiken, maar net was het echt nodig, sneutje.
Truste :O
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:07:39 #99
348178 NotTheSame
pi_107578610
Okee, als je dan toch denkt dat je alles gehad hebt...

Gisteren kwam mijn oma op visite en ze heeft de hele tijd met Draakje getut en op de arm gehad etc...
Belt mijn moeder me net; oma is vanmorgen bij de dokter geweest en nou heeft ze gordelroos :o .
Nou had ze er kleding overheen zitten maar als je gaat Googlen op gordelroos en baby's word je er niet vrolijk van...
Dus ik heb net maar ff met de HAP gebeld.
Oma moet, zolang ze symtomen vertoond, uit de buurt blijven en Draakje moeten we de komende dagen controleren op rode plekjes en bultjes. Het gordelroos-virus veroorzaakt namelijk waterpokken en blijkbaar kan dat zeer gevaarlijk zijn voor hele jonge baby's?!
Dus een paar dagen in spanning zitten en hopelijk heeft ze het virus niet opgelopen...

Pfff, dat kan er ook nog wel bij momenteel...
pi_107580451
NTS, niet te veel zorgen maken hoor. Waterpokken is vervelend voor zo'n kleintje, en lastig, en dan is het vervelender dan voor een wat groter kindje. Met iets grotere risico's, maar zeer gevaarlijk is echt wel wat overdreven.
Alleen voor neonaten (dus pasgeborenen die bijvoorbeeld geinfecteerd worden tijdens de geboorte door hun moeder). Daarbij vind ik het advies om de komende dagen te controleren raar. Aangezien varicella zoster een incubatietijd heeft van 10-21 dagen. Dus als draak al waterpokken krijgt (en die kans is zeer klein aangezien er geen direct contact met vocht geweest is), dan is dat pas over een week of 2.

Joris had waterpokken met 7 weken oud. L van kleurdoos ook met zoiets dacht ik.

de rivm tekst over gordelroos
http://www.rivm.nl/dsreso(...)g&disposition=inline

de rivm tekst over waterpokken
http://www.rivm.nl/Biblio(...)rden/ISI_Waterpokken

succes!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:13:39 #101
348178 NotTheSame
pi_107582039
Thanx voor de info p_iglet.
Wel vreemd inderdaad dat de HAP enkele dagen controleren zegt, terwijl de incubatietijd voor langer kan zijn.
En volgens de HAP kon het virus gevaarlijk zijn voor Draak omdat ze klein is? Ze weegt nu zo'n 3500gram.
Als ik het zo lees, doen ze er toch niks aan als ze het krijgt, maar ik hoop gewoon dat het loos alarm is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 februari 2012 @ 00:48:31 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107583553
Is de HAP er niet van uitgegaan dat je draak nog maar enkele dagen oud is ipv al enkele weken? 3500 is een redelijk gemiddeld geboortegewicht zeg maar.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_107584525
Hier net terugvan de HAP.. Nou ja al een uurtje terug. sarah drinkt de hele dag al nauwelijks en had dua sinds twee urr niet geplast. Alles was goedwel flink gezwollen amandelen en hij vermoed allergie maandag de eigen HA dus maar weer eens bellen.. Want volgens deze arts kun je behandelen tegen allergiw onder te weten of het echt allergie is.. Nou ja wordt vervolgd, truste.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107586405
nts, dat is wel even schrikken zeg. Hopelijk valt het allemaal mee.

Mamapurk, arm kleintje!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 05:06:46 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107586454
Ah, vroege vogels ;)

Dat is schrikken NTS, ga maar uit van het positieve!

MP ook beterschap!

Hoest met Eva gegaan Danic?

Hier eentje met een mega snottebel aan dr neus zojuist, maar volgens mij heeft ze er verder (nog) geen last van.... Behalve dat dit een belachelijk tijdstip is ;)
En ook niet meer wil slapen nu... Zo jammer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Susie op 04-02-2012 06:38:29 ]
pi_107586725
lekker vroeg Susie! Hier wil er een sinds 7 uur niet meer slapen. Is te overzien maar mama had nog wel graag wat uurtjes slaap gepakt :O

Zondag gaan we voor het eerst met de kleine op visite. Maar wat moet ik allemaal meenemen?
We nemen hem mee in de maxicosi maar nemen ook de kinderwagenbak mee zodat hij nog kan slapen. Verder verschoningsmatje, luiers, fles en voeding, speen en een setje extra kleertjes. Zijn er nog meer dingen waar ik aan moet denken?

Hoe kun je billendoekjes het beste meenemen? Het hele pak mee of losse doekjes? Maar die drogen dan natuurlijk uit. Iemand nog een goede tip?
pi_107586918
Hier ook een bezoek aan de HAP gehad.. Gisteravond om 23:00 met -20 graden :')
Cas heeft/had oorpijn, ontroostbaar huilen. Echt brullen wat ik niet van hem gewend ben. Ik ben de hele nacht op geweest, troosten en wiegen. Hem bij mij in bed nemen en tegen me aan laten slapen.

Nu ligt meneer in betere stemming naar me te lachen vanuit de box. :Z Ik hoop zo dat hij er vanavond geen last mee van heeft.

:* voor de andere zieke kindjes
pi_107586934
Nts, dat is wel even schrikken. Hopelijk valt het mee.

Danig, hoe ging de nacht?

Mamapurk, ook al in de lappenmand. Beterschap!

Kyara, voor een dagje gooi ik het pak van de commode in de tas. Als je maar even gaat, kun je ze ook in een boterhamzakje/luierzakje bewaren. Maar met Daans poepluiers wil ik wel een heel pak bij de hand ;)
En spuugdoekjes/hydrofiel komt ook nog weleens van pas. Zeker om je nette kleren schoon te houden bij het boeren..

Ik zit ook al beneden. Te Wii-en met kleuter. Baby is nog in dromenland.. Vannacht wel gespookt, half4 fles van 165, en een uur later weer honger. Dus nog 30 erachteraan.. En dat is sinds 22.30. Dus slaapkopje O+
pi_107586945
Cynthia, was is het toch met die stomme virussen. Ook beterschap voor Cas. Oorpijn is zo pijnlijk voor een ukkie.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:51:45 #110
348178 NotTheSame
pi_107586949
DJMO, ik heb tegen de HAP gezegd dat ze 7 weken oud was en ze moesten haar geboortedatum hebben want ze wilden een aantekening maken in haar EPD. Ze vroegen zelf naar Draak's gewicht overigens.
Ze ligt nu lekker op m'n borst uit te buiken en te soezen, lekker warm met mama in bed!

Susie, slaapt Anouk nu?

Kyara, jammer dat je niet meer verder kunt tukken.
Wij hebben een mini-verschoningsdoekjesbakje en daar prop ik dan wat doekjes in. Ik zou anders gewoon de aangebroken pak meenemen.
Ik zou trouwens, zeker nu, wat extra dekens meenemen op visite. Met dit weer weet je immers niet wat onderweg kan gebeuren? En misschien je babyfoon, zodat je hem eventueel in een rustige ruimte kunt leggen?

MamaPurk wat kl0te voor Sarah. Allergieen zijn killers, zeker als je niet weet waarvoor ze allergisch is! Sterkte meid!

Cyntiaa ook beterschap voor Cas!
pi_107586969
Dankjullie :* Je voelt je dan zo machteloos hé. Bah. -O- Heb ook geen idee hoe lang zoiets aan kan houden. Weet wel dat ik vannacht wel slaap nodig heb :') We blijven binnen vandaag, ik ga er uit voor de nodige boodschappen en that's it!
pi_107586974
Ach wat een hoop zieke en bijna-zieke kindjes hier zeg! Beterschap voor de kleintjes, en sterkte voor de mamma's!

Kyara: klinkt redelijk compleet. Misschien inderdaad nog een hydrofiel. Een een plastic tasje voor eventuele vieze kleren.

Hier een hele slechte nacht gehad. Ik was gelukkig al om half negen met Pietje naar boven gegaan. Nog één voeding op bed gegeven, en om half tien gaan slapen. Om kwart voor elf werd meneer alweer wakker, en hij bleef wakker. Anderhalf uur met hem bezig geweest, toen weer gaan slapen. En een uur later was hij alweer wakker, maar wou niet echt drinken (logisch, hij had net gehad). Maar hij lag wel enorm te kreunen en te steunen. Uiteindelijk om half drie of zo is manlief met hem naar beneden gegaan, zodat ik toch wat kon slapen. Om half vijf had Pietje toch echt honger, dus kwamen ze weer naar boven. En toen werd grote zus ook wakker. We hebben eerst even geprobeerd of ze bij ons in bed wilde slapen, maar ze was alleen maar aan het spelen, dus weer teruggestuurd naar haar kamer, waar ze eerst heel hard ging huilen, maar toch nog een poosje stil is geweest, dus misschien heeft ze nog wel wat geslapen. Pietje lag intussen weer flink te kreunen, dus ik kon ook niet meer slapen. Uiteindelijk hem weer bij me genomen, en op zijn zij tegen mij aan viel hij wel in slaap. Iets na zevenen kwam grote zus weer onze kamer op, dus ben ik maar met haar naar beneden gegaan. Manlief en Pietje liggen boven nog te slapen. Pfff, iets van 4 uur geslapen dus, ben geradbraakt. Gelukkig komt mijn moeder vandaag helpen met de kinderen, dan kan ik nog even bijslapen. Maar ja, we krijgen ook nog kraamvisite vanmiddag...

Kent iemand dat kreunen trouwens? Hij maakt echt een hoop herrie, vooral 's nachts, overdag eigenlijk niet. Lijkt dan soms ook te overstrekken, misschien krampjes? Maar hij huilt er niet echt bij.
pi_107587115
Dat kreunen klinkt inderdaad naar krampjes Bleie, hebben we hier ook gehad. Dat was dan ook de belangrijkste reden dat we Marieke op haar eigen kamer hebben gelegd.

Hier voor het eerst echt een nacht in stukjes gehad. Waar ze voorheen OF de hele nacht sliep, OF de hele nacht wakker was heeft ze nu geslapen van 20 tot 1. Toen een fles, half 2 weer slapen, 3 uur weer wakker maar geen honger, geen vieze luier, niets herleidbaars. Ze huilde ook niet, wilde gewoon knuffelen en spelen.
Om kwart over 3 hebben we haar weer op bed gelegd waar ze even 5 minuutjes heeft gemopperd en toen weer is gaan slapen. Een uur later zelfde verhaal. en om iets over vijven kwam ze voor een fles en heeft daarna doorgeslapen tot kwart over 8.
Ze leek erg veel honger te hebben en viel om kwart voor 9 echt aan op de fles, maar heeft sindsdien pas 40cc gedronken en ligt nu weer te spelen op de arm van haar vader.

Af en te snap ik mijn kind echt niet, maar dat geeft niet. Ik geniet er met volle teugen van dat ze al echt een eigen leven/persoonlijkheid begint te krijgen/
pi_107587119
Beterschap voor alle zieke kindjes!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:44:08 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107587359
Anouk sliep om 7 en ik om half 8...allebei op de bank. Half 10 weer wakker, Anouk slaapt nog...

:* voor alle zieke kindjes!
pi_107587480
He bah, allemaal zieke kindjes :(
Eva is snotverkouden en ligt veel te hoesten, gelukkig is ze nog wel de vrolijke noot zelve.
Alleen wat doe je tegen het hoesten? Helemaal niks?
Ben benieuwd hoe lang de verkoudheid aanhoudt, vind t zo zielig. Ik spray wel met neusspray maar het helpt maar een beetje en tijdelijk. Tis jammer dat je zo'n hummeltje niet uit kunt leggen dat ze goed moet snuiten :')

Beterschap aan alle kindjes (en mama's en papa's)!
Tralalalaaa
pi_107588071
Lief dat jullie het vragen. Eva heeft m.b.v. de pcm geslapen van 23.00 tot 05.30. Dat was heel fijn. Toen heeft vriendlief haar een speentje gegeven, want hij ging naar zijn werk. Vervolgens ieder uur een speentje gegeven en om 08.30 opgestaan met d'r.
Ze wilde haar boterham niet eten, heeft nog geen kwart op. Dus lekker een fruithapje gegeten. Tja, is niet volgens de structuur :P maar ze heeft haar buik vol met iets gezonds. Want iets kouds waar ze niet op hoeft te kauwen is natuurlijk prima.
Ze heeft geen verhoging meer, maar nog wel last van het tandje. Er is nu een puntje door, hopelijk is het ding snel over de hele breedte door.

NTS, fijn zeg, kan er ook nog wel bij :( Nou, gelukkig kon P_iglet je geruststellen.

:* voor alle andere zieke kindjes.

Kyara, ik zou ook gewoon het hele pak meenemen. Je weet nooit. Ik heb standaard een heel pak in de tas zitten. Als die bijna op is, leg ik hem op de commode en pak voor de tas een nieuwe, zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Spuugdoekjes zijn idd ook wel handig. Met dit weer zou ik een extra dekentje meenemen en warm water in een thermosfles. Mocht je met de auto stranden om wat voor reden dan ook, dan kun je hem warm aankleden en voeden. Ik zou dan ook reserve voedingen meenemen.
Doe ik zelf ook altijd, altijd eentje extra. Voor het zelfde geld stoot ik in mijn stommigheid een keer een fles om, dan heeft ze geen eten meer.

TAP, heb je zo'n neuspompje? Waarmee je snottebellen uit hun neus kunt zuigen? Als het geen harde snotjes zijn (sorry :@ ) kun je haar daarmee misschien verlichten.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:50:00 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_107588218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:39 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Eva heeft m.b.v. de pcm geslapen van 23.00 tot 05.30. Dat was heel fijn. Toen heeft vriendlief haar een speentje gegeven, want hij ging naar zijn werk. Vervolgens ieder uur een speentje gegeven en om 08.30 opgestaan met d'r.
Ze wilde haar boterham niet eten, heeft nog geen kwart op. Dus lekker een fruithapje gegeten. Tja, is niet volgens de structuur :P maar ze heeft haar buik vol met iets gezonds. Want iets kouds waar ze niet op hoeft te kauwen is natuurlijk prima.
Ze heeft geen verhoging meer, maar nog wel last van het tandje. Er is nu een puntje door, hopelijk is het ding snel over de hele breedte door.

NTS, fijn zeg, kan er ook nog wel bij :( Nou, gelukkig kon P_iglet je geruststellen.

Kyara, ik zou ook gewoon het hele pak meenemen. Je weet nooit. Ik heb standaard een heel pak in de tas zitten. Als die bijna op is, leg ik hem op de commode en pak voor de tas een nieuwe, zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Spuugdoekjes zijn idd ook wel handig. Met dit weer zou ik een extra dekentje meenemen en warm water in een thermosfles. Mocht je met de auto stranden om wat voor reden dan ook, dan kun je hem warm aankleden en voeden. Ik zou dan ook reserve voedingen meenemen.
Doe ik zelf ook altijd, altijd eentje extra. Voor het zelfde geld stoot ik in mijn stommigheid een keer een fles om, dan heeft ze geen eten meer.

TAP, heb je zo'n neuspompje? Waarmee je snottebellen uit hun neus kunt zuigen? Als het geen harde snotjes zijn (sorry :@ ) kun je haar daarmee misschien verlichten.
Misschien dat je komkommer kan kopen en dat geven aan Eva (in reepjes)? Lekker koel en gezond ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_107588632
Wat sneu al die zieke kindjes :*

Hier gelukkig een redelijk nacht en het lijkt nu wat beter, maar het gaat steeds in van die golfbewegingen we wachten het dus maar weer af.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107588889
MP wat behoorlijk schrikken :* je arme moppie :* :*
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:51:15 #121
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_107589948
MP, enig idee waarvoor ze allergisch is? Arm mupke ;( en een dikke knuf voor jullie :*
Hoe gaat het met de andere zieke kindjes?

Mijn kleine meid was erg onrustig gisteren tot 21:00 (wilde niet slapen en bleef maar drinken). Daarna heeft ze geslapen tot 6:00 :o Terwijl ze normaal om 23:00 en 03:00 wakker wordt :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:00:07 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107590196
ahhh wat veel zieke kindjes zeg!!! allemaal een dikke :* . ZIelig voor die muppies...

Hier gaat het de laatste dagen juist steeds beter snachts; ze heeft echt een ritme, om 20:30 uur op bed; 1:00 en 6:00 drinken, slapen tot ongeveer 8:30 uur. Prima dus. En 2 voedingen, Evie dronk bij 5 maanden niet meer snachts, maar Liene heeft blijkbaar nog wel die behoefte, dus doe het met alle liefde.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:11:31 #123
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107590538
Nou beterschap voor alle zieken en alle tandpijntjes :'( zonde bij die kleintjes zeg.

Kyara ik neem altijd van die billendoekjes van de action, die hebben ze in meeneemverpakking (dus het pakje is wat kleiner) en het kost geen drol :9 (haha hoe toepasselijk :P )
En ik heb geen verschoonmatje maar neem altijd een paar hydrofieldingen mee

Bleie ik heb ook een geweldige kreunbaby... hij doet het vooral als hij zijn poep eruit zit te werken en kan dan flink tekeer gaan.
Rayen 2½ jaar!
pi_107590676
Ik heb een pakje billendoekjes standaard in de luier tas, 3 luiers, kleding, hydrofiel, dekentje en een tube bepanten. De tas ligt altijd in de auto.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:30:10 #125
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107591065
Ik had altijd dit in de tas; luiers, billendoekjes (gewoon een heel pak idd, je zult zien dat je er altijd meer nodig hebt...zo heb je nooit tekort) spuugdoek, speen, en afhankelijk van waarheen en hoelang we weggingen een setje kleren/romper. En zo'n melkpoeder toren. Vulde gewoon alle 3 de vakjes, want je weet maar nooit of het gezellig is op visite. En de fles natuurlijk.
pi_107591469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:39 schreef danic het volgende:

er word aangeraden die neuspompjes niet te gebruiken he.. moet je maar eens bij jezelf doen, is echt een kutgevoel (ik trek van die taaie snotto's er altijd met een wattenstaafje uit :) werkt perfect) (en nog effectiever dan zo'n pompje ook)

mamapurk, beterschap voor je meissie!
pi_107591781
Dat pompje werkt inderdaad niet, het snot zit veel hoger en ik kan er nieteens met een wattenstaafje bij.
Dus neusspray is de enige optie nu...
Tralalalaaa
pi_107592792
Ik leg de kleine dame gewoon even op haar buik. Ze kan haar hoofd nog niet echt goed optillen en gaat dan heel boos op het kleed liggen snuiven. Alle snottebellen komen er zo uit. Wel even een hydrofiel eronder dus :P

Maar als je kleintje graag op de buik ligt werkt het niet :')
pi_107593048
Hmmm ze wil absoluut niet gaan slapen, arm ding... Eva vindt op de buik liggen heel interessant, haha.
Maar het frummeltje is zo onwijs moe, zit maar te gapen enzo, maar slapen wil ze niet. Wat moet ik nou doen? Luuf in een bakje water ofzo? Ik weet t echt niet.
Tralalalaaa
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:37:40 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107593100
Wattenstaafje zou ik niet durven, miep draait veel te veel met haar hoofd. Vanmorgen kwam er tijdens het huilen een bel en als ik stukjes zie, pulk ik die er uit! :D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:38:56 #131
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107593148
Bij ons helpt heen en weer wiegen op mijn benen erg goed, maar of dat ook helpt als ze ziek is??
pi_107593905
Heb ik ook al geprobeerd, maar ze gaat op den duur wurmen en blijft dan wakker.
Ze is echt zielig momenteel, arm mupke...
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 februari 2012 @ 14:08:27 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107594023
inbakeren ?

pi_107594235
Dat ga ik zo ook nog proberen maar dan met een andere doek, ze wurmt zich uit deze, haha.
Tralalalaaa
pi_107594876
Dat zo'n simpel idee de oplossing is... Waarom denk ik daar zelf niet aan dan ;(
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 februari 2012 @ 14:39:33 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107594980
ja, slaapt ze? *O*

pi_107595156
Ja, eindelijk *O*
Tralalalaaa
pi_107595178
Inbakeren hielp hier ook erg goed! ^O^
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:48:15 #139
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107595243
Joepie! *O*
pi_107595579
Ik voel me af en toe zo'n sukkel ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 februari 2012 @ 15:48:42 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107597056
is toch nergens voor nodig tap :* je bent onzeker, maar we zitten juist op 't forum om elkaar te helpen ;) :*

pi_107597090
TAP, je wilt niet weten hoe onzeker ik soms ben! Vooral gisteravond en nu.. Ventje heeft zo'n last :'( Hoesten, snot, oorpijn...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:27:10 #143
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107598231
Ik kom hier maar eens spammen. :@ ;)

Hier R ayen in zijn nieuwe Chicco platliggende buggy (dat pak heb ik van iemand van hier gekocht, echt ideaal O+ (ik weet alleen niet meer van wie :@ )
Het is nog wat te groot maar dat mag de pret niet drukken.

Rayen 2½ jaar!
pi_107598348
TJ lekker warm!!

TAP je bent een fantastisch mama O+
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:35:45 #145
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107598450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat zo'n simpel idee de oplossing is... Waarom denk ik daar zelf niet aan dan ;(
Omdat je niet aan alles kan denken natuurlijk. :Y

En net wat Bitterend zegt, iedereen heeft zo op zijn tijd zijn twijfels, ik kan je een handje geven :+
Maar gewoon een *O* voor jou!!!!
Rayen 2½ jaar!
pi_107598486
Dank jullie wel :*
Tralalalaaa
pi_107598520
Jullie zijn lief :) (zit mobiel en kan niet editten, deze hoort dus na mijn vorige berichtje).
Tralalalaaa
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:14:59 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107599794
Dat ziet er fijn uit TJ O+

:* voor TAP
pi_107602616
Beterschap voor alle zieke kindjes.
Ean gaat vandaag voor eerst 's nachts ergens anders slapen.
Heb mijn ouders wel gezegd dat als het niet gaat ik haar kom halen.
pi_107604002
Ik maak me klaar voor wederom een avond/nacht zonder slaap. Cas is hartstikke moe maar geeft niet toe aan zijn slaap, ondanks een zetpil voor zijn verhoging -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')