quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:14 schreef bitterend het volgende:
Octo geweldig dat ze zo goed groeit!! die navel vind ik wel enggelukkig niks ernstig!
mignonne gefeliciteerd met je meid!
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jeej, groeit goed dusen fijn dat t navelbreukje gewoon wegtrekt ipv ingrepen
(valt idd weinig aan te stippen )
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh Octo kiek dat hummeltje nou! Navelbreukje vind ik er ook wel eng uit zien
Evaatje heeft van 20.00 uur tot 5.00 uur geslapen, toen heb ik haar gevoed en om 5.30 weer teruggelegd, en om 6.45 weer wakker moeten maken voor nog een slokje voor ik wegging. Maar ik enwaren errug blij met een nachtje doorslapen
![]()
En ik ben zo flieft op m'n mupke, ik vind 'r zo onwijs leuk en lief, en ze lacht altijd naar ons etc etc etc etc. Wat is mama zijn toch leuk!!!
Ja graag! Zet hem maar als 25 januari: 'Pietje', zoon van Bleie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Welkom, Bleie! Wil je in de OP?
Oh wat gaaf!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Bleie het volgende:
Mag ik me bij jullie aansluiten, dames (en heren?)?
Ik ben vorige week woensdag bevallen van onze tweede spruit, een jongen dit keer. Zijn naam hou ik liever voor onszelf, zal hem hier maar 'Pietje' noemen (dat was de werktitel, hoewel we niet wisten of het een jongen of een meisje zou zijn).
Thanksquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je staat erin, Scorpionsworld!!
yesss,geluktquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Pffff Troeta en nu word ik weer emo, muts![]()
Dit soort uitspraken maken me er iedere keer zo van bewust dat het zo snel gaat en dat we er met volle teugen van moeten genietenquote:
quote:
TAP, ik zou dit ook even in het bv topic zetten. Kan me haast niet voorstellen dat omdat het maar licht is dat er geen kans op herbesmetting zou zijn. Maar daar zitten mensen met meer verstand er van dan ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Evaatje heeft heel lichtjes last van spruw. Hoef gelukkig geen medicijn voor haar, mag het eerst een week proberen met cranberrysap smeren op haar tong. Ikzelf moet wel smeren met een zalfje.
Ben wel heel blij dat t maar heel licht is want ik hoef verder geen andere dingen te doen buiten dit om.
Oh, Octo, dat zou niet fijn zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef octopussy het volgende:
Ik begin een beetje een vermoeden te krijgen. Mia geeft sinds een week steeds een beetje melk op na de voeding, en ook uren later pas (melkslijm). Na de voedingen is ze direct aan het huilen, overstrekken en worstelen (loopt ook rood aan). Verder heeft ze dan ook vaak de hik en heeft al 2 weken een verstopte neus.![]()
Ik dacht eerst aan darmkrampjes icm een verkoudheid, maar zo direct na de voeding lijkt het me eerder iets van een slokdarm/maagprobleem.
Idem hier, ik haal elin op met de slee straks, is wel een KM of 5 lopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef Susie het volgende:
Anouk ligt teveel te draaien met d'r hoofd, schuurt de babyhaartjes er iedere keer weer af denk ik.... zal straks es proberen er een foto van te maken!
eerst door die kutsneeuw weer naar kdv lopen om haar op te halen en dan met die wagen er doorheen.... dat wordt lachen!
Yupp, daar moet je je overheen zetten. Het is jouw gevoel en die moet je volgen. Vind ik dus...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef octopussy het volgende:
Voel me een beetje hypochonder als ik WEER eens bij de HA zit met mijn kind, maar daar moet ik me maar overheen zetten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Het ziet er toch niet uit? Maar komt vast wel goed een keer! Ze is ook altijd zo aan het draaien met haar hoofd, niet zo raar dat het daar weer uitvalt of niet goed wil groeienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef bitterend het volgende:
Hahaha Susie mijn ukkie heeft dezelfde plek op haar achter hoofd!
en wat een poepje
Misschien dat je komkommer kan kopen en dat geven aan Eva (in reepjes)? Lekker koel en gezondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:39 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Eva heeft m.b.v. de pcm geslapen van 23.00 tot 05.30. Dat was heel fijn. Toen heeft vriendlief haar een speentje gegeven, want hij ging naar zijn werk. Vervolgens ieder uur een speentje gegeven en om 08.30 opgestaan met d'r.
Ze wilde haar boterham niet eten, heeft nog geen kwart op. Dus lekker een fruithapje gegeten. Tja, is niet volgens de structuurmaar ze heeft haar buik vol met iets gezonds. Want iets kouds waar ze niet op hoeft te kauwen is natuurlijk prima.
Ze heeft geen verhoging meer, maar nog wel last van het tandje. Er is nu een puntje door, hopelijk is het ding snel over de hele breedte door.
NTS, fijn zeg, kan er ook nog wel bijNou, gelukkig kon P_iglet je geruststellen.
voor alle andere zieke kindjes.
Kyara, ik zou ook gewoon het hele pak meenemen. Je weet nooit. Ik heb standaard een heel pak in de tas zitten. Als die bijna op is, leg ik hem op de commode en pak voor de tas een nieuwe, zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Spuugdoekjes zijn idd ook wel handig. Met dit weer zou ik een extra dekentje meenemen en warm water in een thermosfles. Mocht je met de auto stranden om wat voor reden dan ook, dan kun je hem warm aankleden en voeden. Ik zou dan ook reserve voedingen meenemen.
Doe ik zelf ook altijd, altijd eentje extra. Voor het zelfde geld stoot ik in mijn stommigheid een keer een fles om, dan heeft ze geen eten meer.
TAP, heb je zo'n neuspompje? Waarmee je snottebellen uit hun neus kunt zuigen? Als het geen harde snotjes zijn (sorry) kun je haar daarmee misschien verlichten.
er word aangeraden die neuspompjes niet te gebruiken he.. moet je maar eens bij jezelf doen, is echt een kutgevoel (ik trek van die taaie snotto's er altijd met een wattenstaafje uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:39 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Eva heeft m.b.v. de pcm geslapen van 23.00 tot 05.30. Dat was heel fijn. Toen heeft vriendlief haar een speentje gegeven, want hij ging naar zijn werk. Vervolgens ieder uur een speentje gegeven en om 08.30 opgestaan met d'r.
Ze wilde haar boterham niet eten, heeft nog geen kwart op. Dus lekker een fruithapje gegeten. Tja, is niet volgens de structuurmaar ze heeft haar buik vol met iets gezonds. Want iets kouds waar ze niet op hoeft te kauwen is natuurlijk prima.
Ze heeft geen verhoging meer, maar nog wel last van het tandje. Er is nu een puntje door, hopelijk is het ding snel over de hele breedte door.
NTS, fijn zeg, kan er ook nog wel bijNou, gelukkig kon P_iglet je geruststellen.
voor alle andere zieke kindjes.
Kyara, ik zou ook gewoon het hele pak meenemen. Je weet nooit. Ik heb standaard een heel pak in de tas zitten. Als die bijna op is, leg ik hem op de commode en pak voor de tas een nieuwe, zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Spuugdoekjes zijn idd ook wel handig. Met dit weer zou ik een extra dekentje meenemen en warm water in een thermosfles. Mocht je met de auto stranden om wat voor reden dan ook, dan kun je hem warm aankleden en voeden. Ik zou dan ook reserve voedingen meenemen.
Doe ik zelf ook altijd, altijd eentje extra. Voor het zelfde geld stoot ik in mijn stommigheid een keer een fles om, dan heeft ze geen eten meer.
TAP, heb je zo'n neuspompje? Waarmee je snottebellen uit hun neus kunt zuigen? Als het geen harde snotjes zijn (sorry) kun je haar daarmee misschien verlichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Omdat je niet aan alles kan denken natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat zo'n simpel idee de oplossing is... Waarom denk ik daar zelf niet aan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |