Wat heb je aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben zo offline, voor Wie is de mol, dus moet ik het maar ff wat vroeger doen he
Grijze trainingsbroek, grijs-met-rode-ijsbloemen-skisokken, blauw sweatshirt van manlief, zwarte spaanse sloffen en een degelijke hematent met bloemetjesquote:
ah! jij hebt mijn broek gepikt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grijze trainingsbroek, grijs-met-rode-ijsbloemen-skisokken, blauw sweatshirt van manlief, zwarte spaanse sloffen en een degelijke hematent met bloemetjes
En nog koud hebben zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grijze trainingsbroek, grijs-met-rode-ijsbloemen-skisokken, blauw sweatshirt van manlief, zwarte spaanse sloffen en een degelijke hematent met bloemetjes
Neuh! Heb een heerlijke grote fleecedeken op de bank liggen! Die zat in ons kerstpakket van Felixa en dies echt heerlijk groot en warm! Helemaal in weg kruipen!quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zal ik Ireth er eens in photoshoppen en haar dochter in de ander met een navelstreng erbij?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik Ireth er eens in photoshoppen en haar dochter in de ander met een navelstreng erbij?
![]()
![]()
Wel een manier om de aandacht te trekken van Liesquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik Ireth er eens in photoshoppen en haar dochter in de ander met een navelstreng erbij?
![]()
![]()
quote:
Disk....wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
@ Rucky:
ik was wat aan 't zoeken in Jan z'n kast .. en kwam daar een doos uit 't oude huis tegen. wat denk j e dat ik in die doos vond? de originele (!) installatie DISKETTE van m'n netwerkkaart in m'n oude pc
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
@ Rucky:
ik was wat aan 't zoeken in Jan z'n kast .. en kwam daar een doos uit 't oude huis tegen. wat denk j e dat ik in die doos vond? de originele (!) installatie DISKETTE van m'n netwerkkaart in m'n oude pc
had je m´n berichtje in ´t andere topic niet gelezen? pc werkt inmiddels keurig als streaming station voor filmsquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
[..]Dus je volgende berichtje komt van die pc.
die onderzetters voor je bierglasquote:
Zo één maar dan platgeslagen.quote:
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je m´n berichtje in ´t andere topic niet gelezen? pc werkt inmiddels keurig als streaming station voor films
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat de netwerkkaart gewoon te oud was somehow. anyway, het werkt nu wel ! En ik heb een netwerk en ik kan op de tv films kijken vanaf mijn eigen pcwat voelt dat luxe zeg
of je kunt er niet mee omgaanquote:
quote:
Daar zat ik ook al aan te denken maar ik heb een blik met knakworsten op het vuur gezet. Broodjes en mayo naar de woonkamer meegenomen. Lekker simpel doen vandaag.quote:
hij vroeg toch niet om een lekker ruikende oplossingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
bwegh, die hele dag die gare frituurlucht in de woonkamer
En dat dus ik ben al lang blij dat die nu in de keuken kan blijven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
bwegh, die hele dag die gare frituurlucht in de woonkamer
lol true iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij vroeg toch niet om een lekker ruikende oplossing
Nope, Vrienden van Amstel Live @ Ned 3quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
wat is het stil hier zeg .. iedereen zit zeker dat gare wie is de mol te kijken
Temperatuurverschillen zijn op zich niet zo heel erg vreemd, maar bij jou liggen de temperaturen wel erg ver uit elkaar iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Ireth het volgende:
Ik ben de hele dag al aan het rondlopen met een binnenshuisthermometer, die hele hut hiero tocht aan alle kanten en ik stook me arm!Ben benieuwd wat de verhuurder vind van 15 graden verschil tussen woonkamer en keuken, 8 graden verschil tussen thermometer op de grond en op de tafel en 13 graden verschil tussen boven en benedenverdieping (en dat terwijl overal de verwarming vol open staan en de thermosstaat op 21 graden staat! Kan bijna soep invriezen in mijn keukenkastjes!
Het probleem ligt niet aan de deuren, het zit hem in de buitenmuur aan de linkerkant van het huis. We zitten op een hoek. Het keukenblok staat tegen die muur aan, de wind staat continue op die muur. Als ik de afwas sta te doen (die zelfzame keer dat de vaatwasser nokvol zit) dan sta ik een blaasontsteking op te lopen voor mijn keukenkastjes. Er komt gewoon wind uit mijn keukenkastjes! En die gaat door het hele huis heen over de vloer (benedenverdieping).quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
Ireth: k denk dat je verhuurder er niet koud of warm van wordt. Ik heb hier een vergelijkbaar probleem, al zullen de temperaturen elkaar iets minder ontlopen. Mijn oplossing: 'n dekbedovertrek voor de buitendeur gehangen + zo'n tochtbeest voor de drempel. alleen de keukedeur zit dicht en verder staan alle deuren open zodat de warmte zich 'n beetje gelijkmatig kan verdelen. ook staan alle ventilatierooster dicht ...
dat weet ik hier wel zeker, aangezien ze de keuken van de oorspronkelijke plaats, naar de schuur verplaatst hebben. het is daar echt om te bevriezen ook al zit er 'n radiatortje ... 'k hoop dat die genoeg warmte levert om m'n waterleidingen niet te laten bevriezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet aan de deuren, het zit hem in de buitenmuur aan de linkerkant van het huis. We zitten op een hoek. Het keukenblok staat tegen die muur aan, de wind staat continue op die muur. Als ik de afwas sta te doen (die zelfzame keer dat de vaatwasser nokvol zit) dan sta ik een blaasontsteking op te lopen voor mijn keukenkastjes. Er komt gewoon wind uit mijn keukenkastjes! En die gaat door het hele huis heen over de vloer (benedenverdieping).
Binnenkort komen er al gasten van de woningbouw kijken bij mijn keukenblok, de onderste plint gaat er af, het vermoeden is er namelijk dat er achter mijn keukenkastjes niet meer zit dan alleen buitenmuur...
Dat hebben wij dus bovenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef DJMO het volgende:
in m'n vorige huis had ik geen klagen, daar stookten de buren wel voor en had ik gratis vloerverwarming omdat de buizen van de blokverwarming onder m'n vloer liepen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
gevoelstemperatuur in de keuken is hier momenteel beneden nul![]()
normaal zet je dingen in de koeling om te voorkomen dat ze te warm worden, maar nu moet je uitkijken dat ze niet bevriezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef Ireth het volgende:
Als ik nodig moet piesen kan ik van schrik gelijk niet meer... het is nu in de plee 3 graden
mag ik die thermometer es lenen van je? Dan kan ik hier ook eens meten .. kijken of de huisbaas verplicht zou zijn om iets aan isolatie te doen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Gewoon zo'n ding, ooit voor ongeveer 4 euro bij de Wibra gekocht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik die thermometer es lenen van je? Dan kan ik hier ook eens meten .. kijken of de huisbaas verplicht zou zijn om iets aan isolatie te doen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |