Je gaat uit van een besmettingsrisico bij een verwonding door een kat die (dacht ik) niet buiten komt, als de kat niet besmet is, en huisdieren worden gewoonlijk gevaccineerd, zal het met het risico ook wel loslopen. In theorie kan je uiteraard overal door besmet raken maar dan is het weer onzinnig om specifiek op deze verwonding te reageren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mis ik iets? Het is een bacterie die voorkomt in grond e.d.
Of ben je bang dat die kat tetanus krijgt door deze actie?
en terechtquote:
Ik ben gek op ananas. Ik haat warme ananasquote:
Deze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en terecht
maar Nem, het komt uit een heel oude en matige mop
quote:Er gaan 3 boeren naar de landbouwrai, krijgen zakgeld mee van hun vrouw, een 15 de andere 20 en 50 piek. Na de rai niks meer te doen dus naar de wallen. Zien ze een bloedmooie hoer en vragen wat ze kost, 100 piek. Ze baalen en lopen door. Na een tijdje lopen zien ze een bordje staan FRUITPIJPEN NU VANAF 15,-. Dit lijkt ze wel dus de eerste met 15 piek naar binnen komt 5 minuten laterbuiten en zegt: "Dat was lekker man!" Vragen de andere 2: "Wat gebeurde er binnen?" "Nou ze schoof een schijf ananas over mijn lul en zoog hem er zo af." Nr. 2 komt na 10 minuten naar buiten met het zweet op zijn voorhoofd. "En hoe was het?" "Nou ze schoof twee schijven ananas over mijn lul en zoog ze er zo af." Nr. 3 komt na 50 minuten naar buiten en loopt totaal haaks maar heeft een vette grijns op zijn bek. Vragen de anderen: "En hoe was het?" "Zalig man." "Maar wat gebeurde er binnen?" "Nou ze schoof drie schijven ananas over mijn lul, legde er een aardbei op en spoot er een toet slagroom op, het zag er zo lekker uit ik heb alles zelf opgegeten."
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op ananas. Ik haat warme ananas
Hij bedoelt dat zelfs als je een kat zou vaccineren tegen tetanus, dat beestje het nog steeds aan de poten op kan pikken en je ermee besmetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat uit van een besmettingsrisico bij een verwonding door een kat die (dacht ik) niet buiten komt, als de kat niet besmet is, en huisdieren worden gewoonlijk gevaccineerd, zal het met het risico ook wel loslopen. In theorie kan je uiteraard overal door besmet raken maar dan is het weer onzinnig om specifiek op deze verwonding te reageren.
Hoe vaak hebben we het hier nou eigenlijk over gehad? 10x ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggenAnanas uit blik en warme ananas dan
nee, dezequote:
datquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat zelfs als je een kat zou vaccineren tegen tetanus, dat beestje het nog steeds aan de poten op kan pikken en je ermee besmetten.
Ik zou voor deze kleine verwonging trouwens ook niet een prik gaan halen.
Daarom ging ik ervan uit dat je wel snapte wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we het hier nou eigenlijk over gehad? 10x ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, deze
Op een dag belt een jongen zijn vriendin op om te vragen of ze hem wil komen pijpen. Het meisje vol zenuwen naar haar moeder en zegt: "Moeder, hoe moet ik pijpen?" Haar moeder antwoordt:" Je steekt z'n spel in je mond en je zegt dan pompelmoes." Zo gezegd, zo gedaan. Ze gaat naar haar vriend. Na een uur komt ze al thuis. "En", vraagt haar moeder? "Het is af", zegt het meisje, "want ik was vergeten welke vrucht het was maar ik wist wel dat het een exotische vrucht was dus ik zei maar ananas!"
Ik dacht dat je het alweer vergeten wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom ging ik ervan uit dat je wel snapte wat ik bedoel
Nee dit is inmiddels wel een heel afgebakend gespreksonderwerpquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het alweer vergeten was
Ja leek me eigenlijk ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dit is inmiddels wel een heel afgebakend gespreksonderwerp
En toch hebben we het er steeds weer overquote:
Mochten er ooit Sinterklaasgedichten gemaakt moeten worden, dan moet je het woord ananas erin stoppen. Dan weet ik dat het van jou is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch hebben we het er steeds weer over
Maak open en je weet hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nem? Special belgian ale, satan. van brouwerij de block, een jaar over datum. Is dat nog te drinken?
Geen idee verder. Geen verdere info. Vraag is van een collega.quote:
Nou, dan moet 'ie 'm gewoon opentrekken. Wel gekoeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee verder. Geen verdere info. Vraag is van een collega.
Wat een blauwe ogen heeft die kerel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speciaal voor jou dan Cobra
Amerikaans rantsoen uit 1948 nog prima te eten
Dat zou ik best eens willen proberen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speciaal voor jou dan Cobra
Amerikaans rantsoen uit 1948 nog prima te eten
Even gebeld. Het is gold inderdaad. Gekoeld dus geen probleem?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak open en je weet het
Ik denk dat het lekker is. Welke is het Satan Gold? Die is 8% en moet het goed doen als het gerijpt is.
Je kunt er niet ziek van worden.
Ongekoeld ook geen probleem, maar gewoon iets lekkerderquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even gebeld. Het is gold inderdaad. Gekoeld dus geen probleem?
Ok, dank!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ongekoeld ook geen probleem, maar gewoon iets lekkerder
En dan lichtgekoeld, niet alsof het buiten heeft gestaan
Dat maakt het erger, klopt. Ik ben al een tijdje overgestapt naar Parodontax, dat heeft nauwelijks een mintsmaak en is zouter, maar daar heb ik het ook bij, wel in veel mindere mate. En toen ik weer twee dagen een gewone tandpasta gebruikte moest ik veel meer kokhalzen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ha, dat heb ik ook een tijdje gehad. Kwam door de mintsmaak.
Precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Dat maakt het erger, klopt. Ik ben al een tijdje overgestapt naar Parodontax, dat heeft nauwelijks een mintsmaak en is zouter, maar daar heb ik het ook bij, wel in veel mindere mate. En toen ik weer twee dagen een gewone tandpasta gebruikte moest ik veel meer kokhalzen.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
Misschien dat het bij mij ook minder word, is nu nog wel elke dag, maar niet zo heftig. Ik kijk er niet meer van op.
Het is trouwens ook erger als ik 's ochtends koffie heb gehad, dat vind ik sowieso vies spul.
Shit zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-egypte-loopt.html
Wat is zwaalf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mochten er ooit Sinterklaasgedichten gemaakt moeten worden, dan moet je het woord ananas erin stoppen. Dan weet ik dat het van jou is.
Bij C, A en mij is met Sinterklaas is het woord "zwaalf" dat codewoord
Heftigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-egypte-loopt.html
Het enig bestaande rijmwoord op "twaalf"quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enig bestaande rijmwoord op "twaalf"
zwaalf betekent zwaluw.
Ah okquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enig bestaande rijmwoord op "twaalf"
zwaalf betekent zwaluw.
Dat is dus een misvatting. Wij dachten dat ook en omdat ons dat irriteerde hebben we het opgezocht. En "zwaalf" bleek dus te bestaan. Is duidelijk oud Nederlandsquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik dacht dat er echt niks was dat op twaalf rijmt
Ik zag dat ze tegen Excelsior en Sparta ook al goed gedaan haddn.quote:
Dat zal wel moeten om in de kwart finale terecht te komenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag dat ze tegen Excelsior en Sparta ook al goed gedaan haddn.
Ik vind het tofquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus een misvatting. Wij dachten dat ook en omdat ons dat irriteerde hebben we het opgezocht. En "zwaalf" bleek dus te bestaan. Is duidelijk oud Nederlands
Dat kun je vast zelf ook Googelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het tof![]()
Rijmt er ook iets op herfst
quote:"Herfst" wordt ook wel beschouwd als een van de moeilijkste rijmwoorden in de Nederlandse taal. Een knappe poging van Drs. P: "De buren waren grimmig, zijn ouders diep gegriefd. En onder zijn collega's was hij ook al niet geliefd. De oude juffrouw Zomer, baas Voorjaar, meester Herfst. Ze riepen driewerf schande, juffrouw Zomer het driewerfst"
Ook een taalkundig goedgekeurd rijmwoord op "herfst" door een onbekende dichter:
"In de lente krijg ik billenkoek, zoals men dat doet in Lutjebroek. is het echter herfst, dan krijg ik het op z'n Wieringerwerfst." Al gaat het hier om een plaatsnaam als rijmwoord.
wtf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Wiebelkont het volgende:
En die decadente kutkatten hebben op de deurmat gepiest, waarschijnlijk omdat ik het graspoeder in de kattenbak vergeten was.
Shampoo Mohawk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kom zo thuis, dagje gewerkt, moe, heeft mijn zoon ineens een zwitsal-vetkuif!
Hint:quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Wiebelkont het volgende:
En die decadente kutkatten hebben op de deurmat gepiest, waarschijnlijk omdat ik het graspoeder in de kattenbak vergeten was.
Lazyquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je vast zelf ook Googelen
[..]
Om wie gaat het?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb echt de allerbeste der humeurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om wie gaat het?Gezien de gebrekkige spelling houd ik 'onder invloed' ook nog even voor mogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om wie gaat het?Nee hoor! Het gaat om mijn B voor een tentamen van één van de moeilijkste professors, mijn uitstekende fileparkeer sessie, mijn koffie, het feit dat de week al half voorbij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Dat zou wat vroeg zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Gezien de gebrekkige spelling houd ik 'onder invloed' ook nog even voor mogelijk!
de spelling was goed, de grammatica was alleen zelfbedachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Gezien de gebrekkige spelling houd ik 'onder invloed' ook nog even voor mogelijk!
Dat zijn toch wel de betere berichtenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hoor! Het gaat om mijn B voor een tentamen van één van de moeilijkste professors, mijn uitstekende fileparkeer sessie, mijn koffie, het feit dat de week al half voorbij is
Zelfs voor mijquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de betere berichten
En een goede bak koffie onder de juiste omstandigheden wordt ik ook vrolijk van.
nee het was in 'conditioning and learning', maar die stats gaf ze er wel bijquote:
Waarom wil je een NIEUW produkt bestellen dan? Je hebt toch al een produkt? Je moet het alleen activeren denk ik. Dus inloggen in je account.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
WTFIk wil een nieuw product bestellen voor mijn OV chip en nu moet ik 50 euro betalen? Ik heb die kaart toch al betaald? Of is dit een nieuw trucje van de NS?
Ik dacht dat je een nieuw product op je kaart moest zetten en die dan moet ophalen. Maar het blijkt dat ik mijn voordeelurenabonnement moet verlengen. Dat staat overal netjes aangegeven op de NS site maar hoe ik het moet verlengen staat nergensquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom wil je een NIEUW produkt bestellen dan? Je hebt toch al een produkt? Je moet het alleen activeren denk ik. Dus inloggen in je account.
Ophalen wel, nieuw kopen dus nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nieuw product op je kaart moest zetten en die dan moet ophalen.
Daar zou je een brief over moeten krijgen. Wanneer verloopt je abo?quote:Maar het blijkt dat ik mijn voordeelurenabonnement moet verlengen. Dat staat overal netjes aangegeven op de NS site maar hoe ik het moet verlengen staat nergens
Pas als je betaald hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoals ik straks al zei, ik meen bij de automaat op het station....
Ik denk dat mijn abonnement al verlopen is aangezien ik vandaag geen korting had? Hoewel op de kaart staat dat het geldig is tot 2015. Ik probeer nu in te loggen bij de NSquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ophalen wel, nieuw kopen dus niet
[..]
Daar zou je een brief over moeten krijgen. Wanneer verloopt je abo?
Ik krijg ieder jaar een brief, dan log ik in en verleng mijn abo.
En bij het loket is het misschien ook wel te regelenquote:
Nee, de kaart zelf is geldig tot 2015 (ja, echt verwarrend)quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn abonnement al verlopen is aangezien ik vandaag geen korting had? Hoewel op de kaart staat dat het geldig is tot 2015. Ik probeer nu in te loggen bij de NS
Maar eerst was het maar eenmalig betalen en nu jaarlijks of niet? Kan me niet herinneren het vaker betaald te hebben dan alleen bij de aanschaf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, de kaart zelf is geldig tot 2015 (ja, echt verwarrend)
Net als een bankpas, die is ook maar een paar jaar geldig.
Doe even normaal, dat heb ik zojuist ook gedaan! Zes minuten geleden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, maar even aangemeld voor Amber Alert
Heb ik in ieder geval nog íets gedaan vandaag.
Ben ik ook voor aangemeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, maar even aangemeld voor Amber Alert
Heb ik in ieder geval nog íets gedaan vandaag.
De kortingskaart is naar mijn weten altijd jaarlijks geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
Maar eerst was het maar eenmalig betalen en nu jaarlijks of niet? Kan me niet herinneren het vaker betaald te hebben dan alleen bij de aanschaf?
Kokhalzen van tandpasta, aanmelden voor Ambert Alert(vast na het lezen van dat nieuwsbericht)...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe even normaal, dat heb ik zojuist ook gedaan! Zes minuten geleden.
Ja, dat is duidelijker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
Je betaalt ook niet voor de kaart, je betaalt natuurlijk voor de verlenging van je voorduelurenabonnement. Zoalng jij die niet hebt betaald/geactiveerd, reis je dus niet met korting.
toeval bestaat niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe even normaal, dat heb ik zojuist ook gedaan! Zes minuten geleden.
Wat is Burgernet? Krijg je dan de beste hamburgerdeals doorgeseind?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik ook voor aangemeldNet als Burgernet, wordt daar een paar keer per week door gebeld
Ik dacht eenmalig maar misschien wordt het dan steeds verlengd zonder dat ik het weetquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De kortingskaart is naar mijn weten altijd jaarlijks geweest
Als jij je kaart oplaadt, gebruik je dan een pinpas/geld?
Dat snap ik wel maar ik heb de kaart al langer dan een jaar en steeds korting gehad, maar nu opeens dus niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
Je betaalt ook niet voor de kaart, je betaalt natuurlijk voor de verlenging van je voorduelurenabonnement. Zoalng jij die niet hebt betaald/geactiveerd, reis je dus niet met korting.
Dat van het 10-jarige jongetje, klopt. Dacht dat ik het al veel eerder had gedaan, vond het al zo flauw dat ik geen bericht had gekregen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Kokhalzen van tandpasta, aanmelden voor Ambert Alert(vast na het lezen van dat nieuwsbericht)...?
Dan wordt je gebeld met een melding van de politie, bijvoorbeeld dat iemand voortvluchtig is of iemand vermist wordtquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is Burgernet? Krijg je dan de beste hamburgerdeals doorgeseind?
Het zal dan verlengd worden...het is echt een jaarlijks abonnement. Anders is het wel HEEL goedkoopquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eenmalig maar misschien wordt het dan steeds verlengd zonder dat ik het weetIk laad het altijd op met pinpas
Ja toch, niet dan? Misschien zijn we wel Dharma en Greg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een typtyfus.
[..]
Dat van het 10-jarige jongetje, klopt. Dacht dat ik het al veel eerder had gedaan, vond het al zo flauw dat ik geen bericht had gekregen.
Goede basis om te trouwen.
Dat zou best kunnen jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..ik zit me eigenlijk af te vragen of ze mijn voordeelurenabonnement niet automatisch geincasseerd hebben vorig jaar. Indien ze dat doen, zou het kunnen zijn dat ze een keertje niet konden incasseren bij je, MaJo? Dan proberen ze het soms nog 1x en daarna niet meer. Dan zou je post moeten krijgen(op je oude adres dus)
Wat is er gebeurd dan? Heb geen amber alert ontvangenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een typtyfus.
[..]
Dat van het 10-jarige jongetje, klopt. Dacht dat ik het al veel eerder had gedaan, vond het al zo flauw dat ik geen bericht had gekregen.
Goede basis om te trouwen.
Dag mevrouw, er loopt een gewapende serieverkrachter door uw wijk...waarschijnlijk...heeft u die gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan wordt je gebeld met een melding van de politie, bijvoorbeeld dat iemand voortvluchtig is of iemand vermist wordt
Die krijg je toch ook alleen als het in jouw regio is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Heb geen amber alert ontvangen
Ja, dat is overheidquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja
Ik probeer nu in te loggen op de ovchipkaartsite maar ik weet mijn naam en wachtwoord niet meer en als ik het wil opvragen dan loopt de site vast
Nee ze doen het wel iets discreterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dag mevrouw, er loopt een gewapende serieverkrachter door uw wijk...waarschijnlijk...heeft u die gezien?
Wel lachen...maar denk dat de telefoon hier dan rustig blijftquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ze doen het wel iets discreter"We zijn op zoek naar een man van een jaar of 40, met een bril, zwart haar ongeveer 1 meter 80 en een groene jas. Hij is voor het laatst gezien op de Amsterdamse Straatweg. Heeft u iemand gezien die aan dit signalement voldoet neem dan contact op met de politie'. Zoiets
Ik dacht dat het landelijk was? Is ook logischer als het gaat om ontvoeringen bijvoorbeeld, dan kunnen ze overal zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die krijg je toch ook alleen als het in jouw regio is?
http://www.nu.nl/binnenla(...)0-jarige-jongen.html
Ik ben meer een Greg dan een Dharma.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ja toch, niet dan? Misschien zijn we wel Dharma en Greg?
Hier in de buurt gebeurt veel blijkbaar. Wordt best vaak gebeld. Maar bijna altijd als ik niet thuis benquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel lachen...maar denk dat de telefoon hier dan rustig blijft
Kan me herinneren dat er laatst een Alert was die wel expres heel regionaal werd gehouden, maar ik weet niet meer waarom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat het landelijk was? Is ook logischer als het gaat om ontvoeringen bijvoorbeeld, dan kunnen ze overal zijn
Heb ook een inlog aangevraagd voor de NSquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Althans, ik ga er vanuit dat het hier om de NS gaat
Het is een gesproken signalementquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
Maar je wordt dan echt gebeld? Niet een sms? Een gesproken signalement vind ik toch wat lastiger.
Nou, misschien is het voor GMS's landelijk. Voor de email moest ik mijn postcode opgeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het landelijk was? Is ook logischer als het gaat om ontvoeringen bijvoorbeeld, dan kunnen ze overal zijn
Oh, ja ik ben ook best een Greg...en Greg kennende..gaan 2 Greg's niet samenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben meer een Greg dan een Dharma.
Maar gaat het hier ook om de NS? Ja toch? Want dan moet je die dus hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ook een inlog aangevraagd voor de NS
Langer bericht wel(lijkt me ook beter). Maar een SMS is natuurlijk zo getypt en via een standaard scriptje zo naar duizenden nummers gestuurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een gesproken signalementMaar dus wel van tevoren ingesproken
Ik denk dat ze dat sneller klaar hebben dan sms en je kunt een langer bericht verzenden
We hebben het toch over de voordeelurenkaart? Die is van de NS ja. Anders snap ik niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, misschien is het voor GMS's landelijk. Voor de email moest ik mijn postcode opgeven.
[..]
Oh, ja ik ben ook best een Greg...en Greg kennende..gaan 2 Greg's niet samen
[..]
Maar gaat het hier ook om de NS? Ja toch? Want dan moet je die dus hebben.
We zitten op één lijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben het toch over de voordeelurenkaart? Die is van de NS ja. Anders snap ik niet wat je bedoelt
Ik heb amber alert per sms
Ik krijg net een mail dat ik de inloggegevens per post ontvangquote:
Serieus? Heb je een nieuwe account aangemaakt ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail dat ik de inloggegevens per post ontvang
Ik had blijkbaar nog geen account, wel bij ovchipkaartquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Heb je een nieuwe account aangemaakt ofzo?
Ja en dan zegt ie dat mijn emailadres niet in het systeem staatquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet deze gebruiken he?
https://www.ns.nl/selfservice/wachtwoordvergeten
Weet je wat fucked up is? Zegt 'ie bij mij ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en dan zegt ie dat mijn emailadres niet in het systeem staat
Echt? Dus misschien heb ik wel een accountquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat fucked up is? Zegt 'ie bij mij ook
Dat ga ik ook eens bekijken danquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
En nog veeeel hilarischer: ik heb in mijn Gmail naar mijn accountgegevens gezocht...GEVONDEN...en daarmee ingelogd
Ja, zoek even in je Gmail op "ns.nl" en dan krijg je waarschijnlijk je gegevens wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt? Dus misschien heb ik wel een account
Doen jaquote:
Ik zie wel een mailtje dat ik me heb opgegeven met mijn mailadresquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zoek even in je Gmail op "ns.nl" en dan krijg je waarschijnlijk je gegevens wel.
Dan heb je je misschien alleen opgegeven voor een mailinglist?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie wel een mailtje dat ik me heb opgegeven met mijn mailadresMaar niet met welk wachtwoord
Dat is niet waar. Dat is alleen als je je reishistorie op wilt vragenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je moet je OV-chipkaart ook nog aan je NS-account koppelen door een kaartservicecode aan te vragen, die je weer moet activeren via een oplaadpunt, waarna je de code dan weer per mail krijgt.
Ik vind die codes altijd erg makkelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Het is in ieder geval goed beveiligd, en je moet er wat moeite voor doen.
BIj het inloggen van de NS-site kreeg ik weer die moeilijk leesbare codes, en ik had het 2 keer fout.
Dat denk ik jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je je misschien alleen opgegeven voor een mailinglist?
Dan zul je denk ik toch moeten wachten. Of even aan het loket van Utrecht navraag doen.
Ik vind het maar moeilijk allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik wist mijn gebruikersnaam niet meer, net ook in mijn mail gezocht naar Mijn NS, was gewoon mijn e-mailadres.
MaJo, je moet je OV-chipkaart ook nog aan je NS-account koppelen door een kaartservicecode aan te vragen, die je weer moet activeren via een oplaadpunt, waarna je de code dan weer per mail krijgt.
Dat is dus ook mijn grote klacht wat betreft dit soort kaarten.quote:
Ik heb destijds een formulier ingevuld, dezelfde die ik vroeger moest verwerkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk wel raar dat je geen account hebt. En dan te bedenken dat jij die aanvragen zelf in handen hebt gehad
Het is ongeveer 1/3 ananas langsgekomen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
Dat je dat onthouden hebt trouwensWas zelf zowat vergeten dat ik bij de NS heb gewerkt
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ook gelijk maar even mijn Livenation loginggegevens op aan het vragen voor zaterdag.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1/3 ananas langsgekomen...
Kijk, dat was ik dus alweer vergeten, maar inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verstandig
[..]Vanwege mijn pols zeker?
Dat is namelijk de enige reden waarom ik zou vertellen dat ik daar gewerkt hebquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat was ik dus alweer vergeten, maar inderdaad
Sorry, ik ging er vanuit dat ze dat wel wilde. Ik wilde dus inderdaad via Mijn NS mijn reishistorie inzien en dat lukte niet. Ik had wel een gekoppelde kaart, maar dat was mijn vorige kaart. Voor deze kaart had ik dat blijkbaar niet gedaan. Dat is ook niet erg, want via Mijn OV-chipkaart kan ik dat wel inzien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is niet waar. Dat is alleen als je je reishistorie op wilt vragenEn misschien automatisch opwaarderen.
Creep.quote:En weet je wat eng is? Ik wilde daar nét wat over gaan posten hier, omdat ik het een enge gedachte vond
Mij eigen handschrift kan ik ook niet lezen. De eerste die fout ging, was gewoon heel makkelijk te lezen, maar ik vroeg me wel af of spaties ook meetellen. Die tweede was gewoon echt kut te lezen, ik voel me zo'n ezel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die codes altijd erg makkelijk
Maar dat komt misschien door mijn afgrijselijke handschrift.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dat wordt mijn nieuwe eenheid: ananas.
Ik ben 1.1 ananas naar Lowlands geweest
Maar je kunt het dus via ns.nl en je email zo aanvragen en alsnog koppelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat ze dat wel wilde. Ik wilde dus inderdaad via Mijn NS mijn reishistorie inzien en dat lukte niet. Ik had wel een gekoppelde kaart, maar dat was mijn vorige kaart. Voor deze kaart had ik dat blijkbaar niet gedaan. Dat is ook niet erg, want via Mijn OV-chipkaart kan ik dat wel inzien.
Poepie!quote:Creep.
Nee, spaties nooit meetellenquote:Mij eigen handschrift kan ik ook niet lezen. De eerste die fout ging, was gewoon heel makkelijk te lezen, maar ik vroeg me wel af of spaties ook meetellen. Die tweede was gewoon echt kut te lezen, ik voel me zo'n ezel.
Ik lieg trouwens..dit wórdt 1.1 ananas!quote:
Het stomme is dat ik via de ov chipkaart site dus wel mijn reisgeschiedenis in kon zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat ze dat wel wilde. Ik wilde dus inderdaad via Mijn NS mijn reishistorie inzien en dat lukte niet. Ik had wel een gekoppelde kaart, maar dat was mijn vorige kaart. Voor deze kaart had ik dat blijkbaar niet gedaan. Dat is ook niet erg, want via Mijn OV-chipkaart kan ik dat wel inzien.
[..]
Creep.
[..]
Mij eigen handschrift kan ik ook niet lezen. De eerste die fout ging, was gewoon heel makkelijk te lezen, maar ik vroeg me wel af of spaties ook meetellen. Die tweede was gewoon echt kut te lezen, ik voel me zo'n ezel.
En misschien 0.1 ananas Exitquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lieg trouwens..dit wórdt 1.1 ananas!
Nee G. zat er laatst ook op te schelden dat het niet luktequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien zijn die codes echt een mannending? (totaal gebaseerd op de statistiek 1 Nem, 2 vrouwen)
Nou, dat wordt dan 0.6 ananas Werchter hequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
En misschien 0.1 ananas ExitOf 0.4 ananas Werchter
2e mailquote:Deze kaartservicecode is nog niet actief.
Binnen 1 uur ontvangt u een tweede e-mail van ons, met de mededeling dat de kaartservicecode geactiveerd kan worden bij de NS-kaartautomaat.
Na activering kunt u met de kaartservicecode uw OV-chipkaart toevoegen aan uw Mijn NS account. U hoeft dit slechts één keer te doen. Vanaf dat moment heeft u continu inzicht in uw reisgegevens.
quote:U ontvangt deze e-mail omdat u een aanvraag heeft gedaan voor een NS-product via onze website of omdat uw Voordeelurenabonnement wordt verlengd. In beide gevallen is het belangrijk dat u het product op uw OV-chipkaart activeert bij de NS-kaartautomaat of bij één van de overige ophaalpunten voor de OV-chipkaart.
Bij de NS-kaartautomaat gaat dit alsvolgt:
- houd uw OV-chipkaart voor de kaartlezer rechts onder het scherm
- kies 'Ophalen bestellingen' en volg de aanwijzingen op het scherm.
Wat stom, vergeet ik die 0.2 ananas dat je al geweest wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan 0.6 ananas Werchter heIk was al 0.2 ananas geweest.
En inderdaad, wellicht 0.1 ananas Exit
Kun jij je nog herinneren dat ik die tekst op Lowlands ging ontcijferen die in die CD geschreven stond die jij en Lien hadden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee G. zat er laatst ook op te schelden dat het niet lukte
2-2 dus
Er gaat me iets dagen... Van Infadels?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun jij je nog herinneren dat ik die tekst op Lowlands ging ontcijferen die in die CD geschreven stond die jij en Lien hadden?
Weet je he..die ananas is best een zuivere meeteenheid..want die is prima te verdelen in peukies.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat stom, vergeet ik die 0.2 ananas dat je al geweest wasIk zit er trouwens aan te denken om misschien een dagje Pinkpop mee te pakken. Dat wordt dan 0,066 ananas Pinkpop
10quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef wyccie het volgende:
Wat is het equivalent van 1 ananas dan?
10 dagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef wyccie het volgende:
Wat is het equivalent van 1 ananas dan?
Helaas niet meer want in een pakje zitten er tegenwoordig 19quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je he..die ananas is best een zuivere meeteenheid..want die is prima te verdelen in peukies.
Ik denk het...maar was ook compleet onleesbaar maar heb het toch toch ontcijferd. En dat was best gek want ze hadden woorden geschreven die ik niet kende, maar jullie welquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er gaat me iets dagen... Van Infadels?
Dat maakt toch niet uit? Je doet toch 1 peukie over een wandeling naar de winkel, etc etc?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas niet meer want in een pakje zitten er tegenwoordig 19
Dat is wel briljant jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het...maar was ook compleet onleesbaar maar heb het toch toch ontcijferd. En dat was best gek want ze hadden woorden geschreven die ik niet kende, maar jullie wel
Ah op die fietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Je doet toch 1 peukie over een wandeling naar de winkel, etc etc?
Nee, 1 ananas is niet 1 sigaret. 1 ananas = 10 dagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel briljant jaIk lig echt in een deuk trouwens
[..]
Ah op die fietsIk dacht dat 1 ananas 20 sigaretten waren. Maar 1 ananas = 1 sigaret. Dat is wel goed te doen ja (hoewel ik 7 minuten over een sigaret doe maar laat ik maar even geen spelbreker zijn
)
Kijk in je CD..en je weet hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af wat voor woorden dat waren dan
Dat klopt niet helemaal aangezien Lowlands langer duurt dan 1 dagquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, 1 ananas is niet 1 sigaret. 1 ananas = 10 dagen.
Dus 1 ananas = (hoeveel peuken je in 10 dagen kan roken)
Toegegeven..ik begon met 1 ananas = 10...maar daarnaa werd het al heel snel een tijdseenheid)
Ik ga wel even zoeken jaquote:
Zie mijn editquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal aangezien Lowlands langer duurt dan 1 dagIk denk dat je 1 ananas als 10 ziet dat het wat makkelijker gaat
Ik zag het daarna jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie mijn edit
Laten we het op 10 houden
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
De gemiddelde Fokpenis is 2,5 ananassen lang
Ik ben bijna 3 ananasjarenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
En ik ben 3 ananasjaren. Nog maar een maandje en ik ben 3.1 ananasjaren
Wil je mijn code hebben? Ik kan immers niet naar Lowlandsquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, jij hebt nog CJP toch?
Dan krijg je een ananas korting op Lowlandskaartje
Fijn, zo'n hint die aankomtquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je mijn code hebben? Ik kan immers niet naar Lowlands
Ik kan je in ieder geval de gegevens passen en dan kun je kijken of je er iets mee kuntquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fijn, zo'n hint die aankomt
Weet eigenlijk alleen niet of er ook echt ingelogd moet worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval de gegevens passen en dan kun je kijken of je er iets mee kunt
Dat dacht ik ook hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij moest je vorig jaar alleen de code van de kaart invoeren?
Doe ik morgen, help me even herinneren als je niets hoortquote:
Ik ook bijnaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor
Maar weet het niet zeker meer.
Ik ben dus te oud voor een CJP
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef wyccie het volgende:
wyccie gaat ook slapen! Hoe bizar toevallig.
Ik ga zo ook slapenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Doet ik
En ik ga zo slapen denk ik.
Dan krijgt Wyccie tenminste ook nog de kans om wat te zeggen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef wyccie het volgende:
wyccie gaat ook slapen! Hoe bizar toevallig.
Ja vind je haar lekker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Kristen Bell is een lekker ding..maarrre...een beetje labiel is ze wel
Ja, best een lekker dingquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja vind je haar lekker?Ik vind haar heel leuk maar niet lekker
Dit is mijn eer te na! Ik eis genoegdoening!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
je betaalt natuurlijk voor de verlenging van je voorduelurenabonnement.
Het moment van de waarheid is gekomen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ah..
oordeelurenabonnement
Geldig tot: doorlopend
Volgend betalingsmoment: 10-03-2012
Ik zie wel een thema: zwaard/degenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit is mijn eer te na! Ik eis genoegdoening!
[ afbeelding ]
[..]
Het moment van de waarheid is gekomen!
[ afbeelding ]
Het zou het treinen wel tot een heel andere ervaring maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie wel een thema: zwaard/degen
Fixed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou het treinen wel tot een heel andere ervaring maken.
"Dames en heren: de sprinter naar Amersfoort, Harderwijk en Zwolle van 15 uur 34 heeft een vertraging van ongeveer 0,5 ananasminuut. Herhaling:..."
"Dit pik ik niet! En guarde!"
quote:
Once you see it...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en ik maar kijken wat ik dan voor tikfout had gemaakt
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb jij nog inschrijvingen voor tv-quizzes lopen eigenlijk?
Ik heb alleen 'Met het mes op tafel' openstaan, maar als die momenteel niet echt op zoek zijn naar nieuwe kandidaten dan kan het nog wel een tijdje duren voor ik daar iets van hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
Moet eigenlijk gewoon wat gaan uitzoeken..ook al is het Lingo
Nou, dat was wel een optie om op in te schrijven, in navolging van...quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb alleen 'Met het mes op tafel' openstaan, maar als die momenteel niet echt op zoek zijn naar nieuwe kandidaten dan kan het nog wel een tijdje duren voor ik daar iets van hoor
Twee voor twaalf duurde ook lang zat. Was al min of meer vergeten dat ik me daar ooit voor had ingeschreven toen die brief kwamquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een optie om op in te schrijven, in navolging van...
Ze zoeken altijd jongen kandidaten, maar de wachtlijst is gewoon lang. Dat is eigenlijk ook een klein beetje waarom ik nergens inschrijf..ik heb geen zin om 2 jaar te wachten
Ja, same herequote:Op donderdag 2 februari 2012 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee voor twaalf duurde ook lang zat. Was al min of meer vergeten dat ik me daar ooit voor had ingeschreven toen die brief kwam
Bij Twee voor twaalf zijn Nem en ik niet door de aardig pittige screening heengekomen. Daarvoor vulden we elkaar niet goed genoeg aanquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:10 schreef Mark het volgende:
Hoe is dat afgelopen? Mijn vrouw vindt dat ik ook aan Het mes op tafel of 2 voor 12 moet meedoen, namelijk
bevroor z'n natte neus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Mijn hond was net heel snel weer binnen nadat ik hem achter buiten had gelaten
Wij wonen wel weer in een van de koudste gebieden. En ik moet vandaag nog wel het huis uit en de stad in.quote:
Daarvoor zijn besteldiensten uitgevonden. Hoef je vandaag niet naar werk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben druk redenen aan het bedenken waarom ik vandaag echt wel met een boek op de bank door moet brengen maar de koelkast is nogal leeg
Watje.quote:
Het ananas gesprek tussen mij en nem kun je skippenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:02 schreef Soempie het volgende:
En ik krijg het topic niet bijgelezen.
Ik had hem ook gekregen. Via Twitter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ananas gesprek tussen mij en nem kun je skippen
Ik kreeg vannacht trouwens het amber alert binnen van dat vermiste jongetjeIk denk dat ze het eerst in de omgeving rondsturen en op een gegeven moment landelijk.
Verspilde moeite.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:02 schreef Soempie het volgende:
En ik krijg het topic niet bijgelezen.
Nee, stukje epische geschiedenis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Zo mogen ze volgens mij niet liggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, stukje epische geschiedenis!
Over episch gesproken:
[ afbeelding ]
Daar zijn toch geen regels voor?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo mogen ze volgens mij niet liggen
Oftewel: de meeste mensen zijn onzeker als het flirten betreft. Goh, wat een...ontdekkingquote:Maar liefst 80 procent van de vrouwen is onzeker over zichzelf als het gaat om verleiden. Ook het grootste gedeelte van de mannen is niet zeker over zijn technieken op gebied van flirten.
Zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau in opdracht van Axe onder ruim 1.000 Nederlanders.
http://www.nu.nl/man/2730(...)leidingskunsten.htmlquote:Belangrijke ingrediënten
Volgens de Nederlandse man is het beste ingrediënt een vrouw te verleiden het uiterlijk (47 procent), gevolgd door een vlotte babbel (19 procent) en lekker ruiken (11 procent). Vrouwen zijn vooral gecharmeerd van een makkelijke prater (24 procent).
Het uiterlijk is voor mannen opmerkelijker belangrijker (55 procent) dan voor vrouwen (38 procent). Geur is juist voor de vrouw belangrijker (57 procent) dan voor de man (40 procent).
Jawel, boten mogen elkaar niet raken (ook niet diagonaal). De rechter speler speelt vals!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen regels voor?
De linker heeft er zo te zien ook 2 tegen elkaar (op de voorgrond)quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, boten mogen elkaar niet raken (ook niet diagonaal). De rechter speler speelt vals!
Klopt, en ook een set diagonaal. Tijd om het voorduelurenabonnement tevoorschijn te halen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
De linker heeft er zo te zien ook 2 tegen elkaar (op de voorgrond)
Huh? De rechter dan toch ook? Daar liggen toch ook schepen naast elkaar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, boten mogen elkaar niet raken (ook niet diagonaal). De rechter speler speelt vals!
Misschien hebben ze het niet meer in de gaten. Wie weet hoeveelste potje dit al niet is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En garde!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, en ook een set diagonaal. Tijd om het voorduelurenabonnement tevoorschijn te halen!
*plop*quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, en ook een set diagonaal. Tijd om het voorduelurenabonnement tevoorschijn te halen!
quote:
Ja gelukkig is dit niet betaald door de overheid.quote:
Touché!quote:
Oei, het is slecht met je gesteld. Dat is het geluid dat een biertje maakt dat je openmaaktquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik wist niet dat je zwanger was!
weet ik wel, maar de afgelopen maand is hier zo vaak de term 'geplopt' in een andere context langsgekomen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, het is slecht met je gesteld. Dat is het geluid dat een biertje maakt dat je openmaakt
Een opener/aansteker heet dan ook een ploppensteker.
Ook in context zou de naam ploppensteker wel gebruikt kunnen worden, maar dan meer aan het begin van het procesquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
weet ik wel, maar de afgelopen maand is hier zo vaak de term 'geplopt' in een andere context langsgekomen...
Ja hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, misschien heb ik toch te lang in de verfdampen gestaan tijdens de verbouwing, aan het begin van de zwangerschap.
Was niet serieus.quote:
Oeh, ik kan me de heisa wel voorstellen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know
Hou zijn IQ-test in de gaten later!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-een-lager-IQ.dhtml
Vandaag niet denk ik. Daarvoor heb ik al te veel tijd doorgebracht met SOGgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:55 schreef Soempie het volgende:
Maarre, gaat er hier nog iemand schaatsen?
zondagochtend heb ik pas tijd, moet wel lukken danquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:55 schreef Soempie het volgende:
Op donderdag bijna nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarvoor zijn besteldiensten uitgevonden. Hoef je vandaag niet naar werk?
Er is ijs in het spelletje dat ik aan het spelen ben, telt dat ook?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:55 schreef Soempie het volgende:
zondag ga ik met m'n vriendin een rondje schaatsen dus dan nog geen toertocht denk ik. Maar dan kan ik maandag of dinsdag wel een tocht doen, neem wel een dagje vrij danquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:03 schreef Soempie het volgende:
Welk spel speel je?
En TM, jij gaat echt een tocht schaatsen dan?
Cargo, the quest for gravity, van Vriend gekregen in de laatste Steam sale. Niet bijzonder maar wel geinig om af en toe een uurtje te spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:03 schreef Soempie het volgende:
Welk spel speel je?
En TM, jij gaat echt een tocht schaatsen dan?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zondag ga ik met m'n vriendin een rondje schaatsen dus dan nog geen toertocht denk ik. Maar dan kan ik maandag of dinsdag wel een tocht doen, neem wel een dagje vrij dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij heeft een spock oor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Freakyquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ken het spel niet, maar zie nu net dit op google:
[ afbeelding ]
Euh?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
Leukste tijdverdrijf, leunen op z'n handjes en uit het raam kijken. En die haren zijn dus zo vies vet door de olie.Maar die krijg je wel weer schoon met babyshampoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij heeft een spock oor.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja en ze zijn er zelfs op schaatsen.quote:
Tuurlijk, was ook een foto van gister.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die krijg je wel weer schoon met babyshampoo.
En je moet ze schoppen en dat vinden ze leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ken het spel niet, maar zie nu net dit op google:
[ afbeelding ]
Euh?
[..]
En wel fanatiek dus. Ik pas m'n noren niet meer.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
Leukste tijdverdrijf, leunen op z'n handjes en uit het raam kijken. En die haren zijn dus zo vies vet door de olie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij heeft een spock oor.![]()
We hebben het hier nog over het computerspel?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En je moet ze schoppen en dat vinden ze leuk
Goede tip WGquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef Whiteguy het volgende:
Voor wie net zo karig is als ik: had even wasmiddel nodig, en stuitte in de kruidvat op deze actie:
[ afbeelding ]
En verderop in die zelfde kruidvat op deze actie:
[ afbeelding ]
Bleek gecombineerd te mogen worden. 2x Deo roller 3.99 2.00 1.00 + gel 4.59 2.29 leverde mij een gratis wasmiddel+wasverzachter op.
Precies, en idem voor deo, tandpasta en shampoo enzo..quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede tip WG. Ik heb nog ruim voldoende wasmiddel op voorraad, maar aangezien dat spul toch niet over datum kan is het misschien wel een goed idee om van deze aanbieding te profiteren
Dat is wel een hele verbetering zeg. Damn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ze hier over gedaan heeft.
Voor:
http://crissfit.tumblr.com/before
Na:
http://crissfit.tumblr.com/current
-edit- oh, begonnen op June 16, 2010
Behoorlijk, vind het ook wel knapquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
Dat is wel een hele verbetering zeg. Damn.
Jawel hoor, ik ben ook eens zoveel afgevallen (en het zit er nu allemaal weer aan, voor de zwangerschap alquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef MaJo het volgende:
Kan het wel dat als je zoveel afvalt dat je dan zo'n strakke buik hebt? Op tv zie je vaak dat ze dan veel overtollig vel hebben enzo.
Ik vond haar sowieso wel leuk inderdaad
Hoe zit dat met die mensen op tv dan? Te snel afgevallen of misschien te lang zo zwaar geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben ook eens zoveel afgevallen (en het zit er nu allemaal weer aan, voor de zwangerschap al) en kreeg ook een strakke buik. En zelfs na de zwangerschap trekt m'n buik weer 'strak', terwijl ik wel bang was voor zo'n schort.
Zit alleen wel onder de paarse strepen.
Dat vind ik ook wel jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:31 schreef Soempie het volgende:
Heeft ze ook snel gedaan.
Al vind ik haar als dikkie ook leuk.
Ja dat kan best, zeker als niet al het vet in je buik gaat zitten. Ze zegt zelf dat er veel in haar benen zat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef MaJo het volgende:
Kan het wel dat als je zoveel afvalt dat je dan zo'n strakke buik hebt? Op tv zie je vaak dat ze dan veel overtollig vel hebben enzo.
Ik vond haar sowieso wel leuk inderdaad
Wat, die bij Dr Phil enzo? Die waren dan meestal 200 kilo ofzo...dat is wel wat anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die mensen op tv dan? Te snel afgevallen of misschien te lang zo zwaar geweest?
Striea...trekt met de jaren een beetje bij, wordt minder paars/blauw. Je schijnt enkele cremes te kunnen gebruiken om het te verminderen. Maar weg gaan ze nooit.quote:En die paarse strepen, kan dat ook niet bijtrekken? Zo lang geleden is de bevalling nog niet
De voor foto's kunnen best goor zijn, overiges is er dan wel vaak sprake van een rectus diastase die niet hersteld is na een zwangerschap of heb je het over mensen die inderdaad een kilo of 75 zijn kwijtgeraakt door bijvoorbeeld een gastric bypass. Not a pretty picture en de bijverschijnselen als smetten (google die maar eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:51 schreef Soempie het volgende:
Waarom zoek ik ook op google naar plaatjes van een buikwandcorrectie..
Bij Oprah en Dr. Oz enzo inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat, die bij Dr Phil enzo? Die waren dan meestal 200 kilo ofzo...dat is wel wat anders.
[..]
Striea...trekt met de jaren een beetje bij, wordt minder paars/blauw. Je schijnt enkele cremes te kunnen gebruiken om het te verminderen. Maar weg gaan ze nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zie ik eruit als een muffin, omdat ik per se m'n lievelingsspijkerbroek aan wilde. En die past heus!![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb striae op mijn billen en benen omdat die ook in een korte tijd flink gegroeid zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
MaJo, zo extreem dik was ze niet he. Ik denk dat het daar dan mee te maken heeft. En met hoe stevig je vel is ofzo? Of het bindweefsel? Geen idee waarom het bij de een wel gebeurt en bij de ander niet.
En die paarse strepen worden vanzelf wel wit, maar je blijft ze ook dan nog gewoon zien. Maargoed, ik ging toch al niet in bikini en Sven vindt het niet erg. En smeren helpt volgens mij niet, omdat het onderhuids is? Maar pin me er niet op vast.Ik ben sowieso te lui om te smeren en ik vind dat geplak vies.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef Soempie het volgende:
En m'n buik is al aardig weggetrokken.
Dat ziet er goed uit! Hoeveel kilo is er nu af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zie ik eruit als een muffin, omdat ik per se m'n lievelingsspijkerbroek aan wilde. En die past heus!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef Soempie het volgende:
En m'n buik is al aardig weggetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zie ik eruit als een muffin, omdat ik per se m'n lievelingsspijkerbroek aan wilde. En die past heus!![]()
Maar ziet er goed uit hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |