Je gaat uit van een besmettingsrisico bij een verwonding door een kat die (dacht ik) niet buiten komt, als de kat niet besmet is, en huisdieren worden gewoonlijk gevaccineerd, zal het met het risico ook wel loslopen. In theorie kan je uiteraard overal door besmet raken maar dan is het weer onzinnig om specifiek op deze verwonding te reageren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mis ik iets? Het is een bacterie die voorkomt in grond e.d.
Of ben je bang dat die kat tetanus krijgt door deze actie?
en terechtquote:
Ik ben gek op ananas. Ik haat warme ananasquote:
Deze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en terecht
maar Nem, het komt uit een heel oude en matige mop
quote:Er gaan 3 boeren naar de landbouwrai, krijgen zakgeld mee van hun vrouw, een 15 de andere 20 en 50 piek. Na de rai niks meer te doen dus naar de wallen. Zien ze een bloedmooie hoer en vragen wat ze kost, 100 piek. Ze baalen en lopen door. Na een tijdje lopen zien ze een bordje staan FRUITPIJPEN NU VANAF 15,-. Dit lijkt ze wel dus de eerste met 15 piek naar binnen komt 5 minuten laterbuiten en zegt: "Dat was lekker man!" Vragen de andere 2: "Wat gebeurde er binnen?" "Nou ze schoof een schijf ananas over mijn lul en zoog hem er zo af." Nr. 2 komt na 10 minuten naar buiten met het zweet op zijn voorhoofd. "En hoe was het?" "Nou ze schoof twee schijven ananas over mijn lul en zoog ze er zo af." Nr. 3 komt na 50 minuten naar buiten en loopt totaal haaks maar heeft een vette grijns op zijn bek. Vragen de anderen: "En hoe was het?" "Zalig man." "Maar wat gebeurde er binnen?" "Nou ze schoof drie schijven ananas over mijn lul, legde er een aardbei op en spoot er een toet slagroom op, het zag er zo lekker uit ik heb alles zelf opgegeten."
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op ananas. Ik haat warme ananas
Hij bedoelt dat zelfs als je een kat zou vaccineren tegen tetanus, dat beestje het nog steeds aan de poten op kan pikken en je ermee besmetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat uit van een besmettingsrisico bij een verwonding door een kat die (dacht ik) niet buiten komt, als de kat niet besmet is, en huisdieren worden gewoonlijk gevaccineerd, zal het met het risico ook wel loslopen. In theorie kan je uiteraard overal door besmet raken maar dan is het weer onzinnig om specifiek op deze verwonding te reageren.
Hoe vaak hebben we het hier nou eigenlijk over gehad? 10x ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggenAnanas uit blik en warme ananas dan
nee, dezequote:
datquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat zelfs als je een kat zou vaccineren tegen tetanus, dat beestje het nog steeds aan de poten op kan pikken en je ermee besmetten.
Ik zou voor deze kleine verwonging trouwens ook niet een prik gaan halen.
Daarom ging ik ervan uit dat je wel snapte wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we het hier nou eigenlijk over gehad? 10x ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, deze
Op een dag belt een jongen zijn vriendin op om te vragen of ze hem wil komen pijpen. Het meisje vol zenuwen naar haar moeder en zegt: "Moeder, hoe moet ik pijpen?" Haar moeder antwoordt:" Je steekt z'n spel in je mond en je zegt dan pompelmoes." Zo gezegd, zo gedaan. Ze gaat naar haar vriend. Na een uur komt ze al thuis. "En", vraagt haar moeder? "Het is af", zegt het meisje, "want ik was vergeten welke vrucht het was maar ik wist wel dat het een exotische vrucht was dus ik zei maar ananas!"
Ik dacht dat je het alweer vergeten wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom ging ik ervan uit dat je wel snapte wat ik bedoel
Nee dit is inmiddels wel een heel afgebakend gespreksonderwerpquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het alweer vergeten was
Ja leek me eigenlijk ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dit is inmiddels wel een heel afgebakend gespreksonderwerp
En toch hebben we het er steeds weer overquote:
Mochten er ooit Sinterklaasgedichten gemaakt moeten worden, dan moet je het woord ananas erin stoppen. Dan weet ik dat het van jou is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch hebben we het er steeds weer over
Maak open en je weet hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nem? Special belgian ale, satan. van brouwerij de block, een jaar over datum. Is dat nog te drinken?
Geen idee verder. Geen verdere info. Vraag is van een collega.quote:
Nou, dan moet 'ie 'm gewoon opentrekken. Wel gekoeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee verder. Geen verdere info. Vraag is van een collega.
Wat een blauwe ogen heeft die kerel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speciaal voor jou dan Cobra
Amerikaans rantsoen uit 1948 nog prima te eten
Dat zou ik best eens willen proberen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speciaal voor jou dan Cobra
Amerikaans rantsoen uit 1948 nog prima te eten
Even gebeld. Het is gold inderdaad. Gekoeld dus geen probleem?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak open en je weet het
Ik denk dat het lekker is. Welke is het Satan Gold? Die is 8% en moet het goed doen als het gerijpt is.
Je kunt er niet ziek van worden.
Ongekoeld ook geen probleem, maar gewoon iets lekkerderquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even gebeld. Het is gold inderdaad. Gekoeld dus geen probleem?
Ok, dank!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ongekoeld ook geen probleem, maar gewoon iets lekkerder
En dan lichtgekoeld, niet alsof het buiten heeft gestaan
Dat maakt het erger, klopt. Ik ben al een tijdje overgestapt naar Parodontax, dat heeft nauwelijks een mintsmaak en is zouter, maar daar heb ik het ook bij, wel in veel mindere mate. En toen ik weer twee dagen een gewone tandpasta gebruikte moest ik veel meer kokhalzen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ha, dat heb ik ook een tijdje gehad. Kwam door de mintsmaak.
Precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Dat maakt het erger, klopt. Ik ben al een tijdje overgestapt naar Parodontax, dat heeft nauwelijks een mintsmaak en is zouter, maar daar heb ik het ook bij, wel in veel mindere mate. En toen ik weer twee dagen een gewone tandpasta gebruikte moest ik veel meer kokhalzen.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
Misschien dat het bij mij ook minder word, is nu nog wel elke dag, maar niet zo heftig. Ik kijk er niet meer van op.
Het is trouwens ook erger als ik 's ochtends koffie heb gehad, dat vind ik sowieso vies spul.
Shit zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-egypte-loopt.html
Wat is zwaalf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mochten er ooit Sinterklaasgedichten gemaakt moeten worden, dan moet je het woord ananas erin stoppen. Dan weet ik dat het van jou is.
Bij C, A en mij is met Sinterklaas is het woord "zwaalf" dat codewoord
Heftigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-egypte-loopt.html
Het enig bestaande rijmwoord op "twaalf"quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enig bestaande rijmwoord op "twaalf"
zwaalf betekent zwaluw.
Ah okquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enig bestaande rijmwoord op "twaalf"
zwaalf betekent zwaluw.
Dat is dus een misvatting. Wij dachten dat ook en omdat ons dat irriteerde hebben we het opgezocht. En "zwaalf" bleek dus te bestaan. Is duidelijk oud Nederlandsquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik dacht dat er echt niks was dat op twaalf rijmt
Ik zag dat ze tegen Excelsior en Sparta ook al goed gedaan haddn.quote:
Dat zal wel moeten om in de kwart finale terecht te komenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag dat ze tegen Excelsior en Sparta ook al goed gedaan haddn.
Ik vind het tofquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus een misvatting. Wij dachten dat ook en omdat ons dat irriteerde hebben we het opgezocht. En "zwaalf" bleek dus te bestaan. Is duidelijk oud Nederlands
Dat kun je vast zelf ook Googelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het tof![]()
Rijmt er ook iets op herfst
quote:"Herfst" wordt ook wel beschouwd als een van de moeilijkste rijmwoorden in de Nederlandse taal. Een knappe poging van Drs. P: "De buren waren grimmig, zijn ouders diep gegriefd. En onder zijn collega's was hij ook al niet geliefd. De oude juffrouw Zomer, baas Voorjaar, meester Herfst. Ze riepen driewerf schande, juffrouw Zomer het driewerfst"
Ook een taalkundig goedgekeurd rijmwoord op "herfst" door een onbekende dichter:
"In de lente krijg ik billenkoek, zoals men dat doet in Lutjebroek. is het echter herfst, dan krijg ik het op z'n Wieringerwerfst." Al gaat het hier om een plaatsnaam als rijmwoord.
wtf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Wiebelkont het volgende:
En die decadente kutkatten hebben op de deurmat gepiest, waarschijnlijk omdat ik het graspoeder in de kattenbak vergeten was.
Shampoo Mohawk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kom zo thuis, dagje gewerkt, moe, heeft mijn zoon ineens een zwitsal-vetkuif!
Hint:quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Wiebelkont het volgende:
En die decadente kutkatten hebben op de deurmat gepiest, waarschijnlijk omdat ik het graspoeder in de kattenbak vergeten was.
Lazyquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je vast zelf ook Googelen
[..]
Om wie gaat het?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb echt de allerbeste der humeurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om wie gaat het?Gezien de gebrekkige spelling houd ik 'onder invloed' ook nog even voor mogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om wie gaat het?Nee hoor! Het gaat om mijn B voor een tentamen van één van de moeilijkste professors, mijn uitstekende fileparkeer sessie, mijn koffie, het feit dat de week al half voorbij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Dat zou wat vroeg zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Gezien de gebrekkige spelling houd ik 'onder invloed' ook nog even voor mogelijk!
de spelling was goed, de grammatica was alleen zelfbedachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Gezien de gebrekkige spelling houd ik 'onder invloed' ook nog even voor mogelijk!
Dat zijn toch wel de betere berichtenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hoor! Het gaat om mijn B voor een tentamen van één van de moeilijkste professors, mijn uitstekende fileparkeer sessie, mijn koffie, het feit dat de week al half voorbij is
Zelfs voor mijquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de betere berichten
En een goede bak koffie onder de juiste omstandigheden wordt ik ook vrolijk van.
nee het was in 'conditioning and learning', maar die stats gaf ze er wel bijquote:
Waarom wil je een NIEUW produkt bestellen dan? Je hebt toch al een produkt? Je moet het alleen activeren denk ik. Dus inloggen in je account.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
WTFIk wil een nieuw product bestellen voor mijn OV chip en nu moet ik 50 euro betalen? Ik heb die kaart toch al betaald? Of is dit een nieuw trucje van de NS?
Ik dacht dat je een nieuw product op je kaart moest zetten en die dan moet ophalen. Maar het blijkt dat ik mijn voordeelurenabonnement moet verlengen. Dat staat overal netjes aangegeven op de NS site maar hoe ik het moet verlengen staat nergensquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom wil je een NIEUW produkt bestellen dan? Je hebt toch al een produkt? Je moet het alleen activeren denk ik. Dus inloggen in je account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |