quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Haha ja ook bizar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf begrijp ik nog steeds niet hoe dat hoofd een kilometer verderop is beland.... Misschien ben ik er over heen gelopen en zorgde de glitchy physics engine ervoor dat zijn hoofd een kilometer ver weg schiet.
Ik ben door dat vage gedrag ook al eens dood gegaan door een stapel....botten, jawel![]()
Draken zijn voor de Dragonborn geen probleem, maar een stapel stoffige botten kan zijn dood betekenen
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Ik kan er niets meer doen volgens mij. De quest lijkt vast te zitten. Maar zal nog kijken..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:01 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook en is denk ik normaal. Bij de 2e heb je denk ik een stap vergeten. Al naar aanwijzingen van de moord gezocht?
Zo te zien ben je begonnen als 1h/shield en daarna overgegaan op dualwield?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef Crocodi1e het volgende:
http://skyrimcalculator.com/#79242
Mijn build
Ik zal binnenkort een foto van mijn character hier plaatsen.
Dat heb je goed gezien, maar nu ben ik weer terug bij 1h+shield, heb dus een paar perks verspildquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo te zien ben je begonnen als 1h/shield en daarna overgegaan op dualwield?
Die ziet er wel vet uit!quote:Op zondag 5 februari 2012 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chevalric de (lvl 19) Breton Paladin
[ afbeelding ]
Steel armor set (gilded plate mod) + Paladin longsword + Spellbreaker
Het einde is echt te vet! Ik zou m kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Zo gisteren even Oblivion gedownload voor een eerste impressie (nog geen tijd gehad om te checken) als het wat is koop ik m gelijk !
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Zo gisteren even Oblivion gedownload voor een eerste impressie (nog geen tijd gehad om te checken) als het wat is koop ik m gelijk !
Sinds de installatie van Jaysus ook mijn favo sword. Niet alleen voor de stats, it just looks that awesomequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja
Ik was niet echt blij met de verschillende kleuren van de armorset, het schild en het zwaard. Heb de zooi verkocht en een flawless Orcish setje gemaakt, plus een Dragonsting sword (wederom, JaySus swords mod)
Als er nou een modje was waardoor die stomme paardenstaart niet meer op de helm zat...
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!quote:ik ben tenslotte dragonborn
Ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!.
Haha ik bedoelde eifenlijk, draken zijn reptielen en Argonians ook, ik kon niet kiezen dus koos ik op basis hiervanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!.
Sommige mensenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde eifenlijk, draken zijn reptielen en Argonians ook, ik kon niet kiezen dus koos ik op basis hiervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |