Oh oops, had het over in-gamequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scheelt niet zo heel veel
Laten we hopen dat er naast Tamriel ook andere empires zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, we kunnen sowieso nog wel een paar TES games verwachten dus.
En dan de laatste TES game met de gehele map bij elkaar?![]()
Arena was toch de hele map?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, we kunnen sowieso nog wel een paar TES games verwachten dus.
En dan de laatste TES game met de gehele map bij elkaar?![]()
Je hebt gelijk, die heb ik nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:23 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Arena was toch de hele map?
Ik hoop dat ze daarna Akavir doen.
Vaarwel sociaal , fysiek gezond en mentaal normaal functionerend levenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die heb ik nooit gespeeld.
Dan nog hoop ik dat de laatste TES game WEER de hele map doet, aangezien het dan betere graphics heeft
Die hebben TES spelers sowieso nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vaarwel sociaal , fysiek gezond en mentaal normaal functionerend leven
Zal nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die heb ik nooit gespeeld.
Dan nog hoop ik dat de laatste TES game WEER de hele map doet, aangezien het dan betere graphics heeft
Doenbaar, maar dan zou het alsnog gigantisch groot spel zijn als het met bijv. de graphics van Morrowind moet gebeuren. Kost de ontwikkelaars veels te veel moeite. 1 Continent (/land? province?) gewoon volproppen met de meest actuele graphics is gepaster voor het publiek.quote:
Lol , klopt wij hebben ze in de buurt ook rondlopen. Best schrikken als je aan het mountainbiken bent en er staat zo'n lompe koe op de weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb vandaag in het bos Schotse Hooglanders gezien, die beesten zijn er precies zo uit als de koeien in Skyrim
Eentje had zelfs hoorns in de vorm van de Dovahkiin helm
Hij dacht, ik doe even een andere outfit aan? Even mijn vrouwelijke kant laten zien? Het kleurt zo mooi bij het bloed!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dit krijg je als je teveel aan zit te kloten met modjes:
[ afbeelding ]![]()
Mjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij dacht, ik doe even een andere outfit aan? Even mijn vrouwelijke kant laten zien? Het kleurt zo mooi bij het bloed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen later, dik een kilometer verderop loop ik een steegje in en tot mijn verbazing zie ik daar een hoofd liggen. Jawel hoor. Het is het hoofd van Roggvir
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sommige bugs zijn werkelijk te vreemd voor woorden.
De meeste kennen waarschijnlijk Roggvir wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen later, dik een kilometer verderop loop ik een steegje in en tot mijn verbazing zie ik daar een hoofd liggen. Jawel hoor. Het is het hoofd van Roggvir![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die tweede heb ik ook en is denk ik normaal. Bij de 2e heb je denk ik een stap vergeten. Al naar aanwijzingen van de moord gezocht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb twee heul vervelende bugs.
Heel irritant. Vooral omdat Ulfric en die andere pipo een ontzettende kankerstem hebben,.
Dit is een bug, dan heb je het al gedaan maar dan update de quest niet. Als het goed is kan je zelf nog verder gaan door de verdachten te ondervragen en komt er vanzelf een nieuwe stap bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb twee heul vervelende bugs.
Ik was begonnen aan die quest met de moorden in Windhelm, maar de stap "Talk to Jorleif" wordt niet geactiveerd. Ik heb dat wel al gedaan en hij heeft geen nieuwe informatie voor me als ik opnieuw met hem spreek, maar ik kan daardoor dus niet verder.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sommige bugs zijn werkelijk te vreemd voor woorden.
De meeste kennen waarschijnlijk Roggvir wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen later, dik een kilometer verderop loop ik een steegje in en tot mijn verbazing zie ik daar een hoofd liggen. Jawel hoor. Het is het hoofd van RoggvirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |