Dat heb je goed gezien, maar nu ben ik weer terug bij 1h+shield, heb dus een paar perks verspildquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo te zien ben je begonnen als 1h/shield en daarna overgegaan op dualwield?
Die ziet er wel vet uit!quote:Op zondag 5 februari 2012 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chevalric de (lvl 19) Breton Paladin
[ afbeelding ]
Steel armor set (gilded plate mod) + Paladin longsword + Spellbreaker
Het einde is echt te vet! Ik zou m kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Zo gisteren even Oblivion gedownload voor een eerste impressie (nog geen tijd gehad om te checken) als het wat is koop ik m gelijk !
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Zo gisteren even Oblivion gedownload voor een eerste impressie (nog geen tijd gehad om te checken) als het wat is koop ik m gelijk !
Sinds de installatie van Jaysus ook mijn favo sword. Niet alleen voor de stats, it just looks that awesomequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja
Ik was niet echt blij met de verschillende kleuren van de armorset, het schild en het zwaard. Heb de zooi verkocht en een flawless Orcish setje gemaakt, plus een Dragonsting sword (wederom, JaySus swords mod)
Als er nou een modje was waardoor die stomme paardenstaart niet meer op de helm zat...
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!quote:ik ben tenslotte dragonborn
Ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!.
Haha ik bedoelde eifenlijk, draken zijn reptielen en Argonians ook, ik kon niet kiezen dus koos ik op basis hiervanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!.
Sommige mensenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde eifenlijk, draken zijn reptielen en Argonians ook, ik kon niet kiezen dus koos ik op basis hiervan
Kom hier dan klap je so neerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef Aezeal het volgende:
Hmmm je reacties op de frontpage zijn al debiel maar dit is niet veel beter Rikkie. Vergeet niet naar whiterun te gaan... Lydia hangt vast wel in Breezehome rond dus kan je genieten van je nude mods.
Kansloosheid is een keuze, go Riko.
Brawlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |