Krijsen is meer des black metalsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Al zie ik elfen niet zo snel grunten btw
Mister Anderson, we meet again...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenie gevonden van toen skyrim net uit wasZit je wat aan te klooien met looks, heb je ineens Hugo Weaving (Agent Smith in The Matrix, Lord Elrond in LOTR) te pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is je stamina niet constant op met heavy armor en 2h? Die power attacks hakken er in!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijsen is meer des black metals
En verder: toch heeft het wat om gewoon ergens binnen te sprinten in je heavy armor en met je 2h weapon gereedBen nog nooit zó snel door Lost Knife Cave heengeraast!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef Nezhi het volgende:
There once was a hero named
RAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR
The red!
Mwoh, ik zorg dat ik altijd iets van 25 Vegetable Soup kan maken voordat ik uberhaupt Whiterun binnenloop (jwt, de farms staan vol cabbages, potatoes en leek. Bij tomatoes moet je er maar op hopen dat je ze in barrels of sacks vindt), dat helpt altijd met het snel aanvullen van stamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is je stamina niet constant op met heavy armor en 2h? Die power attacks hakken er in!
Eens! Het is zo frustrerend om aan de verkeerde kant van een (smalle) bergketen te staan en er dan helemaal omheen moet lopenquote:
Meer dan 4GB wordt sowieso niet ondersteund. Als je nog geen 4GB hebt zou een upgrade sowieso de moeite waard zijn, kost bijna niets!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zou een geheugenuitbreiding veel performancewinst opleveren voor Skyrim? Of is het toch meer CPU/GPU gebaseerd?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens! Het is zo frustrerend om aan de verkeerde kant van een (smalle) bergketen te staan en er dan helemaal omheen moet lopen
Hmm, blacksmiths horen wapens en armor te kunnen kopen... gewone vendors (zoals Belethor in Whiterun en de Riverwood Trader in, ja, Riverwoodquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef MGeraads het volgende:
Misschien een stomme vraag na 48 uur gameplay, maar waar kun je spullen verkopen? Ik kan bij een blacksmith alleen kopen, niet verkopen. Kan wel mijn troep op zijn tafeltje gooien (zoals die 100.000 iron daggers om te levelen)
tcl¿quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens! Het is zo frustrerend om aan de verkeerde kant van een (smalle) bergketen te staan en er dan helemaal omheen moet lopen
Als je iets koopt verder naar beneden scrollen, dan staat jou naam daar. Alles onder onder jou naam kun je verkopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef MGeraads het volgende:
Misschien een stomme vraag na 48 uur gameplay, maar waar kun je spullen verkopen? Ik kan bij een blacksmith alleen kopen, niet verkopen. Kan wel mijn troep op zijn tafeltje gooien (zoals die 100.000 iron daggers om te levelen)
komt een beetje elvenkots uit zn bakkes zettenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenie gevonden van toen skyrim net uit wasZit je wat aan te klooien met looks, heb je ineens Hugo Weaving (Agent Smith in The Matrix, Lord Elrond in LOTR) te pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is smatjessap.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
komt een beetje elvenkots uit zn bakkes zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., companions ook afgerond, net conjuration naar level 75 geboost (Soul trap on death body's ftw) , Archery level 78, Ben nu bezig met een mooi setje te enchanten, gaat lekker, voel me alleen erg overpowered, en denk dat er niks meer te doen is, zo voelt het gewoon![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef Cremesoep het volgende:
Zo nu Level 42, MQ net afgerond, thieves guild uitgespeeldJe kon ook gewoon Bound Sword gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., companions ook afgerond, net conjuration naar level 75 geboost (Soul trap on death body's ftw) , Archery level 78, Ben nu bezig met een mooi setje te enchanten, gaat lekker, voel me alleen erg overpowered, en denk dat er niks meer te doen is, zo voelt het gewoon
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Idd, voor mij DE reden om Conju te gebruiken op een charquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon Bound Sword gebruiken...
quote:Down your new Fortify Enchanting potion, hop on an Arcane Enchanter and equip your armor and weapons with the most ridiculous effects this side of Markarth. Just as with your new equipment, your enchantments will be so powerful that you don't really need to worry about which is best. Whatever you desire will be so strong already that nothing else matters.
If you like fire damage, throw it on there. If you want a frost and shock combination on your weapon, then do it. If you want all of your armor to increase your sneaking abilities, then who am I to say that it isn't worth it? You already have an armor rating of 7 billion and your sword already does 12 billion damage, do you really need to worry about whether fire or frost does more damage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier ermee!! Pas op voor de verslaving, de echte verslaving komt pas na een paar dagen in mijn ogenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:44 schreef Morgen- het volgende:
Hallo iedereen, ik heb nu ook skyrim!
Dankjewel! Die verslaving had ik trouwens al met Oblivion dus ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!! Pas op voor de verslaving, de echte verslaving komt pas na een paar dagen in mijn ogen
Misschien dat het bij mij wat langer duurde omdat dit mijn eerste TES game is. Toch wat onbekender qua verhaal e.d.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dankjewel! Die verslaving had ik trouwens al met Oblivion dus ik ben er klaar voor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Misschien dat het bij mij wat langer duurde omdat dit mijn eerste TES game is. Toch wat onbekender qua verhaal e.d.
Jammer man, je mist echt wat :/quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef Saind het volgende:
Oblivion doet het hier niet... Heb hem met kerstmis via Steam gekocht, vijf euro voor de GOTY editie dus dat kon ik niet laten liggen, maar krijg hem niet opgestart... Eerste laadscherm, dus nog voor het menu, krijgt ie het balkje bijna vol en dan loopt ie vast... Best balen
Meh heb op een andere pc nog wel een werkende versie met een gruwelijke level 45 dark elf, maar wilde hem op de laptop hebben. Dit is de reden dat ik skyrim op console speel, op de een of andere manier werkt shit nooit bij mij op de pc.quote:
Valt niet heel erg tegen, is wel leuk enzo, maar skyrim.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef MGeraads het volgende:
Valt Oblivion niet ONTZETTEND tegen qua graphics en gameplay als je skyrim gewend bent? Anders ga ik m ook kopen!!
Niet heel erg. Maar je moet geen uitgebreide bergen verwachten etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef MGeraads het volgende:
Valt Oblivion niet ONTZETTEND tegen qua graphics en gameplay als je skyrim gewend bent? Anders ga ik m ook kopen!!
als ik de world map van skyrim zie, vind ik het toch wel veel kleiner dan die van oblivion hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet heel erg. Maar je moet geen uitgebreide bergen verwachten etc.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
als ik de world map van skyrim zie, vind ik het toch wel veel kleiner dan die van oblivion hoor.
Oh oops, had het over in-gamequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scheelt niet zo heel veel
Laten we hopen dat er naast Tamriel ook andere empires zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, we kunnen sowieso nog wel een paar TES games verwachten dus.
En dan de laatste TES game met de gehele map bij elkaar?![]()
Arena was toch de hele map?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, we kunnen sowieso nog wel een paar TES games verwachten dus.
En dan de laatste TES game met de gehele map bij elkaar?![]()
Je hebt gelijk, die heb ik nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:23 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Arena was toch de hele map?
Ik hoop dat ze daarna Akavir doen.
Vaarwel sociaal , fysiek gezond en mentaal normaal functionerend levenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die heb ik nooit gespeeld.
Dan nog hoop ik dat de laatste TES game WEER de hele map doet, aangezien het dan betere graphics heeft
Die hebben TES spelers sowieso nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vaarwel sociaal , fysiek gezond en mentaal normaal functionerend leven
Zal nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die heb ik nooit gespeeld.
Dan nog hoop ik dat de laatste TES game WEER de hele map doet, aangezien het dan betere graphics heeft
Doenbaar, maar dan zou het alsnog gigantisch groot spel zijn als het met bijv. de graphics van Morrowind moet gebeuren. Kost de ontwikkelaars veels te veel moeite. 1 Continent (/land? province?) gewoon volproppen met de meest actuele graphics is gepaster voor het publiek.quote:
Lol , klopt wij hebben ze in de buurt ook rondlopen. Best schrikken als je aan het mountainbiken bent en er staat zo'n lompe koe op de weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb vandaag in het bos Schotse Hooglanders gezien, die beesten zijn er precies zo uit als de koeien in Skyrim
Eentje had zelfs hoorns in de vorm van de Dovahkiin helm
Hij dacht, ik doe even een andere outfit aan? Even mijn vrouwelijke kant laten zien? Het kleurt zo mooi bij het bloed!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dit krijg je als je teveel aan zit te kloten met modjes:
[ afbeelding ]![]()
Mjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij dacht, ik doe even een andere outfit aan? Even mijn vrouwelijke kant laten zien? Het kleurt zo mooi bij het bloed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen later, dik een kilometer verderop loop ik een steegje in en tot mijn verbazing zie ik daar een hoofd liggen. Jawel hoor. Het is het hoofd van Roggvir
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sommige bugs zijn werkelijk te vreemd voor woorden.
De meeste kennen waarschijnlijk Roggvir wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen later, dik een kilometer verderop loop ik een steegje in en tot mijn verbazing zie ik daar een hoofd liggen. Jawel hoor. Het is het hoofd van Roggvir![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die tweede heb ik ook en is denk ik normaal. Bij de 2e heb je denk ik een stap vergeten. Al naar aanwijzingen van de moord gezocht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb twee heul vervelende bugs.
Heel irritant. Vooral omdat Ulfric en die andere pipo een ontzettende kankerstem hebben,.
Dit is een bug, dan heb je het al gedaan maar dan update de quest niet. Als het goed is kan je zelf nog verder gaan door de verdachten te ondervragen en komt er vanzelf een nieuwe stap bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb twee heul vervelende bugs.
Ik was begonnen aan die quest met de moorden in Windhelm, maar de stap "Talk to Jorleif" wordt niet geactiveerd. Ik heb dat wel al gedaan en hij heeft geen nieuwe informatie voor me als ik opnieuw met hem spreek, maar ik kan daardoor dus niet verder.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sommige bugs zijn werkelijk te vreemd voor woorden.
De meeste kennen waarschijnlijk Roggvir wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen later, dik een kilometer verderop loop ik een steegje in en tot mijn verbazing zie ik daar een hoofd liggen. Jawel hoor. Het is het hoofd van RoggvirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Haha ja ook bizar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf begrijp ik nog steeds niet hoe dat hoofd een kilometer verderop is beland.... Misschien ben ik er over heen gelopen en zorgde de glitchy physics engine ervoor dat zijn hoofd een kilometer ver weg schiet.
Ik ben door dat vage gedrag ook al eens dood gegaan door een stapel....botten, jawel![]()
Draken zijn voor de Dragonborn geen probleem, maar een stapel stoffige botten kan zijn dood betekenen
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Ik kan er niets meer doen volgens mij. De quest lijkt vast te zitten. Maar zal nog kijken..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:01 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook en is denk ik normaal. Bij de 2e heb je denk ik een stap vergeten. Al naar aanwijzingen van de moord gezocht?
Zo te zien ben je begonnen als 1h/shield en daarna overgegaan op dualwield?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef Crocodi1e het volgende:
http://skyrimcalculator.com/#79242
Mijn build
Ik zal binnenkort een foto van mijn character hier plaatsen.
Dat heb je goed gezien, maar nu ben ik weer terug bij 1h+shield, heb dus een paar perks verspildquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo te zien ben je begonnen als 1h/shield en daarna overgegaan op dualwield?
Die ziet er wel vet uit!quote:Op zondag 5 februari 2012 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chevalric de (lvl 19) Breton Paladin
[ afbeelding ]
Steel armor set (gilded plate mod) + Paladin longsword + Spellbreaker
Het einde is echt te vet! Ik zou m kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Zo gisteren even Oblivion gedownload voor een eerste impressie (nog geen tijd gehad om te checken) als het wat is koop ik m gelijk !
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Zo gisteren even Oblivion gedownload voor een eerste impressie (nog geen tijd gehad om te checken) als het wat is koop ik m gelijk !
Sinds de installatie van Jaysus ook mijn favo sword. Niet alleen voor de stats, it just looks that awesomequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja
Ik was niet echt blij met de verschillende kleuren van de armorset, het schild en het zwaard. Heb de zooi verkocht en een flawless Orcish setje gemaakt, plus een Dragonsting sword (wederom, JaySus swords mod)
Als er nou een modje was waardoor die stomme paardenstaart niet meer op de helm zat...
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!quote:ik ben tenslotte dragonborn
Ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!.
Haha ik bedoelde eifenlijk, draken zijn reptielen en Argonians ook, ik kon niet kiezen dus koos ik op basis hiervanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij dragonborn? Ik ook! Wat een toeval!.
Sommige mensenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde eifenlijk, draken zijn reptielen en Argonians ook, ik kon niet kiezen dus koos ik op basis hiervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |