Het gaat hier natuurlijk niet om normaal behang maar om vliesbehang. Dat schilder je standaard over na behangen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef Grunsfan het volgende:
Ik heb goedkoop behang bij de Kwantum gehaald ooit...nooit meer! Het behangt ontzettend kut en laat snel los...
De baseline van praxis is idd een meter breed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
die ongeveer 45 euro per 50 meter is ook wat mij bijstaat voor glasvlies (weliswaar bij de Karwij); volgens mij is glasvlies marginaal duurder dan glasweefsel. Dat zijn trouwens rollen van een meter breed!
3,95 voor 10 meter is minder dan de helft in euro per meter! dus wellicht is het ook zo "smal" als normaal behang: 60cm? Dan komt de prijs per vierkante-meter wel weer in de buurt (maar nog steeds ruim 20% lager)
Uhm.... Centraal Verftopic deel 2 dan maar?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb eigenlijk wel belang bij een werkomschrijving wat betreft het behangen met glasvlies behang, vele andere users in K&W'rs denk ik ook wel![]()
Zou het dan wel in een apart nieuw topic doen, dan blijft het makkelijk vindbaar
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb eigenlijk wel belang bij een werkomschrijving wat betreft het behangen met glasvlies behang, vele andere users in K&W'rs denk ik ook wel![]()
Zou het dan wel in een apart nieuw topic doen, dan blijft het makkelijk vindbaar
Centraal Behang Topic Deel 1 gaat gemaakt worden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef BJDD het volgende:
[..]
Uhm.... Centraal Verftopic deel 2 dan maar?
Of een nieuw topic maken, "Hoe behang ik?
Nu al een leuk initiatief !quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef BJDD het volgende:
[..]
[..]
Centraal Behang Topic Deel 1 gaat gemaakt worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |