Thanks.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:58 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Soms wel,ik hneb het er wel eens gekocht
kinky!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:38 schreef Probability het volgende:
Zwart lederen handschoentjes gekocht voor 4 euro!
Ja hebben ze, twee verschillende. Ik had je goedkoopste, in het zwart. De eerste ging niet uit of aan, een stekker in t stopcontact stoppen was genoeg om aan te slaan (en dus niet met t knopje, dat deed niks). Ding bleef ook koken als hij kookte, sprong niet uit. Dus mee terug geweest, gelijk andere gekregen en deze doet het wel goed!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze een waterkoker bij de Action?
Zoja, iemand ervaring?
Hoeveel kostte hij? Merk? hoeveel Liter?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja hebben ze, twee verschillende. Ik had je goedkoopste, in het zwart. De eerste ging niet uit of aan, een stekker in t stopcontact stoppen was genoeg om aan te slaan (en dus niet met t knopje, dat deed niks). Ding bleef ook koken als hij kookte, sprong niet uit. Dus mee terug geweest, gelijk andere gekregen en deze doet het wel goed!
Ja, mijn broer heeft er meerdere gekocht voor op zijn werk en ze doen het prima....prijs weet ik dan zo niet even maar volgens mij was het onder 10 euro.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze een waterkoker bij de Action?
Zoja, iemand ervaring?
1,7 liter 8 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel kostte hij? Merk? hoeveel Liter?
ze hebben een simpele (plastic) van 1,7L die is denk ik 9 of 10 euro, en er was ook een met metaal aan de buitenkant, ik denk even groot en die is iets van 16 euro dacht ik! oh en ze zijn merkloos/actionmerk. hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, mijn broer heeft er meerdere gekocht voor op zijn werk en ze doen het prima....prijs weet ik dan zo niet even maar volgens mij was het onder 10 euro.
LEUK!!! Wil ik ook!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef PixieDot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 2/3 jaar terug bij de Action eens van dit soort plak spiegels gehaald in vlindervorm.
Nu zou ik er graag meer willen hebben, maar ik kan nergens zoiets vinden..
Nee, maar kijk eens op de verpakking of je inweekmiddel ziet want dat is het alternatief van Action voor Biotex.quote:
Ja, echter wel goed passen want ze zijn gemaakt voor Chinese handjes (althans die van vorig jaar).quote:
De mijne ruiken nu in ieder geval normaal(geen idee of ze van de Shell afkwamenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb twee thermoleggings gekocht en ze zitten heerlijk (maat L-XXL ofzo)
alleen ruiken ze alsof ze in benzine gewassen zijnwat een chemische putmeur hebben die dingen.
gaat dat er nog uit in de was? of blijft ik ruiken alsof ik bij de shell werk
Gelukkig heb ik zelf ook erg smalle handjes, wel met redelijk lange vingers. Ik ga eens kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, maar kijk eens op de verpakking of je inweekmiddel ziet want dat is het alternatief van Action voor Biotex.
[..]
Ja, echter wel goed passen want ze zijn gemaakt voor Chinese handjes (althans die van vorig jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |