te dichtbijquote:
maar in eindhoven wel, lekker chille met du zoon jwzquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
te dichtbijEn in oirschot is geen ene flikker te doen
Ach het is Eindhoven-west, Eindhoven is wel een toffe stadquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
te dichtbijEn in oirschot is geen ene flikker te doen
Of Tilburg-Oostquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach het is Eindhoven-west, Eindhoven is wel een toffe stad
Ik bedoelde dat circuit daarquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fuck no! Heb totaal geen zin om elke dag een uur of langer te reizen naar me werk, daar vind ik me huidige werk ook zo kut. Enigste voordeel is dat het die kant op wel rustiger is op de weg
Nja je zit iig in het zuidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
Maar zelf had ik het liefste in weert gezeten, maar er zijn geen gevechtsfuncties beschikbaar op onderofficier niveau dus dan maar sld
Eindhoven-West, Tilburg-Oost-Zuidoost of Breda-Oost-Oost-Zuidoostquote:
Boxtel-Zuidquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindhoven-West, Tilburg-Oost-Zuidoost of Breda-Oost-Oost-Zuidoost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Boxtel is Oirschot-NoordHELL NO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg : DOENquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoor het al, ga denk ik toch maar voor luchtmobiel, dan kan ik gewoon schaarsbergen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Gast dan had je zowat bij mij om de hoek gezetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
Maar zelf had ik het liefste in weert gezeten, maar er zijn geen gevechtsfuncties beschikbaar op onderofficier niveau dus dan maar sld
i know, als 2010 was door gegaan dan had ik er wel gezetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dan had je zowat bij mij om de hoek gezeten
Je doet er niks tegen hequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick, heb je de ketting weer niet goed vast gemaakt?
BOEM!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick, heb je de ketting weer niet goed vast gemaakt?
Nah die grapjes zijn alleen leuk als met je rechterhand moet spelenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah die grapjes zijn alleen leuk als met je rechterhand moet spelen
Dacht overigens dat ze heel die kazerne hier gingen slopen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i know, als 2010 was door gegaan dan had ik er wel gezeten
oja "cant turn a hoe into a housewife"quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bind nick later vast in de keuken
Beetje mij een huisvrouw maken sheeeeeiiitt
Oja, je kunt niet eens 'ho' spellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oja "cant turn a hoe into a housewife"
er is geen goede spelling voor ho/hoe, het is spraaktaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, je kunt niet eens 'ho' spellen
De bedoeling is duidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, je kunt niet eens 'ho' spellen
Morgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soul Calibur V XBOX360-COMPLEX
Dadelijk eens ff testen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Jesus, ik zou een fucking diamant kapot kunnen slaan op mijn harde tepels.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Michhas onderschept de ninja, like a boss.
Als een fucking noorman.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tepelvlechtjes wel te verstaan.
Ja dat was leuk om te zien toenquote:
afl 3 was wel tof, 4 valt wel meequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh goed dat ik het zie! Meteen even download aanzetten
Zit te wachten tot Lucas terugkomtquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
afl 3 was wel tof, 4 valt wel mee
Heeft zij ook tepelvlechtjes? Misschien kunnen jij en zij jullie tepelvlechtjes aan elkaar knopen zodat jullie voor eeuwig verbonden zijn, net als de vikingen van weleer.quote:
Aflevering 7 pasquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit te wachten tot Lucas terugkomt
Dit is inderdaad een prachtig ritueel ter ere van Wodan. Echt iets voor Nick.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft zij ook tepelvlechtjes? Misschien kunnen jij en zij jullie tepelvlechtjes aan elkaar knopen zodat jullie voor eeuwig verbonden zijn, net als de vikingen van weleer.
En dan kan zijn kloeke vriendin Brunhilde het ritueel voltooien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een prachtig ritueel ter ere van Wodan. Echt iets voor Nick.
En den Goden zullen op ons neerkijken, en zij zullen scanderen; 'Hoezee! Hoezee!'quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan kan zijn kloeke vriendin Brunhilde het ritueel voltooien.
Geen idee, kijk de serie nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat was leuk om te zien toen![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ho maar weer!
*plaatje weg
Het eerste grapje was leuk, incl buufs reply. Derhalve ook laten staan. Maar het liep een tikkie uit de hand en we zijn hier natuurlijk wel bezig met een uiterst serieuze zaak!![]()
Ziet er vet uit maar het ziet er behoorlijk uit als Deus Ex: HRquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou dit wat zijn? de Snes versie was wel tof
Ja dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ziet er vet uit maar het ziet er behoorlijk uit als Deus Ex: HR
Zelfde soort wereld inderdaad, maar dan FPSquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ziet er vet uit maar het ziet er behoorlijk uit als Deus Ex: HR
Ik ga hem wat later halen, net skyrim op de kop getikt en wil Kane & Lynch nog even uitspelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
Hopen dat vanavond mgshd al te koop ligt in arnhem, want vanaaf ben ik er toch
Deus ex kon ook FPS.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde soort wereld inderdaad, maar dan FPS
Mja, maar dit is een echte FPS rambo CoD style volgens mij. Dus wel degelijk andere gameplayquote:
skyrim is duivels spel!! Ik kan er niet mee ophouden...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga hem wat later halen, net skyrim op de kop getikt en wil Kane & Lynch nog even uitspelen
Mwoah, dat zeiden ze ook van Oblivion en dat vond ik ook wel meevallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
skyrim is duivels spel!! Ik kan er niet mee ophouden...
Dat hoop ik wel want deus ex HR heb ik nooit uitgespeeld, ging veel te traag en stroef voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja, maar dit is een echte FPS rambo CoD style volgens mij. Dus wel degelijk andere gameplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |