Boxtel-Zuidquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindhoven-West, Tilburg-Oost-Zuidoost of Breda-Oost-Oost-Zuidoost

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?

quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Boxtel is Oirschot-NoordHELL NO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg : DOENquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoor het al, ga denk ik toch maar voor luchtmobiel, dan kan ik gewoon schaarsbergen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same

Gast dan had je zowat bij mij om de hoek gezetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
Maar zelf had ik het liefste in weert gezeten, maar er zijn geen gevechtsfuncties beschikbaar op onderofficier niveau dus dan maar sld

i know, als 2010 was door gegaan dan had ik er wel gezetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dan had je zowat bij mij om de hoek gezeten

Je doet er niks tegen hequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick, heb je de ketting weer niet goed vast gemaakt?

BOEM!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick, heb je de ketting weer niet goed vast gemaakt?

Nah die grapjes zijn alleen leuk als met je rechterhand moet spelenquote:

quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah die grapjes zijn alleen leuk als met je rechterhand moet spelen

Dacht overigens dat ze heel die kazerne hier gingen slopen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i know, als 2010 was door gegaan dan had ik er wel gezeten

oja "cant turn a hoe into a housewife"quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bind nick later vast in de keuken
Beetje mij een huisvrouw maken sheeeeeiiitt

Oja, je kunt niet eens 'ho' spellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oja "cant turn a hoe into a housewife"

er is geen goede spelling voor ho/hoe, het is spraaktaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, je kunt niet eens 'ho' spellen

De bedoeling is duidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, je kunt niet eens 'ho' spellen

Morgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soul Calibur V XBOX360-COMPLEX
Dadelijk eens ff testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |