quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ho maar weer!
*plaatje weg
Het eerste grapje was leuk, incl buufs reply. Derhalve ook laten staan. Maar het liep een tikkie uit de hand en we zijn hier natuurlijk wel bezig met een uiterst serieuze zaak!![]()
Ziet er vet uit maar het ziet er behoorlijk uit als Deus Ex: HRquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou dit wat zijn? de Snes versie was wel tof
Ja dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ziet er vet uit maar het ziet er behoorlijk uit als Deus Ex: HR
Zelfde soort wereld inderdaad, maar dan FPSquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ziet er vet uit maar het ziet er behoorlijk uit als Deus Ex: HR
Ik ga hem wat later halen, net skyrim op de kop getikt en wil Kane & Lynch nog even uitspelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
Hopen dat vanavond mgshd al te koop ligt in arnhem, want vanaaf ben ik er toch
Deus ex kon ook FPS.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde soort wereld inderdaad, maar dan FPS
Mja, maar dit is een echte FPS rambo CoD style volgens mij. Dus wel degelijk andere gameplayquote:
skyrim is duivels spel!! Ik kan er niet mee ophouden...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga hem wat later halen, net skyrim op de kop getikt en wil Kane & Lynch nog even uitspelen
Mwoah, dat zeiden ze ook van Oblivion en dat vond ik ook wel meevallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
skyrim is duivels spel!! Ik kan er niet mee ophouden...
Dat hoop ik wel want deus ex HR heb ik nooit uitgespeeld, ging veel te traag en stroef voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja, maar dit is een echte FPS rambo CoD style volgens mij. Dus wel degelijk andere gameplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |