wanneer was de laatste?quote:af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren!
Wat is jou afdeling?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef Catch22- het volgende:
heb de foto's gezien, hij komt niet op mijn afdeling.
Dames.quote:
Wijd uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Ja sorry maar dan blijf ik aan de gang. Een andere user in dit topic heeft mijn aandacht op dit moment.
RickoKunquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Ja sorry maar dan blijf ik aan de gang. Een andere user in dit topic heeft mijn aandacht op dit moment.
quote:
Hele Chicken Teriyaki. Maar ze zeiden pas dat het gratis was toen we wouden betalen. Anders had ik natuurlijk 16 Chicken Teriyaki's besteld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wait whaat, wat heb je gehaald
hahaquote:
lijkt me niet handig om binnen te doen. tenzij je echt goed ventileert.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef Saisai het volgende:
Ik heb een kastje gekocht bij de mamamini. Ik vind eigenlijk dat ze voor veel meubels belachelijke prijzen hanteren voor dingen die ze gratis krijgen
Morgen alle lak eraf halen met afbijt, kan dat eigenlijk binnen of vergas ik mezelf dan?
Maar ik ben al reeds 7 maanden occupied. Helaars helaarsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Catch22- het volgende:
o ik hoopte dat dit een beetje geheim zou blijven Reneetje
Ja, beetje welquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef ShiningStar het volgende:
Arme Catch loopt hier even een heel groot blauwtje
op FOK! wordt je niet genomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef Catch22- het volgende:
neehoor. je zou bijna denken dat ik fok niet helaal serieus neem
Ja. Deeltjes zijn gesproeidroogd. Begeleider zei dat ik maar gewoon 1 g/kubieke cm moest gebruikenquote:
ik ga sterven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:48 schreef Catch22- het volgende:
sentir que el bebé del calor!
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
morgenochtend keiharde sneeuw boys
Dat is een afknapper.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Hij probeert alles wat los en vast zit te versieren
je was anders behoorlijk bezig daarstraksquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
ik versier helemaal niemand hier... Zou niet durven.
Een man of vrouw?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je was anders behoorlijk bezig daarstraks
vreemde manier van natuurlijke vriendelijkheid is dat danquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:51 schreef Catch22- het volgende:
interpretatiefoutje, kan gebeuren hoor. Ik heb een natuurlijke vriendelijkheid dat door sommige wordt gezien als versieren.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vreemde manier van natuurlijke vriendelijkheid is dat dan
quote:
Klinkt wel goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:10 schreef Catch22- het volgende:
k kreeg gisteren ineens zin om te BBQ'en. Korte broek, hamburgers, saté, biertje, oeiii
Vorig jaar kon het in Maart (?) toch al?
ogod ja helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:18 schreef loecje het volgende:
eerst nog schaatsen. oosterhamrikkanaal zit al mooi dicht, nu nog wat dikker ijs en dan schaatsen.
daarna mag het BBQ weer worden.
Bij Belga misschien wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Eerst eens kijken of ze schaatsen in mijn maat hebben ergens
Bernouilleplein is ook vlakbij. Vraag me af hoe lang het duurt voor het Oosterhamrik goed dicht ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij Belga misschien wel.
Ik heb net in Kardinge en op het Bernouilliplein geschaatst. Echt mooi!
quote:Noorderzijlvest wil met het verbod voorkomen dat schepen het ijs kapot varen en het schaatsen onmogelijk maken. De grote vaarwegen, die onder het beheer van de provincie Groningen vallen, blijven vooralsnog open. Het gaat om het Van Starkenborghkanaal en het Eemskanaal. Een uitzondering geldt voor het Reitdiep (Groningen-Zoutkamp). Daar mag vanaf donderdag niet meer worden gevaren.
krijg ik nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:27 schreef Maryn. het volgende:
Hebben jullie die gemeentelijke belastingen nota al ontvangen?
uhuh. wil niet zeggen dat ik helemaal geen gemeentelijke lasten betaal, want de afvalstoffenheffing, daar ontkom ik niet aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Catch22- het volgende:
Je woont nog op kamers dus. Maakt het makkelijker he
Wat een gedoe inderdaad. Vorige keer wel kwijtschelding gekregen trouwens. Geen zin om +- 600 euro te betalen, kom op zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef loecje het volgende:
ja, mag weer opnieuw kwijtschelding gaan aanvragen.
weer die hele papier rompslomp regelen.
Niet allemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Catch22- het volgende:
dat regelt mijn betere helft, maar dat gaat allemaal op automatische incasso toch? merk je niet zoveel van, het is ook niets toch?
Het kan altijd beter besteed wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Catch22- het volgende:
2-3 tientjes de maand. lig ik niet wakker van.
ben ik de enige die zich aan de tt stoort?
ligt beetje aan je budget.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Catch22- het volgende:
2-3 tientjes de maand. lig ik niet wakker van.
ben ik de enige die zich aan de tt stoort?
jup ik wacht even tot februari en dan vraag ik in 1 keer voor alles kwijtschelding aanquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef loecje het volgende:
[..]
ligt beetje aan je budget.
voor mij betekent dat een week eten.
een tikkiequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Heeft 1 van jullie verstand van loonheffingen en zo?
Ik denk zelf dat ik heel dom ben geweest, en m'n tante die bij de belasting dienst werkt checkt het nog even na, maar ik wil graag zelf nu al wat meer duidelijkheid.quote:
Als je twee baantjes hebt kan je het op 1 baantje toepassen. Op het andere baantje krijg je dan een jaar later in april ergens terug. Op twee tegelijk kan dus niet (denk ik), had je ze tegelijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik heel dom ben geweest, en m'n tante die bij de belasting dienst werkt checkt het nog even na, maar ik wil graag zelf nu al wat meer duidelijkheid.
Ik heb afgelopen jaar 2 baantjes gehad, bij de Gamma en bij de SNT. Bij de Gamma heb ik de loonheffingkorting laten toepassen en dit werd ook verrekend.
Blijkbaar heb ik bij de SNT ook aangegeven die korting te willen. Er werd bij m'n salaris elke week een bedrag aan loonheffing afgehaald.. Betekent dit dat het werd verrekend? Of alsof de korting niet aanstaat.. (Er staat op m'n loonstrook wel dat het aanstaat)
Mocht dit zo zijn, dat het bij beide is toegepast, moet ik dan terug betalen??
Ja, maar ik heb het op beide baantjes (volgens de jaaropgaven) laten toepassen. En je moet er zelf om denken dat je het maar op 1 baan laat toepassen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Als je twee baantjes hebt kan je het op 1 baantje toepassen. Op het andere baantje krijg je dan een jaar later in april ergens terug. Op twee tegelijk kan dus niet (denk ik), had je ze tegelijk?
Ja, ik verdien wel meer dan 500 euro per maand inderdaad. Wat stom. Ik bekijk net m'n contract en daar zie ik dat in eerste instantie nee had ingevuld bij loonheffing korting toepassen, maar later een ja van heb gemaakt. Heb ik het toen dus helemaal verkeerd begrepenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
het hangt er vanaf hoeveel je verdiend hebt. Onder de ongeveer 500 euro per maand betaal je geen belasting. Als je daar boven komt dan gaat de teller hard lopen en moet je kijken wat je aan belasting al betaald hebt. Dus het kan dat je wat terug krijgt, maar het kan ook zo zijn dat je nog wat bij moet betalen.
Ik heb elke maand gewerkt, dus nooit niets verdiend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dat kan nog wel eens rottig worden dus.
oh je weet dus dat je de maanden dat je nul verdiende ook mee mag tellen he. Dus misschien kan het nog meevallen.
hmm, dan wordt het de loonbelasting invullen en hopen dat het meevaltquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik heb elke maand gewerkt, dus nooit niets verdiend.
Ja, net gedaan. Als ik het goed heb gedaan, moet ik dus 250 ofzo bijbetalen. O o o zo stom, anders had ik het gewoon terug gekregen. Waar ik van uit was gegaan.. dacht dat ik het zo ingevuld dat ik dan geld terug kreeg XDquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, dan wordt het de loonbelasting invullen en hopen dat het meevalt
En anders studiekosten ed. aftrekken als je nog studeert.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, net gedaan. Als ik het goed heb gedaan, moet ik dus 250 ofzo bijbetalen. O o o zo stom, anders had ik het gewoon terug gekregen. Waar ik van uit was gegaan.. dacht dat ik het zo ingevuld dat ik dan geld terug kreeg XD
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zijn stevige grenzen aan gebonden met een minimum van 500 euro plus de studiefinanciering die ook mee moet tellen voor je wat af mag trekken. Maar je kunt er idd profijt van hebben als je wilt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En anders studiekosten ed. aftrekken als je nog studeert.
nee, het mag eerder ook al, mits je boven alle drempels uitkomt. Dat is over het algemeen niet het geval.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:57 schreef Tommeke het volgende:
Studiekosten mag je volgens mij alleen aftrekken na 4 jaar, als je geen stufi meer krijgt. Daardoor wordt je totaalinkomen lager, misschien dat dat helpt
Check,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het mag eerder ook al, mits je boven alle drempels uitkomt. Dat is over het algemeen niet het geval.
Per saldo maakt het geen donder uit toch, je betaalt net zoveel loonbelasting met of zonder heffingskorting, alleen betaal je het op een ander moment.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, net gedaan. Als ik het goed heb gedaan, moet ik dus 250 ofzo bijbetalen. O o o zo stom, anders had ik het gewoon terug gekregen. Waar ik van uit was gegaan.. dacht dat ik het zo ingevuld dat ik dan geld terug kreeg XD
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef BradleyQ het volgende:
https://twitter.com/#!/search/sneeuwd
Taalnazi's op Twitter krijgen collectief een hartverlamming.
Ik dacht "waarom zit dat knopje nu ineens links van de posts?"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ] zit er niet voor niets hoor boem-dikkie-wow-wow
Editen is voor homo'tjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ] zit er niet voor niets hoor boem-dikkie-wow-wow
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef MaxMark het volgende:
Dit was gistermiddag, Paterswoldsemeer:
Op het zernike hebben ze de vijver schoon geveegd, maar dat is zo ver wegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
Geen idee. Last time i checked lag er overal sneeuw op het ijs.
gwoon scheuvln jong, nait soezn moar scheuvlnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Beyonce
Schaatsen 120 eu minimaal, allejezus. En gewone noren met een leren schoen zijn volgens mij ook niet zo normaal, alles heeft zon harde schoen.
komt je gezellig naast ons huis schaatsen, kan je bij ons opwarmen en een bakje hot coco halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op het zernike hebben ze de vijver schoon geveegd, maar dat is zo ver weg
Floresplein of Oosterhamrik?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
komt je gezellig naast ons huis schaatsen, kan je bij ons opwarmen en een bakje hot coco halen
quote:
Mijn idee was nu, maar ik zag niemand op het Floresplein of de Oosterhamrik schaatsen dus ik ga die gok met m'n 100kg nog even niet nemen.quote:
:$ zojee wat en goede verhaaly xDquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef Catch22- het volgende:
is eng ook hoor ik wel 1x toen begon een kapster tegen mij te praten toen zei ik ja oke nee klopt oke haha maar dat was wel eng :$
Welke gimma?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef Catch22- het volgende:
Lekker. Volgens mij ging ik zo boodschappen doen en dan eten en dan sluit ik mezelf thuis op met bier, de beamer en de xbox.
Dat waren nog eens tijdenquote:
En zaalvoetbal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden![]()
QQQQQQQ lekker smerige overtredingen makenScheidsrechter onderuit schoppen enzo
Nu kan dat niet meer
Ik heb nog steeds een oude Playstation aangesloten naast mijn bed staan, met Fifa 98 en World Cup 98quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden![]()
QQQQQQQ lekker smerige overtredingen makenScheidsrechter onderuit schoppen enzo
Nu kan dat niet meer
Ik heb 6 jaar op voetbal gezeten, ben meerdere malen gescout. Het was echt mijn passie. Ik mis het nog steeds.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
een vrouw die dit soort reacties plaatst
Neuken Daten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar op voetbal gezeten, ben meerdere malen gescout. Het was echt mijn passie. Ik mis het nog steeds.![]()
Inbrekers...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:14 schreef Catch22- het volgende:
hoe wat xbox gejat? hoe doe je dat
je broertje mag mijn fifa11 wel
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Inbrekers...
XBox, Wii, iPad, iPod Touch, iMac, de hele bende weg
Diemen, eind November al. Ook heel veel sieraden van m´n moeder, waaronder haar trouwring die ze niet meer past.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]waar
Sterkte
Lijkt mij zo vreselijk kut als je thuis komt en alles weg is
![]()
![]()
Woon zelf 4 hoog, hoop dat het meevalt
Gatverquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Diemen, eind November al. Ook heel veel sieraden van m´n moeder, waaronder haar trouwring die ze niet meer past.
Idd, Luco's pa ligt op een dikkertje.quote:
Ze kan heel lekker koken, dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Idd, Luco's pa ligt op een dikkertje.
Doet mijn vriend wel goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef Luco het volgende:
Heel belangrijk! Mijn toekomstige vrouw moet ook goed kunnen koken!
Beter inderdaad!quote:
Ik moet zeggen, met mijn dikke wintersport jas icm met een dikke trui viel het best meequote:
Fijn dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet mijn vriend wel goedKan erg goed koken! I like!
Ik ken jou en Jop niet? Doodeng dus!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef Renesite het volgende:
Ik ga alleen als Jop en Shine komen! Die ken ik verder niet hoor
Hihi!
UMCG is een goed hospitaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef ElmoFan het volgende:
Het is koud!! Mijn vingers zijn er bijna af gevroren.
Van horen zeggen ben jij nogal een star.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik ken jou en Jop niet? Doodeng dus!
Dan moet ik ook nog naar het umcg fietsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
UMCG is een goed hospitaal.
[..]
Van horen zeggen ben jij nogal een star.
Een star in welk opzicht?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
UMCG is een goed hospitaal.
[..]
Van horen zeggen ben jij nogal een star.
Och, af en toe een satéstokje draaien moet nog kunnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sowieso ben ik de baas van de BBQ, maar dat is logisch... Ik bedoel; een vrouw achter de bbq?
[ afbeelding ]
Of bier halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Och, af en toe een satéstokje draaien moet nog kunnen.
Ik ben net met 2 zware tassen boodschappen en een krat bier op 't stuur dor de sneeuw gefietst.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Luco het volgende:
Straks met 2 sporttassen naar Beyum fietsen
vorig jaar viel ze een keer en naam de bbq mee in haar val (gelukkig geen brandwonden) dus de bbq is mijn terrein.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Och, af en toe een satéstokje draaien moet nog kunnen.
Oh. In dat geval is afzetlint ook wel toegestaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vorig jaar viel ze een keer en naam de bbq mee in haar val (gelukkig geen brandwonden) dus de bbq is mijn terrein.
Walk of shame?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat een nacht. Ik ben wakker geworden bij iemand anders thuis en ben lopend met zware tassen naar huis gegaan door de sneeuw terwijl ik er niet uitzag. Het was een vrij lange tocht. Nu ben ik moe terwijl ik nog heel veel moet doen.
Wanneer is een meet?
yeah bij het kleine cafe aan de Rodeweg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:19 schreef Saisai het volgende:
Er is iemand doodgeschoten bij mij in de buurt
haha slet! haha het klonk leuker in mn hoofd dan dat het hier staatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat een nacht. Ik ben wakker geworden bij iemand anders thuis. Nu ben ik moe terwijl ik nog heel veel moet doen.
Wanneer is een meet?
ja. maar geen paniek!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
yeah bij het kleine cafe aan de Rodeweg?
http://www.gezinsbode.nl/nieuws/
DIKKE KLONTEN!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb al sinds mijn 5e niet meer geschaatst volgens mij.
Ik heb wel een geniaal weekend gehad. Eerst 6 uur reizen naar Almere vrijdag. Saufen en op de grond slapen. Daarna zaterdagochtend om 10 uur vertrokken en rond 18.00 pas een keer in Breda aankomen. Daar nog véul harder saufen.
En vanmiddag naar de kaakchirurg voor een enkeltje verstandskies.
Kou is goed voor de zwellingquote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb al sinds mijn 5e niet meer geschaatst volgens mij.
Ik heb wel een geniaal weekend gehad. Eerst 6 uur reizen naar Almere vrijdag. Saufen en op de grond slapen. Daarna zaterdagochtend om 10 uur vertrokken en rond 18.00 pas een keer in Breda aankomen. Daar nog véul harder saufen.
En vanmiddag naar de kaakchirurg voor een enkeltje verstandskies.
Die plas achterin de Korrewegwijk is dicht, zag er zaterdag al mensen op schaatsen en sneeuw schuiven! Ik ga er vanmiddag rond een uur of half 5 even heenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:39 schreef Catch22- het volgende:
Noordplantsoen is schaatsbaar? de A is schaatsbaar?
Zal straks eens kijken of iemand hier voor de zaak aan het schaatsen is, het ligt wel dicht.
Ah chillquote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Die plas achterin de Korrewegwijk is dicht, zag er zaterdag al mensen op schaatsen en sneeuw schuiven! Ik ga er vanmiddag rond een uur of half 5 even heen
Waar precies? Tussen Oliemulders- en Zaagmuldersbrug, Zaagmuldersbrug en Kapteynlaan of bij die containers?quote:
DAT ZAL ZE LEREN!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Klein stukkie maar.
De schaatsenwinkel belde net, ze konden niets krijgen in mijn maat. NOU DAN LEKKER NIET JOH GA IK WEL LEKKER WARM BINNEN ZITTEN
twitter:jumbo_groningen twitterde op maandag 06-02-2012 om 12:21:31Ivm een koelstoring is Jumbo Ciboga op t moment gesloten! We verwachten om 17 uur weer open te kunnen, helaas zonder koelproducten! #excuus reageer retweet
best engquote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Luco het volgende:
Het moment dat je beseft met een vrouwelijke Fok!er te hebben gepraat
Dan heb jij me ook kunnen zien schaatsen!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef toenie het volgende:
Zitten meer FOK!ker in die containers(Hier ook één)
Jumbo is dicht vanwege een probleem met de koeling oid.twitter:jumbo_groningen twitterde op maandag 06-02-2012 om 12:21:31Ivm een koelstoring is Jumbo Ciboga op t moment gesloten! We verwachten om 17 uur weer open te kunnen, helaas zonder koelproducten! #excuus reageer retweet
*Followquote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Jep, dat ben ik. xyce is onze coop naam.
SERIEUSquote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Luco het volgende:
Het moment dat je beseft met een vrouwelijke Fok!er te hebben gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |