wanneer was de laatste?quote:af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren!
Wat is jou afdeling?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef Catch22- het volgende:
heb de foto's gezien, hij komt niet op mijn afdeling.
Dames.quote:
Wijd uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Ja sorry maar dan blijf ik aan de gang. Een andere user in dit topic heeft mijn aandacht op dit moment.
RickoKunquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Ja sorry maar dan blijf ik aan de gang. Een andere user in dit topic heeft mijn aandacht op dit moment.
quote:
Hele Chicken Teriyaki. Maar ze zeiden pas dat het gratis was toen we wouden betalen. Anders had ik natuurlijk 16 Chicken Teriyaki's besteld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wait whaat, wat heb je gehaald
hahaquote:
lijkt me niet handig om binnen te doen. tenzij je echt goed ventileert.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef Saisai het volgende:
Ik heb een kastje gekocht bij de mamamini. Ik vind eigenlijk dat ze voor veel meubels belachelijke prijzen hanteren voor dingen die ze gratis krijgen
Morgen alle lak eraf halen met afbijt, kan dat eigenlijk binnen of vergas ik mezelf dan?
Maar ik ben al reeds 7 maanden occupied. Helaars helaarsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Catch22- het volgende:
o ik hoopte dat dit een beetje geheim zou blijven Reneetje
Ja, beetje welquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef ShiningStar het volgende:
Arme Catch loopt hier even een heel groot blauwtje
op FOK! wordt je niet genomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef Catch22- het volgende:
neehoor. je zou bijna denken dat ik fok niet helaal serieus neem
Ja. Deeltjes zijn gesproeidroogd. Begeleider zei dat ik maar gewoon 1 g/kubieke cm moest gebruikenquote:
ik ga sterven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:48 schreef Catch22- het volgende:
sentir que el bebé del calor!
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
morgenochtend keiharde sneeuw boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |