Ik heb dan ook een midfoot strike.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Behalve dan dat 't niet lang vers blijft? Heb vorige winter dec ook in de verse sneeuw gelopen, die ene dag was leuk maar daarna nog een maand met de platgestampte, opgevroren ijslaag gezeten. Als je afhankelijk bent van fiets en graag wilt hardlopen, en in een wijk woont waar slecht gestrooit wordt, weegt die ene dag dat 't vers is echt niet op tegen dat ongemak. Om nog maar te zwijgen over meerdere mensen in m'n omgeving die de vorige winter en zelfs die daarvoor(!) gevallen zijn en nog last van de gevolgen hebben.
En dat maakt uit? Ik kan er ook niet in fietsen, en die ongevallen van m'n kennissen zijn helemaal niet tijdens het hardlopen gebeurd.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een midfoot strike.
net terug van een rondje door de sneeuw :-)quote:Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef MvN_Rdam het volgende:
De afgelopen dagen gewoon netjes elke dag 12 KM gelopen.. Heerlijk in de sneeuw waardoor je na afloop helemaal voldaan bent![]()
Vandaag een dagje overslaan.. En dan morgen overdag, omdat ik dan niets te doen heb, tijd voor mn lange duurloop na 3 weken.
De kou vind ik wel afschuwelijk.. in het begin is het ijskoud.. en na een tijdje krijg je het steeds warmer, eigenlijk te warm omdat je zoveel aan hebt![]()
Leuk om te zien dat sommige () ook lekker blijven doorlopen in de sneeuw.
maar iig bezig geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb 7.6km in 65 minuten gerend. En helaas mijn oude blaar (dat krijg je met nieuwe schoenen) open gerend
Ik heb geen blaren gehad.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
Als je nieuwe schoenen hebt, krijg je dan vanzelfsprekend blaren of heb je er meer kans op?
Zou ze een aantal dagen dragen in huis helpen met het inlopen, zodat je er aan gewend raakt? Het is niet dezelfde belasting die je gewend bent als je aan het rennen bent, dus dat vroeg ik me af.
Vooral het voldane gevoel is altijd heel erg lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
net terug van een rondje door de sneeuw :-)
Koud maar voldaan nu...
Ze waarschuwden me er wel voor, de eerste paar keer lopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
Als je nieuwe schoenen hebt, krijg je dan vanzelfsprekend blaren of heb je er meer kans op?
Zou ze een aantal dagen dragen in huis helpen met het inlopen, zodat je er aan gewend raakt? Het is niet dezelfde belasting die je gewend bent als je aan het rennen bent, dus dat vroeg ik me af.
abti pronerend is tegen klappende enkels?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand bekend met adidas Bounce? Kan nergens vinden of ze neutraal of anti-pronerend zijn. Volgens een collega loopt het fantastisch.
Iets te ver inbuigende enkels inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
abti pronerend is tegen klappende enkels?
ah, daar heb ik shin splint aan over gehouden... Pijnlijk!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iets te ver inbuigende enkels inderdaad.
Ik waarschijnlijk mede mijn knieblessure. Hoewel overbelasting daar ook wel wat mee te maken hadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ah, daar heb ik shin splint aan over gehouden... Pijnlijk!
gevalletje te snel te veel?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk mede mijn knieblessure. Hoewel overbelasting daar ook wel wat mee te maken had
Daar moet ik ook voor oppassenquote:
Het is ook niet bewezen dat dat blessures voorkomt. Maar het kan natuurlijk wel helpen je spieren even wat soepeler te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik rek ook niet voor en na het lopen, simpelweg omdat ik niet weet hoe.
ik loop kort in. Rek dan kuiten, dij, hamstring en lies. Meer niet :-) en na het lopen weer...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar moet ik ook voor oppassen. Ik rek ook niet voor en na het lopen, simpelweg omdat ik niet weet hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |