Pitch Black, de voorganger, daar in tegen is een zeer degelijke Sci-Fi. Zeker aan te raden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:41 schreef Falco het volgende:
The Chronicles of Riddick
Laagvliegertje dit . Een simpel on-the-run-verhaaltje wordt opgesmukt door een hele hoop quasi-stijlvolle CGI-decors. Van Vin Diesel hoef je ook niks te verwachten, dus dan blijft er maar bitter weinig over. Van een film die gelikt over wil komen, verwacht je overigens niet dat de SFX van wisselende kwaliteit waren. Cijfer: 5
Scene dat Nick Nolte op hotelkamer in huilen uitbarst.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Warrior [2011]
Na de trailer werd ik er niet echt enthousiast van maar wat een filmZeker 1 van mijn favoriete films van het jaar. Naast goede gevechten een cliche verhaal maar de acteerprestaties verbloemen dat compleet
De drie hoofdrolspelers maken van deze film zeker 1 die ik lang zal onthouden. Het feit dat mijn enige broertje ook MMA doet geeft nog een extra lading aan de film. Keek de film samen met mijn broertje en had toch een paar momenten dat ik mezelf tegen moest houden om niet emotioneel te worden.
9/10
Een van de eerste films die ik ooit halverwege uit heb gezet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is dan ook geen docu, maar een film. En ik ben het inderdaad compleet niet met je eens. Ik vond het een hele interessante film die ook nog eens erg spannend is. 9/10.
Goed om te lezen dat het origineel is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Man On A Ledge
[ afbeelding ]
As a police psychologist tries to talk down an ex-con who is threatening to jump from a Manhattan hotel rooftop, but what is he really doing up there?
Vermakelijk filmpje. Wel wat plotholes hier en daar en het acteerwerk had op sommige punten beter gekund, maar de setting is origineel en het geheel kijkt lekker weg. De personages zijn daarnaast redelijk goed uitgewerkt. Leuk om een keer gezien te hebben dus.
Ik zou je overigens aanraden om niet de trailer te kijken of te veel te lezen, want vrijwel overal wordt een deel van het plot verraden en het is denk ik leuker als je niet weet waar de rest van de film over gaat.
Eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Pitch Black, de voorganger, daar in tegen is een zeer degelijke Sci-Fi. Zeker aan te raden.
Die heb ik ook net gekeken haha, ik vond het ook wel een leuke film. De muziek die erin zat was leuk, vooral de titelsong Footloose en Holding Out For A Hero, en nou ja, het verhaal was natuurlijk niet om over naar huis te schrijven, maar dat had ik ook niet verwacht. Plus, ik betrapte mezelf soms wel op een glimlachquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef loezzzje het volgende:
Footloose
[ afbeelding ]
Vond het een leuke film. Ik hou altijd wel van dansfilms (behalve Body Language) Leuke muziek, goed gedanst, goed geacteerd en ook nog redelijk wat humor erin. Voor iedereen die van dansfilms houdt, is dit een aanrader
Imdb : 5.2/10
Ik : 8.0/10
Ik vond die chick trouwens echt zo'n sloeriequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef loezzzje het volgende:
Ja het verhaal was redelijk voorspelbaar ja
Nou idd zegquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:10 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ik vond die chick trouwens echt zo'n sloerieen die jurk die ze bij dat laatste feest aan had, mijn god
maar goed, dat maakt verder ook niet
Dit is de enige film waarbij ik ooit ben weggelopen in de bioscoop. Wat een prutswerk zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:30 schreef Roces18 het volgende:
Anonymous
[ afbeelding ]
Een film van Ronald Emmerich, die zich baseert op de theorie dat Shakespeare niet kon schrijven, maar dat al zijn werk afkomstig was van de graaf van Oxford, die niet zijn naam op toneelstukken kon zetten aangezien hij een reputatie had hoog te houden. Dankzij een verschrikkelijk slecht script raak je sowieso de eerste half uur de weg kwijt door constante flashbacks en flashforwards waar niet eens in wordt uitgelegd wie nou eigenlijk wie is en aan wie precies familie van elkaar is. En dat is al zeker geen goede basis om op te beginnen, bovendien lijkt iedereen ook nog eens op elkaar wat natuurlijk al helemaal niet helpt. Ook is David Thewlis een absolute mis-cast doordat hij de hele tijd mij in ieder geval doet denken aan Remus Lupin uit Harry PotterDe film duurt ongelooflijk lang met ruim 2 uur, waar er nergens to-the-point gekomen wordt en we alleen maar stukken van Shakespeare zien die naar mijn mening niet eens de beste waren met als resultaat het toppunt van saaiheid. Met de verwachting een goede film te zien, ben ik teleurgesteld en raad ik hem ook flink af!
Een Emmerich film dan weet je toch al genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:40 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dit is de enige film waarbij ik ooit ben weggelopen in de bioscoop. Wat een prutswerk zeg.Ik dacht eerst nog: is dit komisch bedoeld? Maar het was blijkbaar een serieus bedoeld kostuumdrama.....hoog (onbedoeld) Monty Python-gehalte.
Eigenlijk wel ..... maar ik wilde het toch proberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Een Emmerich film dan weet je toch al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |