Het meest geniale van de film vond ik toch welquote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:
Midnight in Paris
De meest recente film van Woody Allen is ook meteen één van de meest originele die ik van hem gezien. Een liefdesbrief aan Parijs en aan het rijke artistieke verleden ervan. Het is een warme film waar de liefde voor de kunst, literatuur en film vanaf druipt. Owen Wilson zet een mooie rol neer als de schrijver met een writer`s block.
Een hele fijne film, alleen vond ik het jammer dat het einde zo abrupt aanvoelde. Dat liet wel een beetje rare nasmaak achter.
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,3/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor mij voegde het 3D niets toe aan de filmervaring van Avatar, sorry.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet nee. Als je die films wel in 3D hebt gezien dan zie je toch ook dat het 3D iets toevoegt aan de film en de film ervaring? zonder 3D is Avatar een mindere film dan in 3D, dus is het IMHO niet slechts een gimmick maar een echt onderdeel van de film.
En ik sluit me hier ook bij aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren Immortals gezien. Aanvankelijk was de stijl van de beelden erg fraai (à la 300) maar na verloop van tijd wen je daar ook weer aan, en dan blijft er niet zo gek veel interessants aan die film meer over.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Het meest geniale van de film vond ik toch welJa dat was wel een goede jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
War Horse
Het komt regelmatig voor dat een trailer een ander beeld van een film laat zien dan het uiteindelijke resultaat. Maar af en toe komt het voor dat je na het zien van een trailer exact weet wat je voorgeschoteld gaat krijgen. War Horse is een typisch voorbeeld van die laatste categorie.
Het is één grote sentimentele, oninteressante bende! Zoals ze op het Engels zouden zeggen: watching paint dry is more interesting.
Het ziet er allemaal prachtig uit maar het is toch echt iets te veel van het goede. Het lijkt net alsof het alleen maar daarom te doen is. Mooie shots maken als einddoel. Want daar houdt het ook op. Het is langdradig en saai en het interesseerde me helemaal niets wat er met de personages en het paard gebeurde.
Als het hoogtepunt van de film de muzikale score is dan weet je wel hoe laat het is.
Een grote misser van Steven Spielberg...
IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 6,0/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
The Grey
[..]
Eindelijk weer eens een goede film gezien. Liam Neeson is sowieso een sterke acteur. Goed verhaal, goede cast, kijkt lekker weg. Jammer genoeg hebben ze niet veel Bear Grylls gekeken. Een 7,5/10.Heb hem ook bekeken op jouw aanraden. Goeie film idd en een sterke Neeson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met al je aangehaalde zaken in de spoiler ben ik het trouwens ook met je eens.
7/10Jusqu'ici tout va bien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als dat alles je niet interesseerd is ie wel behoorlijk slecht eigenlijk, met hele goede momenten. net een 6je.
[ Bericht 3% gewijzigd door okiokinl op 22-02-2012 14:12:51 ]
ja beter, tnx.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef JDx het volgende:
Zou ff een spoiler zetten vanaf achtige techniek tot gecombineerd.
Mooi gefilmd en goed neergezet door Fassbender. Geloofwaardige rol als succesvolle dertiger maar waar het leven toch niet compleet is. Hij zoekt zijn heil voornamelijk in seks en vluchtige contacten.quote:Shame is the story of Brandon, a New York thirty-something struggling with sex addiction and seeking help from family and co-workers.
Steve McQueen is dan ook een Brit en geen Amerikaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef Godtje het volgende:
Shame
[ afbeelding ]
[..]
Het is wel vrij bizar voor een Amerikaanse film de hoeveelheid bloot en het trage tempo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus op het een beetje vage einde na toch zeker een film die het kijken waard is en waar ik me dik mee heb vermaakt
7+!
Jaaaa die is geniaal! Een van mijn favo films!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef Roces18 het volgende:
Cashback
[ afbeelding ]
In het kader van Melancholia ben ik deze film gaan kijken. Sean Biggerstaff (Oliver Wood uit Harry Potter) , is een jongen die aan insomnie leidt nadat hij en zijn vrienden uit elkaar zijn gegaan. Om zijn nachten te vullen en om geld te verdienen besluit hij te werken bij de lokale supermarkt. Doordat hij al 3 weken niet heeft geslapen komt hij terecht in twee verschillende werelden waarin hij leert om de tijd stil te zetten. Met deze gave gaat hij uiteindelijk de vrouwelijke schoonheid in de winkel bewonderen, maar zien we ook zijn kijk op verlangen terug in mooie artistieke presentaties. Een originele stijl en goed camerawerk zorgen dat de film je aandacht blijft houden. Niet alleen visueel is het een pareltje, maar er zitten ook zat grappige dingen in. Een stuk beter dan Melancholia in het kader van depressies en zeker een aanrader!
8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |