'Grappig' was niet de lading die jij er in legt. Ik bedoelde dat het opmerkelijk is hoe deze film zoveel verschillende reacties oproept, daar is niets 'eleverends' aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom grappig? Alsof een groot gedeelte van de charme van de film niet het idee is dat het plebs het gaat haten en dat vice versa laten blijken dat je het mooi vindt jou eleveert boven het plebs. In ieder geval, ik ben zelf niet vies van een filmhuisfilm op z'n tijd, maar ik vond deze ernstig tekort schieten juist omdat de meeste gedragingen niet begrijpelijk waren. Kirsten Dunst had dan wellicht nog een excuus (een filmtechnisch slechte, want een copout, maar dat terzijde), maar voor de rest gedroeg niemand zich echt geloofwaardig. En dan heb ik de onmogelijke fysica en slechte dialogen (Earth is evil!) expres genegeerd. Het zat ook vol losse eindjes die niet nuttig waren voor het plot (welk plot? maar een plot is irrelevant in het licht van het einde der tijden hurrr). En uiteindelijk had je Kirsten Dunst's geestesgesteldheid prima in tien minuten en veel doeltreffender inzichtelijk kunnen maken dan deze een uur durende exercitie in ongemakkelijkheid, zonder verder nut voor het plot. Overigens vond ik het dus wel een aardige film omdat het de thematiek van Dunst' geestesgesteldheid interessant in beeld brengt, maar het was mijns inziens wel volkomen style over substance.
Ook net gezien zonder reviews te lezen of wat dan ook, heel erg mooi gemaakt en een leuk verhaaltje, maar niet veel beter dan elk ander droomverhaal over een kindje. Beetje niveau Polar Express ofzo, weet niet deed me ergens aan denken.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:13 schreef kevin_ het volgende:
Hugo.
[ afbeelding ]
Gister Hugo gezien. De film wordt overal in de hemel geprezen en krijgt erg goede cijfers, maar het kon mij totaal niet boeien. Het is mooi gemaakt, maar ik vond het verhaal vreselijk saai, simpel en traag. Er gebeurde te weinig en het duurde allemaal veelte lang. Het ziet er visueel allemaal wel erg mooi uit. Ik zou de film alleen kijken als je een simpele, mooi gemaakte familiefilm wilt zien.
Cijfer: 6je.
Avatar niet in 3D gezien? daar is het dus echt van meerwaarde. Mensen die Avatar wel in 3D hebben gezien en dan nog durven zeggen dat het een gimmick is of niets toevoegt snappen het IMHO niet echtquote:Op zondag 19 februari 2012 12:51 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog nooit een 3D-film gezien die mij meerwaarde bood (als in: goh, deze had ik echt niet in 2D moeten zien). Maar als ik moet kiezen, komt Hugo er dan nog het dichtst bij in de buurt.....
Had ik ook bij Transformers. Met vrienden in 3D gezien en later een keer zonder 3D thuis..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Avatar niet in 3D gezien? daar is het dus echt van meerwaarde. Mensen die Avatar wel in 3D hebben gezien en dan nog durven zeggen dat het een gimmick is of niets toevoegt snappen het IMHO niet echt
Galaxy Questquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
"But I want you to know that I'm not a complete brain case, okay? I understand completely that it's just a TV show. I know there's no beryllium sphere..." --"It's all real" --"Oh my god, I knew it!"
Bij een film die z'n eigen einde al in de eerste minuten laat zien kan je onmogelijk spreken van een spoiler.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hij vertelt even de complete film in één zin inclusief het einde, wat kwallificeert volgens jouw dan als een spoiler?
Ik sluit mij hirebij aan heel jammer. Ik geef het ook een 6.5quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:50 schreef casper019 het volgende:
Underworld: Awakening
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Fantasy
88 minuten
geregisseerd door Måns Mårlind en Björn Stein
met Kate Beckinsale, Charles Dance en India Eisley
Selene (Beckinsale), de vampierenstrijdster, is net uit een twaalfjarige cryogene slaap ontwaakt. De wereld is in die periode drastisch veranderd: de mens heeft het bestaan van vampieren en weerwolven ontdekt, en voert een meedogenloze oorlog om beide onsterfelijke soorten uit te roeien.
ik ben een dikke fan van de underworld serie, maar vond deze helaas wel het minste deel... verhaal was nou niet echt om naar huis te schrijven en ook de ''band'' die je met de personages had was er niet echt.
toch was het wel een lekkere actie film die lekkerwegkijkt en heb me er prima mee vermaakt. dus zeker nog het kijken waard maar helaas niet de nieuwe UNDERWORLD film waar ik op gehoopt had
6.5
letterlijke beschrijving bij pathequote:Achtste groepers huilen niet vertelt het verhaal van de levenslustige Akkie die wild is van voetbal, ook al vindt klasgenoot Joep dat voetballen geen meidensport is
Weer is een film waar Mohammed niet de hoofdrol in speeltquote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef mschol het volgende:
achtste groepers huilen niet
[..]
letterlijke beschrijving bij pathe
Aangezien ik geen zin had in 3D films deze maar gekeken in bioscoop, enigsinds met een gevoel van "mwa weer een nederlandse kinderfilm, zal wel matig tot slecht zijn"
ik was dan ook enigsinds verrast door het toch wel heftige onderwerp dat wordt aangesneden in de film, die had ik niet verwacht in een kinderfilm..
De film werd daardoor wel wat serieuzer wat wel goed voor de film was..
Uiteindelijk kwam ik de bioscoop uit met toch wel een tevreden gevoel: hij was niet briljant, maar was zeker niet zo slecht(/voorspelbaar?) als ik had gedacht.
7/10
Dan ben ik zo iemand die het naar jouw mening niet snapt!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Avatar niet in 3D gezien? daar is het dus echt van meerwaarde. Mensen die Avatar wel in 3D hebben gezien en dan nog durven zeggen dat het een gimmick is of niets toevoegt snappen het IMHO niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imdb: 8.3
Ik: 9All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Eindelijk weer eens een goede film gezien. Liam Neeson is sowieso een sterke acteur. Goed verhaal, goede cast, kijkt lekker weg. Jammer genoeg hebben ze niet veel Bear Grylls gekeken. Een 7,5/10.quote:Thriller over een groep overlevenden van een vliegtuigcrash, die middenin de wildernis van Alaska proberen te overleven. Opgejaagd door wolven en de kou proberen ze mensen te bereiken. Zal dit lukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen mensen, blijf weg van deze. Wat een ongeïnspireerde baggerquote:In Awakening keert Kate Beckinsale weer terug in haar rol als de vampier Selene. Nadat ze twaalf jaar lang in een cryogene slaap bevond, zijn de zaken iets anders dan ze gewend was. Waar de oorlog eerst eigenlijk alleen tussen vampiers en lycans draaide, bevinden zich er nu ook mensen op het strijdtoneel, met de nodige actie als gevolg.
Toevallig, ik ook, en ik deel je mening.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren Immortals gezien. Aanvankelijk was de stijl van de beelden erg fraai (à la 300) maar na verloop van tijd wen je daar ook weer aan, en dan blijft er niet zo gek veel interessants aan die film meer over.
Zelfde mening hier.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren Immortals gezien. Aanvankelijk was de stijl van de beelden erg fraai (à la 300) maar na verloop van tijd wen je daar ook weer aan, en dan blijft er niet zo gek veel interessants aan die film meer over.
Mooiste shorts op YouTube ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef daftme het volgende:
Er is geen apart topic voor animatie shorts op bijvoorbeeld YouTube, dus ik zet hem hier maar neer.
Oh thanks, had al wel gezocht, maar niks kunnen vindenquote:
Nee blijkbaar niet nee. Als je die films wel in 3D hebt gezien dan zie je toch ook dat het 3D iets toevoegt aan de film en de film ervaring? zonder 3D is Avatar een mindere film dan in 3D, dus is het IMHO niet slechts een gimmick maar een echt onderdeel van de film.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:30 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dan ben ik zo iemand die het naar jouw mening niet snapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |