http://film.fok.nl/review en dan doorklikken op userreviews.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Mainport het volgende:
Nee, dat vinden we niet leuk. Je website is onoverzichtelijk, het is iedere keer twee minuten extra werk, er komt niemand op je website, en het voegt niets toe. Het is de tweede keer dat je exact hetzelfde vraagt, wat wil je ermee bereiken? Dit topic is niet de plek voor deze discussie.
Leuke spoilers daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Falco het volgende:
[..]
http://film.fok.nl/review en dan doorklikken op userreviews.
Dat valt inderdaad niet mee, hoeveel userreviews er uberhaupt aanwezig zijn.
Wie begint hier nou een discussie? Ik opper alleen ietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Mainport het volgende:
Nee, dat vinden we niet leuk. Je website is onoverzichtelijk, het is iedere keer twee minuten extra werk, er komt niemand op je website, en het voegt niets toe. Het is de tweede keer dat je exact hetzelfde vraagt, wat wil je ermee bereiken? Dit topic is niet de plek voor deze discussie.
+1quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo een baggerfilm!![]()
Deze film moet voor Cage nu wel de doorslag geven om te stoppen met acteren..quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
Trespass
Thriller
Flinterdun verhaaltje: rijke diamantair en zijn vrouw worden in hun villa overvallen door een stel indringers die geld willen zien. Dochter is toevallig niet thuis, maar komt er later nog even gezellig bij. Nog wat kleine intriges tussendoor en je hebt een film.
Niet de eerste keer dat ik een film zie met een soortgelijk verhaal en dit was niet de beste in ieder geval. Nicholas Cage en Nicole Kidman hadden zeker geld nodig.
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij gaat gewoon door met een Ghostrider vervolg, dat zal ook vast de crème de la crème wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Deze film moet voor Cage nu wel de doorslag geven om te stoppen met acteren..
niet haten op cagequote:Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Deze film moet voor Cage nu wel de doorslag geven om te stoppen met acteren..
ik zal hem toch vooral herinneren door Leaving Las Vegas, The Rock, Con Air en Face/Offquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet haten op cage![]()
Lord of War![]()
![]()
![]()
Een van de beste films ooit gezien.
Dat!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik zal hem toch vooral herinneren door Leaving Las Vegas, The Rock, Con Air en Face/Off
de status die hij daarmee vergaarde maakt ook dat ie zoveel troep kan blijven maken
Ik zie hem nog wel in die bazen-films van Asylum verschijnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat gewoon door met een Ghostrider vervolg, dat zal ook vast de crème de la crème worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |