Ben je dan voor of tegen onderzoek?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is m'n punt dus ook. Het is een vicieuze cirkel: geen argumenten = geen onderzoek = geen argumenten

Indrukwekkend filmpje idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:47 schreef Shashaska het volgende:
Deze blijft gewoon spectaculair
0 x op de Nederlandse tv verschenen.
Dat was in 2009 in Mexico! En in die periode vond Nederland het nodig om elke dag de burger bang te maken met de Mexicaanse griep!
Niets ufo's, maar angst kweken en vaccins.

Voor onderzoek natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben je dan voor of tegen onderzoek?
Want ik zie een fenomeen dat wereldwijd ten alle tijden voor is gekomen, maar nog steeds omringd wordt door veel mysterie, argumentatief genoeg om te laten onderzoeken.

Ah, ok.quote:

Wat bedoel je met het ontluiken van onbekende natuurlijke fenomenen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wat denk jij dat andere goede argumenten zijn voor serieus onderzoek van dit onderwerp? Het ontluiken van onbekende natuurlijke fenomenen is in mijn ogen een aardige.

Stel dat zo'n lichtgevend object in de lucht daadwerkelijk geïoniseerd gas is, dat tot grote snelheden kan versnellen, dan is het best interessant te weten hoe dat in zijn werk gaat. Wellicht kunnen we dat gebruiken in lucht- en ruimtevaart.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het ontluiken van onbekende natuurlijke fenomenen?
Ik denk dat het een probleem is dat je te maken hebt met een fenomeen dat zich niet op enige vorm van regelmatigheid laat betrappen. Dat is zeer moeilijk te onderzoeken. Daarnaast is er wat mij betreft ook wel een belangrijke rol voor de media weggelegd. Het behandelen van opzienbarende onderzoeksresultaten is bijna net zo'n belangrijke voorwaarde voor de publieke opinie als het onderzoek zelf.

Jawel:quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier gaan we natuurlijk nooit achterkomen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef nannyogg het volgende:
[..]
Dat is een solar balloon! Vriendlief heeft er n flink aantal opgelaten die dag, wind stond ook goed dus wij gaan er vanuit dat dit zijn 15minutes of fame warenHebben t inmiddels gemeld bij Nederland van boven, in een radiointerview werd hieraan gerefereerd.

Sowieso een van de beste.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:47 schreef Shashaska het volgende:
Deze blijft gewoon spectaculair
0 x op de Nederlandse tv verschenen.
Dat was in 2009 in Mexico! En in die periode vond Nederland het nodig om elke dag de burger bang te maken met de Mexicaanse griep!
Niets ufo's, maar angst kweken en vaccins.

Wat dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ja eh, dat is het echt niet. Dikke lul 3 bier.

quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:27 schreef Shashaska het volgende:
Doctors destroy health
Lawyers destroy justice
Universities destroy knowledge
Governments destroy freedom
The major media destroy information
Religions destroy spirituality
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus UFO's, waarvan ze al praten over IFO (geidentificeerde objecten) zullen nog lang niet serieus genomen worden aangezien er veel meer aan de hand is met dit onderwerp.
Dat blijkt uit disclosure project, en vele andere mensen...
Waarom moet ik deze mensen niet serieus nemen? En de media wel?
Disclosure Project, komen aan het woord o.a.: wetenschappers, CIA, ex piloten, top militairen etc. allemaal bij elkaar!

Doe er wat aan TS!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau van dit topic daalt weer een beetje, helaas.

Ik zal jou iets vertellen, 3 jaar geleden heb ik een paar UFO's gezien, ik voelde aan dat het ging komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik gestopt ben met 'believen', maar ik neem al die doemdenkers en doorgeslagen complot-denkers niet meer serieus. Er is een bepaalde grens voor mij en vanaf dat punt is het gewoon idioterie.
Net zoals je in het politieke spectrum extremisten vind die totaal doorgeslagen zijn en door niemand serieus genomen worden (maar in beginsel wel op een legitiem gedachtegoed of probleem zijn gefundeerd) heb ik dat ook bij dit soort dingen.
Er is veel meer aan de hand in de wereld dan wij te zien krijgen, daar ben ik heilig van overtuigd. Dan heb ik het over politieke spelletjes, geheime afspraken buiten de officiele inkadering van staten en hun vertegenwoordiging van het volk, maar ook over zaken als UFO's. Alleen zoals ik al zei is er voor mij een bepaalde grens en heb je in mijn ogen af en toe dus ook met nutcases te maken die volledig de grip op de realiteit kwijt zijn geraakt.

Waarom kom je dan ineens met van die Reptilian onzin aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Ik zal jou iets vertellen, 3 jaar geleden heb ik een paar UFO's gezien, ik voelde aan dat het ging komen.
Maar ik was nooit bezig met docu's kijken, info lezen, forums etc. over het onderwerp.
Daarom stoor ik me enorm aan believers met complottheorieën, wetenschap en media die dit onderwerp niet serieus neemt, desinfo etc.
De meeste hebben zelf niet eens echt iets ervaren, of van dichtbij gezien. Of ze willen te graag.
Na de sightings ging ik pas wat video's, info bekijken waar ik snel kon uitpikken wat wel en niet waar is.
Ik respecteer Coen Vermeeren, maar enorm dom dat hij meeging in filmpjes van o.a. niburu en dat soort bullshit sites.

Hoe weet jij of Reptillians onzin is? Jij vind het misschien onzin, niet iedereen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom kom je dan ineens met van die Reptilian onzin aan?

He ik ken jou nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef dadgad het volgende:
Toffe links lui. Ik ben waarachtig blij dat ik dit topic heb aangemaakt. Erg relax hoe jullie hieraan bijdragen. Top!

Houden zo.quote:
Je hebt hier je template van gemaakt he?quote:Ik dacht altijd dat het hele UFO onderwerp onzinnig was, maar heb mijn mening herzien. Heb zelfs een site gemaakt met het in mijn ogen beste bewijs:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Persoonlijk vind ik dit wel een goed pleidooi om ufologie mainstream te maken:quote:Wat ik zelf een geweldige lezing vind is deze:
Laat niets te wensen over aan duidelijkheid over het liegen van de Amerikaanse overheid over hun interesse in het UFO fenomeen.

Dat Reptiliansgedoe geloof ik geen snars van - als gevolg daarvan kan ik mensen die daar wel heilig in geloven niet helemaal serieus nemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Hoe weet jij of Reptillians onzin is? Jij vind het misschien onzin, niet iedereen.
Ik heb nergens opzettelijk iets gezegd over Reptillians, want ik weet dat daar om gelachen gaat worden, toevallig staat het in dat plaatje.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |