http://www.at5.nl/artikel(...)-ambtenaren-ontslaanquote:D66 vindt dat de gemeente steviger in eigen vlees moet snijden. 'Daarmee voorkomen we dat die lasten bij Amsterdammers terechtkomen door verhoging van de ontroerendezaakbelasting of de parkeertarieven,' zegt fractievoorzitter Jan Paternotte.
Je gaf al ¤170 of meer uit?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Energierekening tot 170 euro duurder
Mijn rekening blijft gratis, heb ik net van Essent gehoord.
Ik betaal niet voor mijn rekening, dus die kan ook geen 170 Euro duurder worden.quote:
Maar op papier thuissturen kon wel eens geld gaan kosten?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Energierekening tot 170 euro duurder
Mijn rekening blijft gratis, heb ik net van Essent gehoord.
Dat is wel heel extreem.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Lyrewyn het volgende:
Extremisten zetten kamelen op hoofd Obama
Oh, maar dat hoeft geen taalfout te zijn. Occulte 'helpers' worden wel vaker ingezet met het doel kapot te maken. Het kapot maken van de relatie van die meid waarop je verliefd bent bijvoorbeeld, zodat je beschikbaar komt voor jou. Het gaat alleen wel slecht samen met zijn claim dat hij 'negatieve invloeden vernietigt'.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:32 schreef DaMart het volgende:
Ik haalde net nog even de post uit de brievenbus. De aanbieding van dit medium leg ik maar naast me neer, denk ik, want hij belooft meer problemen dan hij oplost.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |