Het kan net zo goed met de afkorting, daar is niets mis mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
nee, barbecuerecepten en barbecueboekje
Ze is Amerikaanse en woont sinds een paar jaar in Nederland. Dat maakt het misschien iets begrijpelijker.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Klassiekertje, maar in deze context toch wel leuk:
[..]
Ik ben benieuwd welke ex-deelnemers in de hens worden gezet...
Ontmaagd worden is toch een heel normaal woordquote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)het-Witte-Huis.dhtml
Vervelend, om verder te moeten leven zonder maag...
Ontmaagde (in de titel) moet ontmaagdde zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ontmaagd worden is toch een heel normaal woordZie niet wat daar tenenkrommend aan is.
Aha nu zie ik hemquote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ontmaagde (in de titel) moet ontmaagdde zijn.
Dat (vergiftig) is de officiële term bij gevarensymbolen, bij het doodskopje hoort officieel ''vergiftig''. Het klinkt krom, inderdaad, maar het wordt nou eenmaal zo gebruikt in de wereld van farmacie e.d.quote:
Ditquote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef flipsen het volgende:
Jezus, die Bananesplit ondertitels zijn wel heel erg slecht
Beter voeg je in het vervolg zelf een screenshot toe, hoef ik het niet te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef Jerkmaine het volgende:
Pathé kan er ook wat van, getuige de subs van deze Muppets promo
Beter jank je niet zo, bro?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beter voeg je in het vervolg zelf een screenshot toe, hoef ik het niet te doen.
Het zou kunnen. Bevrijd je stem met deze keelpastille.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
Ik zag trouwens laatst in een commercial op een grote commerciële zender van een of ander middel tegen keelpijn: '... bevrijd je stem'Ik kan het alleen niet terugvinden omdat ik niet weet hoe het middel heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |