abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107468718

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107468724
Anderen trouwens ook mail gekregen dat Bioware feedback wil van de community? :D diezelfde community waar schijnbaar niet naar wordt geluisterd als ik de fora mag geloven.
pi_107468761
Nog geen mail gezien. ^^

Maar.. wat voor bugs? Want zoveel heeft deze patch niet verandert toch? Alleen dat er geen onverwachte disconnects zijn o.i.d.?
pi_107468804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:36 schreef ApoclysmX het volgende:
Nog geen mail gezien. ^^

Maar.. wat voor bugs? Want zoveel heeft deze patch niet verandert toch? Alleen dat er geen onverwachte disconnects zijn o.i.d.?
Geen idee, ik neem blind uitspraken voor waar aan en ik was inspiratieloos voor een TT :X
pi_107468813
Fair enough. :D
Dan wachten we geduldig af tot degene die dat mededeelde even reageert. ^^
pi_107469337
Ik begin een beetje moe te worden van het lootsysteem, Ik krijg elke keer dezelfde troep.
Nu al 4x(!!) een Temptation en 4x Champions gloves gewonnen maar andere dingen zie je nooit.

Hoe zinloos is dat; ik bewaar het nog maar even, misschien komt er ooit nog een omwisselvendor ergens :P
pi_107469378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef Roellie80 het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van het lootsysteem, Ik krijg elke keer dezelfde troep.
Nu al 4x(!!) een Temptation en 4x Champions gloves gewonnen maar andere dingen zie je nooit.

Hoe zinloos is dat; ik bewaar het nog maar even, misschien komt er ooit nog een omwisselvendor ergens :P
En toch is het random :) en werkt het zoals random loot in elke andere game.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_107469445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef Roellie80 het volgende:

Misschien even die tip uitproberen die iemand in et vorige topic poste?
pi_107469476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

En toch is het random :) en werkt het zoals random loot in elke andere game.
I wil dat best geloven, maar het is wel bizar. Ik heb echt meerdere gearitems tot 4x dubbel en andere nooit gezien.

Dit is zo bij PvP en PvE gear.

Zo heb ik gisteren ook voor de 3e keer de Eternity Vault gedaan. Hier gaat het helemaal wazig qua loot. Wanneer een kistje word geopend dan is de inhoud al toegewezen aan mensen. Dit zou random moeten zijn toch?

Hoe random is het wanneer ik standaard bij de eindbaas een Temptation roll... dus 3x op rij hetzelfde item, en dan ook 3x op rij een roll winnen van 8 man :?
random my ass
pi_107469634
Zet mij ook in de OP
LeaderRoel: Sheldon - Sniper
Server: Lord Calypho
pi_107469896
Forum geloven :') daar zitten 500 man die zichzelf de belangrijkste vinden en alles gamebreaking vinden. Het is veruit de zuurste community die ik ooit heb gezien, vooral PVP subforum.
500 vocale personen representeren echt geen 1.5 miljoen subscribers.

Anyway ik verwacht nog wel een aantal maanden minimaal te vermaken en dat de bugs uiteindelijk allemaal verdwijnen + goede nieuwe content.
pi_107469999
Over de bugs:

- veel random dc's in ilum en WZs, ook in de fleet (waren 150 man en sec. Later ineens 110 en paar sec later begint iedereen te klagen dat ze waren gedc'd)
- civil war WZ is gebugged, begin met 8man en 2min later zijn het er opeens 12 en weer en min. Later dc'd de helft weer en joinen er weer wat tot je weer op 8 zit
- de mini turrets in ilum die niet respawnen (de oorzaak waarom Republic zo gecampt word, deze bestaat al iets langer)
pi_107470076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef DaFan het volgende:
Forum geloven :') daar zitten 500 man die zichzelf de belangrijkste vinden en alles gamebreaking vinden. Het is veruit de zuurste community die ik ooit heb gezien, vooral PVP subforum.

Anyway ik verwacht nog wel een aantal maanden minimaal te vermaken en dat de bugs uiteindelijk allemaal verdwijnen + goede nieuwe content.
Het is wel zo dat er maar en klein deel zo vocaal is, maar er komt ook zo weinig feedback terug van bioware.. En dat terwijl er best veel bugs zijn die er al een tijdje zijn! Soms begrijp ik die irritatie wel :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:04:33 #14
126783 pjats
The Pjatser
pi_107470219
Mijn nieuwe chars voor in de OP.

The Red Eclipse
Pjats: Zigenth - Sniper
Pjats: Ashling - Sith Juggernaut

Kellian Jarro
Pjats: Xigenth - Gun Slinger
Pjats: Xagonth - Jedi Guardian
pi_107470236
quote:

Heb al weet ik hoeveel mmo's gespeeld , en die forums zijn zo'n beetje overal hetzelfde.

- Mensen die hun subscription opzeggen omdat **
- Mensen die vinden dat class * overpowered is.
- Mensen die nieuwe geweldige totaal niet overpowerde skills(kuch) hebben verzonnen voor hun class.
- Whine whine whine whine.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107470263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

I wil dat best geloven, maar het is wel bizar. Ik heb echt meerdere gearitems tot 4x dubbel en andere nooit gezien.

Dit is zo bij PvP en PvE gear.

Zo heb ik gisteren ook voor de 3e keer de Eternity Vault gedaan. Hier gaat het helemaal wazig qua loot. Wanneer een kistje word geopend dan is de inhoud al toegewezen aan mensen. Dit zou random moeten zijn toch?

Hoe random is het wanneer ik standaard bij de eindbaas een Temptation roll... dus 3x op rij hetzelfde item, en dan ook 3x op rij een roll winnen van 8 man :?
random my ass
Hoezo is dat niet random? Statistisch hartstikke goed mogelijk hoor :D
pi_107470436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:
Hoezo is dat niet random? Statistisch hartstikke goed mogelijk hoor :D
Nee,

Om nog maar op dit voorbeeld terug te komen.
Stel dat het nou compleet random zou zijn wat voor gearitem er dropt bij deze baas.

Dan zou er voor elke class (6xgear + 6xjuwelen + 2xmain/offhand =) 14 opties zijn.
Je kan ruwweg stellen dat er slechts 4 verschillende mainclasses zijn. Dat zou betekenen dat er dus 4x14=56 verschillende items kunnen droppen.

Nu ben ik geen rekenwonder maar de kans dat je door bliksem word getroffen is denk ik groter dan dat 3x op rij hetzelfde item dropt en dat je ook nog eens alle 3 deze keren de roll wint van 8 man.
pi_107471219
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Zet mij ook in de OP
LeaderRoel: Sheldon - Sniper
Server: Lord Calypho
Sheldon! :P

Zag je laatst in warzone.

Tes - Bountyhunter op Lord Calypho
pi_107471259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Nee,

Om nog maar op dit voorbeeld terug te komen.
Stel dat het nou compleet random zou zijn wat voor gearitem er dropt bij deze baas.

Dan zou er voor elke class (6xgear + 6xjuwelen + 2xmain/offhand =) 14 opties zijn.
Je kan ruwweg stellen dat er slechts 4 verschillende mainclasses zijn. Dat zou betekenen dat er dus 4x14=56 verschillende items kunnen droppen.

Nu ben ik geen rekenwonder maar de kans dat je door bliksem word getroffen is denk ik groter dan dat 3x op rij hetzelfde item dropt en dat je ook nog eens alle 3 deze keren de roll wint van 8 man.
De kans dat drie keer hetzelfde item dropt is ongeveer 0,0006%
De kans dat jij elke elke keer wint is 0,2%

Dat eerste is inderdaad wat absurd, maar die kans dat jij alles wint is niet gek of zo. Elke 500 runs moet dat voorkomen, dat is dus echt niet heel raar.
pi_107474460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:47 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Sheldon! :P

Zag je laatst in warzone.

Tes - Bountyhunter op Lord Calypho
Aha! Jou ken ik nog! ;)
Jij wou toch de Crimson Order joinen?
pi_107476689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:05 schreef Altron het volgende:
Heb al weet ik hoeveel mmo's gespeeld , en die forums zijn zo'n beetje overal hetzelfde.

- Mensen die hun subscription opzeggen omdat **
- Mensen die vinden dat class * overpowered is.
- Mensen die nieuwe geweldige totaal niet overpowerde skills(kuch) hebben verzonnen voor hun class.
- Whine whine whine whine.
De reden dat ik niet meer op forums kijk van mmorpg's die ik speel. Op gegeven moment heb je alle retoriek en schijnargumenten wel gezien en is het alleen nog maar 'meer van hetzelfde', alleen met andere namen.
Ja, ik generaliseer.
pi_107480454
Vermaak me weer met de Jedi Consular, denk dat dat de volgende is die ik naar 50 ga lvlen, afwisselend met mijn Agent.
pi_107480710
Je moet ook nog ff een rep. char op LoL maken :D
pi_107480835
Uhm, ok?
pi_107481375
Mijn chars kunnen ook toegevoegd worden aan de OP.

Op Ludo Kressh:
- Sho'tek de Sith sorcerer
- Sha'sha de bountyhunter
- Ko'ran, imperial agent

Vind de sorcerer het minst leuk om te spelen, bountyhunter de leukste en agent is lekker makkelijk met z'n gesneak.
Ja, ik generaliseer.
pi_107482913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:29 schreef Morthill het volgende:
Vermaak me weer met de Jedi Consular, denk dat dat de volgende is die ik naar 50 ga lvlen, afwisselend met mijn Agent.
Zit nog te twijfelen of ik een Jedi Consular moet aanmaken of een Jedi Knight.
M'n main is een Bounty Hunter , dus even de andere kant proberen nu en effe lekker light side gaan ipv zwaar evil te spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107483739
quote:

Waar was de beta test dan voor? Daar werden ook al zat bugs gereport en die zaten (en sommige zitten) nog in het spel.

Wat ik wel pure oplichterij vind is dat je geen 'high' textures hebt maar dat wel gewoon in de beta zat.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_107483763
En waar zijn mijn paarse lightsabers.
pi_107483834
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
En waar zijn mijn paarse lightsabers.
Magenta lijkt er een beetje op :P
pi_107483877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef Pixell het volgende:

[..]

Magenta lijkt er een beetje op :P
In de Sith Inquisitor zag ik wel een NPC met een paarse lightsaber dus waarom niet voor de spelers?

En magenta? Je hebt toch alleen maar rood / blauw / groen en geel?
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:05:32 #31
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107484087
quote:
8s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

In de Sith Inquisitor zag ik wel een NPC met een paarse lightsaber dus waarom niet voor de spelers?

Ik heb een oranje op m'n sorcerer.

Sorcerer is een poepclass overigens. Krijgt ie nog meer skills dan alleen lightning? Ik ben lvl 20 maar nu al verveeld met die bliksems de hele tijd.

Net wel 50 gedingt op mn scoundrel. Yay me.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_107484212
quote:
Today, we are pleased to announce the first ever Star Wars™: The Old Republic™ Guild Summit, being hosted in Austin, TX in March. Over the course of a few days, guild leaders from around the world will gather together to discuss the state of the game with the developers from BioWare Austin. Guild leaders (or a designated officer in the event of a guild leader being unable to attend) will participate in Q&A sessions with developers, roundtable feedback discussions, and will get a preview of some upcoming game features.

The goal of the summit is to facilitate an open discussion between guild leaders and the game design team. This event will provide an opportunity for attendees to voice their feedback directly to the teams responsible for the design of Star Wars: The Old Republic, hear the team’s thoughts and reasons behind design decisions, and discuss the current direction of the game.

The Guild Summit will be hosted from March 4th – 6th, 2012 at the DoubleTree Hotel Austin. Due to space limitations, the event will be invite-only. We've already invited guilds of various backgrounds and sizes to the Summit, from Endgame to Role-playing to PvP guilds, but we've got some space left for additional guild leaders who wish to attend. We ask that interested leaders submit an application, which can be found at this link.* Guild leaders will be evaluated based on the information provided in their application.

While we welcome applications from guild leaders from anywhere in the world, please be advised that the Summit will be conducted entirely in English. Applications will be accepted until 11:59PM CST (GMT -6) on February 10th. If you have any questions regarding the event, send us an email at guilds@swtor.com!

*Must be 21 or older to attend. Guild leaders selected to attend are responsible for all of their travel, food, and lodging expenses.
http://www.swtor.com/news/news-article/20120201
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107484304
quote:
8s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

euh nee, oranje / wit / magenta, meeste kleuren hebben ook nog een black core erin als extra effect...
pi_107484351
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef Pixell het volgende:

[..]

euh nee, oranje / wit / magenta, meeste kleuren hebben ook nog een black core erin als extra effect...
Ik heb er eigenlijk niemand mee zien rennen :')
Krijg je het pas op hoger level o.i.d.?
pi_107484361
quote:
Ik las ergens op een guildforum van mijn server dat ze ook zoiets doen alleen dan via voip (mumble of ventrilo oid) maar dat was niet "officieel"
pi_107484369
quote:
8s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb er eigenlijk niemand mee zien rennen :')
Krijg je het pas op hoger level o.i.d.?
:Y
pi_107484565
quote:
8s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waar was de beta test dan voor? Daar werden ook al zat bugs gereport en die zaten (en sommige zitten) nog in het spel.

Wat ik wel pure oplichterij vind is dat je geen 'high' textures hebt maar dat wel gewoon in de beta zat.
Mee eens, maar ik denk dat iedereen heft gehad van OMG beta!!!1 lekker spelen!!! En niet naar bugs gekeken heeft.

Mensen die hier beta hebben gespeeld; hoeveel bugs gevonden en doorgegeven of suggesties doorgegeven? Meer of minder dan 2?
pi_107484920
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:18 schreef DaFan het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik denk dat iedereen heft gehad van OMG beta!!!1 lekker spelen!!! En niet naar bugs gekeken heeft.

Mensen die hier beta hebben gespeeld; hoeveel bugs gevonden en doorgegeven of suggesties doorgegeven? Meer of minder dan 2?
Sowieso meer dan 2, richting de 10 denk ik
pi_107485821
Beta was naar mijn gevoel echt veel minder buggy. Ik herken me namelijk echt niet in het idee van 'OMG BETA, TSJAKKA GEILE SHIT WOOHOO'.
pi_107486918
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:23:48 #41
51794 Rahl
pi_107486950
quote:
ik snap 'm niet.
last.fm
pi_107486969
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik snap 'm niet.
Sith Warrior al gespeeld?
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:25:07 #43
51794 Rahl
pi_107487008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Sith Warrior al gespeeld?
Neen
last.fm
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:26:18 #44
126783 pjats
The Pjatser
pi_107487051
quote:
8s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Welke high textures zaten dan in de beta? Je had namelijk drie opties bij textures en twee daarvan waren hetzelfde.
pi_107487054
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef Rahl het volgende:

[..]

Neen
Dat dacht ik al.
Nou kijk een van de belangrijkste characters in dat verhaal is Darth Baras.
Een Sith Lord die best wel heel erg dik is.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:27:22 #46
51794 Rahl
pi_107487093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Dat dacht ik al.
[ afbeelding ]
i see.. :)
last.fm
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:49:45 #47
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_107487915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Dat dacht ik al.
[ afbeelding ]

En dit is Baras in de comics. Vrij aangekomen in de jaren na de Threaty of Coruscant. :')
pi_107488202
En er niet bepaald op vooruit gegaan
In Tyler We Trusted
pi_107488677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef JediSimons het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dit is Baras in de comics. Vrij aangekomen in de jaren na de Threaty of Coruscant. :')
Bij 0:22 van dit filmpje zie je hoe Darth Baras er eerst uit zou komen te zien.
Ik ben blij dat ze hem zo'n masker hebben gegeven :')
pi_107490725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Bij 0:22 van dit filmpje zie je hoe Darth Baras er eerst uit zou komen te zien.
Ik ben blij dat ze hem zo'n masker hebben gegeven :')
Je ziet hem nog zonder masker in de game, maar agree
pi_107491847
zo... eerste level 50 na 6 dagen, 17 uur en 35 minuten speeltijd met dat character :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107495012
Blijkbaar moet je niet 6-0 willen winnen in huttball, want dan telt de daily niet..

Oh en toen ik de WZ uitging spawnde ik dood in the rep. fleet :')

Ohja, deze week weer 12 bags geopend en 3 items gekregen, allemaal dubbele!! :D :D :D :D :D :D
pi_107496677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Pixell het volgende:
Blijkbaar moet je niet 6-0 willen winnen in huttball, want dan telt de daily niet..

Oh en toen ik de WZ uitging spawnde ik dood in the rep. fleet :')

Ohja, deze week weer 12 bags geopend en 3 items gekregen, allemaal dubbele!! :D :D :D :D :D :D
Die bug zit er nog steeds in :? soms wel en soms niet, ik snap er de ballen van.

Het is overigens wel handig als je 5-0 voor staat om gewoon te gaan farmen. Winst is toch binnen, medals scoren.
pi_107497574
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die bug zit er nog steeds in :? soms wel en soms niet, ik snap er de ballen van.

Het is overigens wel handig als je 5-0 voor staat om gewoon te gaan farmen. Winst is toch binnen, medals scoren.
Ja precies, dat heb ik dan maar ook gedaan, maar echt veel hoger dan 8/9 medals kom ik niet... ik haal de 50k protection niet en 300k dmg ook niet :{ (bij civil war heb je nog de 2 defender medals, dus dan zit ik wel aan 10 medals)
pi_107497952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ja precies, dat heb ik dan maar ook gedaan, maar echt veel hoger dan 8/9 medals kom ik niet... ik haal de 50k protection niet en 300k dmg ook niet :{ (bij civil war heb je nog de 2 defender medals, dus dan zit ik wel aan 10 medals)
50k defense is makkie, die heb ik regelmatig :) gewoon slim protecten
pi_107499910
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

50k defense is makkie, die heb ik regelmatig :) gewoon slim protecten
Ja klopt, ik vind alleen het targetten zo kut in drukke gevechten, het selecteren van friendlies is dan echt een hel..
pi_107500618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ja klopt, ik vind alleen het targetten zo kut in drukke gevechten, het selecteren van friendlies is dan echt een hel..
Hotkeys O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:52:40 #58
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107500995
Heb zojuist m'n Legacy vrijgespeeld en de eerste missie gedaan op weg naar het 'republic vs empire'-deel van het verhaal. Maar heb nu ineens last van constante freezes, 5+ seconden. Hebben meer mensen dit?

Ik word trouwens onderhand moe van dat 'You must complete missions in order to do that'. NPC's zien met zo'n icoontje boven het hoofd, maar de missie niet kunnen starten. Of je companions die zeggen, 'If I could have a minute, I got something on my mind.', vervolgens naar een restzone gaan en het gesprek niet kunnen voeren, omdat 'You must complete missions...'. :|W

Zou fijn zijn als je niet voor missies in aanmerking komt, dat die niet vermeld zouden worden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107501055
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef The_Substitute het volgende:
Heb zojuist m'n Legacy vrijgespeeld en de eerste missie gedaan op weg naar het 'republic vs empire'-deel van het verhaal. Maar heb nu ineens last van constante freezes, 5+ seconden. Hebben meer mensen dit?

Ik word trouwens onderhand moe van dat 'You must complete missions in order to do that'. NPC's zien met zo'n icoontje boven het hoofd, maar de missie niet kunnen starten. Of je companions die zeggen, 'If I could have a minute, I got something on my mind.', vervolgens naar een restzone gaan en het gesprek niet kunnen voeren, omdat 'You must complete missions...'. :|W

Zou fijn zijn als je niet voor missies in aanmerking komt, dat die niet vermeld zouden worden.
betekend dat je quest log vol zit
pi_107501203
TOR is inmiddels 2 miljoen keer over de toonbank gegaan en de game heeft nog 1,7 miljoen actieve gebruikers.

Jaha, het is duidelijk hartstikke dood die game.

http://www.eurogamer.net/(...)republic-subscribers
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:00:19 #61
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107501312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef Pixell het volgende:

[..]

betekend dat je quest log vol zit
Mijn log staat vol met die flashpoints en heroic +2/+4-quests die ik nooit heb kunnen doen in m'n eentje. Moet ik bij elke op [abandon] drukken om ze te verwijderen?
pi_107501354
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Mijn log staat vol met die flashpoints en heroic +2/+4-quests die ik nooit heb kunnen doen in m'n eentje. Moet ik bij elke op [abandon] drukken om ze te verwijderen?
Ja
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:08:07 #63
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107501628
Ok, bedankt.

Ik heb hierdoor zoveel missies op Tatooine en Alderaan moeten laten gaan. :|W
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:24:44 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107502346
Zou ik niet doen, die group quests zijn erg leuk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_107502492
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Morthill het volgende:
TOR is inmiddels 2 miljoen keer over de toonbank gegaan en de game heeft nog 1,7 miljoen actieve gebruikers.

Jaha, het is duidelijk hartstikke dood die game.

http://www.eurogamer.net/(...)republic-subscribers
'Wij van WC-eend'
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:37:19 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_107502915
16 man ops bosses :|W te easy

16 man trash is fucking irritant :(
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:41:30 #67
51794 Rahl
pi_107503095
quote:
8s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

'Wij van WC-eend'
Volgens mij mag je als beursgenoteerd bedrijf niet over dit soort dingen liegen. Maar correct me if I'm wrong, zit niet echt in beurswetgeving ;).
last.fm
  donderdag 2 februari 2012 @ 00:09:37 #68
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107503940
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
Zou ik niet doen, die group quests zijn erg leuk.
De flashpoints heb ik nog open staan.
pi_107506186
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef Rahl het volgende:

[..]

Volgens mij mag je als beursgenoteerd bedrijf niet over dit soort dingen liegen. Maar correct me if I'm wrong, zit niet echt in beurswetgeving ;).
Dat en het zijn 1.7 Miljoen subs na de eerste gratis maand. Het is veel belangrijker hoeveel er in maand 2 t/m 6 nog over zijn.
pi_107507244
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:09 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

De flashpoints heb ik nog open staan.
Hij bedoelt zeg maar de group quests per planeet. De quest-reeks van dat je een planeet moet redden enzo.
pi_107507309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef Rahl het volgende:

[..]

Liegen over financiële cijfers is redelijk strafbaar ja :D
pi_107507642
Serveronderhoud, wat moet ik nu doen vanochtend :?
pi_107507847
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Morthill het volgende:
Skyrim
pi_107508259
Alvast de patchnotes voor 1.1.2 lezen :P

http://www.swtor.com/comm(...)=2419221#edit2419221
pi_107508267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Skyrim
Heb ik niet
pi_107508339
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:57 schreef pjats het volgende:
Alvast de patchnotes voor 1.1.2 lezen :P

http://www.swtor.com/comm(...)=2419221#edit2419221
Companion Characters no longer occasionally appear unclothed when summoned.

Dat was inderdaad raar

The Legacy Experience required to advance to Legacy Levels beyond 20 has been increased.

Ziek als je daar al bent

The speed of enemy Ion Cannons has been reduced to improve balance in high-level Space Combat Missions.

Gelukkig, space combat was echt best lastig op de latere levels
pi_107508594
Abilities on cooldown are now more easily distinguished from abilities that can be used.

Ik ben vooral blij met deze. Je kon niet meer duidelijk zien wanneer je weer een ability kon gebruiken. Heel erg irritant dat ze dat verandert hadden.
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:17:17 #78
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_107508727
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Morthill het volgende:
Rukken ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_107508815
Goeie lijst weer.
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:26:54 #80
51794 Rahl
pi_107508974
quote:
If Sprint was active when a player died, it now remains active when the player is revived.
_O_
quote:
The number of commendations in Champion and Battlemaster Bags has been greatly increased, and the direct item trade tokens appear less frequently in Champion Bags. This change allows players to obtain PvP gear at a steady and significantly more predictable rate with an occasional bonus.
Hm. Kan ik dan beter wachten met het openen van m'n eerste bags of gewoon nu doen in een 16-man ops groep?

quote:
Bonus Series missions on Tatooine can now be abandoned.
_O_
last.fm
pi_107509409
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

_O_

[..]

Hm. Kan ik dan beter wachten met het openen van m'n eerste bags of gewoon nu doen in een 16-man ops groep?

[..]

_O_
Er zitten straks helemaal geen items meer in :{ alleen nog maar commendations
pi_107513704
quote:
If Sprint was active when a player died, it now remains active when the player is revived.
Hallelujah
In Tyler We Trusted
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:12:30 #83
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107513837
bazenupdates
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:13:51 #84
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107513870
Kaon Under Siege

Infected Mercenaries can no longer permanently stun players.

_O_

FP is gelijk 10x zo eenvoudig

perma stun op healer = wipe

5 x voorgekomen ofzo :')
pi_107514732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef TylerMayhem het volgende:

[..]

Hallelujah
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze hier niet een passive skill van gemaakt hebben in the first place :')
pi_107514852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet waarom ze hier niet een passive skill van gemaakt hebben in the first place :')
Roleplaying en voor sommige datacrons moet je echt niet rennen.
pi_107515053
dan heb je altijd nog een toets waarmee je gaat lopen,
Je hebt nu ook een optie lopen/rennen/sprint

Mark my words, het is een kwestie van tijd voor dit een passive skill gaat worden
pi_107515211
Maar Roleplaying dan ;( :'(
Al die maagden overstuur :D

Het is nu ook vrijwel een passive skill... Altijd aan :D
pi_107516152
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:41 schreef DaFan het volgende:

[..]

Roleplaying en voor sommige datacrons moet je echt niet rennen.
Dat geklauter voor die Datacrons :X en dan ging dat bij mij nog best aardig, ik heb guildgenoten enorm zien aankloten.
pi_107516548
Vandeweek die op de sandcrawler gedaan, op een Alt PvE server dus geen geleuter. Duurt echt lang, heb de hele afwas gedaan met een half oog op het scherm :D
Nu wel al Matrix cube lvl 24... Toch lekkere bonus.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:20:11 #91
339055 JediSimons
pi_107517982
Zijn er nog mensen die characters hebben op Lord Calypho en graag Crimson Order willen joinen? Elke classe is welkom. We hebben echter wel een tekort aan healers op level 50. :D
pi_107518139
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:20 schreef JediSimons het volgende:
Zijn er nog mensen die characters hebben op Lord Calypho en graag Crimson Order willen joinen? Elke classe is welkom. We hebben echter wel een tekort aan healers op level 50. :D
Mijn healer is onderweg! (en al in crimson order :P)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:31:36 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_107518390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat geklauter voor die Datacrons :X en dan ging dat bij mij nog best aardig, ik heb guildgenoten enorm zien aankloten.
moet je de 10 stat datacron proberen das pas kutwerk
pi_107518521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

moet je de 10 stat datacron proberen das pas kutwerk
I know, en TOR is gewoon niet gemaakt voor dat soort gameplay. Zelfs AC is te kut voor dit soort waanzin.
pi_107518547
quote:
Ja, en voor mijn Agent lvl 50 is zijn we wel weer twee maanden verder
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:38:57 #96
339055 JediSimons
pi_107518609
Aangezien ik net 50 ben geworden wil ik best wat HM FPs organiseren met de guild. Probleem is dan wel dat we de healers moeten puggen. :P
pi_107518628
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:38 schreef JediSimons het volgende:
Aangezien ik net 50 ben geworden wil ik best wat HM FPs organiseren met de guild. Probleem is dan wel dat we de healers moeten puggen. :P
Agh, dat is toch prima, anders zit mijn juggernaut maar te verstoffen ;(
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:43:12 #98
339055 JediSimons
pi_107518733
Of ik moet m'n healer die 42 is even gaan levelen. We lopen op dit moment met 4 level 50 tanks en 1 healer level 50 in de guild. :P
pi_107518987
Ja, casual guild enzo en daarnaast ben ik ook met mijn Jedi aan het spelen
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:55:23 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107519088
Ik ben er alweer klaar mee. Is wel een fijne MMO heur, daar niet van :@ Maar dat slaat bij mij altijd toe, en altijd op hetzelfde plekje, namelijk als ik ong 3/4de op mijn max lvl ben (lvl 38 nu ;( )
pi_107519322
ik vind het kut dat ik niet weet of ik mn alt door moet levelen, is nu lvl 17.

ga ik straks doorlevelen naar 34 blijkt dat je met dat legacy systeem compleet andere species mag spelen ofzo. alt dus met een dubbel gevoel =/
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_107519588
Dan heb je nog 6 slots over ;)

Vriend van me zit redelijke te zenuwen, die heeft z'n 8 slots al vol :D
pi_107522243
Denk niet dat je plots andere species krijgt, dus zou me daar geen zorgen over maken.
pi_107522343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef Morthill het volgende:
Denk niet dat je plots andere species krijgt, dus zou me daar geen zorgen over maken.
VOSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!11!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als het ff kan zou ik meteen rerollen
pi_107522440
Gaat iedereen rerollen, lekker origineel :D
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:27:38 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107522668
quote:
Ik heb een Mercenary daar, al lekker op weg. Wie moet ik lastig vallen?
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:29:56 #107
339055 JediSimons
pi_107522758
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb een Mercenary daar, al lekker op weg. Wie moet ik lastig vallen?
Masker, Deventer of Malgore.

Bijna klaar met m'n weekly ilum pvp quest. 150 man slachten. Best wel fun met 30 man ops. :P
pi_107523025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:29 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Bijna klaar met m'n weekly ilum pvp quest. 150 man slachten. Best wel fun met 30 man ops. :P
Die doe ik altijd op de dag dat de weekly reset, binnen een uurtje is ie dan klaar omdat iedereen het dan doet :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:40:50 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107525292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:29 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Ik zal even roepen zodra ik weer in kan loggen.

;(.
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:39:48 #110
339055 JediSimons
pi_107562268
Iedere keer als ik grapple gebruik op m'n Bounty Hunter zit dit in mijn hoofd:

Damn you mortal combat :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:20:22 #112
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107563223
De vrouw aan de telefoon vond mijn Nederlandse email-adres werkelijk waar onbegrijpelijk :'). Ook omdat ze echt dat ik Amerikaans was.

Na het spellen in het fonetische alfabet lukte het aardig. Ik kan weer inloggen *O*.
pi_107588739
De eindbaas van Act 1 met Imperial Agent wil niet lukken.
Ik ga maar weer vanavond mijn Vanguard trainen.
pi_107596910
Stiekem verheugen op de dag dat ik The Old Republic krijg van me ouders *O* , oh en wachten op Kingdom of Amular, iemand nog andere games. :D
pi_107599017
Darkness II misschien al tussendoortje :P
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:59:15 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107599266
Corellia is wel erg mooi _O_.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:06:24 #117
51794 Rahl
pi_107599496
Als verse 50 heb je echt helemaal niks in te brengen in Warzones
last.fm
pi_107599517
Mjuh, ze zouden wat starter pvp gear moeten toevoegen aan craft profs. Zou een hoop schelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_107599586
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:07 schreef Sjiznit het volgende:
Mjuh, ze zouden wat starter pvp gear moeten toevoegen aan craft profs. Zou een hoop schelen.
God ja, nuttige dingen kunnen craften O+
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:10:02 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107599614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

God ja, nuttige dingen kunnen craften O+
Biochem nemen.
pi_107622382
Merk wel dat die kleedkamer functie echt nutteloos is eigenlijk. Textures van gear is nivo 1990, je kan de blokjes tellen. Lightsabers en wapens zie je niet en inzoomen is ook niet mogelijk. Die mogen ze ook wel verbeteren.
pi_107628414
SORCS R OP!!1!

6-0 met nog 8,5 minuut op de klok :')
  zondag 5 februari 2012 @ 14:49:09 #123
339055 JediSimons
pi_107629701
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef DaFan het volgende:
SORCS R OP!!1!
[ afbeelding ]
6-0 met nog 8,5 minuut op de klok :')
GZ :P

Dan had je beter op 5-0 kunnen afspreken met de groep om nog wat kills te farmen, voor wat medailles. :P

Net even een Smuggler aangemaakt.

Nu nog een guild aanmaken met de naam <Fishsticks>

:')

[ Bericht 19% gewijzigd door JediSimons op 05-02-2012 15:04:43 ]
pi_107630556
Ja ik zeg nog Stop scoring, maar eigenwijs blijkbaar :{
Coole dude wel :D
pi_107662762
Lvl 26 en mn speeder gehaald. Behoorlijk dure krengen moet ik zeggen, na de skill + speeder aangeschaft te hebben had ik nog 60 credits over :p Nog niet eens genoeg om met mn spaceship naar mn quest gebied te gaan :p Ik heb nu toch maar eens besloten mn gecrafte weapons te verkopen op de "veiling" :)

En wat is pvp lekker met een Sniper. Veel damage, veel kills en altijd een hoog aantal awards :)
pi_107664369
Gisteren ook nog wat stuff gekocht op m'n Commando, heb nog 500 credits :D eind van de werk wel 50.
Op Sorc lvl 29 heb ik wel 300k + credits... Slicing ftw.
pi_107664467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Haha , dat dachten gisteren ze gisteren ook.
We stonden 4-0 achter met nog minder dan 2 minuten te gaan.
Maakte we uiteindelijk nog 4-4 , pakte opnieuw die bal en we wonnen , beste overwinning ooit die ik heb meegemaakt.

Maar idd , normaal gesproken moet je gewoon medals farmen als je zo ver voorstaat.

Wordt overigens wel een beetje simpel van die champion bags...
Was binnen 2 weken level 50 , en sindsdien al bezig om al de items bij elkaar te krijgen , en mis nog steeds m'n boots/legs/bracers.
Heb zelden een daily gemist , en sowieso geen ene weekly.

Een maat van mij had binnen 2 weken tijd alle items :S
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107664552
Als je nou slim bent dan open je geen champion bags meer, maar sla je ze op in je storage. Die bags veranderen namelijk met de volgende patch.

quote:
The number of commendations in Champion and Battlemaster Bags has been greatly increased, and the direct item trade tokens appear less frequently in Champion Bags. This change allows players to obtain PvP gear at a steady and significantly more predictable rate with an occasional bonus.

Champion Bags now always contain 15 Centurion Commendations AND 7 Champion Commendations. Battlemaster Bags now always contain 15 Champion Commendations. So Centurion gearing up progression for new level 50s is increased significantly and Champion gearing up progression will be steady.
Ik heb er inmiddels 14 in m'n storage bay zitten.

[ Bericht 12% gewijzigd door S1gnum op 06-02-2012 10:17:57 ]
pi_107664803
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:11 schreef S1gnum het volgende:
Als je nou slim bent dan open je geen champion bags meer, maar sla je ze op in je storage. Die bags veranderen namelijk met de volgende patch.

[..]

Van die klote centurion commendations heb ik er ook echt al teveel :<
Maar idd handig om even te wachten met die bags open te maken.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107666957
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:11 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Goed om te weten
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_107668536
De enige bag waar je er niet meerdere van kan hebben is de Champion bag die je koopt voor Warzone/Mercenary commendations en de Battlemaster bag.
pi_107669915
Ik dacht dat je er idd maar 1 in je opslag kon hebben?
pi_107669996
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:05 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht dat je er idd maar 1 in je opslag kon hebben?
Battlemaster inderdaad maar één en de Champion bag die je koopt voor Warzone/Merc commendations. Van de andere Champ bags die je krijgt van je daily/weekly kun je er zoveel bij je houden als je wilt :)
pi_107672172
Ah ic. Ik heb nu 1 battlemaster bag dan, maar eer ik valor 60 ben. Dan maar wat Champion Bags opsparen!
pi_107673903
Vraagje over lightside/darkside points. Ik probeer mn char zo dark mogelijk te maken maar heb in mijn enthousiasme al 3x per ongeluk een light antwoord gegeven. Is er speling in het aantal te verdelen punten als je tot de max van light/dark wilt gaan of is elke lightside antwoord gegeven een antwoord te veel?
pi_107673930
uhm, geen idee eigenlijk. Ik heb maar 1 char en die zit op 10.000/0. Zodra je daaraan ook maar iets verandert zou je dan geen rank V meer kunnen halen.
pi_107674520
Er zijn verscheidene flashpoints waar je light/dark kunt harvesten... dus het is niet zo'n ramp verder :)
pi_107677909
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Er zijn verscheidene flashpoints waar je light/dark kunt harvesten... dus het is niet zo'n ramp verder :)
Dit.

Overigens worden e.v.t. fout gekozen punten (je gaat bijvoorbeeld voor Dark maar hebt per ongeluk 100 Light side punten) gereset naar 0 wanneer je rank 5 van light of dark side haalt.
pi_107677958
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef Questular het volgende:
Vraagje over lightside/darkside points. Ik probeer mn char zo dark mogelijk te maken maar heb in mijn enthousiasme al 3x per ongeluk een light antwoord gegeven. Is er speling in het aantal te verdelen punten als je tot de max van light/dark wilt gaan of is elke lightside antwoord gegeven een antwoord te veel?
In settings kan je instellen dat je bij de antwoorden ziet of je dark of light krijgt.
pi_107678518
quote:
ik met mijn lvl 32 sith sorc :P

invite me maar als ik online ben :D

classname: xearah
hardcoholic
  maandag 6 februari 2012 @ 17:05:27 #141
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107679509
ben het eigenlijk een beetje zat, alle content doorlopen
pi_107680231
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef leeell het volgende:
ben het eigenlijk een beetje zat, alle content doorlopen
alle content :D je hebt alle classes al op lv 50? :P
  maandag 6 februari 2012 @ 17:26:20 #143
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107680258
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

alle content :D je hebt alle classes al op lv 50? :P
oh ik bedoelde op lvl 50 _O-

ben ondertussen bezig met alts ja
pi_107680525
Gisteren wat gepvp'd op mijn dps sage. Vermaakte me beter dan met mijn Knight. Dat ga ik bij deze vaker doen. Op mijn knight ben ik redelijk kansloos met sage lekker competitief. Al heeft mijn knight wel meer stijl alstie hard ingemaakt wordt, beetje steentjes gooien haalt het toch niet bij dikke lightsaber actie.
pi_107680843
Ik vond PvP met mijn Jugg ook altijd wel leuk, alleen is het totaal ingemaakt worden nooit een zak aan. Maar wat je zegt, laf steentjes gooien of beuken met een lightsaber, ik weet het wel.

Benieuwd hoe dat gaat worden met mijn Op, die toch vooral gaat healen. Naja, ben toch pas lvl 17.
pi_107689186
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:38 schreef Morthill het volgende:
Ik vond PvP met mijn Jugg ook altijd wel leuk, alleen is het totaal ingemaakt worden nooit een zak aan. Maar wat je zegt, laf steentjes gooien of beuken met een lightsaber, ik weet het wel.

Benieuwd hoe dat gaat worden met mijn Op, die toch vooral gaat healen. Naja, ben toch pas lvl 17.
Vind PvP best leuk met mijn Sith Sorc healer. Ben pas level 21 maar pak elk potje minstens 1x MVP.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_107692472
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Dit.

Overigens worden e.v.t. fout gekozen punten (je gaat bijvoorbeeld voor Dark maar hebt per ongeluk 100 Light side punten) gereset naar 0 wanneer je rank 5 van light of dark side haalt.
EN! als je vlug op ESC ramt als je een verkeerde keuze hebt gemaakt kun je met regelmaat nog terug naar de opties. Behalve als er een gevecht getriggered wordt.
pi_107699198
Agent ship is toffer dan Warrior :{
pi_107703525
Hoe lastig is het om tijdens het pvp-en als eerste de healer aan te pakken...hoe vaak ik het ook zeg mijn team lijkt er niks aan te doen. Nee liever op iemand inbeuken die continu gehealed wordt. En zodra ik in mn eentje achter de healer aanga heb ik een half team op me zitten, en uiteraard word ik dan voor geen meter gehealed.

Maar goed gisteren ook wel een paar potjes gewonnen en de burst damage van mn sniper wordt steeds leuker :) Gisteren met 4000+ gecrit :)
pi_107703547
Dat haal ik dus echt niet op m'n Sorcerer. Mag blij zijn wanneer ik crit voor 3k. Ik denk echter dat een sorcerer net zoveel damage doet omdat je eigenlijk (helemaal in PvP spec) allemaal kleine dots doet
pi_107703617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:36 schreef Questular het volgende:
Hoe lastig is het om tijdens het pvp-en als eerste de healer aan te pakken...hoe vaak ik het ook zeg mijn team lijkt er niks aan te doen. Nee liever op iemand inbeuken die continu gehealed wordt. En zodra ik in mn eentje achter de healer aanga heb ik een half team op me zitten, en uiteraard word ik dan voor geen meter gehealed.

Maar goed gisteren ook wel een paar potjes gewonnen en de burst damage van mn sniper wordt steeds leuker :) Gisteren met 4000+ gecrit :)
Meestal als ik de Ops leader ben in PVP dan zet ik een marker op de healers van het andere team. Healers gaan erg makkelijk neer als je hele team op hun focused. Ik heb overigens wel moeite om alleen een healer down te krijgen.

Ik weet overigens niet of je Champ/BM gear hebt, maar ik ben op één stuk na full Champ. Dan ga je pas leuke damage doen :P Ik zat laatst op de 350k damage in een Warzone.
pi_107703799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:45 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Meestal als ik de Ops leader ben in PVP dan zet ik een marker op de healers van het andere team. Healers gaan erg makkelijk neer als je hele team op hun focused. Ik heb overigens wel moeite om alleen een healer down te krijgen.

Ik weet overigens niet of je Champ/BM gear hebt, maar ik ben op één stuk na full Champ. Dan ga je pas leuke damage doen :P Ik zat laatst op de 350k damage in een Warzone.
350k is goed te doen met champ gear idd.
In sommige potjes zit ik nu rond de 400k healing done met m'n bh merc.
Maar dan mag ik echt maar 1x doodgaan ofzo en ben ik continue aan het healen.

Het is dan wel zuur om te zien dat er sorcs zijn die 600k+ healen en 5+x dood zijn gegaan :<
En ook nog eens 75k damage doen voor de damage medal :<
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107703833
Gisteren maar even Armormech gedropt voor Biochem, iets betere keus voor PvP. :)
Verderrrr.. nog 2 leveltjes dan eindelijk 50 op m'n Sniper.
Ik moet niet zo slacken. :D
pi_107704993
Same, ik moet nog 2,5 level... Maar ben pas valor 28 dus ga het denk ik vullen met PVP. Ik heb ook nog lang geen 1000/1000 commendations.
pi_107705501
Ik moet nog 23 levels.... ben wel al lvl 21 qua valor dus dat schiet wel redelijk op :)
pi_107705643
Ik zit nu op 40 valor, maar ik ben van plan van 48 tot 50 alleen maar te gaan PvPen.
Zal wel wat langer duren maar dan haal ik misschien 50 valor voordat ik 50 ben.

Verder heb ik volgens mij al een stuk of 20 keer de commendations cap gehaald, gaat opzich best rap als je een paar potjes achter elkaar wint.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:50:01 #157
339055 JediSimons
pi_107708029
So a few of my friends and I decided to reroll last night...

LOL :D _O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:00:36 #158
126783 pjats
The Pjatser
pi_107708357
Vandaag patch naar 1.1.2: http://www.swtor.com/patchnotes
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:26:50 #159
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107709194
Ik wou dat ik Powertech was gegaan en niet Mercenary.
pi_107709293
quote:
Champion bags now always contain 15 Centurion Commendations and 7 Champion Commendations, and the chance to obtain a direct trade item token has been reduced. Battlemaster bags now always contain 15 Champion Commendations.
gisteren nog 4 champion bags geopend voor 12 centurion commendations... in totaal :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:49:09 #161
126783 pjats
The Pjatser
pi_107709832
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wou dat ik Powertech was gegaan en niet Mercenary.
Ik ben erg blij met mijn Mercenary. Tracer Missele spam FTW! :P
pi_107710218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

gisteren nog 4 champion bags geopend voor 12 centurion commendations... in totaal :')
Blont :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:02:15 #163
339055 JediSimons
pi_107710227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef pjats het volgende:

[..]

Die nummer 1 ook. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:04:15 #164
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107710285
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:49 schreef pjats het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker spelen, daar niet van. Maar heb nu ook een Trooper aangemaakt en die is Vanguard. Maar alles ziet er gewoon vetter uit bij de Bounty Hunter. Gebruikt zijn jetpack om zichzelf te lanceren om zo melee schade te doen, de Trooper slaat gewoon met de achterkant van zijn geweer :') Het ziet er gewoon vetter uit :'(

Zelf zou ik het wel tof vinden dat je 2 keer van Advanced Class kan veranderen, 1 keer om de andere kant te ervaren hihi en nog een keer als je 't helemaal niks vindt. Zo kan men ook niet telkens switchen voor wat er nou nodig is of wat nou echt overpowered is.
pi_107710485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef pjats het volgende:
Vandaag patch naar 1.1.2: http://www.swtor.com/patchnotes
Nice
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:46:41 #166
126783 pjats
The Pjatser
pi_107711586
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker spelen, daar niet van. Maar heb nu ook een Trooper aangemaakt en die is Vanguard. Maar alles ziet er gewoon vetter uit bij de Bounty Hunter. Gebruikt zijn jetpack om zichzelf te lanceren om zo melee schade te doen, de Trooper slaat gewoon met de achterkant van zijn geweer :') Het ziet er gewoon vetter uit :'(

Zelf zou ik het wel tof vinden dat je 2 keer van Advanced Class kan veranderen, 1 keer om de andere kant te ervaren hihi en nog een keer als je 't helemaal niks vindt. Zo kan men ook niet telkens switchen voor wat er nou nodig is of wat nou echt overpowered is.
Ik vind de meeste moves mijn Trooper er juist beter uit zien. Maar goed, dat is een Commando, die slaat je gewoon met zijn BFG :D

Armor van Trooper vind ik ook beter, als je het een beetje kan matchen tenminste. Bij Bounty Hunters krijg ik snel het gevoel of alles bruin (of iets met bruin) moet zijn. Tenminste als ik de armors bekijk die kan krijgen bij het volgen van het verhaal. Dus niet PVP.
pi_107711823
quote:
General
Companion Characters no longer occasionally appear unclothed when summoned
FFS...Mako !! :'(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107712055
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:01 schreef DaFan het volgende:
Blont :P
Ach, het maakt eigenlijk niks uit. Ik hoef geen Centurion/Tionese gear. Gare meuk, dat is het. En ik kom om in deze coins. Jammer dat je er niks anders nuttigs mee kan
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:11:52 #169
126783 pjats
The Pjatser
pi_107712506
Heeft iemand al de nieuwe patch getest? En dan vooral de nieuwe cooldown effect van de ability bar? Ik lees er namelijk allemaal reacties over.
pi_107713443
Er zaten in de vorige patch ook al wat verbeteringen, maar heb deze nog niet kunnen testen.
BW had al aangegeven dat de cooldown issues over meerdere patches aangepakt zouden worden dus als het nu nog hetzelfde werkt als eerst ben ik tevreden
pi_107714090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:29 schreef ApoclysmX het volgende:

Zal wel wat langer duren maar dan haal ik misschien 50 valor voordat ik 50 ben.

Dat gaat je niet lukken. Valor-rank zit gecapt op je huidige level. Met m'n lvl 31 BH kan ik dus niet voorbij valorrank 31 gaan.
pi_107714139
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Dat gaat je niet lukken. Valor-rank zit gecapt op je huidige level. Met m'n lvl 31 BH kan ik dus niet voorbij valorrank 31 gaan.
Dat gaat me wel lukken omdat je namelijk wel tot 49.9 iig kan gaan. ;D
Dus ja.. misschien dat ik net niet de 50 aan tik. :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:01:30 #173
126783 pjats
The Pjatser
pi_107714299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Er zaten in de vorige patch ook al wat verbeteringen, maar heb deze nog niet kunnen testen.
BW had al aangegeven dat de cooldown issues over meerdere patches aangepakt zouden worden dus als het nu nog hetzelfde werkt als eerst ben ik tevreden
Ze zouden de ability delay over meerdere patches aanpakken. Ik bedoelde wat anders. Namelijk het visuele gedeelte hoe je kan zien of een ability al kan gebruiken ivm cooldown. In het begin was het namelijk dat de ability grijs was als de cooldown nog aanwezig was. Dat was een paar patches geleden opeens weg. Nu zouden ze dat weer hebben aangepast. Maar mensen zijn er niet zo positief over. Teminste op de officiele forums. Maar ik vraag het hier ook maar even, omdat daar graag gezeurd wordt en dat hier wat minder is.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:21:52 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107715201
Ik vind het nu prima. Ziet er goed uit en combat is lekker vloeiend.
pi_107716076
Ik check eigenlijk nooit officiële forums dus mischien weet iemand het hier wel, staat er een optie tot character migration in de planning? Mijn server loopt nu niet echt over van de spelers dus ik zou wel naar een wat drukkere server willen verhuizen.
pi_107717249
Is niks over bekend. Wordt wel veelgevraagd.
Zou ook wel over willen met een alt naar Lord Calypho.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:35:18 #177
339055 JediSimons
pi_107717827
Ilum is op dit moment broken. Kills worden niet geregistreerd. Je krijgt geen Valor en er worden ook geen kills opgeteld bij je daily/weekly quest.

Met de hele ops tickets aangemaakt. Hopelijk fixen ze het snel...
pi_107719958
Ik hoop vooral nog (tegen beter weten in) dat legacy xp per account wordt en niet per server. Aangezien ik mijn Empire en Republic chars op verschillende servers heb.
pi_107720710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Sjiznit het volgende:
Ik hoop vooral nog (tegen beter weten in) dat legacy xp per account wordt en niet per server. Aangezien ik mijn Empire en Republic chars op verschillende servers heb.
Zal echt niet gebeuren, te veel werk
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:02:34 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107720766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Sjiznit het volgende:
Laten we hopen van niet.
pi_107720956
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet.
Waarom niet :o Zie er niet al te veel tegen. En lijkt me eigenlijk ook niet al te veel werk.

Nou weet ik natuurlijk ook geen ene flikker van programmeren en hoe ze die zooi bij Bio hebben opgebouwd.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:21:51 #182
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107721330
Ik ben gewoon tegen alles wat cross-server is (behalve tranfers). Het is gewoon beter voor de community als een server echt als een apart, op zichzelf staand fenomeen wordt gezien.

Daarom hoop ik ook dat er nooit zo'n LFG-tool komt zoals in WoW.
pi_107721892
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben gewoon tegen alles wat cross-server is (behalve tranfers). Het is gewoon beter voor de community als een server echt als een apart, op zichzelf staand fenomeen wordt gezien.

Daarom hoop ik ook dat er nooit zo'n LFG-tool komt zoals in WoW.
Ah, das je goed recht natuurlijk. Ik hoop daarentegen wel op een lfg tool. Zo veel gemakkelijker. Beste zou zijn als die wel serverbeperkt is. Gewoon lekker que'en en wachten tot je met alleen maar server homies gegrouped wordt.

Wat betreft legacy per server zou ik niet cool vinden. Ik ben een altoholic, precies dat waarvoor die legacy is bedacht. Om je te belonen voor het spelen, alts maken en weet ik het wat. Ik heb op dit moment al 8 characters(alle de 4 classes empire en 4 republic) en zal uiteindelijk er wel mee krijgen. Dat kan ik dus nooit op 1 server doen daarom nu al gekozen voor 2 servers. Voor mij voelen ze alle 8 wel als een grote familie aan maar ik krijg wel 2 aparte legacies.
Nu weet ik nog niet wat voor perks eraan vast zitten maar ik kan me sterk indenken dat dit legacy level afhankelijk is. Zal dus 2 keer moeten grinden tot de hoge levels in plaats dat het allemaal op een hoop gegooid word. Persoonlijk vind ik dat erg kut.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:44:54 #184
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107722245
Het is inderdaad gedaan om alts aantrekkelijker te maken, maar vooral om alts naar level 50 te krijgen aantrekkelijker te maken.

Verder snap ik je probleem niet zo. Als je de game leuk vind zou je geen probleem moeten hebben om je karakters omhoog te levellen.
pi_107722258
Ik hoop dat ze de gaan wijzigen dat de client EERST patched voordat je inlogt
Da's eigenlijk m'n grootste ergernis :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:43:05 #186
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_107724826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoop dat ze de gaan wijzigen dat de client EERST patched voordat je inlogt
Da's eigenlijk m'n grootste ergernis :D
Dat je grootste ergenis? Van die 2x per maand dat voorkomt? :') Chill leven heb jij.
pi_107726680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:35 schreef JediSimons het volgende:
Ilum is op dit moment broken. Kills worden niet geregistreerd. Je krijgt geen Valor en er worden ook geen kills opgeteld bij je daily/weekly quest.

Met de hele ops tickets aangemaakt. Hopelijk fixen ze het snel...
Kills tellen niet mee als jij of iemand in je Ops diegene al een paar keer gekilled hebt. Geen idee of het een bug is of niet, stond er overigens ook raar van te kijken.
pi_107727125
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
Het is inderdaad gedaan om alts aantrekkelijker te maken, maar vooral om alts naar level 50 te krijgen aantrekkelijker te maken.

Verder snap ik je probleem niet zo. Als je de game leuk vind zou je geen probleem moeten hebben om je karakters omhoog te levellen.
Probleem zijn de eventuele perks en dat je door zon systeem meer naar een server geduwd wordt om een legacy zo hoog mogelijk te houden. Levellen is geen probleem, en dat zal ik ook doen natuurlijk.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:27:43 #189
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107727142
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat je grootste ergenis? Van die 2x per maand dat voorkomt? :') Chill leven heb jij.
Zijn grootste ergernis bij het spel lijkt mij. Begrijpend lezen is ook een kunst.
pi_107733131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef Chef_M het volgende:

[..]

O sorry, ik dacht dat dit het depressie topic was.
mea culpa
pi_107740866
Btw.. geen idee of mensen dit al meegekregen hadden.
Maar ik kwam dit tegen in een berichtje op het officiële SWTOR forum van één van de PvP en warzone ontwikkelaars van Bioware.

"That being said, the current interim 'gearing up' system will change significantly when we introduce Ranked Warzones (aiming for Game Update 1.2). Stay tuned for more details on that."

Ik wist dit in ieder geval nog niet. :)
pi_107741004
Ah ranked WZ _O_
Waar zie je dat?
pi_107741107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:49 schreef DaFan het volgende:
Ah ranked WZ _O_
Waar zie je dat?
http://www.swtor.com/comm(...)=2452276#edit2452276

edit: Echter moeten ze dan wel iets aan de server populatie gaan doen, anders gaat de game echt leeg lopen binnen no-time.
pi_107741234
Gisteren weer alle wz's weten te verliezen. Af en toe is het gebrek aan kennis van je teamgenoten zo enorm triest...eng gewoon. Nog steeds laten ze healers links liggen en snappen ze niet dat je via het /ops channel bv inkomende tegenstanders kunt vermelden... Nee je komt er pas achter als het al te laat is en ipv als een groep aan te vallen gaan ze om de beurt in hun eentje er op af zodat ze geen kans maken. En als je pas begint met het spel dan kan ik het nog begrijpen, maar ik zat op een gegeven moment in een team waar ik met mijn lvl 27 de laagste level was, en nog wist 3 kwart van die groep helemaal niet hoe het moest....als je lvl 43 bent dan mag ik er toch vanuit gaan dat je een beetje snapt hoe pvp in elkaar zit....

Zo genoeg gezeikt, heerlijke game :)
pi_107741433
Levels zeggen toch niet zo gek veel? Ben lvl 50 nu en heb nog geen minuut aan pvp besteed en geen idee hoe het werkt.
Wil het wel uit gaan proberen maar dan ga ik ook gigantisch de n00b uithangen :')
pi_107741603
Nog één Champion bag en ik kan m'n laatste Champion piece kopen. Dan ben ik fully champion geared :) Valor rank 51 inmiddels.. nog 9 te gaan.
pi_107741739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Levels zeggen toch niet zo gek veel? Ben lvl 50 nu en heb nog geen minuut aan pvp besteed en geen idee hoe het werkt.
Wil het wel uit gaan proberen maar dan ga ik ook gigantisch de n00b uithangen :')
Klopt, maar dit waren mensen met titels bij hun namen die duiden op aardig wat pvp uurtjes, titels die je pas krijgt als je een hoop pvp hebt gespeeld :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:35:49 #198
51794 Rahl
pi_107741802
Ik krijg wel steeds mailtjes als met een Empire-char level 10 bereik, maar niet als ik 't met een Republic-char doe. Bioware is biased~$!!@!!!!!!11!!
last.fm
pi_107742006
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:35 schreef Rahl het volgende:
Ik krijg wel steeds mailtjes als met een Empire-char level 10 bereik, maar niet als ik 't met een Republic-char doe. Bioware is biased~$!!@!!!!!!11!!
Ik had het andersom, kreeg pas een mailtje bij mijn 3e char, een rep.
pi_107742049
op 1 of andere manier heb ik per ongeluk SWtor van mijn pc gegooid :')

Nu maar weer bezig met 25 gig downloaden :P
hardcoholic
pi_107742055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:47 schreef Ferdii het volgende:

Dat vind ik knap. :P
pi_107742935
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:47 schreef Ferdii het volgende:

Hoe krijg je dat voor elkaar :?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107743089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar :?
Ik was bezig met mijn pc een beetje aan het opschonen bij config scherm -> software. Ik wilde toen oa world of warcraft eraf mieteren, wat ook ongeveer 25 gig in totaal was :P Toen ik erop klikte liep ie ff vast, uit ongeduld nog paar keer op geklikt :'), gok dat ik toen een paar keer teveel geklikt heb en te snel heb door geenterd :D

Zoiets moet het wel geweest zijn, een andere verklaring heb ik ook niet :D
hardcoholic
pi_107743293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:23 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Ik was bezig met mijn pc een beetje aan het opschonen bij config scherm -> software. Ik wilde toen oa world of warcraft eraf mieteren, wat ook ongeveer 25 gig in totaal was :P Toen ik erop klikte liep ie ff vast, uit ongeduld nog paar keer op geklikt :'), gok dat ik toen een paar keer teveel geklikt heb en te snel heb door geenterd :D

Hehe nice :)
Nou succes met installeren dan maar weer :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107743939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:23 schreef Ferdii het volgende:

[..]

lol :')

Inmiddels valor rank 58 en vanavond wss eerste Ops doen met de guild!
pi_107744171
Zijn er trouwens , net zoals in WoW, add-ons verkrijgbaar om je eigen user interface te kunnen maken?
pi_107744236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef Questular het volgende:
Zijn er trouwens , net zoals in WoW, add-ons verkrijgbaar om je eigen user interface te kunnen maken?
Was het maar waar.. al zijn ze wel bezig met wat interface customization opties. Kleiner en groter maken van je interface en het verplaatsen van interface onderdelen. Verdere dingen heb ik nog niet voorbij zien komen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:05:01 #208
51794 Rahl
pi_107744266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef Questular het volgende:
Helaas nog niet. Minpuntje.
last.fm
pi_107744504
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:54 schreef Pixell het volgende:

[..]

Succes, ik ben er ook wel om mee te lezen :) kan met lvl 48 nog niet meedoen denk ik.
pi_107747178
Zo, even The First gesoloed :') ik kreeg wel 300 damage van dat ding
pi_107747256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Morthill het volgende:
Wie is The First? :P
pi_107747825
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:00 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Wie is The First? :P
en world boss in Dorumd Kaas (of zoiets) ;)
pi_107751575
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:54 schreef Pixell het volgende:

[..]

58 , nice :)
Doormiddel van alleen warzones te doen of om Illum te campen voor de patch ? :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107751659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:00 schreef Altron het volgende:

[..]

58 , nice :)
Doormiddel van alleen warzones te doen of om Illum te campen voor de patch ? :)
Ik ben republic ;) dus allemaal legit met WZs
pi_107751710
Helaas nog geen dmg meters ed dus :P
hardcoholic
pi_107751750
Gelukkig niet niet overal een plugin voor.
Lekker op gevoel spelen, je merkt het vanzelf wel wanneer je bovenaan de hatelist staat :P
pi_107751825
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:05 schreef Roellie80 het volgende:
Gelukkig niet niet overal een plugin voor.
Lekker op gevoel spelen, je merkt het vanzelf wel wanneer je bovenaan de hatelist staat :P
Dat wel, maar ik zou graag een eigen interface hebben zodat ik mn buttons anders kan plaatsen. En aangezien ik niet met keybinds werk maar nog alles met mn muis aanklik zou het handig zijn als ik het een en ander zelf kan positioneren en indelen :)
pi_107751885
Ik vind die nieuwe actionbars niet ideaal, dat ding begint te flashen en knipperen en weet ik wat, dikke chaos, zo zie ik toch niks...

Maarja, het zal wel los lopen

edit:
dat er geen dmg meters etc. inzitten maakt me niet uit, dat scheelt veel gezeik! lekker op gevoel spelen idd!
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:12:37 #219
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107751954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Morthill het volgende:
...van de 580.000? Netjes. :7
pi_107752377
Ik ram er eigenlijk steady wel 200-350k dmg uit (hangt van de WZ af en de lengte) maar zou wel graag weten hoe het beter kan, dus meters mogen van mij an sich wel. Maar geen gearscore.
pi_107752486
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

...van de 580.000? Netjes. :7
? Hij heeft 280k health en ging dood, hij deed mij maar 300 damage. Of wat bedoel je?
pi_107756161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:25 schreef DaFan het volgende:
Ik ram er eigenlijk steady wel 200-350k dmg uit (hangt van de WZ af en de lengte) maar zou wel graag weten hoe het beter kan, dus meters mogen van mij an sich wel. Maar geen gearscore.
Ach in pvp maakt het niet veel uit.

In pve moet je het zo zien: als de mob dood gaat doe je genoeg damage, whipe je vanwege een enrage oid, dan doe je niet genoeg damage ;)
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:31:45 #223
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107757238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

? Hij heeft 280k health en ging dood, hij deed mij maar 300 damage. Of wat bedoel je?
Bedoelde het ironisch, maar ik dacht dat je bedoelde dat je het aflegde; dat je maar 300 hp van dat ding wist af te halen.

Had dat laatst namelijk, toen had ik op Nar Shaddaa te laat door dat ik een heroic-gedeelte in liep. Dus ik dacht even een grote droid in de hoek van de map te kunnen vellen; dat bleek zo'n heroic boss te zijn, met 580.000+ hp. w/

Dus ik kreeg, solo, zogezegd er maar een paar honderd hp er vanaf, voordat ik 2 sec later plat lag. Dacht dat dat jij net zoiets bedoelde. :P

Maar ja, mijn fout. Verkeerd begrepen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 08-02-2012 17:41:36 ]
pi_107757804
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Bedoelde het ironisch, maar ik dacht dat je bedoelde dat je het aflegde; dat je maar 300 hp van dat ding wist af te halen.

Had dat laatst namelijk, toen had ik op Nar Shaddaa te laat door dat ik een heroic-gedeelte in liep. Dus ik dacht even een grote droid in de hoek van de map te kunnen vellen; dat bleek zo'n heroic boss te zijn, met 580.000+ hp. w/

Dus ik kreeg, solo, zogezegd er maar een paar honderd hp er vanaf, voordat ik 2 sec later plat lag. Dacht dat dat jij net zoiets bedoelde. :P

Maar ja, mijn fout. Verkeerd begrepen. :)
zelfs een world boss kan op lvl 18 niet op tegen mijn lvl 50 jugg ;)
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:55:48 #225
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107758127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

zelfs een world boss kan op lvl 18 niet op tegen mijn lvl 50 jugg ;)
En wat kreeg je ervoor? 5xp? :D

Hoe lang heeft het bij jullie trouwens geduurd om op 50 te komen? Ik zit nu op lvl 39, op Quesh. Maar in dit tempo zie ik mezelf niet in Februari op 50 komen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:56:08 #226
339055 JediSimons
pi_107758143
Ben van plan om een Trooper-only guild op te zetten aan de Republic zijde op Lord Calypho. Dus als je nog een trooper alt hebt ben je welkom. De guild heet Garza's Fist.

Lijkt me wel tof om wat kont te schoppen met een volle operation met alleen Troopers. (PVE,PVP). :P
pi_107758301
Ik had meer dan 4 dagen /played toen ik 50 werd. Lekker rustig aan gedaan.
pi_107758352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef JediSimons het volgende:
Ben van plan om een Trooper-only guild op te zetten aan de Republic zijde op Lord Calypho. Dus als je nog een trooper alt hebt ben je welkom. De guild heet Garza's Fist.

Lijkt me wel tof om wat kont te schoppen met een volle operation met alleen Troopers. (PVE,PVP). :P
Leuk idee, maar mijn Trooper zit op Legions of Lettow :(
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:05:51 #229
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107758509
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:08 schreef Questular het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik zou graag een eigen interface hebben zodat ik mn buttons anders kan plaatsen. En aangezien ik niet met keybinds werk maar nog alles met mn muis aanklik zou het handig zijn als ik het een en ander zelf kan positioneren en indelen :)
Waarom :'(.
pi_107759104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

En wat kreeg je ervoor? 5xp? :D

Hoe lang heeft het bij jullie trouwens geduurd om op 50 te komen? Ik zit nu op lvl 39, op Quesh. Maar in dit tempo zie ik mezelf niet in Februari op 50 komen.
Paar honderd legacy XP :) en twee epic drops ;)

Ik was een 120 uur kwijt om lvl 50 te halen
pi_107759116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef Sjiznit het volgende:
Ik had meer dan 4 dagen /played toen ik 50 werd. Lekker rustig aan gedaan.
Dat noem ik niet eens rustig :P Ik heb best hard zitten werken voor de review en ik had nog 5 dagen :D
pi_107766557
Geen flauw idee hoeveel dagen ik er over heb gedaan, zit inmiddels op 13d 3u
pi_107772451
Weet je, ik realiseer me dat ik suck in PvP als healer :') ik heal wel een hoop, maar in 1 op 1 ga ik zo kansloos dood altijd _O-
pi_107777562
Eerste 4 bazen gedaan in Eternity Vault :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 00:23:31 #235
339055 JediSimons
pi_107777745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Pixell het volgende:
Hoe ging die ? :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 00:24:04 #236
339055 JediSimons
pi_107777762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Morthill het volgende:
Weet je, ik realiseer me dat ik suck in PvP als healer :') ik heal wel een hoop, maar in 1 op 1 ga ik zo kansloos dood altijd _O-
Wacht maar tot je 50 bent. Dan guard ik je met mijn Powertech Tank en zijn we samen onverslaanbaar. :P
pi_107779767
LISTEN UP
pi_107780005
Full champ gear :) vanavond EV hardmode en morgen Nightmare.
pi_107780058
Zit op bijna 6 dagen op m'n main, lvl 48 net met 31 valor net... Long way to go. Achja ben ik in ieder geval niet zon verzuurde user die nu al door de content heen is :D
pi_107780370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 07:50 schreef S1gnum het volgende:
Full champ gear :) vanavond EV hardmode en morgen Nightmare.
was het een succes die EV hardmode?
pi_107780502
Ik zit nu op 2 dagen playtime en ben lvl 28, ik ga gewoon lekker door met alle quest cinematics te bekijken, pvp-en en solo questen doen en dan zie ik wel wanneer ik lvl 50 aantik :)
Ben net begonnen in Alderaan en ben toch wel tot de conclusie gekomen dat ik mijn tank companion iets beter had mogen gearen, ze gaat toch redelijk snel dood als ik een aantal mobs in 1x aanval :) Mooi gebied trouwens dat Alderaan :)
pi_107780834
Naarmate je verder komt worden je companions minder nuttig. Op lvl 15 deed mijn companion veel meer damage dan mijn tank, op lvl 50 is dat totaal omgekeerd. Is ook logisch, je krijgt veel meer skills, dus je beukt harder en trekt meer aggro.
pi_107781314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:39 schreef Questular het volgende:
Ik zit nu op 2 dagen playtime en ben lvl 28, ik ga gewoon lekker door met alle quest cinematics te bekijken, pvp-en en solo questen doen en dan zie ik wel wanneer ik lvl 50 aantik :)
Ben net begonnen in Alderaan en ben toch wel tot de conclusie gekomen dat ik mijn tank companion iets beter had mogen gearen, ze gaat toch redelijk snel dood als ik een aantal mobs in 1x aanval :) Mooi gebied trouwens dat Alderaan :)
Laat me raden, die companion heet zeker Kaliyo Djannis? :P
Zij is toch wel een van de meest nutteloze companions die er is, vooral als tank gaat ze veel te snel dood. :')
pi_107781438
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Pixell het volgende:
Die operation is echt belachelijk makkelijk lol...
Bij de laatste boss kan je nog even lachen om z'n naam ;p
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107781508
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:27 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Zij is toch wel een van de meest nutteloze companions die er is, vooral als tank gaat ze veel te snel dood. :')
Yup, helaas heb ik op dit moment alleen mn droid die ik bij mn spaceship krijg en Kaliyo. Dus ik heb weinig keuze.
pi_107781543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:37 schreef Questular het volgende:

[..]

Yup, helaas heb ik op dit moment alleen mn droid die ik bij mn spaceship krijg en Kaliyo. Dus ik heb weinig keuze.
Zo op de helft van Alderaan krijg je Vector Hyllus, jeweetwel die insectenman, en die is best een goeie DPS ;)
pi_107781742
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:27 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Healen enzo. Bij mij is ze nog nooit doodgegaan voor mij. Maar ben pas 21.
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:51:52 #248
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_107781852
Ik zat geloof ik op 4 dagen en 8 uur met mijn main, en die is nu level 41. Dus duurt nog wel even voor ik level 50 aantik... Net begonnen op Hoth.
You know, I've learned something today
pi_107782554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:51 schreef ImMaxa het volgende:
Ik zat geloof ik op 4 dagen en 8 uur met mijn main, en die is nu level 41. Dus duurt nog wel even voor ik level 50 aantik... Net begonnen op Hoth.
Hoth _O_

Kwam ook mede doordat ik daar Blizz als companion kreeg.

Hij blijft awesome :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107782721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Morthill het volgende:
Welke class speel je dan?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_107782755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het feit dat ze bij mij nog in stukken gear rondloopt die lvl 15 waardig zijn en ze het tegen mobs van lvl 28 t/m 30 moet opnemen helpt niet echt :p Ik draag medium armor en zij heavy en nog heb ik meer healthpoints.
pi_107783648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:29 schreef Questular het volgende:

[..]

Het feit dat ze bij mij nog in stukken gear rondloopt die lvl 15 waardig zijn en ze het tegen mobs van lvl 28 t/m 30 moet opnemen helpt niet echt :p Ik draag medium armor en zij heavy en nog heb ik meer healthpoints.
Armor != health. Armor = protection.
pi_107784515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja maar ik ben Sniper :P
Ik zit nu op Taris dus krijg ik bijna Doctor Lokin ^O^
pi_107784550
Snap niet waarom de agent zo fucking lang moet wachten. Met warrior had ik al na Balmorra mijn 3e companion.
pi_107784798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef Morthill het volgende:
Snap niet waarom de agent zo fucking lang moet wachten. Met warrior had ik al na Balmorra mijn 3e companion.
Bij Jedi Knight al na Coruscant ^O^
pi_107785569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Hoe ging die ? :)
Ja goed, de 1e baas was nog het moeilijkst, omdat we erg veel melee hadden. En de 4e was ff kijken wie welke baas nam! Laatste boss 2 tries kunnen doen maar toen was het al 12u geweest dus toch naar gestopt :)

Maar het was niet super moeilijk ofzo
pi_107786108
Hoe zaten jullie nou met healers dan Pixell? Moet ik nog respeccen als ik 50 ben en wat gear heb? (no wai dat ik als healer comms ga farmen :P )
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:16:03 #258
126783 pjats
The Pjatser
pi_107786413
Hele snelle patch vandaag. Servers zijn al weer up na anderhalf uur. Hopen dat de patch nu niet wat anders kapot maakt.
pi_107787031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ja goed, de 1e baas was nog het moeilijkst, omdat we erg veel melee hadden. En de 4e was ff kijken wie welke baas nam! Laatste boss 2 tries kunnen doen maar toen was het al 12u geweest dus toch naar gestopt :)

Bij Soa is het lastigste gedeelte het naar beneden springen via die platformen , dat is effe een healer check.
Je moet een beetje geluk hebben dat die platformen niet te ver naar beneden spawnen , zodat je niet 2/3x achter elkaar een 10k jump naar beneden heb.
Voor de rest is het echt easy mode.

Moet wel zeggen dat hij wel regelmatig bugged is ;/
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107789043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef DaFan het volgende:
Hoe zaten jullie nou met healers dan Pixell? Moet ik nog respeccen als ik 50 ben en wat gear heb? (no wai dat ik als healer comms ga farmen :P )
We hadden 2 healers, maar dat zijn ook de enige in de guild volgens mij, 1 daarvan is normaal ook dps.
Maar ik weet niet wat het doel is, ik denk namelijk dat ze uiteindelijk 16 man willen doen en dan hebben we nog wel wat healers nodig, tanks iig zat!
pi_107789206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef pjats het volgende:
Hele snelle patch vandaag. Servers zijn al weer up na anderhalf uur. Hopen dat de patch nu niet wat anders kapot maakt.
Tsja, het was alleen weer Ilum fixen :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:41:33 #262
194233 Friday12
Originele kloon
pi_107789293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, het was alleen weer Ilum fixen :')
mischien moeten ze eens minder focussen op die pvp whiners en eens soa gaan fixen :')
pi_107789699
Maar pvp-ers schreeuwen het hardst op de officiële fora.

Laat ze ook even wat doen aan de damage van de Sith Warrior :)
pi_107789952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:

Want die doet zeeën van damage :? ik ben in PvP namelijk echt nooit degene die alles en iedereen omver beukt. Misschien dat dat voor de Marauder is, maar de juggernaut is echt niet imba of zo.
pi_107790402
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef Pixell het volgende:

[..]

Wij hebben een 16-man gedaan. En ik zal je zeggen, hoe gek dat ook klinkt; volgens mij is een 8-man op hard makkelijkder dan een 16 op normal.

Het slaat nergens op maar de 16-man variant is best pittig, we hebben de eerste boss neergekregen maar hadden hier iets van 2 uur voor nodig. Moet ik er wel bijzeggen dat lang niet iedereen goede gear had
pi_107790735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:

pvp-ers schreeuwen altijd dat een bepaalde class imbalanced is, maar zodra het hun eigen class is dan hoor je ze niet ;)
pi_107791574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Want die doet zeeën van damage :? ik ben in PvP namelijk echt nooit degene die alles en iedereen omver beukt. Misschien dat dat voor de Marauder is, maar de juggernaut is echt niet imba of zo.
Ik kan jou een spec geven waarmee jij ziek veel dmg doet :P zelf crit ik voor 3.5k-4.5k, maar ik zie mensen die critten voor 6k-7k, die poppen dan wel relics, stims, etc..
pi_107791700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ik kan jou een spec geven waarmee jij ziek veel dmg doet :P zelf crit ik voor 3.5k-4.5k, maar ik zie mensen die critten voor 6k-7k, die poppen dan wel relics, stims, etc..
Ik ben tank, ik doe niet ziek veel damage :D de tank spec is echt prima in balans hoor
pi_107791855
Ik weet niet welke tree dat is voor sith warriors, maar bij jedi guardian is het de Focus tree, volledig gespecced op extra damage met force sweep, 4k crits en dat als AoE :')

En ach ik heb een tank en dps set :P
pi_107792732
Vind de damage die ik doe als Sith Warrior zwaar tegenvallen. Heb 2 lightsabers maar nagenoeg alles damage komt van de primary af.
De skills die ik heb zijn vooral gericht op het sneller krijgen van rage zodat ik meer special attacks kan doen, maar als ik bedenk dat ik een dps class speel valt het nogal tegen wat dat betreft.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:26:13 #271
194233 Friday12
Originele kloon
pi_107794884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wij hebben een 16-man gedaan. En ik zal je zeggen, hoe gek dat ook klinkt; volgens mij is een 8-man op hard makkelijkder dan een 16 op normal.

Het slaat nergens op maar de 16-man variant is best pittig, we hebben de eerste boss neergekregen maar hadden hier iets van 2 uur voor nodig. Moet ik er wel bijzeggen dat lang niet iedereen goede gear had
bosses op 8m hard doen amper damage de 16 man normal doet nog meer damage vond ik zelf :P
pi_107796286
Ilum weekly doen, 20k valor farmen :')

edit: 40k

edit: 52k valor, gaat rap als die imps maar blijven komen richting die turrets buiten de base :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Pixell op 09-02-2012 18:53:58 ]
pi_107797807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

was het een succes die EV hardmode?
Dat weet ik vanavond pas als ik hem gedaan heb :p
pi_107800181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef Pixell het volgende:
Ilum weekly doen, 20k valor farmen :')

edit: 40k

edit: 52k valor, gaat rap als die imps maar blijven komen richting die turrets buiten de base :P
Absurd :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:33:33 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107801016
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:48:44 #276
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107801805
quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan?
Je zou denken dat de volgorde 8m normal > 16m normal > 8m hard > 16m hard is, maar dat is schijnbaar niet zo.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107805932
Agent goed op schema, ben klaar op Balmorra, alleen de bonusserie nog :) Darth Lachris blijft wel iets hebben :D :9
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:22:30 #278
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107806485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je zou denken dat de volgorde 8m normal > 16m normal > 8m hard > 16m hard is, maar dat is schijnbaar niet zo.
Wederom vraag ik me af waarom je dat zou denken. 16 man is uiteraard altijd moeilijker.
pi_107806816
Wat vinden jullie de leukste en de kutste planeet? ^O^
Leukste: Tatooine denk ik
Kutste: Quesh :r
pi_107808602
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat vinden jullie de leukste en de kutste planeet? ^O^
Leukste: Tatooine denk ik
Kutste: Quesh :r
Quesh is gewoon kort, niet heel boeiend verder. Tatooine is inderdaad vrij awesome, maar Nar Shaddaa is ook zeer gaaf _O_

Weet niet of ik Balmorra saaier vindt of Hoth. De eerste heeft zoals gezegd Darth Lachris, maar Hoth heeft nog wel een paar aardige missies.
pi_107808817
Yay, op level 31 eindelijk mijn 2e companion. Duurde lang zeg. Gare agents.
pi_107809216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Quesh is gewoon kort, niet heel boeiend verder. Tatooine is inderdaad vrij awesome, maar Nar Shaddaa is ook zeer gaaf _O_

Weet niet of ik Balmorra saaier vindt of Hoth. De eerste heeft zoals gezegd Darth Lachris, maar Hoth heeft nog wel een paar aardige missies.
Balmorra is in het begin saai, maar op het einde krijg je echt zo'n episch gevoel van dat je een grote oorlog aan het winnen bent! Zowel bij Empire als bij Republic :D
pi_107809270
Ik vind Alderaan cool. Beetje verwende en verwaande royalties fucken.
pi_107809294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Sjiznit het volgende:
Yay, op level 31 eindelijk mijn 2e companion. Duurde lang zeg. Gare agents.
En hoe bevalt Vector (zonder dat gedrag van hem)? :)
pi_107809400
Je moet trouwens altijd de [Flirt]-optie kiezen, soms kan je dan gegarandeerd lachen als je character een blauwtje loopt bij iemand! ^O^
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:11:54 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107809455
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Je moet trouwens altijd de [Flirt]-optie kiezen, soms kan je dan gegarandeerd lachen als je character een blauwtje loopt bij iemand! ^O^
Mijn twee karakters zijn female en ik heb die optie nog nooit gezien :').
pi_107809531
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Doe ik vrijwel standaard, behalve als ik oprecht niet wil flirten. Kayle of hoe die doos ook heet :r
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:15:14 #288
194233 Friday12
Originele kloon
pi_107809630
god god god godverdomme!!!!!!

SoA HM despawn op 30k uit het niets :')

111 health wipe nu >.>

[ Bericht 11% gewijzigd door Friday12 op 09-02-2012 22:30:43 ]
pi_107812401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Doe ik vrijwel standaard, behalve als ik oprecht niet wil flirten. Kayle of hoe die doos ook heet :r
Kaliyo, en inderdaad ze doet steeds hard to get :(
En als ze dan zo'n verhaaltje vertelt dat ze iemands oor eraf heeft gebeten denk ik al van laat maar :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:29:42 #290
126783 pjats
The Pjatser
pi_107812977
http://www.swtor.com/comm(...)=2699247#edit2699247

patch 1.1.3 om te testen

Eergisteren level 42 met mijn commando gehaald en Quesh afgerond. Nu begonnen met mijn Jedi Guardian, level 21, op Taris.
pi_107815178
16 man HM's gedaan, zowel Karagga's palace als Eternity Vault. Bij de EV liep het elke keer stuk met die achterlijke pylons. 3 keer achter elkaar een bug dat het weer eens niet werkt. Toen hebben we Karagga's palace maar gedaan en die hebben we nu clear :) Geen enkele wipe.
pi_107816581
pi_107817189
quote:
:D
pi_107817199
I hate that robot, ugh PVP is best saai als je van de 7 Matches uiteindelijk maar 1 wint en dat nie eens wilt tellen voor de Bleed Them Dry daily
In Tyler We Trusted
pi_107817208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:28 schreef TylerMayhem het volgende:
I hate that robot, ugh PVP is best saai als je van de 7 Matches uiteindelijk maar 1 wint en dat nie eens wilt tellen voor de Bleed Them Dry daily
Ik had gisteren wat meer geluk. Potje huttbal waarin de tegenstanders mij gewoon amper lastig vielen :') slimme gasten, ik healde continu de balcarrier, geen wonder dat we wonnen.
pi_107817221
De laatste tijd heb ik problemen met het accepteren van quests of gesprekken aan te gaan met mijn companion. Als ik dan een nieuwe quest wil accepteren zegt het spel dat ik eerst missies moet completen voordat ik de quest kan pakken. Gisteren was ik al een uur aan het questen en uit het niets kon ik geen nieuwe quests meer accepteren erna gaf mijn companion aan dat ze met me wilde praten. Dus ik ga naar mn spaceship zie het quest driehoekje boven haar naar naam staan maar ik kreeg weer de melding, you must complete missions bla bla bla, dus ik ga een potje pvp-en en erna kan ik wel gewoon met haar lullen.

Beetje vervelend.
pi_107817242
Is je quest list niet gewoon vol? 25 max.
pi_107817382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:32 schreef DaFan het volgende:
Is je quest list niet gewoon vol? 25 max.
Kijk nu voel ik me dom :@
pi_107817609
:*
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:30:13 #300
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107821188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:45 schreef Questular het volgende:

[..]

Kijk nu voel ik me dom :@
Je bent niet de enige.