SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Geen idee, ik neem blind uitspraken voor waar aan en ik was inspiratieloos voor een TTquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:36 schreef ApoclysmX het volgende:
Nog geen mail gezien. ^^
Maar.. wat voor bugs? Want zoveel heeft deze patch niet verandert toch? Alleen dat er geen onverwachte disconnects zijn o.i.d.?
En toch is het randomquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef Roellie80 het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van het lootsysteem, Ik krijg elke keer dezelfde troep.
Nu al 4x(!!) een Temptation en 4x Champions gloves gewonnen maar andere dingen zie je nooit.
Hoe zinloos is dat; ik bewaar het nog maar even, misschien komt er ooit nog een omwisselvendor ergens
Misschien even die tip uitproberen die iemand in et vorige topic poste?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef Roellie80 het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van het lootsysteem, Ik krijg elke keer dezelfde troep.
Nu al 4x(!!) een Temptation en 4x Champions gloves gewonnen maar andere dingen zie je nooit.
Hoe zinloos is dat; ik bewaar het nog maar even, misschien komt er ooit nog een omwisselvendor ergens
I wil dat best geloven, maar het is wel bizar. Ik heb echt meerdere gearitems tot 4x dubbel en andere nooit gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
En toch is het randomen werkt het zoals random loot in elke andere game.
Het is wel zo dat er maar en klein deel zo vocaal is, maar er komt ook zo weinig feedback terug van bioware.. En dat terwijl er best veel bugs zijn die er al een tijdje zijn! Soms begrijp ik die irritatie welquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef DaFan het volgende:
Forum gelovendaar zitten 500 man die zichzelf de belangrijkste vinden en alles gamebreaking vinden. Het is veruit de zuurste community die ik ooit heb gezien, vooral PVP subforum.
500 vocale personen representeren echt geen 1.5 miljoen subscribers.
Anyway ik verwacht nog wel een aantal maanden minimaal te vermaken en dat de bugs uiteindelijk allemaal verdwijnen + goede nieuwe content.
Heb al weet ik hoeveel mmo's gespeeld , en die forums zijn zo'n beetje overal hetzelfde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef DaFan het volgende:
Forum gelovendaar zitten 500 man die zichzelf de belangrijkste vinden en alles gamebreaking vinden. Het is veruit de zuurste community die ik ooit heb gezien, vooral PVP subforum.
Anyway ik verwacht nog wel een aantal maanden minimaal te vermaken en dat de bugs uiteindelijk allemaal verdwijnen + goede nieuwe content.
Hoezo is dat niet random? Statistisch hartstikke goed mogelijk hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
I wil dat best geloven, maar het is wel bizar. Ik heb echt meerdere gearitems tot 4x dubbel en andere nooit gezien.
Dit is zo bij PvP en PvE gear.
Zo heb ik gisteren ook voor de 3e keer de Eternity Vault gedaan. Hier gaat het helemaal wazig qua loot. Wanneer een kistje word geopend dan is de inhoud al toegewezen aan mensen. Dit zou random moeten zijn toch?
Hoe random is het wanneer ik standaard bij de eindbaas een Temptation roll... dus 3x op rij hetzelfde item, en dan ook 3x op rij een roll winnen van 8 man![]()
random my ass
Nee,quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:
Hoezo is dat niet random? Statistisch hartstikke goed mogelijk hoor
Sheldon!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Zet mij ook in de OP
LeaderRoel: Sheldon - Sniper
Server: Lord Calypho
De kans dat drie keer hetzelfde item dropt is ongeveer 0,0006%quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nee,
Om nog maar op dit voorbeeld terug te komen.
Stel dat het nou compleet random zou zijn wat voor gearitem er dropt bij deze baas.
Dan zou er voor elke class (6xgear + 6xjuwelen + 2xmain/offhand =) 14 opties zijn.
Je kan ruwweg stellen dat er slechts 4 verschillende mainclasses zijn. Dat zou betekenen dat er dus 4x14=56 verschillende items kunnen droppen.
Nu ben ik geen rekenwonder maar de kans dat je door bliksem word getroffen is denk ik groter dan dat 3x op rij hetzelfde item dropt en dat je ook nog eens alle 3 deze keren de roll wint van 8 man.
Aha! Jou ken ik nog!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:47 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Sheldon!
Zag je laatst in warzone.
Tes - Bountyhunter op Lord Calypho
De reden dat ik niet meer op forums kijk van mmorpg's die ik speel. Op gegeven moment heb je alle retoriek en schijnargumenten wel gezien en is het alleen nog maar 'meer van hetzelfde', alleen met andere namen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:05 schreef Altron het volgende:
Heb al weet ik hoeveel mmo's gespeeld , en die forums zijn zo'n beetje overal hetzelfde.
- Mensen die hun subscription opzeggen omdat **
- Mensen die vinden dat class * overpowered is.
- Mensen die nieuwe geweldige totaal niet overpowerde skills(kuch) hebben verzonnen voor hun class.
- Whine whine whine whine.
Zit nog te twijfelen of ik een Jedi Consular moet aanmaken of een Jedi Knight.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:29 schreef Morthill het volgende:
Vermaak me weer met de Jedi Consular, denk dat dat de volgende is die ik naar 50 ga lvlen, afwisselend met mijn Agent.
Waar was de beta test dan voor? Daar werden ook al zat bugs gereport en die zaten (en sommige zitten) nog in het spel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef DaFan het volgende:
Magenta lijkt er een beetje opquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
En waar zijn mijn paarse lightsabers.
In de Sith Inquisitor zag ik wel een NPC met een paarse lightsaber dus waarom niet voor de spelers?quote:
Ik heb een oranje op m'n sorcerer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de Sith Inquisitor zag ik wel een NPC met een paarse lightsaber dus waarom niet voor de spelers?
En magenta? Je hebt toch alleen maar rood / blauw / groen en geel?
http://www.swtor.com/news/news-article/20120201quote:Today, we are pleased to announce the first ever Star Wars™: The Old Republic™ Guild Summit, being hosted in Austin, TX in March. Over the course of a few days, guild leaders from around the world will gather together to discuss the state of the game with the developers from BioWare Austin. Guild leaders (or a designated officer in the event of a guild leader being unable to attend) will participate in Q&A sessions with developers, roundtable feedback discussions, and will get a preview of some upcoming game features.
The goal of the summit is to facilitate an open discussion between guild leaders and the game design team. This event will provide an opportunity for attendees to voice their feedback directly to the teams responsible for the design of Star Wars: The Old Republic, hear the team’s thoughts and reasons behind design decisions, and discuss the current direction of the game.
The Guild Summit will be hosted from March 4th – 6th, 2012 at the DoubleTree Hotel Austin. Due to space limitations, the event will be invite-only. We've already invited guilds of various backgrounds and sizes to the Summit, from Endgame to Role-playing to PvP guilds, but we've got some space left for additional guild leaders who wish to attend. We ask that interested leaders submit an application, which can be found at this link.* Guild leaders will be evaluated based on the information provided in their application.
While we welcome applications from guild leaders from anywhere in the world, please be advised that the Summit will be conducted entirely in English. Applications will be accepted until 11:59PM CST (GMT -6) on February 10th. If you have any questions regarding the event, send us an email at guilds@swtor.com!
*Must be 21 or older to attend. Guild leaders selected to attend are responsible for all of their travel, food, and lodging expenses.
euh nee, oranje / wit / magenta, meeste kleuren hebben ook nog een black core erin als extra effect...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de Sith Inquisitor zag ik wel een NPC met een paarse lightsaber dus waarom niet voor de spelers?
En magenta? Je hebt toch alleen maar rood / blauw / groen en geel?
Ik heb er eigenlijk niemand mee zien rennenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
euh nee, oranje / wit / magenta, meeste kleuren hebben ook nog een black core erin als extra effect...
Ik las ergens op een guildforum van mijn server dat ze ook zoiets doen alleen dan via voip (mumble of ventrilo oid) maar dat was niet "officieel"quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/news/news-article/20120201
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niemand mee zien rennen
Krijg je het pas op hoger level o.i.d.?
Mee eens, maar ik denk dat iedereen heft gehad van OMG beta!!!1 lekker spelen!!! En niet naar bugs gekeken heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar was de beta test dan voor? Daar werden ook al zat bugs gereport en die zaten (en sommige zitten) nog in het spel.
Wat ik wel pure oplichterij vind is dat je geen 'high' textures hebt maar dat wel gewoon in de beta zat.
Sowieso meer dan 2, richting de 10 denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk dat iedereen heft gehad van OMG beta!!!1 lekker spelen!!! En niet naar bugs gekeken heeft.
Mensen die hier beta hebben gespeeld; hoeveel bugs gevonden en doorgegeven of suggesties doorgegeven? Meer of minder dan 2?
Welke high textures zaten dan in de beta? Je had namelijk drie opties bij textures en twee daarvan waren hetzelfde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar was de beta test dan voor? Daar werden ook al zat bugs gereport en die zaten (en sommige zitten) nog in het spel.
Wat ik wel pure oplichterij vind is dat je geen 'high' textures hebt maar dat wel gewoon in de beta zat.
Dat dacht ik al.quote:
i see..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Nou kijk een van de belangrijkste characters in dat verhaal is Darth Baras.
Een Sith Lord die best wel heel erg dik is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Nou kijk een van de belangrijkste characters in dat verhaal is Darth Baras.
Een Sith Lord die best wel heel erg dik is.
[ afbeelding ]
Bij 0:22 van dit filmpje zie je hoe Darth Baras er eerst uit zou komen te zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef JediSimons het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is Baras in de comics. Vrij aangekomen in de jaren na de Threaty of Coruscant.
Je ziet hem nog zonder masker in de game, maar agreequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij 0:22 van dit filmpje zie je hoe Darth Baras er eerst uit zou komen te zien.
Ik ben blij dat ze hem zo'n masker hebben gegeven
Die bug zit er nog steeds inquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Pixell het volgende:
Blijkbaar moet je niet 6-0 willen winnen in huttball, want dan telt de daily niet..
Oh en toen ik de WZ uitging spawnde ik dood in the rep. fleet
Ohja, deze week weer 12 bags geopend en 3 items gekregen, allemaal dubbele!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies, dat heb ik dan maar ook gedaan, maar echt veel hoger dan 8/9 medals kom ik niet... ik haal de 50k protection niet en 300k dmg ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die bug zit er nog steeds insoms wel en soms niet, ik snap er de ballen van.
Het is overigens wel handig als je 5-0 voor staat om gewoon te gaan farmen. Winst is toch binnen, medals scoren.
50k defense is makkie, die heb ik regelmatigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik dan maar ook gedaan, maar echt veel hoger dan 8/9 medals kom ik niet... ik haal de 50k protection niet en 300k dmg ook niet(bij civil war heb je nog de 2 defender medals, dus dan zit ik wel aan 10 medals)
Ja klopt, ik vind alleen het targetten zo kut in drukke gevechten, het selecteren van friendlies is dan echt een hel..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
50k defense is makkie, die heb ik regelmatiggewoon slim protecten
Hotkeysquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind alleen het targetten zo kut in drukke gevechten, het selecteren van friendlies is dan echt een hel..
betekend dat je quest log vol zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef The_Substitute het volgende:
Heb zojuist m'n Legacy vrijgespeeld en de eerste missie gedaan op weg naar het 'republic vs empire'-deel van het verhaal. Maar heb nu ineens last van constante freezes, 5+ seconden. Hebben meer mensen dit?
Ik word trouwens onderhand moe van dat 'You must complete missions in order to do that'. NPC's zien met zo'n icoontje boven het hoofd, maar de missie niet kunnen starten. Of je companions die zeggen, 'If I could have a minute, I got something on my mind.', vervolgens naar een restzone gaan en het gesprek niet kunnen voeren, omdat 'You must complete missions...'.![]()
Zou fijn zijn als je niet voor missies in aanmerking komt, dat die niet vermeld zouden worden.
Mijn log staat vol met die flashpoints en heroic +2/+4-quests die ik nooit heb kunnen doen in m'n eentje. Moet ik bij elke op [abandon] drukken om ze te verwijderen?quote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mijn log staat vol met die flashpoints en heroic +2/+4-quests die ik nooit heb kunnen doen in m'n eentje. Moet ik bij elke op [abandon] drukken om ze te verwijderen?
'Wij van WC-eend'quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Morthill het volgende:
TOR is inmiddels 2 miljoen keer over de toonbank gegaan en de game heeft nog 1,7 miljoen actieve gebruikers.
Jaha, het is duidelijk hartstikke dood die game.
http://www.eurogamer.net/(...)republic-subscribers
Volgens mij mag je als beursgenoteerd bedrijf niet over dit soort dingen liegen. Maar correct me if I'm wrong, zit niet echt in beurswetgevingquote:
De flashpoints heb ik nog open staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
Zou ik niet doen, die group quests zijn erg leuk.
Dat en het zijn 1.7 Miljoen subs na de eerste gratis maand. Het is veel belangrijker hoeveel er in maand 2 t/m 6 nog over zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Volgens mij mag je als beursgenoteerd bedrijf niet over dit soort dingen liegen. Maar correct me if I'm wrong, zit niet echt in beurswetgeving.
Hij bedoelt zeg maar de group quests per planeet. De quest-reeks van dat je een planeet moet redden enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
De flashpoints heb ik nog open staan.
Liegen over financiële cijfers is redelijk strafbaar jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Volgens mij mag je als beursgenoteerd bedrijf niet over dit soort dingen liegen. Maar correct me if I'm wrong, zit niet echt in beurswetgeving.
Skyrimquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Morthill het volgende:
Serveronderhoud, wat moet ik nu doen vanochtend
Heb ik nietquote:
Companion Characters no longer occasionally appear unclothed when summoned.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:57 schreef pjats het volgende:
Alvast de patchnotes voor 1.1.2 lezen
http://www.swtor.com/comm(...)=2419221#edit2419221
Rukken ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Morthill het volgende:
Serveronderhoud, wat moet ik nu doen vanochtend
quote:If Sprint was active when a player died, it now remains active when the player is revived.
Hm. Kan ik dan beter wachten met het openen van m'n eerste bags of gewoon nu doen in een 16-man ops groep?quote:The number of commendations in Champion and Battlemaster Bags has been greatly increased, and the direct item trade tokens appear less frequently in Champion Bags. This change allows players to obtain PvP gear at a steady and significantly more predictable rate with an occasional bonus.
quote:Bonus Series missions on Tatooine can now be abandoned.
Er zitten straks helemaal geen items meer inquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
[..]
Hm. Kan ik dan beter wachten met het openen van m'n eerste bags of gewoon nu doen in een 16-man ops groep?
[..]
Hallelujahquote:If Sprint was active when a player died, it now remains active when the player is revived.
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze hier niet een passive skill van gemaakt hebben in the first placequote:
Roleplaying en voor sommige datacrons moet je echt niet rennen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze hier niet een passive skill van gemaakt hebben in the first place
Dat geklauter voor die Datacronsquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Roleplaying en voor sommige datacrons moet je echt niet rennen.
Mijn healer is onderweg! (en al in crimson orderquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:20 schreef JediSimons het volgende:
Zijn er nog mensen die characters hebben op Lord Calypho en graag Crimson Order willen joinen? Elke classe is welkom. We hebben echter wel een tekort aan healers op level 50.
moet je de 10 stat datacron proberen das pas kutwerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat geklauter voor die Datacronsen dan ging dat bij mij nog best aardig, ik heb guildgenoten enorm zien aankloten.
I know, en TOR is gewoon niet gemaakt voor dat soort gameplay. Zelfs AC is te kut voor dit soort waanzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet je de 10 stat datacron proberen das pas kutwerk
Ja, en voor mijn Agent lvl 50 is zijn we wel weer twee maanden verderquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:20 schreef JediSimons het volgende:
Zijn er nog mensen die characters hebben op Lord Calypho en graag Crimson Order willen joinen? Elke classe is welkom. We hebben echter wel een tekort aan healers op level 50.
Agh, dat is toch prima, anders zit mijn juggernaut maar te verstoffenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:38 schreef JediSimons het volgende:
Aangezien ik net 50 ben geworden wil ik best wat HM FPs organiseren met de guild. Probleem is dan wel dat we de healers moeten puggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |