Nou ik heb er persoonlijk geen ervaring mee maar denk dat een relatie ook te maken heeft met elkaar vertrouwen. Aangezien de meeste mensen in een jonge relatie vaak achterdochtig zijn lijkt het me nu ook niet vreemd in dit geval. Zodoende denk je al snel dat de ander vreemd gaat. Denk dat communiceren een belangrijke rol speelt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb nu enige tijd een vriendin en tot op heden is het rozengeur en manenschijn, alles is goed, we ergeren ons niet aan elkaar in de minste mate, enz. enz. enz.Ik hoor jullie al denken 'wacht maar dat verandert nog wel
'. Klopt. Maar dat doet er niet toe
We hebben vanaf morgen een periode waar we elkaar een maand niet/nauwelijks kunnen zien. Best vervelend gezien er naast mentale aandacht ook fysieke aandacht in deze relatie voorkomt. Het komt er op neer dat we een maand geen seks kunnen hebben. Hoewel ik het jammer vind zie ik juist iets positiefs in deze pauze: onze jonge relatie wordt nu op de proef gesteld dat deze niet alleen van seks afhangt maar dat we geconfronteert worden met het feit dat we echt om elkaar geven, hoe de situatie ook is.
Ik vraag me af of er mensen zijn met een soortgelijke ervaring en hoe deze bevallen is.
Waarom zou je zo moeilijk doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb nu enige tijd een vriendin en tot op heden is het rozengeur en manenschijn, alles is goed, we ergeren ons niet aan elkaar in de minste mate, enz. enz. enz.Ik hoor jullie al denken 'wacht maar dat verandert nog wel
'. Klopt. Maar dat doet er niet toe
We hebben vanaf morgen een periode waar we elkaar een maand niet/nauwelijks kunnen zien. Best vervelend gezien er naast mentale aandacht ook fysieke aandacht in deze relatie voorkomt. Het komt er op neer dat we een maand geen seks kunnen hebben. Hoewel ik het jammer vind zie ik juist iets positiefs in deze pauze: onze jonge relatie wordt nu op de proef gesteld dat deze niet alleen van seks afhangt maar dat we geconfronteert worden met het feit dat we echt om elkaar geven, hoe de situatie ook is.
Ik vraag me af of er mensen zijn met een soortgelijke ervaring en hoe deze bevallen is.
Goed punt, communicatie is zeker belangrijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:57 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Nou ik heb er persoonlijk geen ervaring mee maar denk dat een relatie ook te maken heeft met elkaar vertrouwen. Aangezien de meeste mensen in een jonge relatie vaak achterdochtig zijn lijkt het me nu ook niet vreemd in dit geval. Zodoende denk je al snel dat de ander vreemd gaat. Denk dat communiceren een belangrijke rol speelt.
Gaat heen, maagd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 03:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo moeilijk doen?
Monogamie.![]()
Wat?quote:
Ik geef toe dat droogstaan niet een van mijn favoriete dingen is maar ik kan het misschien interessant maken door ook een maand niet te fappen en daarna de meest awesome sex ooit hebben... Twijfelsquote:Op woensdag 1 februari 2012 03:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Maak jij het jezelf maar moeilijk, en ga een maand droogstaan, en dan hier lopen janken.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 03:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik geef toe dat droogstaan niet een van mijn favoriete dingen is maar ik kan het misschien interessant maken door ook een maand niet te fappen en daarna de meest awesome sex ooit hebben... Twijfels
Lukt je niet.quote:
Ook niet echt heel lastig lijkt mij, wat is nou een maand? Je kunt je toch wel een maand inhouden, met inhouden bedoel ik dan, niet vreemdgaan.quote:
Ja, zeg dat maar tegen een oversekste, verliefde puber van achttien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet echt heel lastig lijkt mij, wat is nou een maand? Je kunt je toch wel een maand inhouden, met inhouden bedoel ik dan, niet vreemdgaan.
Ah, dat zei je er niet bij, dat je toen pas 18 wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zeg dat maar tegen een oversekste, verliefde puber van achttien.
Maar er wel doorgekomen, daar niet van.![]()
Nee, dat verklaart natuurlijk het één en ander.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah, dat zei je er niet bij, dat je toen pas 18 was
Ik snap niet eens waarom een maand geen seks kunnen hebben topic waardig is.. Zoveel mensen die een keer een maand of langer niet samen zijn en er geen probleem van maken..quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet echt heel lastig lijkt mij, wat is nou een maand? Je kunt je toch wel een maand inhouden, met inhouden bedoel ik dan, niet vreemdgaan.
Het gaat mij er niet om dat iedereen het moet weten, ik ben slechts benieuwd of anderen ook een soortgelijke ervaring hebben en hoe men denkt wat de consuquenties zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom een maand geen seks kunnen hebben topic waardig is.. Zoveel mensen die een keer een maand of langer niet samen zijn en er geen probleem van maken..
Hij heeft net seks, laat hem een topic openen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom een maand geen seks kunnen hebben topic waardig is.. Zoveel mensen die een keer een maand of langer niet samen zijn en er geen probleem van maken..
Vreemdgaan? Als je wist wat voor een blonde stoot met perfect figuur mijn vriendin is zou je nooit meer een ander meisje willenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:45 schreef o.us het volgende:
Leuke relatie dan. Dat je de seks een maand gaat missen is zeer begrijpelijk en herkenbaar maar gaat dan verdomme niet vreemd als zij je lief is. Je hebt twee handen, gebruik ze.
Je zit hier in het sex gedeelte, niet het relatie gedeelte.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vreemdgaan? Als je wist wat voor een blonde stoot met perfect figuur mijn vriendin is zou je nooit meer een ander meisje willenNee, wij gaan voorlopig nog niet uit elkaar. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen dat ze verliefd op me is geworden, maar ik zal er alles aan doen om haar gelukkig en tevreden te houden
Mensen die hun tekort aan seks afreageren op mensen die dit wel hebben ervaar ik toch als redelijk triest. Als je mening gedeeld wordt met de modjes dan zou dit topic allang gesloten zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef LePoo het volgende:
[..]
Je zit hier in het sex gedeelte, niet het relatie gedeelte.
De mannen hier zijn of verslaafd of maagd en doen alsof ze iedere dag met een ander seks hebben.
Maar dat veranderd niks aan het feit dat dit topic gewoon totaal niet topicwaardig is.
Een maand zeg... vrijgezellen mensen hebben soms een jaar geen seks.
Jij komt hier miereneuken over een maand?
Wij zijn vaak meer dan een maand niet samen en het doet niks met m'n seksleven, het gaat na die periode gewoon weer verder zoals normaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nogmaals, ik ben benieuwd naar hoe mensen dit ervaren hebben en wat dit met hun seksleven gedaan heeft.
Dit. Seks is niet het eerste waar ik aan dacht in zo'n situatie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:26 schreef Lithia het volgende:
Ervaring mee, maar nooit problemen van gemaakt. Het is kutter om elkaar een maand niet te zien ipv een maand niet neuken.
Topidee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 03:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik geef toe dat droogstaan niet een van mijn favoriete dingen is maar ik kan het misschien interessant maken door ook een maand niet te fappen en daarna de meest awesome sex ooit hebben... Twijfels
Stel je nu daadwerkelijk vreemdgaan voor?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Rachel_Penose het volgende:
Ja hallo, geen hand vol maar een land vol, en wat ze niet weet kan ze zich ook niet druk over maken :-)
In een maandje nog welquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Stel je nu daadwerkelijk vreemdgaan voor?
Het doet pas pijn als ze het weten, dat is waar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Rachel_Penose het volgende:
Ja hallo, geen hand vol maar een land vol, en wat ze niet weet kan ze zich ook niet druk over maken :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |