Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 01-02-2012 11:27:06 ]
Als ze maar 9 chem hebben beide.. ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:27 schreef BDIL het volgende:
Heeft een dood link tussen cb's maar wel 100 chemistry een effect achterin ?!
Nou oké. Gefeliciteerd in dat gevalquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:55 schreef Rijst het volgende:
Ik geloofde het eerst ook nietNu eerst slapen en hopen dat die morgen verkocht is.
De laatste uiteraardquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die Singh nog ff in formatie halen. Staat er al dagen niet op in 4312, en ik weiger geld voor formatiekaartjes te betalen.
Wat vinden jullie de vetste?
Ja hoor, voor 50k is die van jou.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:30 schreef over_hedge het volgende:
Heeft iemand die op de ps3 speelt een IF pieters te koop?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 50k is die van jou.
Wat verwacht je dan? Dat iemand hier sinterklaas gaat lopen spelen? Kijk dan gewoon op de markt.quote:
Nee vraag gewoon of iemand het hier voor een normale prijs verkoopt. Dacht dat mensen hier waren om elkaar te helpen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat iemand hier sinterklaas gaat lopen spelen? Kijk dan gewoon op de markt.
Eredivisie is goed te doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:10 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand een idee voor een SILVER team ? Budget 12k
Niet doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:54 schreef Rubenunited het volgende:
USA 4-4-1-1 team;
Howard
Cherundolo-Onyewu-DeMerit-Castillo
Cruz-Bradley-Holden-Dempsey
Donovan
Altidore
Tips?
Done.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Kun je me in de OP zetten bij PS3? PSN username: Braadworst123
Access deniedquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:31 schreef laucas het volgende:
Add mij ook maar bij de 360: bnoankaas
SIF Remy vind ik echt niks, er zijn zo veel betere spitsen te halen voor dat geld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef DutchSL het volgende:
Pff, elke IF die ik op woensdag haal is op de woensdag nog duurder geworden (SIF Remy, IF Jovetic etc) en als ik er eens eentje op dinsdag haal (Navas) gaat de prijs wel fors omlaag op woensdag.
Hij zat in m'n gratis pakjequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
IF Totti, iemand ervaring mee? Hoe zijn zijn longshots? Dan ben ik van plan hem op mid mid te zetten.
Voor een middenvelder heeft hij in elk geval een lekkere passquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
IF Totti, iemand ervaring mee? Hoe zijn zijn longshots? Dan ben ik van plan hem op mid mid te zetten.
De enige spelers van waarde die je dan zou verkopen is Aguero en David Silva?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef vandermar het volgende:
Dit team denk ik verkopen
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bAyD3IflbcJrx
Hoeveel zou ik uit dit team krijgen?
EN dan Serie A met Ibra in de spits Lavezzi LW, wie RW? Krasic?
Totti IF op CM met Nocerino IF en nog wat. Thiago Silva achterin met CHiellini
Daarvan zou hij dan silva kunnen kopen. Alleen IF totti word een lastig verhaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef paul1501 het volgende:
[..]
De enige spelers van waarde die je dan zou verkopen is Aguero en David Silva?
Alles verkopen en dan in goede formatie kopen. Anders wordt het nogal prijzig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef paul1501 het volgende:
[..]
De enige spelers van waarde die je dan zou verkopen is Aguero en David Silva?
Niet in de Franse competitie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef paul1501 het volgende:
[..]
SIF Remy vind ik echt niks, er zijn zo veel betere spitsen te halen voor dat geld.
SIF Ospinaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Özil, SIF Kagawa en wie is die speler links? Ik heb dan toch 1 van mijn free packs geopend, een rare fitness coach die ik nog niet had
Die andere bewaar ik toch echt voor vanavond.
IF nani en IF RVP dan....in de aanval is het het leukste om je beste spelers te hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:26 schreef vandermar het volgende:
Fuck serie A team, ik ga BPL team verbeteren door IF RvP of misschien SIF.
Ik doe of IF Terry, en IF RvP of IF Nani en IF Terry of IF Nani en IF RvP.
Voorhoede IF Nani, IF RvP en IF Ben Arfaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF nani en IF RVP dan....in de aanval is het het leukste om je beste spelers te hebben
Dat deden ze vorig jaar ook met Green toen West Ham 1-0 van Arsenal verloor. En het is een keeper uit de Franse competitie, dus dan heb je altijd meer kansquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Ospina
Echt totally random van EA.. een keeper van een club die met 0-1 verloor.
Stats ontlopen elkaar niet veel, vidic ietsjes sneller en iets betere heading. Voor het verschil van 45K (PS3, weet niet hoe het op de xbox is) zou ik voor Vidic gaanquote:
Dat is een mooie voorhoede jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voorhoede IF Nani, IF RvP en IF Ben Arfa
Mijn NIF loopt ook beter dan 1 op1quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Dat is een mooie voorhoede jaIk wil nog een keer SIF RVP hebben, m'n NIF RVP loopt al 2 op 1 of zo
60K ongeveer verschil. Misschien dat ik Vidic doe en IF RvP aangezien ik niet denk dat de IF Nani veel beter gaat zijn dan de gewone. RvP zijn Pace is wat hoger dus denk dat hij nog fijner is dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stats ontlopen elkaar niet veel, vidic ietsjes sneller en iets betere heading. Voor het verschil van 45K (PS3, weet niet hoe het op de xbox is) zou ik voor Vidic gaan
Precies, lekkere voorhoede heb je dan. Achterhoede kan je later versterkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voorhoede IF Nani, IF RvP en IF Ben Arfa
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat RVP niet in het TOTY zat, in de spits heeft hij toch echt een beter jaar gehad dan Rooney?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
60K ongeveer verschil. Misschien dat ik Vidic doe en IF RvP aangezien ik niet denk dat de IF Nani veel beter gaat zijn dan de gewone. RvP zijn Pace is wat hoger dus denk dat hij nog fijner is dan.
HOMO's zijn het. RvP was vorig seizoen en dit seizoen beter. Rooney maakte veel minder goals en assists in meer wedstrijden en was totaal niet belangrijk eigenlijk voor United, hij had echt een dramatisch seizoen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef paul1501 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat RVP niet in het TOTY zat, in de spits heeft hij toch echt een beter jaar gehad dan Rooney?
Inderdaad. Sowieso, RVP 86 skill, Tévez 88?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
HOMO's zijn het. RvP was vorig seizoen en dit seizoen beter. Rooney maakte veel minder goals en assists in meer wedstrijden en was totaal niet belangrijk eigenlijk voor United, hij had echt een dramatisch seizoen.
De voetballers mochten zelf stemmen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat RVP niet in het TOTY zat, in de spits heeft hij toch echt een beter jaar gehad dan Rooney?
Dit dus. EA heeft er niks mee te maken, 50.000 voetballers/trainers mochten stemmen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De voetballers mochten zelf stemmen.
Heel Afrika en Azië geilt op ManU / Rooney.
Desalniettemin zijn EA ook mongolenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus. EA heeft er niks mee te maken, 50.000 voetballers/trainers mochten stemmen.
Aha, dat wist ik niet. Dan zijn die 50000 mensen idiootquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus. EA heeft er niks mee te maken, 50.000 voetballers/trainers mochten stemmen.
Denk dat ze hun zaakjes daar financieel heel goed op orde en een paar mensen een leuk salaris pakken. Niet echt mongolen dus, ze gebruiken enkel de domheid van andere.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Desalniettemin zijn EA ook mongolen
Ze maken genoeg fouten daar, hoor. Origin bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat ze hun zaakjes daar financieel heel goed op orde en een paar mensen een leuk salaris pakken. Niet echt mongolen dus, ze gebruiken enkel de domheid van andere.
Het zijn niet zo zeer mongolen omdat ze zoveel winst opstrijken maar meer omdat ze bugs niet uit het spel halen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat ze hun zaakjes daar financieel heel goed op orde en een paar mensen een leuk salaris pakken. Niet echt mongolen dus, ze gebruiken enkel de domheid van andere.
Goed puntquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zijn niet zo zeer mongolen omdat ze zoveel winst opstrijken maar meer omdat ze bugs niet uit het spel halen.
Ja dat vraag ik me dus ook altijd afquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef paul1501 het volgende:
Trouwens, altijd leuk die berichtjes van mensen als ze verliezen.
Ik win 6-2 in de finale (silver cup). Ik: 16 schoten, 16 op doel. Tegenstander: 6 schoten, 4 op doel.
Stuurt hij: "You have a flower up your ass" (betekent blijkbaar dat je mazzel hebt? Vervolgens: "You're so lucky, bla bla".
Wat denken dat soort mensen?
Dalen, toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:52 schreef Apekoek het volgende:
IF Guidetti nu verkopen? Wat zouden jullie doen? En wat gaat met met de prijs van de 1e IF na de SIF gebeuren?
Dat hangt toch van de type IF af? Kan zo maar zijn dat de SIF onbetaalbaar wordt en dat de IF 40k blijft of dat Guidetti Gold wordt, dan zal de silver nog steeds net zo veel waard blijven.quote:
Precies zilver if kan weer voor silver eredivisie of sweden meer waard zijn dan een gold als het een matige gold wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de type IF af? Kan zo maar zijn dat de SIF onbetaalbaar wordt en dat de IF 40k blijft of dat Guidetti Gold wordt, dan zal de silver nog steeds net zo veel waard blijven.
Daar hebben jullie gelijk in, maar IF Guidetti is toch 73? Dan zou hij toch nog zilver kunnen blijven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Precies zilver if kan weer voor silver eredivisie of sweden meer waard zijn dan een gold als het een matige gold wordt.
Met EA weet je het nooit hij kan ook ineens 84 worden, als ze maar denken dat die geld oplevertquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Daar hebben jullie gelijk in, maar IF Guidetti is toch 73? Dan zou hij toch nog zilver kunnen blijven?
Een keer had ik 25 schoten en de tegenstander 3. Ik won 5-2 nadat hij 1-2 voor stond. Stuurt hij: "me should win 3-2 very bad players" of zoiets. Toen zei ik "I had 25 shots and you had 3. It could have been much worse" Geen reactiequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef paul1501 het volgende:
Trouwens, altijd leuk die berichtjes van mensen als ze verliezen.
Ik win 6-2 in de finale (silver cup). Ik: 16 schoten, 16 op doel. Tegenstander: 6 schoten, 4 op doel.
Stuurt hij: "You have a flower up your ass" (betekent blijkbaar dat je mazzel hebt? Vervolgens: "You're so lucky, bla bla".
Wat denken dat soort mensen?
Haha, ik had ook geen reacties toen ik stuurde dat ik 3 keer zo veel schoten hadquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een keer had ik 25 schoten en de tegenstander 3. Stuurt hij: "me should win 3-2 very bad players" of zoiets. Toen zei ik "I had 25 shots and you had 3. It could have been much worse" Geen reactie
Yakubu maakten ze ook ineens van 73 naar 81.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Daar hebben jullie gelijk in, maar IF Guidetti is toch 73? Dan zou hij toch nog zilver kunnen blijven?
discardenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Apekoek het volgende:
Dus conclusie? Wat gaan jullie met jullie IF Guidetti doen? Bewaren of verkopen?
Verkocht voor 25K met pijn en moeite.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Apekoek het volgende:
Dus conclusie? Wat gaan jullie met jullie IF Guidetti doen? Bewaren of verkopen?
Ik heb hem zonder winst verkocht, als hij geen IF wordt koop ik hem wel weer terug al maakte ik ook amper gebruik van hem.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Apekoek het volgende:
Die Maikon Leite is fake denk ik. Die Sinclair lijkt echt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had hier laatst een foto gepost van iemand die een IF Okazaki kreeg in een 400c pack maar ik kan die post niet meer vinden
Wel kreeg iemand een Sinclair in een 400c pack, en iemand anders (die darth me1) kreeg een Maikon Leite in een 400c pack! Of is het fake? Hier de thread: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1375160.page#12981034
Oneensquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ja is inderdaad wel leuk idee, maar het aanbod in Eredivisie Silver is weinig.
IF Kagawa was alquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Özil, SIF Kagawa en wie is die speler links? Ik heb dan toch 1 van mijn free packs geopend, een rare fitness coach die ik nog niet had
Die andere bewaar ik toch echt voor vanavond.
Hij kan toch goed gekeept hebben?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Ospina
Echt totally random van EA.. een keeper van een club die met 0-1 verloor.
gebeurt vaak genoeg, maar met alle respect: wie ben jij? Ik heb je hier nog nooit zien posten..logisch dat je dan niet gematst wordt toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee vraag gewoon of iemand het hier voor een normale prijs verkoopt. Dacht dat mensen hier waren om elkaar te helpen.
Kan beter natuurlijk, maar je hebt je team echt wel in een paar dagen bij elkaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Er wordt weinig aangeboden, weet niet of je op PS3 speelt, daar is het aanbod laag.
Ken je over hedge niet????????quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gebeurt vaak genoeg, maar met alle respect: wie ben jij? Ik heb je hier nog nooit zien posten..logisch dat je dan niet gematst wordt toch?
Ja maar Fer speelt toch ook goede wedstrijden? Soms zelfs zonder een verlies!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij kan toch goed gekeept hebben?
SIF Remy is gewoon in prijs gezakt sinds hij uit de pakjes is. Hij was op die woensdag 94k en nu nog 79kquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:36 schreef el-blanchito het volgende:
Mooi! m'n opgekochte IF's beginnen allemaal te stijgen in prijs
Inderdaad...quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dan maar genoegen nemen met de zondag avond 7 uur
Is daar nog iemand echt aan het shinen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Eurosport de Afrika Cup![]()
Dat vind ik echt niet interessant genoegquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Eurosport de Afrika Cup![]()
Kijk het niet heel fanatiek hoor, af en toe een wedstrijd. Vorige week een wedstrijd waar een groot deel van het veld bestond uit modder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Is daar nog iemand echt aan het shinen?
succesquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet interessant genoeg![]()
Bovendien vrijdag tentamen, dus geen tijd.
Het is wel extreem hard drie wedstrijden die ik heb gezien ja! Willy Aubameyang van gabon speelt in frankrijk, die was die wedstrijd wel nice. Ga denk heb een keer kopen voor een frans teamquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:32 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Kijk het niet heel fanatiek hoor, af en toe een wedstrijd. Vorige week een wedstrijd waar een groot deel van het veld bestond uit modder.Spelers moesten eerst de ball opwippen voor ze fatsoenlijk konden passen.
niks mis met Lavezziquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef zerokil het volgende:
Pff ik wil 4-3-2-1 spelen met Zlatan in de spits maar dan krijg je weer serie A wingers,....
Beste winger uit het spel imoquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Pepe![]()
Lavezzi vond ik tegenvallen.
Was een zekerheidje denk ik als het een zaterdagwedstrijd was..nu valt het net ongunstigquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou wel een bijzonder handige IF kunnen zijn
Als je 4-3-3 speelt kan je dit doenquote:
ik heb lavezzi + hulk, hulk heeft 1 link met robinho maar alsnog 7 chem en speelt fijn, alles beter dan serie a wingersquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef zerokil het volgende:
Pff ik wil 4-3-2-1 spelen met Zlatan in de spits maar dan krijg je weer serie A wingers,....
Wat meer erkenning mag wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
Jeuj, eindelijk een cup gewonnen. Derde toernooi ooit gespeeld en gewonnen dus. 6-1 winst in de finale 3x elyounoussi en 3x King
Je eerste cup, superschattig (L)quote:
Ah dan was het zeker FIFA 11 op een vrijdag. Bedankt iig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:23 schreef Tim86 het volgende:
Het is bijna altijd op maandag volgens mij, maar ik kan me vergissen..hou me er nooit zo mee bezig
als je de goedkoopste op de markt bent, dan zal hij waarschijnlijk zichzelf wel verkopenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef stoereboii het volgende:
iemand geinteresseerd in een lincoln? ik heb de goedkoopste op de markt; hij is erg duur en had em uit een pack: brasilver met 5star skills.
Dat is echt hatelijk, vrijdagavond zit ik altijd in de busquote:
Zou ik niet over klagen, is nog altijd iets meer dan 10kquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:40 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Dat is echt hatelijk, vrijdagavond zit ik altijd in de bus![]()
Maandag was er blijkbaar happy hour, ik vermoedde al iets want ik had 2 (waardeloze) IF's in 4 packs. Van die trage verdedigers die voor discard value verkopen.
Die van 1.5k BIN is zeker van jou? Ik heb er nog 1 voor 1900 opstaan maar die is 4-1-2-1-2. Ik had hem vanmorgen voor 750, en vlak daarna 1 voor 1000. Echt bizar, vanmorgen zocht ik naar max. BIN 1000 en ik ineens een aantal redelijke deals achter elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef stoereboii het volgende:
iemand geinteresseerd in een lincoln? ik heb de goedkoopste op de markt; hij is erg duur en had em uit een pack: brasilver met 5star skills.
ps3 of xbox? de mijne is namelijk 8.5kquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van 1.5k BIN is zeker van jou? Ik heb er nog 1 voor 1900 opstaan maar die is 4-1-2-1-2. Ik had hem vanmorgen voor 750, en vlak daarna 1 voor 1000. Echt bizar, vanmorgen zocht ik naar max. BIN 1000 en ik ineens een aantal redelijke deals achter elkaar.
Als je twitter gebruikt, kun je het daarop zien, daar wordt het aangekondigd. @easportsfifa als ik me niet vergis.quote:
Geen Guidettiquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zit zou TOTW zijn... Van onder naar boven lezen.
Op de Xbox kost hij maar 1.5kquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ps3 of xbox? de mijne is namelijk 8.5k
Dan had je gewoon geluk, dat heeft niks met happy hour te maken. Tijdens happy hour zijn er alleen maar andere packs, en ook al heb je in die packs altijd 3 rare spelers, dat wil niet zeggen dat je ook veel meer kans hebt. Het valt me op dat in die packs heel vaak silvers zitten, vorig jaar waren ze gold only.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:40 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Dat is echt hatelijk, vrijdagavond zit ik altijd in de bus![]()
Maandag was er blijkbaar happy hour, ik vermoedde al iets want ik had 2 (waardeloze) IF's in 4 packs. Van die trage verdedigers die voor discard value verkopen.
Tsja, die player packs bevatten gewoon meer spelers -> meer kans op IFs, lijkt me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef stoereboii het volgende:
en moet je dan ook altijd die speciale packs kopen voor meer kans op IFs?
Dit is nog niet definitief hequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dan zie je maar weer dat hij word verkozen op zijn ''goal''
Want hij speelde juist slecht.
Ik was daar in het stadion, heb de samenvatting niet meer gezien dus misschien heb ik het fout.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is nog niet definitief he![]()
Hij speelde niet slechter dan we van hem gewend zijn, paar slechte ballen, maar ook wel een paar goede acties
Ja dat kan wel eens frustrerend zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik was daar in het stadion, heb de samenvatting niet meer gezien dus misschien heb ik het fout.
Maar ik vond hem gewoon ondermaats spelen vooral die voorzetten van hem, daar erger ik me nog het meeste aan.
hij geeft prima voorzetten, de rest van het team begrijpt hem gewoon niet, ze lopen allemaal op de verkeerde plaatsquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik was daar in het stadion, heb de samenvatting niet meer gezien dus misschien heb ik het fout.
Maar ik vond hem gewoon ondermaats spelen vooral die voorzetten van hem, daar erger ik me nog het meeste aan.
Sinds wanneer moeten spelers achter de goal staan dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij geeft prima voorzetten, de rest van het team begrijpt hem gewoon niet, ze lopen allemaal op de verkeerde plaats
omdat het dichtst bij de goal isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten spelers achter de goal staan dan?
ik geloof het eigenlijk ook niet, het zal in grote lijnen wel kloppen, maar Guidetti móet er sowieso in zitten, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Geen Guidetti..dat zou echt achterlijk zijn
Je hebt nooit te veel IF spelersquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef Johnbon het volgende:
Er komen onder hand wel weer echt te veel IF spelers op de markt
Echt! Schandalig. En volgende week weer meer ben ik bangquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef Johnbon het volgende:
Er komen onder hand wel weer echt te veel IF spelers op de markt
en daarna ook. en daarna. Wat een hel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt! Schandalig. En volgende week weer meer ben ik bang
Kom potje! Ik zit al klaar!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt! Schandalig. En volgende week weer meer ben ik bang
Zoals we die gozer al vertelden: kutspel is het gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daarna ook. en daarna. Wat een hel.
klopt. Waarom speel ik dit spel uberhauptquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals we die gozer al vertelden: kutspel is het gewoon.
Donkquote:
die gaat echt fucking duur wordenquote:
Hij is wel echt goed..beter dan zijn rating doet vermoedenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dacht ik al/. wel 73 VRD.Maar ja beter heb je dus niet
Ben even peukie doen bijkomen van de finale van zojuist. 1-2 acher. Schot op de paal, wordt een corner, Chiellini kopt de corner op goal, gaat via de binnenkant paal via de andere binnenkant paal er uit, tegenstander countert naar 1-3. Zon finale.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kom potje! Ik zit al klaar!
Weet ik, ik heb ongeveer 300Kquote:
Silver.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben even peukie doen bijkomen van de finale van zojuist. 1-2 acher. Schot op de paal, wordt een corner, Chiellini kopt de corner op goal, gaat via de binnenkant paal via de andere binnenkant paal er uit, tegenstander countert naar 1-3. Zon finale.
Nadat de scheids affluit: connection lostMocht de finale dus overdoen.
1-3 achter. in de 80e minuut de 3-3 en in de 87e minuut de 4-3![]()
10 minuutjes, dan ben ik er weer ! Brons of goud?
Wat vind je van die Westcarr dan? Elke tegenstander die ik tegen kom gaat altijd pace abusen met hem. Heb er Donaldson staan en Robinson als sub.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik een Westcarr uit een pack en toen heb ik maar een 4-4-2 versie gekocht voor 7k. Ik dacht hem binnen te hebben voor 4k maar iemand bood steeds op het laatste moment
1 penalty, 1 intikker, 1 schot recht voor doel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Geen Guidetti..dat zou echt achterlijk zijn
daar kijkt EA niet naar; scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
1 penalty, 1 intikker, 1 schot recht voor doel.
ga nou niet zeggen dat hij helemaal geweldig speelde, voor hetzelfde geld had de scheids geen penalty gegeven en bij de 2e goal had enoh de bal weg kunnen moeten schieten.
Donk is een tank. Daar zul je geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dacht ik al/. wel 73 VRD.Maar ja beter heb je dus niet
Die gast heeft een verwoestend schot.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat vind je van die Westcarr dan? Elke tegenstander die ik tegen kom gaat altijd pace abusen met hem. Heb er Donaldson staan en Robinson als sub.
Eindbaasquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Donk is een tank. Daar zul je geen spijt van krijgen
Nee ik wil tegen je goldsquote:
klopt daarom is manolev IFquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
1 penalty, 1 intikker, 1 schot recht voor doel.
ga nou niet zeggen dat hij helemaal geweldig speelde, voor hetzelfde geld had de scheids geen penalty gegeven en bij de 2e goal had enoh de bal weg kunnen moeten schieten.
Dat team is gewoon fake, niet alles geloven wat mensen op het EA forum zetten.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoop is slechts een ander woord voor uitgestelde teleurstelling.
Reportenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:33 schreef S0nic het volgende:
Echt sommige mensen kunnen echt niet tegen hun verlies.
Hope you die, watch out for your life fucking mothafucker
Net zoals " someday " een ander woord voor " never " is. (-:quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoop is slechts een ander woord voor uitgestelde teleurstelling.
Dat klinkt als het team van Toefjes?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb net 5-3 gewonnen met mijn silvers. Hij had Ibra SIF Neymar, Ramires, IF marcelo en IF Silva en IF Chielinni en de rest van de serie a spelers.
4X El Kabir.
Is het ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat klinkt als het team van Toefjes?
Want, zo goed ben ik echt niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Lol, dan hoef ik het niet eens te proberen tegen jou
Toefjes is beter én hij heeft een betere ploeg dan ik, jij verslaat hem met silvers.. dan ben ik vrij kansloosquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want, zo goed ben ik echt niet.
Ibrahimovic is zwaar koning. Scoort bij mij ook niet normaal veel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:01 schreef psychedelicate het volgende:
Holy shit, Ibrahimovic is een force of nature. 11 goals uit zijn eerste 3 wedstrijden. IF Samuel valt tot nu toe wel erg tegen, though.
Zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toefjes is beter én hij heeft een betere ploeg dan ik, jij verslaat hem met silvers.. dan ben ik vrij kansloos
Maar wil het wel een keer proberen hoor.
Speelt die Quel alleen offline of is ze gewoon een erg goede spelerineresserin? Record van 371-7-31quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks.
GJE won met 5-0 van Quel
Ik won met 5-1 van GJE
Quel won met 5-4 van mij.
TM speelde erg goed en had een beestenteam. Verdiend gewonnen.
Ze is een hele goede speleresserin, de uitslagen die ik voorbij zie komen zijn volgens mij altijd van online fut wedstrijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Speelt die Quel alleen offline of is ze gewoon een erg goede spelerineresserin? Record van 371-7-31
Netjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze is een hele goede speleresserin, de uitslagen die ik voorbij zie komen zijn volgens mij altijd van online fut wedstrijden
Zeker, ken echt geen vrouw die speelt, een ex heeft het ooit geprobeerd, maar vrouwen hebben er gewoon geen gevoel voor. Zijn kennelijk toch uitzonderingenquote:
Er zijn blijkbaar ook mannen die naar Glee kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
Een vrouw die FUT speelt? Ik geloof er niks van
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar ook mannen die naar Glee kijken
quote:
Kan niet op webapp, ik speel 4-2-3-1.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef zerokil het volgende:
In welke opstelling hebben jullie Zlatan?
Psych, en Kamikazie (pics maybe?)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kH3klnxObcJAV. Ik speel alles in 3-5-2, spitsenduo bestaat meestal uit een sterke ST met een goed schot en een snelle ST met een redelijk schot (IF Soldado en Callejón, Ibrahimovic en Pato/Suazo).quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij speelt ze alles offline.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze is een hele goede speleresserin, de uitslagen die ik voorbij zie komen zijn volgens mij altijd van online fut wedstrijden
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef zerokil het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Palacios IF komt. Hetzelfde geldt voor SIF Guidetti en SIF luuk de Jong; als EA scorebord journalistiek gewoon aanhoud gebeurd het ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:43 schreef Rijst het volgende:
IF Barzagli en Matri zou leuk zijn voor mijn team
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef zerokil het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef zerokil het volgende:
Bedankt voor jullie team posts, ik denk dat ik maar richting Tim's team ga.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 01-02-2012 om 17:55:01SUBS: GK Benassi; CB Donk; RB Dick; CM Davis; RW Ifill; ST Guidetti; ST Alexander... #TOTW reageer retweet
Ik kwam klaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gfTY7WtVbcJjK
IF DONK FUCK YEAH
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef GuRBuH het volgende:
IF DONK FUCK YEAH
HOLY FUCKquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef GuRBuH het volgende:
IF DONK FUCK YEAH
what the fuck? Wat kreeg je eruit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef Reemi het volgende:
Toch 28k rijker door zo'n gratis pakje, leukOok nog een formatie kaart voor 2k verkocht, prima opbrengst
Hahhaha idd WTF 48 pace rbquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
die Bisevac wordt dus echt geen kut waardeen RB met 48 pace
een echt troll TOTW. Doen ze wel Serie A IF's, geven ze ze nauwelijks verbeteringquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmm, jammer dat Palacio er geen pace bij krijgt, wel 9 shooting en 11 heading.
Matri maar 2 pace, 5 shooting en 2 heading. Wel echt gaar...
Barzagli blijft op 65 pace... Zelf vind ik dat te weinig voor een CB, wil toch minimaal wel 70 pace hebben...
Beetje gaar TotW voor mij, ondanks er 3 Serie A IF's in zitten...
Die Llorente heb je ook weinig aan, kan je net zo goed Falcao pakken in Liga BBVA.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef BDIL het volgende:
Enige aardige spelers in mijn opzicht IF Ozil, SIF Kagawa en IF Llorente
IF Tottiquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
what the fuck? Wat kreeg je eruit?
o dat had ik gezien ja, geloofde het eigenlijk niet eerstquote:
Llorente was vorige fifa echt baas als IF.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die Llorente heb je ook weinig aan, kan je net zo goed Falcao pakken in Liga BBVA.
edit; Oh laat maar, Llorente is 1m95
Prijs wordt veel minder dan die van IF Falcao denk ik zelf en ik wacht al tijdje op hemquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die Llorente heb je ook weinig aan, kan je net zo goed Falcao pakken in Liga BBVA.
JWZquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Llorente was vorige fifa echt baas als IF.
Boeiendquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o dat had ik gezien ja, geloofde het eigenlijk niet eersthad je daar niet beter mee kunnen wachten nu die niet meer uit packs komt?
Palacio wil ik op zich wel proberen voor mijn B team, misschien als vervanger voor Giovinco. Al ga je er dan wel op pace en dribbling achteruit en mis je natuurlijk 5* skills. Maar daar krijg je wel +15 shooting en +8 passing voor terug, niet verkeerd als CAM.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een echt troll TOTW. Doen ze wel Serie A IF's, geven ze ze nauwelijks verbetering
ik was even vergeten dat jij 26 Serie A teams hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Palacio wil ik op zich wel proberen voor mijn B team, misschien als vervangen voor Giovinco. Al ga je er dan wel op pace en dribbling achteruit en mis je natuurlijk 5* skills. Maar daar krijg je wel +15 shooting en +8 passing voor terug, niet verkeerd als CAM.
vanaf zeven uur.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:07 schreef poker4lifee het volgende:
zitten ze nu gelijk in de pakjes, die nieuwe totw mensen?
Ja ik kan ze gewoon niet weggooienquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat jij 26 Serie A teams hebt
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
Dus, wat zou Donk gaan kosten? 200-300K?
Donk is gewoon een zilveren Thiago Silvaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Wtf die Donk zijn stats man... sjezus![]()
Palacio geen pace er bij inderdaad ,dat is wel jammer.. het gaat van de hidden stats afhangen of ik Rossi ga vervangen voor hem. Verder niemand die ik wil gebruiken, behalve Ozil maar die gaat stervensduur worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Lavezzi krijg je toch nooit op 9 chem als een CAM? Al zet ik er 3 sterke links om heen blijft hij max 7 chem toch?
Klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Lavezzi krijg je toch nooit op 9 chem als een CAM? Al zet ik er 3 sterke links om heen blijft hij max 7 chem toch?
Donkergroene schoen is met perfecte links is 7. Rode schoen is 6.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
LM op CAM is donkergroenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Donkergroene schoen is met perfecte links is 7. Rode schoen is 6.
Denk dat hij een rode schoen krijgt op cam.
Ja, paar wedstrijden mee gespeeld. Degelijk, maar doordat ik Chiellini's pace gewend was toch niet naar wensquote:
Mataquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef StijnDa het volgende:
Als jullie konden kiezen, Op LW in 4-3-2-1.
David Villa of IF Mata?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |