Siem heeft afgelopen juli toch voor 4 jaar bijgetekend?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voller dan die van spelers met een nieuw contract iig. Al is dat na de ingezette inhaal race aan het eind van het seizoen wel anders uiteraard
''Bij Ajax houden we niet zo van kampen''quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/audio/33613(...)fer-el-hamdaoui.html
Reactie van Slop, die zegt dat ie nog meer kon verdienen bij Fiorentina. Wat de fuck.
Mounir en Sigi spelen een vies spelletje... 'imagoschade' hij is niet goed wijs.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nu ik Slop zo hoor heb ik echt geen idee wie ik nou weer moet geloven..
Ja en die verklaring van Fiorentina dan? Zuigen die ook alles uit hun duim?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mounir en Sigi spelen een vies spelletje... 'imagoschade' hij is niet goed wijs.
Volgens mij bericht de NOS het verkeerd. Ajax kwam na weken onderhandelen op het laatste moment met het verzoek voor een bankgarantie. Dit was om 19:30uur maar toen zaten de Italiaanse banken al dicht dus kon die bankgarantie niet meer geregeld worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef Shreyas het volgende:
Haha lekker voor die Italianen, moeten ze maar gewoon de Europese deadline hanteren. Je hoort bij de UEFA, of je hoort er niet bij. En ook lekker voor El Hamdaoui, hopelijk leert hij nu zijn lesje en gaat hij zich weer meer met voetbal dan met geld bezig houden.
Waarom maakt Fiorentina zich dan zo druk? Mounir kon daar ook nog eens meer gaan verdienen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mounir en Sigi spelen een vies spelletje... 'imagoschade' hij is niet goed wijs.
Ohnee, Ajax heeft qua 'fax' ook gefaalt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja en die verklaring van Fiorentina dan? Zuigen die ook alles uit hun duim?
De bankgarantie was het probleem wel. Toen Ajax die opeens wilde hebben waren de banken in Italië al gesloten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ohnee, Ajax heeft qua 'fax' ook gefaaltd.
Maar die bankgarantie was het probleem niet...Mounir bleef dwarszitten dus kon Ajax niets bevestigen aan Fiorentina.
Dat zegt het andere kamp ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De bankgarantie was het probleem wel. Toen Ajax die opeens wilde hebben waren de banken in Italië al gesloten.
Waarom zou Fiorentina daar over liegen? Wat is hun belang daarbij? Ze waren al weken in onderhandeling, waren rond met Mounir en wilde hem graag hebben.quote:
quote:
Geen, mensen die oa Jeroen Slop of Danny Blind geloven zijn heel naiefquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom zou Fiorentina daar over liegen? Wat is hun belang daarbij?
Die hebben er wel belang bij want als het werkelijk zo zou geweest dan slaan ze natuurlijk een miljoenen flater.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Geen, mensen die oa Jeroen Slop of Danny Blind geloven zijn heel naief
Ze hebben gisteren wel meerdere flaters geslagen zoals met Bouy en Narsinghquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die hebben er wel belang bij want als het werkelijk zo zou geweest dan slaan ze natuurlijk een miljoenen flater.
Ik geloof ze niet...maar ik geloof Mounir en Siggy Lens ook voor geen meter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Geen, mensen die oa Jeroen Slop of Danny Blind geloven zijn heel naief
Zou je me de flater van Bouy kunnen uitleggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren wel meerdere flaters geslagen zoals met Bouy en Narsingh
Waarom had hij geen professioneel contract ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou je me de flater van Bouy kunnen uitleggen?
Die komen met hetzelfde verhaal als Fiorentina aanzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik geloof ze niet...maar ik geloof Mounir en Siggy Lens ook voor geen meter.
Er is een contract aangeboden naar mijn weten. Daar is hij niet op ingegaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom had hij geen professioneel contract ?
Hem geen mooie carrièreroute aangeboden misschien?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is een contract aangeboden naar mijn weten. Daar is hij niet op ingegaan.
Met carriereroute bedoel je ....?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hem geen mooie carrièreroute aangeboden misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |